Pokec o AETRu, profesních průkazech, pravidlech, zákonech, apod.

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

ladislavtikal
Příspěvky: 15
Registrován: pon črc 19, 2010 4:51 pm
Bydliště: Planice

aetr delena pauza

Příspěvek

omlouvam se ze delam nove tema precetl jsem hodne zde na foru ale nejak me nejde do kedlubny jak na delenou pauzu jezdime bud v sobotu rano nebo v nedeli odjizdim v 7 rano a koncime druhy den ve 4 rano od 20 hod do 24 mam spanek pauzy mam po hodine a pul max. po dva a pul hodine vzdy hodinu nez prepustime naklad jde me o to jak udelat dobre delenou pauzu aby nebyl problem s policajtama po vykonu mam dva dny vetsinou volne jde me o tu pauzu jak to udelat diky moc
pon pro 16, 2013 2:09 pm

pon pro 16, 2013 2:59 pm

Šedý Vlčák
Příspěvky: 516
Registrován: ned kvě 18, 2008 2:35 pm
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek

No jsem z toho trošku zmatená, když neděláš čárky a tečky mezi slovy. Nějak se to slívá dokupy. :evil:
Tak pokud jsem dobře pochopila - začínáš v 7h ráno. Končíš druhý den ve 4 ráno. Od 20 do 24h máš spánek.
Pak nechápu -
pauzy mam po hodine a pul max. po dva a pul hodine vzdy hodinu nez prepustime naklad
Pokud chceš uplatnit dělený denní odpočinek, tak první část musí být nejméně 3h, druhá část nejméně 9h. Takto ti nevychází nic. Je pěkné, že od 20 do 24h spíš, pak pokračuješ a končíš ve 4 ráno. Ale od 4 do 7h jsou jen 3h a ty musíš udělat 9h!!!
Když totiž začínáš v 7h, počítáš 24 hodinový časový úsek, to je maximum. Takže bys měl správně skončit nejpozději ve 22h. Protože od 22h do 7h to dělá přesně 9h odpočinku. A v době práce - tj. od 7h rána do 22h, musíš mít pauzu nejméně 3h vkuse, aby ti byl uznaný dělený denní odpočinek.
pon pro 16, 2013 7:17 pm

trucker rob
Příspěvky: 306
Registrován: čtv čer 23, 2011 9:53 am
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

A já to pochopil tak,že těch 21 hodin výkonu dělá ve dvojce :D .Jestli to dělá v jedničce,tak to je střelec :shock:
řidičem se nestaneš,tím se musíš narodit
Scania R 420 Topline r.v.2011 minulost
Volvo FH 420 r.v.2015
pon pro 16, 2013 7:26 pm

Šedý Vlčák
Příspěvky: 516
Registrován: ned kvě 18, 2008 2:35 pm
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek

No to je to. Napíše bla bla bez čárek a teček, nevyjádří se srozumitelně a pak můžeme jen hádat, o co tu jde. Ale psal - v nedeli odjizdim v 7 rano a koncime druhy den...., pauzy mam..., nez prepustime naklad..., no vyznej se v tom.
Pokud teda jezdí ve dvojce, tak nemusí vůbec řešit dělený odpočinek, protože když vyjedou v 7 ráno, tak 30h je do 13h dalšího dne. Jestli skončí ve 4, tak jim to vychází přesně na 9h odpočinku.
pon pro 16, 2013 7:39 pm

trucker rob
Příspěvky: 306
Registrován: čtv čer 23, 2011 9:53 am
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

Snad to upřesní :)
řidičem se nestaneš,tím se musíš narodit
Scania R 420 Topline r.v.2011 minulost
Volvo FH 420 r.v.2015
pon pro 16, 2013 7:46 pm

ladislavtikal
Příspěvky: 15
Registrován: pon črc 19, 2010 4:51 pm
Bydliště: Planice

aetr

Příspěvek

diky za odpovedi omlouvam se za čárky atd. chvatal sem pryč jezdime to v jednom, je to na převozu mleka ano rano vyjedu v 7 hod, jedu na přepuštění cisterny ktere trva 1 hodinu pak jedu do mlekarny,stáčení trva hodinu tak to udelam jeste jednou to same napustim a do mlekarny na vypuštění po kazde když napouštim nebo vypouštim mačkam pauzu vecer koncim a ukladam se ke spánku ve 20 00 hod ve 24 00 budiček a prepoušteni cisterny,doba 1hodina ,mačkam pauzu a vyrazim smer mlekarna kam prijedu ve 3 nebo 4 rano kde mam konec jde me o to jak udelam dělenou pauzu aby me to vyšlo, ale jak počitam tak počitam nejak mě to nejde, šéf se me k tomu nevyjadřil
pon pro 16, 2013 8:20 pm

trucker rob
Příspěvky: 306
Registrován: čtv čer 23, 2011 9:53 am
Bydliště: Ostrava

ladislavtikal

Příspěvek

No tak to nazdar.Ani se nedivím,že se šéf nevyjadřuje.Ve 20 hodin zalehneš a správně by jsi se měl pohnout až v 5 hodin ráno nejdřív.To co děláš je na hodně velký průser.Když začínáš v 7 hodin ráno,tak nejpozději ve 22 hodin musíš začít dělat denní odpočinek a to minimálně v délce 9 hodin.
řidičem se nestaneš,tím se musíš narodit
Scania R 420 Topline r.v.2011 minulost
Volvo FH 420 r.v.2015
pon pro 16, 2013 8:28 pm

ladislavtikal
Příspěvky: 15
Registrován: pon črc 19, 2010 4:51 pm
Bydliště: Planice

aetr

Příspěvek

no prave do mlékárny 150km tak bud pruser že sem vyjetej, tak vyndavam kartu než jdu chrnet a po přepušteni někdy v pul druhy vyražim bez ni do cíle tak nevim co je lepsi, chyceni bez karty v tachografu a nebo karta ktera je vyjeta ? tod otázka
pon pro 16, 2013 8:41 pm

trucker rob
Příspěvky: 306
Registrován: čtv čer 23, 2011 9:53 am
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

Nevím co Ti na to napsat.Jsi určitě svéprávný a zodpovědný za své jednání.Myslím,že žádné peníze nestojí za to,co děláš.Když nedej bůh budeš mít nehodu a někoho zmrzačíš,tak všichni dají od Tebe ruce pryč a vše půjde za Tebou.Jediná rozumná rada je okamžitě to ukončit.
řidičem se nestaneš,tím se musíš narodit
Scania R 420 Topline r.v.2011 minulost
Volvo FH 420 r.v.2015
pon pro 16, 2013 8:48 pm

Pechy90
Příspěvky: 168
Registrován: čtv dub 12, 2012 5:11 pm
Bydliště: Všude zdejší

Příspěvek

Asi tak, tohle už je hodně přes čáru, při kontrole dostaneš pěknej flastr + body takže jestli se nechceš vybodovat a platit pokuty tak bych na tvým místě bych uvažoval o změně zaměstnavatele nebo se snim zkusti nějak domluvit at přijme víc řidičů aby se to stíhalo podle nař 561 ale to je spíš asi utopie
pon pro 16, 2013 9:18 pm

StrejdaChuligan
Příspěvky: 826
Registrován: stř led 04, 2012 7:55 pm
Bydliště: Broumov

Příspěvek

no prave do mlékárny 150km tak bud pruser že sem vyjetej, tak vyndavam kartu než jdu chrnet a po přepušteni někdy v pul druhy vyražim bez ni do cíle tak nevim co je lepsi, chyceni bez karty v tachografu a nebo karta ktera je vyjeta ? tod otázka
nejlepsi je se na to vysrat a jit jinam. kdyz te chytis,dostanes body,flastr a klidne ti muzou dat i zakaz cinosti,jako chteli me za za 2 nedotazeny pauzy o 20 minut
Je vsem hovno po tom, kde jsem a kde jsem byl.
pon pro 16, 2013 9:51 pm

delivio

Příspěvek

Doplň kredit na účet a pořádně. Tady je sice snaha od tebe to řešit, ale druhá strana ne. Dopadlo by to jak píše trucker rob. Souhlas s ním
pon pro 16, 2013 9:54 pm

jirkaman
Příspěvky: 124
Registrován: ned bře 14, 2010 8:38 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Nijak nechci zpochybňovat, že výše uvedené rozvržení směny odporuje předpisům i zdravému rozumu, ale řekl bych, že na svoz mléka by se měla vztahovat vyjímka, tudíž by se řidič měl řídit jinými předpisy než 561 a dokonce si myslím, že i tachograf by při svozu mléka mohl být přepnut na OUT. Určitě se tu najde odborník, který mé domněnky uvede na pravou míru.
úte pro 17, 2013 12:19 am

úte pro 17, 2013 5:22 am

Odpovědět

Zpět na „Legislativní témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 12 hostů