Pokec např. o kurtování nákladu, vysílačky+rádia, tachografy, poruchy, výbava aut, spotřeba, navigace,nooteboky, atd...

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Není zač a tahat takovou váhu za velkým offradem je nesmysl. Ta fotka z USA je názorná a dá se to tahat jen na jejich dálnicích, první hrbol, nebo kopeček by ten podval nezvládnul. Proto to chce profi podval který zvládne i menší terén a auto které má dostatek rezervy v tažné síle a výkonu motoru. Něco podobného bude mít moje vojenská L60 a s turbem bude mít cca 220 koní a tažná síla bez omezení je 16 tun a s omezením na 60km/h pak 22 tun.
Tady je ta moje vojanda :wink:
Obrázek
Volvo FL 614.
pát úno 03, 2012 11:12 pm

Rappy
Příspěvky: 46
Registrován: úte led 31, 2012 9:08 am
Bydliště: Jaroměř

Příspěvek

Jirka: pěkná krasavica! Bude to nejlepší řešení s tou vojenskou soupravou i z vizuálního hlediska.
sob úno 04, 2012 2:54 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Přesně tak já jezdím na klubové srazy do Německa a tam vždy největší úspěch udělá původní souprava a technika.
Volvo FL 614.
sob úno 04, 2012 4:30 pm

sibr
BAN
Příspěvky: 1784
Registrován: stř kvě 20, 2009 12:37 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

No, takováhle vojenská souprava, by vypadala opravdu stylově. Cesta do F, nebo NL, bude sice trvat o den déle, ale zase si můžete udělat na prázdné korbě pohodlný obytný prostor.
"Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest" učitel národů Jan Amos Komenský
sob úno 04, 2012 4:44 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Proč by měla cesta trvat tak dlouho? Já jsem jel s W50 do Berlína stejně jako ostatní LKW, hlavně na rovině za Drážďanama jsem nasadil tempo 80-85 a tardá až do Ludwigsfelde. Díky tomu že nemám tachograf si můžu řídit jak chci a třeba při ceste do Rostocku jsem řídil 23 hodin a ujel 1270 km a to v jednom kuse a tenkrát s pomalýma nápravama. Takže dojezd podobný jako nejmodernější LKW.
Tohle jsem tenkrát v roce 2007 vezl od Rostosku :wink:
Obrázek
Volvo FL 614.
sob úno 04, 2012 8:22 pm

sibr
BAN
Příspěvky: 1784
Registrován: stř kvě 20, 2009 12:37 pm
Bydliště: Ostrava

Jiří

Příspěvek

Já se tě nechtěl nijak dotknout. Jen si pamatuji staré závěsové IFY, které naložené zpomalovaly ještě pře kopcem. Nevím kolik vážila ta bedna, ale ten podval s mazlíkem bude asi těžší. Pohodlí v IFĚ taky nebývalo nic extra, takže vydržet sedět za tím přes dvacet hodin, to je fakt výkon. Souhlasím že tvrdou dřinou a odříkáním se dá hodně nadehnat. Já myslel že to berete spíše jako zábavný výlet, že čas nehraje podstatnou roli a že si cestou užijete i trošku srandy. Proto ten návrh na obytný prostor. Netušil jsem že je to hlavně o honičce. V každém případě mi to přijde jako zajímavý koníček. Tak přeji hodně příjemných akcí.
"Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest" učitel národů Jan Amos Komenský
sob úno 04, 2012 8:37 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

To je v pohodě a já nejsem rozmazlenej tak ke štěstí mi stačí vevnitř W50 sedačky z Hondy CRX. Jinak na tu soupravu samozřejmě auto kategorie L60 tedy osmikvalt, cca 220 koní a další vymoženosti.
Já jsem si jí převezl od Schwerinu a cesta byla jako s osobákem. Na osmičku až do Drážďan a pak na Cínovec, potom kontrola od Německé Polizei s příjemným rozhovorem a pak směr Praha.
Volvo FL 614.
sob úno 04, 2012 8:45 pm

Odpovědět

Zpět na „Technická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 hostů