Pokec např. o kurtování nákladu, vysílačky+rádia, tachografy, poruchy, výbava aut, spotřeba, navigace,nooteboky, atd...

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Odpovědět
Uživatelský avatar
Fojcek
Příspěvky: 770
Registrován: úte zář 23, 2008 9:27 pm
Bydliště: Třebíč

Příspěvek

A co by tu jako měl řešit? On je kontrolní orgán a patrně si to nevymyslel. Nemusí ho zajímat jestli se nám nechce nebo to nejde. Roadtrain to napsal hezky a má osobní zkušenost s policií zatím teda byla, že to jsou taky jenom lidi a pokud uvidí nějakou snahu náklad zabezpečit (a pokud jsi slušný a neděláš před nimi mistra světa v chytrosti), tak můžeš být v klidu. To, že tam jsou puntičkáři, co tě udělají na kdejaký blbosti to už je na jinou debatu. Hold všude jsou lidi "normální" a ti druzí.
Radši ať sem "ten policajt" píše dál, ať víme co máme čekat a na co se připravit, ne? :wink:
Není důležité za každou cenu pracovat, ale být u toho když se rozdává
sob bře 05, 2011 8:19 am

Hroch.R420

Příspěvek

Houba já mam občas ten samej problém,někdy dokonce slyším debilní poznámky typu že se s tím seru a zdržuju a já se vždycky zeptám: "Jedeš s tím ty nebo já?" A většinou je po debatě.
sob bře 05, 2011 8:27 am

++++
Pupajz
Příspěvky: 176
Registrován: pon říj 11, 2010 9:34 am

Příspěvek

Dráty z Itálie-23,520kg,rozplachtováno při kontrole v Rakousku,vše OK!
http://www.youtube.com/watch?v=24jKzPR07yM
sob bře 05, 2011 8:34 am

mmartinzjm
Příspěvky: 1373
Registrován: pát dub 18, 2008 5:58 pm
Bydliště: Hodoninsko

.

Příspěvek

nemám rád policajty...sám kdyby s tím jel tak na to sere a ted bude buzerovat :?: proč mají takovou moc?asi pujdu k nim.supr dupr práce...tak koho dneska slovíme kucíííí?
sob bře 05, 2011 8:43 am

stalinrio
Příspěvky: 273
Registrován: pát srp 22, 2008 10:56 am
Bydliště: Žamberk

Příspěvek

Fojcek: s road souhlasím taky, a policajt ať píše, to je jasný!!! Jen to chce se zamyslet jak moc do důsledku (je pravda, že zákony vymejšlí nějakej jinej ocas) vyžadovat to co je na papíře a používat u toho rozum, ne jenom vědomí že já jsem policajt (a teď tě mám ty všivej řidiči v hrsti - smlsnu si na tobě, něco najdu)...
sob bře 05, 2011 8:46 am

Uživatelský avatar
roadtrain
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 10567
Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie

Příspěvek

kluci všechno je to o lidech,jasně že někdo bude trvat na tom že ta paletka s 30 kg bude stáhnuta pásem který je na 5 tun jak se stalo Chrochovi.
PČR taky může dodržovat zákon(předpis do puntíku) ale na to všechno řidič musí býti připraven tak to vyžaduje zákon-norma-předpis.
a pak když vidím některé co vezou a jak to vezou,je dobře že taková norma je a PČR to snad i začíná kontrolovat,jen doufám že použijí mozek :wink:
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
sob bře 05, 2011 9:37 am

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Já osobně se děsím jen policajtek, jak ty se dostanou k nějakému vzorečku, tak to už asi auto neodjede :wink:
ned bře 06, 2011 12:15 am

bobes2000
Příspěvky: 24
Registrován: stř říj 15, 2008 9:43 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

jednou mě chytla celní spravá,vezl jsem prazdný obaly od piva(klasika bedny-lahve stahlý folii) kontrolovali jen naklad a papiry k tomu to že jsem to vezl z nemšoví ze slovenska a nemam cmr na obaly zpět jim bylo u prdele ale říkali že by byl průser když mam na papíře prazdný obaly a byla tam jedna plna bedna:)ale když jsem se jich zeptal jak mam tenhle naklad kurtovat neporadily mi jen se smali jak debilové a taový to no pane řidič znate to no no a hovno.tak jsem jel dal.ale když to vozim do německa tak to kustujem ale kusrty tam jsou jenom že tam jsou ale efekt žadnej pač dotahnout to nelze pač se ničí plast bedny no kdyby mě zastavily nevím co bych jim v německu řek
stř bře 09, 2011 10:28 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11911
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

Obrázek
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
stř bře 09, 2011 10:41 pm

PedroKV
Příspěvky: 543
Registrován: čtv bře 13, 2008 5:23 pm

Příspěvek

odběr fóra jsem si odhlásil, protože číst šest stránek nářků, na to jsem našel sílu až teď. A dobrý byl i povzdech kolegy: "to mě poser, jednou se to nehne, protože je to moc lehký, podruhý zase, že je to moc těžký..".
Celní správou se zásadně nezaobírejte, co se týče kurtování a koleček. Ví prd. Oni jsou tu jako financové, co řeší daňové úniky.

Jak se poperete se zajištěním nákladu je vaše věc. A česká legislativa nezná "zakázali mi to kurtovat". Můžete jít do správního řízení, ale pokud bude úředník rozhodovat podle zákona a ne podle toho, kolik mu kdo dal či slíbil, tak neuspějete.

Ad roxory na návěsu: silové vázání je pod nějaký 35° svíraným mezi kurtem a ložnou plochou neúčinné, takže tenhle způsob vázání je tak na oko blonďaté policajtky. A nevím, jestli měl zesílenou čelní stěnu (např. 5mm plech). Řešení: narvat až na čelo a boční smyčky v sudém počtu naproti sobě.

Ad sudy: špatně. Nelze stahovat 1 kurtem přes vrchol, může dojít k sesmeknutí. Řešení: sudy stáhnout k sobě (kurt, folie-na fotce), následně použít dlouhý rohový profil-lištu a dvěma kurty stáhnout přes vrchol v místě nad sudem. Použít nesmekací podložky pod palety. Další možné řešení: na sudy položit obrácenou paletu, ovšem praktická otázka, kde ji(je) vzít.

Problém je s měkkým zbožím v pytli-kaolíny, vlny, hadry. Zde bodovým zatížením od kurty dochází ke komprimaci pytle, následnému uvolnění kurty. Zde buď co x kilometrů dotahovat (praktické řešení) nebo použít obrácenou paletu přes vršek (teoretické řešení).

Důležité je také, zejména na platech, dávat kurty tak, aby byly háky tažené okem zevnitř, ne ven. Minule nás málem sejmula kurta uvolněná z plata při přepravě stavební buňky. Obráceným tažením háku by se toto riziko minimalizovalo.
úte bře 15, 2011 8:57 am

PedroKV
Příspěvky: 543
Registrován: čtv bře 13, 2008 5:23 pm

Příspěvek

A pro ty, kteří by mě chtěli vidět jezdit: díky mé práci nejezdím s náklaďákem, ale teď jen s vozejčkem za autem. A nechci si rozlámat ani auto ani vozejček, takže se diví celé okolí, jak kurtuju. Ty, které jsem školil, viděli můj vozejček s betonovou skruží.
úte bře 15, 2011 8:59 am

paprna
Příspěvky: 714
Registrován: stř říj 21, 2009 10:27 am
Bydliště: Morava

Příspěvek

Pedro, mohl bys prosim trosku rozepsat vazani ten roxoru? Mozna to chapu, ale nejsem si jist. Diky
Střídač. Uz nestridam :P
http://www.youtube.com/paprna
úte bře 15, 2011 11:06 am

Uživatelský avatar
Irys
Příspěvky: 1786
Registrován: ned dub 06, 2008 1:47 pm
Bydliště: Liberec

Příspěvek

Pedro: "...dávat kurty tak, aby byly háky tažené okem zevnitř, ne ven..." - u samotné kurty si můžu vybrat, jak ji tam strčím (a dělám to tak, jak říkáš, protože je to praktičtější - při utahování méňě hrozí, že se vysmekne), ale ráčnu musím mít otočenou tak, abych ji vůbec mohla utáhnout. A některé ráčny mám s háky přišitými obráceně, takže to nejde.
úte bře 15, 2011 1:53 pm

Uživatelský avatar
michi84
Příspěvky: 465
Registrován: ned dub 06, 2008 10:09 am
Bydliště: Stará Boleslav

Příspěvek

prej co X kilometrů dotahovat...hmm...nejspíš co každé parkoviště...ok...tzn, že z 1500km trasy, kterou dám v pohodě na dvakrát (cca 18h čisté jízdy) když v každé hodině zastavím 3krát na 5min, tak to znamená, že ke každé hodině musím připočítat cca20min navíc (3x5min + nějaké to rozjetí)...což v konečném měřítku dělá za 18h + 6h navíc za jednu přepravu. To nepočítám zvýšenou spotřebu nafty atd.... dobře a že to přeháním??? No asi ano, asi stejně jak nějaký čudla, který slepě vyžaduje dodržování předpisu a nehne s ním ani obyčejný rozum :)
Scania Touring 2016
Volvo FH500
Volvo FH460
Scania Topline R420
Renault Premium 420 DCi
MB Atego
Praga V3S 2003
úte bře 15, 2011 2:39 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Já jen k těm roxorům - nějak nevím jestli dobře chápu ty boční smyčky proti sobě ale pokud ano, tak je to jen zajištění do boku ale do předu už ne... jenže co když je balíků víc - po celém návěsu? Já osobně to vázal na zdrh - kurtnu jsem vedl přes vrch ale né do oka ale protáhnul pod balíkem a znova přes vrch a do oka, takhle se svázaly třeba dva balíky k sobě, při utahování je krásně vidět jak se k sobě přimknou a rdží i do předu protože je balík ve smyčce... Ale jak zajistit balík leštěné oceli, hladké pruty ještě prolité chladící kapalinou, tak na to jsem nepřišel....To sme měli naloženo (od rána do 6 večer), zakurtováno a prej že zapoměli "balíček leštěné" 2t... a kam jinam než navrch.... do boku v pohodě - sedělo to mezi balíky ale do předu - neřešitelné.... a šak to i špatně dopadlo, do cesty skočila srnka, ten balíček se rozjel a bral všechno před sebou - takže posunul dvě řady balíků které by se jinak nehly, aj nějaká kurtna praskla a přední čelo se provalilo asi 20cm... Takže raděj ani nevozit, nestojí to za ty nezvy. Ono se řekne - skládat bez mezer.... ale to by se na silnicích nesmělo vážit......
úte bře 15, 2011 3:30 pm

Odpovědět

Zpět na „Technická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů