Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
repase čtyřcestného ventilu
Zdravím všechny, nevíte kde dělají repase čtyřcestných ventilů a na kolik to tak může vyjít?
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11897
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
repase stojí za prd..teda stávala nevim jak ted ..radši novej
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
JJ neoplatí sa to.. Do pol roku ti to zase rachne..
Opel Combo Tour (Doprovodné vozidlo)
Volvo FH12 + Kogel A18
___________________
Transporting Company
www.euroexpress.sk
Volvo FH12 + Kogel A18
___________________
Transporting Company
www.euroexpress.sk
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
my máme tady jednoho vzduchaře, co opravuje ventily samodomo, ale je to machr, 90% ventilů dělá výměným způsobem - otevře skřín, zahrabe a najde a když je nějaký atyp, tak jej rozdělá, vyčistí, vymění co je špatné a zas složí služba za pár stovek a opravuje ventily za desetitisíce On je fakt, že zárujka na to není.... ale jestli dám za opravu 500Kč a vydrží mi 2 roky, nebo koupím ventil za 10.000 a za 8-10let je stejně v háji, tak pořád mi vychází výdělek
Ono taky záleží, co s tím uvnitř je. Vzhledem k tomu, že 4-cesťák bývá první na ráně za vysoušečem/separátorem oleje, většinou v něm končí všechem bordel, který ten vysoušeč nepobere. To pak znamená přezezlé pružiny, vyrezlá jejich sedla, protržené membrány...tam žádné vyčištení a promazání vetšinou nepomůže. V podstatě je to jednoduchý - ať si to každý rozebere (cca 8-16 šroubků)a uvidí. Kdo si s tím chce hrát, ať si sežene díly a hraje si. Kdo chce jezdit, ať si koupí 4-cesťák a jezdí.
Chodí to dobře, ale neseje to...
www.bm-autocross-team.euweb.cz
www.bm-autocross-team.euweb.cz
Byljsem u Rýdla na sladění tahače s návěsem.Dělal jsem tyhle věci nějakou dobu ale nemám počítač, tak jsme museli do servisu.Přišel týpek a řekl :Jo DAF?To nepůjde.Vytáhl komp,našel v tabulkách hodnotu,tu nastavil a bylo hotovo.Samo, že návěs skoro nebrzdí.My v bejvalý práci jsme vzali manometr,nasadili na žlutou hadici,točili kolem,začalo brzdit,opsal se tlak z manometru,nastavili v jednotce, znalí ví.Tak jestli opravujou čtyřcestáky jako nastavují brzdný tlaky, žádná výhra to nebude.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů