Není zač a tahat takovou váhu za velkým offradem je nesmysl. Ta fotka z USA je názorná a dá se to tahat jen na jejich dálnicích, první hrbol, nebo kopeček by ten podval nezvládnul. Proto to chce profi podval který zvládne i menší terén a auto které má dostatek rezervy v tažné síle a výkonu motoru. Něco podobného bude mít moje vojenská L60 a s turbem bude mít cca 220 koní a tažná síla bez omezení je 16 tun a s omezením na 60km/h pak 22 tun.
Tady je ta moje vojanda
Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Proč by měla cesta trvat tak dlouho? Já jsem jel s W50 do Berlína stejně jako ostatní LKW, hlavně na rovině za Drážďanama jsem nasadil tempo 80-85 a tardá až do Ludwigsfelde. Díky tomu že nemám tachograf si můžu řídit jak chci a třeba při ceste do Rostocku jsem řídil 23 hodin a ujel 1270 km a to v jednom kuse a tenkrát s pomalýma nápravama. Takže dojezd podobný jako nejmodernější LKW.
Tohle jsem tenkrát v roce 2007 vezl od Rostosku
Tohle jsem tenkrát v roce 2007 vezl od Rostosku
Volvo FL 614.
Jiří
Já se tě nechtěl nijak dotknout. Jen si pamatuji staré závěsové IFY, které naložené zpomalovaly ještě pře kopcem. Nevím kolik vážila ta bedna, ale ten podval s mazlíkem bude asi těžší. Pohodlí v IFĚ taky nebývalo nic extra, takže vydržet sedět za tím přes dvacet hodin, to je fakt výkon. Souhlasím že tvrdou dřinou a odříkáním se dá hodně nadehnat. Já myslel že to berete spíše jako zábavný výlet, že čas nehraje podstatnou roli a že si cestou užijete i trošku srandy. Proto ten návrh na obytný prostor. Netušil jsem že je to hlavně o honičce. V každém případě mi to přijde jako zajímavý koníček. Tak přeji hodně příjemných akcí.
"Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest" učitel národů Jan Amos Komenský
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
To je v pohodě a já nejsem rozmazlenej tak ke štěstí mi stačí vevnitř W50 sedačky z Hondy CRX. Jinak na tu soupravu samozřejmě auto kategorie L60 tedy osmikvalt, cca 220 koní a další vymoženosti.
Já jsem si jí převezl od Schwerinu a cesta byla jako s osobákem. Na osmičku až do Drážďan a pak na Cínovec, potom kontrola od Německé Polizei s příjemným rozhovorem a pak směr Praha.
Já jsem si jí převezl od Schwerinu a cesta byla jako s osobákem. Na osmičku až do Drážďan a pak na Cínovec, potom kontrola od Německé Polizei s příjemným rozhovorem a pak směr Praha.
Volvo FL 614.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 hostů