Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Nakládka po výkonu apod. - několik dotazů
Zdravím, chtěl bych se zeptat na pár věcí.
Doufám, že mě tady neukamenujete, když napíšu, co napíšu.
Nastala situace taková, že asi v dohledné době dostanu euro 6.
A nevím, jak si v některých situacích mám poradit.
Např. dojedu na vykládku, kde mám nějaké časové okno, takže se mi občas stane, že dojedu, 6 hodin spím, potom dávám magnet, hodinku složím a po vykládce dodělám pauzu.
Ano, jelikož už nějakou dobu pročítám zdejší forum, tak vím, že slovo magnet, je zde odsuzováno a nenáviděno, ale nemám jinou možnost.
Pokud nenajedu na časové okno, tak tři dny stojím a čekám na nový kód a nové vykládkové okno. (vyzkoušeno)
Tak jak to mám dělat s euro 6? Už mám po výkonu, dělám pauzu, ale najet prostě musím, existuje na tohle nějaká výjimka?
Jde udělat výtisk a na něj nějak napsat, že jsem měl vykládkové okno? A pokud ano, tak prosím, co tam píšete vy?
A pokud to tak teda lze, tak co bude následovat poté? Jak jsem psal, např. 6 hodin dělám pauzu, potom vykládka, odjetí na parking, udělám výtisk a dopíšu něco na něj a co teď?
Znovu začít natáčet celou pauzu od znova, nebo jak to je?
Odpověď už asi dostanu vlastně v první otázce, ale ještě napíšu druhý případ, co se mi stává.
Dojedu někde v zahraničí na nakládku, tam mi řeknou, že to ještě nemají a že pro mě přijdou.
Stojím tam např. 7 hodin, mám zapnuté filmy, ale stejně usínám. Po sedmi hodinách pro mě přichází, abych si najel na tu a onu rampu.
Já dávám magnet, najedu na rampu, naložím, odjedu od rampy, sundám magnet, dodělám pauzu a můžu jet.
S euro 6, už to takhle nepůjde a zase stejný dotaz, co mám v tomhle případě dělat?
Nejde si to po těch 7 hodinách nějak nahradit tu hodinku, co tam mám najetí na rampu, kladívka a odjetí od rampy?
Musím znovu začít natáčet celou pauzu?
A třetí věc, už jsem od několika kolegů slyšel, že pokud jsem v blízkosti sídla své firmy, tak i přesto, že nemám jízdu, tak na firmu mohu dojet a zase něco dopsat na výtisk.
Jenže jeden mi řekl, že takhle můžu dojet 2 hodiny, druhý zase, že mám hodinu na dojetí a třetí, že musím být od firmy nejvýše 60km.
Je něco takového přesně v 561 specifikované? Pokud ano, tak prosím jak to přesně je a co poté dopsat na výtisk?
Několikrát už by to pomohlo, protože se mi asi 3x stalo, že jsem dělal pauzu cca. těch 60 - 80km od sídla firmy.
Jenom závěrem chci napsat, že přes celou republiku apod. jak někteří jezdí na magnet, to opravdu ne.
Maximálně si pomůžu při nakládce a vykládce a to opravdu jen občas, když nastanou podobné situace, jaké jsem popsal.
Několik řidičů už se na parkingu dušovalo, že obejdou i keramické čidlo, ale zdálo se mi, že je to jedná lež větší než druhá.
Jestli mi někdo pomůže, ať už tady, nebo přes soukromou zprávu, budu rád, díky.
Doufám, že mě tady neukamenujete, když napíšu, co napíšu.
Nastala situace taková, že asi v dohledné době dostanu euro 6.
A nevím, jak si v některých situacích mám poradit.
Např. dojedu na vykládku, kde mám nějaké časové okno, takže se mi občas stane, že dojedu, 6 hodin spím, potom dávám magnet, hodinku složím a po vykládce dodělám pauzu.
Ano, jelikož už nějakou dobu pročítám zdejší forum, tak vím, že slovo magnet, je zde odsuzováno a nenáviděno, ale nemám jinou možnost.
Pokud nenajedu na časové okno, tak tři dny stojím a čekám na nový kód a nové vykládkové okno. (vyzkoušeno)
Tak jak to mám dělat s euro 6? Už mám po výkonu, dělám pauzu, ale najet prostě musím, existuje na tohle nějaká výjimka?
Jde udělat výtisk a na něj nějak napsat, že jsem měl vykládkové okno? A pokud ano, tak prosím, co tam píšete vy?
A pokud to tak teda lze, tak co bude následovat poté? Jak jsem psal, např. 6 hodin dělám pauzu, potom vykládka, odjetí na parking, udělám výtisk a dopíšu něco na něj a co teď?
Znovu začít natáčet celou pauzu od znova, nebo jak to je?
Odpověď už asi dostanu vlastně v první otázce, ale ještě napíšu druhý případ, co se mi stává.
Dojedu někde v zahraničí na nakládku, tam mi řeknou, že to ještě nemají a že pro mě přijdou.
Stojím tam např. 7 hodin, mám zapnuté filmy, ale stejně usínám. Po sedmi hodinách pro mě přichází, abych si najel na tu a onu rampu.
Já dávám magnet, najedu na rampu, naložím, odjedu od rampy, sundám magnet, dodělám pauzu a můžu jet.
S euro 6, už to takhle nepůjde a zase stejný dotaz, co mám v tomhle případě dělat?
Nejde si to po těch 7 hodinách nějak nahradit tu hodinku, co tam mám najetí na rampu, kladívka a odjetí od rampy?
Musím znovu začít natáčet celou pauzu?
A třetí věc, už jsem od několika kolegů slyšel, že pokud jsem v blízkosti sídla své firmy, tak i přesto, že nemám jízdu, tak na firmu mohu dojet a zase něco dopsat na výtisk.
Jenže jeden mi řekl, že takhle můžu dojet 2 hodiny, druhý zase, že mám hodinu na dojetí a třetí, že musím být od firmy nejvýše 60km.
Je něco takového přesně v 561 specifikované? Pokud ano, tak prosím jak to přesně je a co poté dopsat na výtisk?
Několikrát už by to pomohlo, protože se mi asi 3x stalo, že jsem dělal pauzu cca. těch 60 - 80km od sídla firmy.
Jenom závěrem chci napsat, že přes celou republiku apod. jak někteří jezdí na magnet, to opravdu ne.
Maximálně si pomůžu při nakládce a vykládce a to opravdu jen občas, když nastanou podobné situace, jaké jsem popsal.
Několik řidičů už se na parkingu dušovalo, že obejdou i keramické čidlo, ale zdálo se mi, že je to jedná lež větší než druhá.
Jestli mi někdo pomůže, ať už tady, nebo přes soukromou zprávu, budu rád, díky.
pochybuji že když po 6 hodinách pauzy pojedeš naložit, tak bude stačit výtisk. To se nedá změnit vykládkové okno až po pauze? Prostě to předem domluvit aby tě tam jak píšeš "nevydusili" 3 dny(nestalo se mi že by mě někde vydusili kvůli pozdějšímu vyložení 3 dny )
nehodlám tě soudit za magnet, je to tvůj boj, ale u euro6 tam magnet nedáš, řešil bych to přes dispečera ať zařídí vhodnější vykládkové okno.
a k dojezdu na firmu, máme firmu v Polici nad Metují a už jsem jednou bohužel spal i v Náchodě cca 15 km od firemního placu, bohužel i to se stává.
nehodlám tě soudit za magnet, je to tvůj boj, ale u euro6 tam magnet nedáš, řešil bych to přes dispečera ať zařídí vhodnější vykládkové okno.
a k dojezdu na firmu, máme firmu v Polici nad Metují a už jsem jednou bohužel spal i v Náchodě cca 15 km od firemního placu, bohužel i to se stává.
Scania R streamline Topline E6 (2015) + plachta Krone(2015) lowdeck
Mými životními vzory jsou Kentán z Montargi, Bender a Homer Simpson
Mými životními vzory jsou Kentán z Montargi, Bender a Homer Simpson
Už jsem se dispečera ptal, jestli to nejde nějak změnit a vykládkové okno se určuje ještě před naložením.
Nejde s ním nijak manipulovat a když se člověk někde zasekne v koloně, tak je konec a skládá se na magnet.
Zároveň to vše vychází tak na těsno, nebo někdy vůbec, protože on má dané okno např. na 2:30 a nejde si říct, že ho chce např. na 7:30, aby byla časová rezerva.
Jednou jsem nenajel cca. o 1,5h později, vůbec se s tebou nikdo nebaví, prostě na bráně řeknou, že špatný kód a pryč.
A než se vyřídí nový kód, tak to trvá dna dny a potom ještě než je to vykládkové okno, tak tam člověk prostojí lehce dva a půl dne.
Nestalo se to jen mě, ale i kolegovi. Řidič musí najíždět přesně na čas, jednou jsem najel jen o 15 minut později a sice to ještě prošlo, ale už měli řeči kolem a kolem.
Proto jsem si říkal, jestli v 561 nejsou tyhle vykládková, popř. nakládková okna řešeny, že by řidič mohl i během odpočinku složit nebo naložit a poté dobu vykl./nakl. nahradil a doplnil něco na výtisk.
A jak jsem psal, taky jsem několikrát dělal pauzu dá se říct za kopcem, ale právě několik řidičů nezávisle na sobě mi tvrdilo, že ten dojezd je možný, tak jsem se chtěl zeptat, jestli je něco takového v 561 nebo není.
Nejde s ním nijak manipulovat a když se člověk někde zasekne v koloně, tak je konec a skládá se na magnet.
Zároveň to vše vychází tak na těsno, nebo někdy vůbec, protože on má dané okno např. na 2:30 a nejde si říct, že ho chce např. na 7:30, aby byla časová rezerva.
Jednou jsem nenajel cca. o 1,5h později, vůbec se s tebou nikdo nebaví, prostě na bráně řeknou, že špatný kód a pryč.
A než se vyřídí nový kód, tak to trvá dna dny a potom ještě než je to vykládkové okno, tak tam člověk prostojí lehce dva a půl dne.
Nestalo se to jen mě, ale i kolegovi. Řidič musí najíždět přesně na čas, jednou jsem najel jen o 15 minut později a sice to ještě prošlo, ale už měli řeči kolem a kolem.
Proto jsem si říkal, jestli v 561 nejsou tyhle vykládková, popř. nakládková okna řešeny, že by řidič mohl i během odpočinku složit nebo naložit a poté dobu vykl./nakl. nahradil a doplnil něco na výtisk.
A jak jsem psal, taky jsem několikrát dělal pauzu dá se říct za kopcem, ale právě několik řidičů nezávisle na sobě mi tvrdilo, že ten dojezd je možný, tak jsem se chtěl zeptat, jestli je něco takového v 561 nebo není.
- Tom-Oaza
- Příspěvky: 1886
- Registrován: ned čer 12, 2011 12:33 pm
- Bydliště: Nikol-city
- Kontaktovat uživatele:
no nevim, me se to az tak moc netyka nastesti,ale proc bys tento problem mel resit ty? at ho vyresi dispecer ne? pokud to zas budes chtit nejak ojebat ten system tak se situace v doprave urcite nezlepsi,pokud ti teda jde o nejake zlepseni.
me se toto stalo jen jednou a to sem jezdil dodavkou pro speditera a nestih sem vykladku na cas, protoze sem si zastavil a sel se vyspat ale to sem ho upozornil ze vim jiste ze tam nebudu,protoze jezdim jen 90 a neminim se zabit a tak ze se budu chtit vyspat.
me se toto stalo jen jednou a to sem jezdil dodavkou pro speditera a nestih sem vykladku na cas, protoze sem si zastavil a sel se vyspat ale to sem ho upozornil ze vim jiste ze tam nebudu,protoze jezdim jen 90 a neminim se zabit a tak ze se budu chtit vyspat.
Renault Master
Peugeot boxer
Iveco Daily 35C12 2x
Lancia Kappa 2,4 TDS
Peugeot boxer
Iveco Daily 35C12 2x
Lancia Kappa 2,4 TDS
a to ti řekli přímo na firmě že máš dát magnet abys vyložil?
Ne, z firmy to nikdy nikdo nechtěl, ale když si takhle pomůžu, tak jsem taky třeba o dva dny dřív doma.
A jestli mám být o víkendu doma s rodinou, nebo stát někde dva dny u patníku v průmyslové zóně, to si člověk hned rozmyslí.
Já bych i skousl, kdybych mohl po výkonu jet složit a potom znovu natočit pauzu, to by se ještě dalo, ale pomalu tři dny v háji, to už je moc, to ať se na mě nikdo nezlobí.
Taky to přehazují jeden na druhého, dispečer řekne, že si dobu vykládky určuje firma, kde nakládám, tam zase člověku řeknou, že sice to určují oni, ale že mají na na výběr třeba jen časy 2:15 a 3:15 v ten daný den a potom zase jsou takhle dva, tři časy až následující den, že to zabukují v systému firmy, kam to vezu. Takže se člověk vlastně nedovolá nikde.
Proto pořád ještě doufám, že na tom takhle není jen naše firma, že už to někdy někdo řešil.
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
To jsi mohl rovnou napsat ,ze e4,5 eev jezdi na magnet a jen e6 musi pauzovat .Chyba cislo jedna je ze sis na naejaky magnet zvykl,a tva firma tim tuplem...Tak tam vubec nejezdi na tu nakladku,dojed tam po 9.pauze a mas to vyresene.A ver mi ze se svet nezbori ani nezacne tocit naopak.Da se jezdit normalne bez magnetu i se starou pleckou na to nepotrebujes e6.K tem vytiskum-taky rakusak ti to vyhodi,pronese,eine monat eine druck a je to vyresene.Ty mu jich das deset na mesic to bude nadseny
Neřeším...
-
- Příspěvky: 494
- Registrován: sob zář 06, 2014 7:24 am
- Bydliště: Planeta Země
Naposledy upravil(a) NakejMagoj dne pát led 02, 2015 5:51 pm, celkem upraveno 1 x.
Všichni jsou blázni jen já jsem letadlo.
To jsi mohl rovnou napsat ,ze e4,5 eev jezdi na magnet a jen e6 musi pauzovat Shocked .Chyba cislo jedna je ze sis na naejaky magnet zvykl,a tva firma tim tuplem...Tak tam vubec nejezdi na tu nakladku,dojed tam po 9.pauze a mas to vyresene.A ver mi ze se svet nezbori ani nezacne tocit naopak.Da se jezdit normalne bez magnetu i se starou pleckou na to nepotrebujes e6.K tem vytiskum-taky rakusak ti to vyhodi,pronese,eine monat eine druck a je to vyresene.Ty mu jich das deset na mesic to bude nadseny
Ale já jsem si na nic nezvykl a firma už vůbec ne. Nejedná se o to, že bych nějak podváděl každý týden apod. Je to prostě cca. jednou za dva měsíce, kdy to člověku nevyjde.
O nakládku ani tak nejde, spíš jak řešit tu vykládku, kde mě nechají klidně dva a půl dne stát a čekat na nový kód.
Já se tady vůbec nechci s nikým dohadovat, nebo něco podobného.
Jen vím, že je tady pár takových, co mají celý aetr včetně všech možných výjimek nastudovaný a chtěl jsem se zeptat, jestli na tohle existují výjimky, nebo ne, stačilo napsat že ne a mohlo se to tady celé smazat.
Hlavní důvod, proč jsem se tady ptal, byl příspěvek v jiném tématu od člověka s přezdívkou trucker rob, který napsal:
Pravděpodobně myslel nařízení 561,kapitola IV.(Vyjímky),článek 12.
Řidič se může odchýlit od článků 6 až 9 pouze v míře nezbytné pro dojetí na vhodné místo zastávky tak, aby zajistil bezpečnost osob, vozidla, které řídí, nebo jeho nákladu, pokud neohrozí bezpečnost provozu na pozemních komunikacích. Řidič uvede důvod odchylky ručně na záznamovém listu záznamového zařízení, na výtisku ze záznamového zařízení nebo ve svém pracovním plánu nejpozději po dojetí na vhodné místo zastávky.
Když už se mi to vyjímečně stane,tak napíšu na výtisk: 561/2006 chapter IV. article 12, No parking a podpis.
Zatím to vždy prošlo,ale je pravda,že šlo vždy o minuty a ne o hodinu
Tak mě napadlo, jestli něco takového není, když nastane situace, jakou jsem popsal já.
Vůbec se mi nejedná o 10 lístků za měsíc, každý to asi zná, někdy se posere něco dva týdny po sobě a potom jsou tři měsíce bez problémů.
Jinak OK, mili napsal, že žádné výjimky nejsou, tak to tady můžeme ukončit.
Chlebodárce si jiného rozhodně hledat nehodlám, jsem více než spokojený u firmy, kde dělám a to ve všech ohledech.
Jak jsem napsal, magnet použiju jen minimálně a pomáhám tím sobě, nikomu jinému.
Tady prosím konec, stejně jsme tam, kam jsem si myslel, že to celé bude směřovat.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů