Ahoj.
1. řidič - (začátek PO 6:30) 30 minut vykládka - nakládka, jízda cca 3,5 hod. (7:00 - 10:30), poté vystoupení a nastoupí
2. řidič - jízda cca 4,0 hod. (10:30 - 14:30), 30 minut vykládka - nakládka, odstavení vozu, 45 minut pauza, jízda cca 4,0 hod (15:00 - 19:00) vystoupení a nastoupí
1. řidič - jízda cca 3,5 hod. (19:30 - 23:00), pauza (23:00 - 06:30), a opět od začátku Po - Pá
Za týden:
1. řidič 35 hod. jízdy a 2,5 hod. jiná činnost (37,5 hod výkonu)
2. řidič 40 hod. jízdy a 2,5 hod. jiná činnost (42,5 hod výkonu)
Dá se toto provozovat každý týden?
Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
- Jiří Šmidrkal
- Příspěvky: 3
- Registrován: ned srp 10, 2014 6:55 pm
- Bydliště: Jičín
-
- Příspěvky: 516
- Registrován: ned kvě 18, 2008 2:35 pm
- Bydliště: Severní Morava
2.řidič - tam ti to nějak nesedí s časem.
Píšeš 4h řízení (10,30-14,30), 30minut vykládka (což už je 15,00h), odstavení vozu 45minut pauza (15,45)a další 4h jízdy.....je 19,45 a ne 19h. 1.řidič vyjíždí v 19,30h, takže mi tam pořád lítá 15 minut. Pokud je to jenom chybička v psaní, tak to je jiná. Ale chtělo by to upřesnit.
Podle toho, co píšeš o 1.řidiči -
Jestli má v tom čase, kdy vystoupí, denní odpočinek, tak je to v pořádku.
1.řidič - začíná v 19,30 po DDO 9h (10,30-19,30)
Má 3,5h jízdy + 7,5h první část děleného denního odpočinku (23,00-6,30)
0,5h vykládka (6,30-7,00) a dalších 3,5h jízdy (7,00-10,30). Pak končí a nastupuje opět 9h DDO (druhá část dělelného odpočinku)
Vejde se do 24h a má dělelnou DDO, takže bez problémů to tak může dělat každý den.
Za týden 35h řízení, což ani za dva týdny nepřesáhne maximum (90h), takže taky ok.
Práce v noční době tak ok
Píšeš 4h řízení (10,30-14,30), 30minut vykládka (což už je 15,00h), odstavení vozu 45minut pauza (15,45)a další 4h jízdy.....je 19,45 a ne 19h. 1.řidič vyjíždí v 19,30h, takže mi tam pořád lítá 15 minut. Pokud je to jenom chybička v psaní, tak to je jiná. Ale chtělo by to upřesnit.
Podle toho, co píšeš o 1.řidiči -
Jestli má v tom čase, kdy vystoupí, denní odpočinek, tak je to v pořádku.
1.řidič - začíná v 19,30 po DDO 9h (10,30-19,30)
Má 3,5h jízdy + 7,5h první část děleného denního odpočinku (23,00-6,30)
0,5h vykládka (6,30-7,00) a dalších 3,5h jízdy (7,00-10,30). Pak končí a nastupuje opět 9h DDO (druhá část dělelného odpočinku)
Vejde se do 24h a má dělelnou DDO, takže bez problémů to tak může dělat každý den.
Za týden 35h řízení, což ani za dva týdny nepřesáhne maximum (90h), takže taky ok.
Práce v noční době tak ok
- Jiří Šmidrkal
- Příspěvky: 3
- Registrován: ned srp 10, 2014 6:55 pm
- Bydliště: Jičín
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: ned črc 21, 2013 9:13 pm
- Bydliště: Krkonoše
Vtip je v tom, že tachograf zaznamenává jízdu auta, která je každému u prdele a pak jízdu řidiče. čili když dodržuješ provoz v jedničce (čili odjedu si svejch 9 hodin), tak máš pauzu a můžeš si třeba honit čuráka. ALE! nesmíš být v autě, čili doklad z firmy, hotelu, jinak tě BAG stáhne a jsi v piči......
- Jiří Šmidrkal
- Příspěvky: 3
- Registrován: ned srp 10, 2014 6:55 pm
- Bydliště: Jičín
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 hostů