Všetkých pozdravujem, tak moja práca sa v okamžiku zmenila z práce na dohodu na prácu trvalú, prečítal som tu toho dosť no nie som presvedčený či som tomu dobre porozumel a preto Vás prosím o rýchlu radu nakoľko odchádzam zajtra do Francúzska / zo Žiliny/:
ad 1, Nakoľko som zamestnaný od 03.03.2014 a moja predchádzajúca práca nemala so šoférovaním nič spoločné tak na dokladovanie predchádzajúcich 28 dní mi stačí
Potvrdenie činností zaškrtnutá kolónka 18 a vypísaná kolónka 21?
ad 2, jazda v osádke : nakoľko neviem typ tachografu, ako narábať s dig. kartami pri výmene vodičov ukončiť smenu jazdu alebo čo?, aké symboly? /ak som pochopil 1 - ide , 2 prestávka
na sedadle spolujazdca, presadnú a takto môžu ťahať v kuse 18 hod. a potom 9 hod. obaja pauza? /
Páni ďakujem všetkým za rýchlu odpoveď.
Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
-
- Příspěvky: 516
- Registrován: ned kvě 18, 2008 2:35 pm
- Bydliště: Severní Morava
Potvrzení o činnostech - podle toho co píšeš, ano kolonka 18 "vykonával jinou práci než řízení vozidla"
Nevím, co máš v kolonce 21, ta už je přece předepsaná a nic víc se tam nepíše.
Jízda v osádce - proč chceš při střídání ukončovat směnu? Nezapomeň, že když se budou střídat řidiči, musí se střídat i karty ve slotech. 1-jízda, 2-pohotovost!
Pokud si oba natáhnete dobu řízení na 10 hodin, můžete jet celkem 20 hodin.
Máte plovoucí den v trvání 30 hodin, ve kterém musí být nejméně 9 hodin odpočinku.
A pokud jedete do Francie, tak jim můžete udělat radost a střídat se po 3 hodinách
Nevím, co máš v kolonce 21, ta už je přece předepsaná a nic víc se tam nepíše.
Jízda v osádce - proč chceš při střídání ukončovat směnu? Nezapomeň, že když se budou střídat řidiči, musí se střídat i karty ve slotech. 1-jízda, 2-pohotovost!
Pokud si oba natáhnete dobu řízení na 10 hodin, můžete jet celkem 20 hodin.
Máte plovoucí den v trvání 30 hodin, ve kterém musí být nejméně 9 hodin odpočinku.
A pokud jedete do Francie, tak jim můžete udělat radost a střídat se po 3 hodinách
neznám z hlavy ty kolonky, ale měl by si mít zaškrtnuto políčko kde je něco jako nevykonával práci řidiče podlehájící nařízení 561.
v osádkách máš plovoucí den 30 hodin, tedy po 21 hodinách musíš udělat 9hodin denní odpočinek. Vozidlo musí být po tuto dobu v klidu.
Bezpečností přestávka je možná i za jízdy na sedadle spolujezdce, kartu musíš mít ve slotu 2 na postýlce. Konec směny zadáváte oba před začítkem denního odpočinku.
v osádkách máš plovoucí den 30 hodin, tedy po 21 hodinách musíš udělat 9hodin denní odpočinek. Vozidlo musí být po tuto dobu v klidu.
Bezpečností přestávka je možná i za jízdy na sedadle spolujezdce, kartu musíš mít ve slotu 2 na postýlce. Konec směny zadáváte oba před začítkem denního odpočinku.
asi se na tu šoféřinu...
už se stalo...
už se stalo...
-
- Příspěvky: 516
- Registrován: ned kvě 18, 2008 2:35 pm
- Bydliště: Severní Morava
Kuntík - když má kartu ve slotu číslo 2, sedí na sedadle spolujezdce a jeho kolega řídí, tak má pohotovost!!!
interpretace Evropské komise dovoluje započítat do období přestávek v osádkové jízdě prvních 45 minut pohotovosti řidiče-spolujezdce
dùvod: 20h jízda + 4x45min. přestávky + 9h odpočinek = 32h což přesahuje dobu 30h, proto přestávka v režimu "postýlky" nemá být požadována!
interpretace Evropské komise dovoluje započítat do období přestávek v osádkové jízdě prvních 45 minut pohotovosti řidiče-spolujezdce
dùvod: 20h jízda + 4x45min. přestávky + 9h odpočinek = 32h což přesahuje dobu 30h, proto přestávka v režimu "postýlky" nemá být požadována!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 hostů