Stránka 5 z 5

Napsal: sob zář 17, 2016 6:42 pm
od Rob82
Ne, naštěstí to nerozpitvavali. Jenom ho zdrbali a hledali problémy jinde. Přesně jak psal Krocan :)

Napsal: sob zář 17, 2016 7:35 pm
od Tommy66
Dokládat staskou je pitomost....já u sebe nemám stasky z předchozích dnů.
Jestliže v servise použijí jízdu na OUT ( což je běžná praxe ) musí to dokazovat zaměstnavatel, ne já na místě.

Napsal: sob zář 17, 2016 7:58 pm
od Rob82
Podle mě by měl servis vyjet lístek a hodit tam razítko. Ale na to se asi každej vys... .

Napsal: sob zář 17, 2016 10:10 pm
od jozin
osobne jak beru auto ze servisu,volvo,delam vytisk hned a jdu za majstrem pro stempl,dopisu ze zadu ty bludy a nezajima me ze stim nejaky hnup jezdil po zadnich treba po place,neni to muj problem ja byl doma.

dlouhý nakládky/ digitál bez magnet

Napsal: stř zář 21, 2016 8:30 am
od vašek
jak řešit dlouhý nakládky když končí výkon? CZ Praha,vnitro, tacho digitál bezmagnet, půl auta naloženo je 21h, výkon v háji, zbývá ještě min hodina dvě než tě doloží/železo,jeřáb. uzavřený areál firmy./mají i ubytovnu/ ve 21 ti měl končit výkon, ráno v 6-7 jsi chtěl vyjet. můžu ve 21 vydělat kartu, a jít chrápat na ubytovnu, s tím že si to tam skladníci doloží a popotáhnou od rampy?

Napsal: stř zář 21, 2016 5:45 pm
od Vejr
když budeš mít účet z ubytovny tak jo, nejseš v autě, co se děje s autem je věc firmy. Jinak to neokecáš. Tohle nedělám i když jsem denně doma, nemám jak to prokázat, kartu nechávám v tachografu. Když mi dělali o pauze servis tak jsem kartu vyndal a si nechal potvrdit výtisk. Servis jezdil na OUT bez karty.

Napsal: stř zář 21, 2016 7:30 pm
od 4215
Toto dělá a praktikuje hafo firem, ale jak dojde na lámání chleba tak všichni od tebe dají ruce pryč. A být kontrolním orgánem, tak ti nevěřím, i kdyby jsi se dušoval na smrt svých dětí, dokud by jsi mi neukázal lístek z ubytovny. :wink: :wink:

OUT v autobusové dopravě

Napsal: čtv led 12, 2017 7:10 pm
od tt_tony
Měl bych dotaz. Vím, že v 561 je vyjímka pro autobusovou linkovou dopravu, přičemž linka nesmí přesáhnout 50km. Jak je to třeba s přejezdy mezi linkami po prázdnu ??? Podle mne se v tu chvíli nejedná o linkovou přepravu osob, tudíž není možnost použití režimu OUT. Měl jsem tkový rozhovor s dispem, který mi řekl, že nechápe proč nejezdíme v OUT :shock:

Napsal: stř led 25, 2017 10:51 pm
od jirkaman
Pokud bys chtěl opravdu zaručený výklad, tak bych se asi obrátil e-mailem na CSPSD nebo na Ministerstvo dopravy. Jinak selským rozumem bych v tom nehledal žádnou vědu - v nařízení 561 se nejedná o výjimku, ale je tam doslovně napsáno, že se nařízení nevztahuje na silniční dopravu vozidly používanými pro přepravu cestujících v linkové dopravě, jestliže délka tratě této linky nepřesahuje 50 km.
Pokud tedy máš v buse rozpis linek, které máš odjezdit a žádná nepřesahuje 50 km, tak bych jezdil celý den na OUT. Přece i z garáže vyjíždíš s vozidlem, na které se to vztahuje, na nic jiného bus nepoužíváš. Pokud bys ale během dne stihl mezi linkami ještě odvézt děti na plavání, pak už by to na OUT nebylo.