Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
...Já jsem si vždycky myslel,že mixy,sklopky a podobné v podstatě stavební stroje jezdící kolem komína,existují hlavně proto,aby lidem ulehčovaly práci na stavbě.Bohužel v poslední době díky Aetru,561,tachografům,který nás zahrnují do kamionové dopravy a hlavně aktivním pomahačům se z nás stávají vystresovaní otroci za volantem...Jako jeden z mnoha příkladů uvedu včerejší,kdy našeho řidiče s T815 sklopkou odtahli pomahači na převážení s kompletní kontrolou,vše v pořádku,ale aby náhodou neodjel bez pokuty,dostal 500,- za ,,nesprávné používání tachorafu,, řidič(přes 50 roku starý chlap,jezdí celý život)v 6.00 vloží kolečko,za dopoledne najede po Brně cca.60km-max.2 hodiny čisté jízdy+3x nakládka pod bagrem,3x vysype na skládce,čekačka tam a tudle,v 11hod přepne tacho na postýlku a jde na 45min na oběd,tak dle pomahačů,musí přepnout nejpozději v 10.30hod,stejně jako kamioňák,který je schopný za těch 4.30hod najet,bez zastavení přes 200km...jestli tohle někomu příjde normální,tak teda pardon... Podle mě má řídíč hlavně řídit a věnovat se provozu a ne nějakýmu tachografu,jestli tam má zrovna postýlku,nebo kladívka,to může řešit v klidu kamioňák,kterej po 200...km zastaví,jebne tam postýlku a po přestávce pokračuje dál...proč má tohle řešit řidič stavebního auta,který je v práci sakumprásk maximálně 10hodin denně a zbývajicích 14 u maminy v ložnici mi hlava nebere...Já mám digitál v první generaci,to je taky bomba,každý pocuknutí to sežere celou minutu,v Brněnských kolonách je to špica...A abych v autě kvůli tacho vozil mikrovlnku,vaříč a ledničku....nevím co na to říct,strávíme většinu života v práci,to jsme to v 21.století dopracovali tak daleko,že si nemůžem dovolit se v klidu a kulturně najíst,občerstvit? Kdo nám tyhle zákony vymýšlí? To ty kancelářský krysy,dopravní experti chudáci ve stresu žerou slepenou svačinu,aby náhodou něco nezmeškali? To asi nee,co?
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Tak ja nebudem nikde pred obchodom stat vykend. Hlavne v rumunsku, že? Já si zajdem peso ale henten nemal problém.
Ja mám tiež tacho prvej generacie a na tomto môžeš překročit dobu jazdy o 15minut, to je tolerovane prave koli poskakovaniu v zapchach. Napr ja som mal od 10:00 do 12:00 odjazdene 2,5hodiny. Preto je to tolerovane normalne.
Ja mám tiež tacho prvej generacie a na tomto môžeš překročit dobu jazdy o 15minut, to je tolerovane prave koli poskakovaniu v zapchach. Napr ja som mal od 10:00 do 12:00 odjazdene 2,5hodiny. Preto je to tolerovane normalne.
Dneska je listopad, ne apríl. Jakýkoliv tachograf ti ke každé minutě přiřadí nějakou činnost. Starší typy nezaokrouhluji, novější ti každou minutu zaokrouhli a tím ti při poskakovani mohou ušetřit dost minut jízdy. Ale jak by tachograf mohl napočítat za 2 hodiny , že jsi pracoval 2,5 hodiny? Pokud by tě platili podle tachografu, tak jsi samé peníze.
Tolerance u starších digitálních tachografů je doporučení, které vychází z toho, že během každé zastávky tě tachograf ošidí průměrně o 1 minutu. Takže kolik máš zastávek, o tolik minut bys mohl přetáhnout jízdu. Myslím si, že to ale není automaticky. Raději bych pořídil výtisk a zdůvodnil to počtem zastávek.
Pěkně napsáno Pavle
To je to samý, jako všudepřítomný zákazy nad 12t tady v Prahé. Chápu že nechtěj, aby kamiony si zkracovaly cestu Prahou a jeli po obchvatu. Ale když já jedu z betonárky k nějakýmu chujovi s betonem do základů, vzdálenost třeba 10km, je snad jasný že nepojedu jako kamiony oklikou, abych najel těch kilometrů 50....
Prostě problém je v tom, že se nerozlišuje použití toho vozu nad 12t. Prostě srovnávat klasickou kamionku s provozem sklopek/mixů apod. prostě nejde... At už je to AETR nebo ty zákazy. Jenže vysvětlete to někdo příušníkovi....
To je to samý, jako všudepřítomný zákazy nad 12t tady v Prahé. Chápu že nechtěj, aby kamiony si zkracovaly cestu Prahou a jeli po obchvatu. Ale když já jedu z betonárky k nějakýmu chujovi s betonem do základů, vzdálenost třeba 10km, je snad jasný že nepojedu jako kamiony oklikou, abych najel těch kilometrů 50....
Prostě problém je v tom, že se nerozlišuje použití toho vozu nad 12t. Prostě srovnávat klasickou kamionku s provozem sklopek/mixů apod. prostě nejde... At už je to AETR nebo ty zákazy. Jenže vysvětlete to někdo příušníkovi....
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
Problem je v to ze v CZ nikdo nad umistnenim zakazovych znacek neuvazuje a umistnujou se doslova jak jim to vypadne z te dodavky.Naproste nesmysli,dojedes na kruhac,rovne 3m most do prava 7.5t a doleva 3.5t...Kam ma jed ridic?Tak to dopada tak jak to dopada,banda jezdi zakaz nezakaz.Taky tak jezdim a ani se tim netajim.Navic nejaky zakaz z niceho nic uprostred niceho,bez tzvnavesove znacky km predem,kde bych se jeste mohl otocit,taky neresim.Vem si kolik je mostku treba 15t,na hlavnich trasach,bez dodatkove tabule 40t jedine vozidlo treba,a jezdi tam cela republika.Znaceni v CZ silnic je hodne slabe,rekl bych nejhorsi v post komunist land.Koukni treba do PL a RO a budes koukat jak pero z gauce jak je vse hezky znacene.
Neřeším...
jozin: To jo, dokonce v Praze vím u ulici, která je obousměrná, vjedeš do ní a uprostřed je najednou jednosměrka Je tam vjezd do nějakýho areálu, takže pro osobáky OK. Ale když jsem tam byl s Volvem FL, tak to byl smolík a projel jsem ji. Bylo to na Žižkově.
Já měl namysli hlavně "tranzitní" silnice - třeba tunely na Smíchově nebo Barrandák. Naložím na Zapě na Kačerově beton a jedu na Barrandov nebo na Bílou horu a správně bych měl jet na D1, na okruh a zpátky do Prahy - což je prostě úplná blbost.
Nebo naložím na Skansce na Chodově a jedu do Cholupic (asi 12km) a zase - správně bych měl jet na okruh, objet celou Prahu a udělat těch kilometrů 40.
A mostky to je to samý. Ted jedou podlahy ve Všetateh, 21km od Mělníka. A na tý silnici je mostek, kde je 9t a jedno vozidlo tuším 36t - to je značený dopředu a není problém. No a přijedeš k tomu mostku, za ním je další mostek kde najednou nesmí nic těžšího než 9t....
Mě štve, že cesta není značená i pro nákladáky. Vybereš si cestu podle mapy, relativně po hlavní silnici - jedeš, vidíš značku "Horní Dolní" doleva - a hle, doleva je zákaz nákladáků. Kdyby u toho byla i značka, jak se do tý "Horní Dolní" dostanou i nákladáky, bylo by to o něčem jiným....
Já měl namysli hlavně "tranzitní" silnice - třeba tunely na Smíchově nebo Barrandák. Naložím na Zapě na Kačerově beton a jedu na Barrandov nebo na Bílou horu a správně bych měl jet na D1, na okruh a zpátky do Prahy - což je prostě úplná blbost.
Nebo naložím na Skansce na Chodově a jedu do Cholupic (asi 12km) a zase - správně bych měl jet na okruh, objet celou Prahu a udělat těch kilometrů 40.
A mostky to je to samý. Ted jedou podlahy ve Všetateh, 21km od Mělníka. A na tý silnici je mostek, kde je 9t a jedno vozidlo tuším 36t - to je značený dopředu a není problém. No a přijedeš k tomu mostku, za ním je další mostek kde najednou nesmí nic těžšího než 9t....
Mě štve, že cesta není značená i pro nákladáky. Vybereš si cestu podle mapy, relativně po hlavní silnici - jedeš, vidíš značku "Horní Dolní" doleva - a hle, doleva je zákaz nákladáků. Kdyby u toho byla i značka, jak se do tý "Horní Dolní" dostanou i nákladáky, bylo by to o něčem jiným....
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
kunitk: ... to furt nemění nic na tom, že z jeho hlavních prací je přepínat TG. Což mi přijde u řidiče docela kravina.
Vem si, že těch několik hodin co vykazuje TG práci, je práce možná pár minut - zbytek je o stání před autem a kecání, pochrupávání za volantem, čtení novin, srovnávání ocasu apod... Jo aha, on musí při každém zastavení kola přemačkávat TG. Nezlob se na mě, ale to je prostě zvrácený - celej den neřešit nic jinýho, než co mi ukazuje TG a XY to za den přepínat....
Doprdele, prostě je rozdíl sednout do soupravy, jet Praha - Brno, tam přepnout na pauzu, a pak v Ostravě vyložit a jet zas jinam. Prostě tohle je úplně o ničem jiným
Vem si, že těch několik hodin co vykazuje TG práci, je práce možná pár minut - zbytek je o stání před autem a kecání, pochrupávání za volantem, čtení novin, srovnávání ocasu apod... Jo aha, on musí při každém zastavení kola přemačkávat TG. Nezlob se na mě, ale to je prostě zvrácený - celej den neřešit nic jinýho, než co mi ukazuje TG a XY to za den přepínat....
Doprdele, prostě je rozdíl sednout do soupravy, jet Praha - Brno, tam přepnout na pauzu, a pak v Ostravě vyložit a jet zas jinam. Prostě tohle je úplně o ničem jiným
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
- Tom-Oaza
- Příspěvky: 1886
- Registrován: ned čer 12, 2011 12:33 pm
- Bydliště: Nikol-city
- Kontaktovat uživatele:
ja treba prepinat musim, kdyz vypnu motor tak mi tam postel neskoci. driv mi to vadilo ale rychle sem si zvyk na to ze to nedela . rano prijdu na 8 pohledam zbozi a zacnu jezdit rozvazet, kdyz zajdu na obed tak si to tam cvaknu (kdyz si vzpomenu) pak se vratim na depo kkolem 4 a mam teprve 4 hod rizeni. no a udelam bud pauzu a nebo du dom
Renault Master
Peugeot boxer
Iveco Daily 35C12 2x
Lancia Kappa 2,4 TDS
Peugeot boxer
Iveco Daily 35C12 2x
Lancia Kappa 2,4 TDS
Kuntík:problém nebyl v tom,že neudělal přestávku,ale že nepřepíná tacho při každém stání...to by u toho starého Kienzle ten knoflík ukroutil za týden...Já jsem naučenej u digitálu při každém zastavení přepnout na postýlku,ale při rozjetí se to samo přepíná na jízdu,což u kolečkového neexistuje,asi je něco na tom,jak mi kdysi radil jeden pán na kalibraci,že nejlepší je kolečkový Kienzle nepřepínat vůbec,na kolečku je to stání vidět a navíc odchází nějaká destička s tím kolečkem,nebo co...Co se týká toho značení,je to na dlouhou debatu,v Brně je podle Mě největší příklad odbočení z Heršpické na Zvonařku pod viadukt s 3,6m výškou,na Heršpické jedna značka těsně před křižovatkou asi v 6ti metrech vysoko,žádné označení objížďky vlevo přes ,,malou ameriku,, kde není problém projet 4,3m vysokým autem,přitom by stačily dvě šablony a nastříkat to na silnici...Nespočítal bych kolikrát jen Já osobně jsem tam zastavoval dopravu,aby mohl zbloudilý kolega couvnout a otočit se do protisměru a objet to přes Nové sady.A to nemluvím kolik tam padlo za vlast plachet,skříní...jako zrovna minulý týden tam SK kolega autem projel,bohužel tandem měl vysoké přední čelo,takže ho sroloval s celou konstrukcí plachty...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů