Pokec např. o kurtování nákladu, vysílačky+rádia, tachografy, poruchy, výbava aut, spotřeba, navigace,nooteboky, atd...

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

emsik
Příspěvky: 21
Registrován: úte črc 27, 2010 10:28 am
Bydliště: hoštka

řízení jde ztuha

Příspěvek

zdravím všechny, nevíte někdo proč by mohlo jít občas ztuha řízení u mana TGA? olej v nádržce je a filtr vypadá čistě.
pát lis 18, 2011 9:55 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11909
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

a co svisláky namazat? a jen vypadá? nebo i je :D
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
pát lis 18, 2011 10:29 pm

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Filtr stojí pár kaček,a olej taky není žádná pálka,jak pravil Martin,namazat svisláky,a já dodávám vyměnit olej a nový filtr a stopro půjde líp :wink:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
pát lis 18, 2011 10:32 pm

Uživatelský avatar
FR1GTX
účastník zájezdu
Příspěvky: 1272
Registrován: stř pro 29, 2010 6:50 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

nevim jak u tahačů,ale já například nemám na přední nápravě jedinou maznici...
sob lis 19, 2011 12:06 pm

svedsky.expres
Příspěvky: 23
Registrován: pát bře 20, 2009 10:21 pm
Bydliště: Ankara City....bejvavalo

Příspěvek

Jednou jsem měl podobný problém na Scanii. Vyměnili jsme olej v servu, kontrolu celé nápravy atd. a nic nepomohlo.
Problém mi odstranili v Bulharsku, v malé vesničce asi o 200 obyvatelích. Měla tam dílnu dopravní firma, která měla
samé Scanie. Mechanikovi jsem popsal problém a ten už věděl.....
PŘIDŘENÝ KŘÍŽ NA VOLANTOVÉ TYČI !!! :D
sob lis 19, 2011 12:51 pm

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

A máš pravdu,i to se stává,já bych úplně zapomněl,zrovna to se mi stalo na osobáku,ale tam na něj jde všechen bordel ze silnice :wink: Taky se po ránu peru s řízením,musím si dojednat opravu,snad příští týden se zadaří :wink:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
sob lis 19, 2011 12:55 pm

David29
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 2414
Registrován: pon lis 09, 2009 7:29 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Když jde z tuha, tak je ti ještě sranda - horší je, když během jednoho otočení má 3x pozici kdy jde relativně dobře a 3x ztuha. To se pak dobře zatáčí
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
sob lis 19, 2011 7:15 pm

KUNA
Příspěvky: 117
Registrován: čtv říj 22, 2009 7:30 pm
Bydliště: Hospoda

Příspěvek

mně u tga jde taky stuha a od jedné poloviny poloměru otáčení nejde vůbec to pak musim popojíždět, docela dřina někdy, v servisu mi řekli že sou zarezlý svisláky tak je promazávám každý 2 měsíce už přes rok a žádnej náznak že by se to pustilo nebo něco. Spíš bych řek jestli neni v háji servo nebo ta převodka přotože to má i dost vůli na volantu
sob lis 19, 2011 7:42 pm

Ivan Hofman
Příspěvky: 2316
Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Typoval bych čerpadlo,nebo seklý ventil v něm.
sob lis 19, 2011 8:17 pm

milan.p
Příspěvky: 493
Registrován: úte čer 24, 2008 9:16 am
Bydliště: Praha

Příspěvek

Jestli máš přirezlý svisláky tak je můžeš promazávat ještě tři roky ob den a na konec je stejně budeš muset udělat protože se nerozchodí. Koupil jsem auto který mělo na hoře svislák vytlučený a dole přirezlý s tím bylo užasný jet.
Když je v háji čerpadlo tak se nestane že by to chvíli šlo a chvíli ne...to je konečná :cry: pár čerpadel jse ze zvědavosti před vyhozením rozebral a žádný ventil jsem v nich nenašel, málo oleje poznáš že Ti řízení jde cukaně a "vrže".
Mám auta který mají přez 600 000 na původní svisláky, olej, filtr a stále řídí, na druhou stranu auto který jsem koupil s najetými 130 000km mělo svisláky na šrot a ze serva tek olej jak z Dunaje.
ned lis 20, 2011 12:47 am

Mechoš
Příspěvky: 200
Registrován: čtv úno 04, 2010 4:57 pm

Příspěvek

Zarezlé svisláky nejlépe poznáš pokud odpojíš spojovačku od páky kola a zkusíš,musí jít volně otáčet. Některé kamiony(MAN) mají maznici schovanou pod víkem na svisláku,MAN TGS mají zase svisláky mazané olejem takže pokud něco naliješ zachvíli ten olej stejně vyteče,protože gufera jsou v háji. David29 to co popisuješ mi příjde že kříže řízení na volantové tyči máš zarezlé nebo ty kříže nejsou v ose tak jak mají být,stává se to na Tatře Ternnu.
ned lis 20, 2011 11:04 am

svedsky.expres
Příspěvky: 23
Registrován: pát bře 20, 2009 10:21 pm
Bydliště: Ankara City....bejvavalo

Příspěvek

Tak nějak vypadal ten servis....... :D


http://www.youtube.com/watch?v=9beEWOg3 ... re=related
ned lis 20, 2011 11:11 am

Uživatelský avatar
FR1GTX
účastník zájezdu
Příspěvky: 1272
Registrován: stř pro 29, 2010 6:50 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

svedsky.expres:ty hele,mně asi taky to řízení začíná nějako tuhnout... :)
ned lis 20, 2011 11:28 am

Uživatelský avatar
Benďa
pyrotechnik diabolek
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv úno 24, 2011 9:12 pm
Bydliště: Žlutava

Příspěvek

Taky mi něco tuhne ale na řízení to nevypadá :-)
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
ned lis 20, 2011 11:51 am

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Jak tak na to video koukám,tak přemýšlím o tom že můj svislý čep by taky potřeboval důkladnou údržbu od nějaké sličné slečny :lol:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
ned lis 20, 2011 2:27 pm

Odpovědět

Zpět na „Technická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů