Pokec např. o kurtování nákladu, vysílačky+rádia, tachografy, poruchy, výbava aut, spotřeba, navigace,nooteboky, atd...

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Ladix
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 3421
Registrován: stř lis 07, 2007 10:19 am
Bydliště: kousek od chlumce nad cidlinou pres dalnici

Příspěvek

kde ze to v tem bulharsku najdu koukam ze tam mame rozvoz :lol:
M-B Atego 1218 frigo
ned lis 20, 2011 2:37 pm

KUNA
Příspěvky: 117
Registrován: čtv říj 22, 2009 7:30 pm
Bydliště: Hospoda

Příspěvek

Dneska sem vyheveroval nápravu, a točil volantem, slo to zlehka jak natočený, tak trošku ztouž chcípnutý ale plynule od strany ke straně, jak to fiknu dolu tak do pulky zatočím, pak to jenom syčí nepomáhá ani když přidám plyn, oleje tam je dost. tak nevim jestli to je nějaký zavzdušněný nebo co, poradte chlapi pojedu na servis tak at mi tam nevymnění půlku auta.díky.
ned lis 20, 2011 5:24 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11910
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

pokud slyšíš "sykot" v servu, může (ale nemusí) to být v přepouštěcích ventilech (šoupátkách) v samotným servu ...je to vetšinou neopravitelný....stává se to pokud se tam dostane nežádoucí bordel při výměně oleje nebo dolejvání....je to sakra náchylný na čistotu...ale je to jedna z možností, dále je uvnitř serva přepouštěcí ventil (ne v čerpadle!!! ale přímo v servu) který muže přepouštět při nižším tlaku než je potřeba (prdlá pružina, unava materialu a pod. těžko soudit na dálku ..jestli se to zhoršovalo postupně, nebo najednou....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
ned lis 20, 2011 5:51 pm

emsik
Příspěvky: 21
Registrován: úte črc 27, 2010 10:28 am
Bydliště: hoštka

Příspěvek

nejde to ztuha pořád většinou to začne jít na prd na kruháku a po průjezdu dajším to je v poho
ned lis 20, 2011 8:17 pm

Mechoš
Příspěvky: 200
Registrován: čtv úno 04, 2010 4:57 pm

Příspěvek

Zkus změřit tlak ze servočerpadla,výjde to levněji než měnit monoblok řízení. Ten monoblok je v normálních podmínkách téměř neopravitelný,jedině spec.servis se zaměřením na GO monobloků řízení. Neodborný zásah do řízení žádná sranda být jednou nohou v krimu.
úte lis 22, 2011 7:02 pm

Odpovědět

Zpět na „Technická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 hostů