Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Jinak já třeba vozím mouku max 150km kolem komína. Jsou dny, kdy mám problém se vlézt do 15 hodin výkonu, přestože mám odjeto teprve třeba 7 hodin, a další den jsem třeba jenom 8 hodin v práci a 4 hodiny jízdy. Nikdo mě nehoní, každou noc spím doma v posteli a je více méně pouze na mě, kdy vyjedu. Pro mě je taky AETR zbytečný, ale protože chápu, že ti co lítají křížem krážem CZ/EU, je chrání proti jejich blbostí a blbostí dopravců. Taky bych uvítal podobnou vyjímku, jakou mají třeba odtahovky, že když operují do 100km od sídla firmy(obvyklého odstavení vozidla), tak se na ně nevztahuje AETR. Stejně tak mixy a pod. Ale máme smolíka.
David29
Davide, zejtra Ti jede z Florence ve 13h15 přímý autobus do Bruselu a je dokonce i s Wi-Fi. Tak do něj skoč, sklouzni se do Bruselu, běž je tam zmrdat, co je to za kokoty a červenou prů piskou jim tam ten ajtr seškrtej.
A slibuji Ti, že když to dokážeš, tak si vyběhám invalidní důchod a nechám se brigádně zaměstnat u vás (papíry na mix sice nemám, ale razítek ve strojničáku mám hafo, jsem vyučený strojník a tak se jen udělá další razitko) a domluvím se s Tvým šéfem, že budu jezdit tak, jak se mi to bude hodit do krámu a Ty budeš jezdit jen výjeby, víkendy non-stop (když nebude ten ajtr), noci a zajebaný terény a na hovno přístupy, zkrátka to co mne nebude bavit. Hodin moc mít nebudeš, ale užiješ si je ve sračkách a pěkně v kuse. A jako kvalitní bonus mi budeš platit ze svých daní ten docela pěkný důchod. A že bych ho měl opravdu docela pěkný.
Možná by ses měl zamyslet nad tím, že je někdy lepší, když se nějaké sny nesplní. Tvé přání mi připomíná ten fór, jak rybář se zápěstím vykrouceným po obrně chytne zlatou rybku a ta mu slíbí splnit tři přání, když ji pustí zpět do vody. Rybář ji pustí a přeje si: " ať mám obě ruce stejný! " V tu ránu se mu zkroutí zdravá ruka. "Nééé, vobráceně!!!" zařve rybář a obě ruce se mu vykroutí na druhou stranu. A rybář zaúpí: "Já se z toho poseru!!!" Prrrrrrrd
A slibuji Ti, že když to dokážeš, tak si vyběhám invalidní důchod a nechám se brigádně zaměstnat u vás (papíry na mix sice nemám, ale razítek ve strojničáku mám hafo, jsem vyučený strojník a tak se jen udělá další razitko) a domluvím se s Tvým šéfem, že budu jezdit tak, jak se mi to bude hodit do krámu a Ty budeš jezdit jen výjeby, víkendy non-stop (když nebude ten ajtr), noci a zajebaný terény a na hovno přístupy, zkrátka to co mne nebude bavit. Hodin moc mít nebudeš, ale užiješ si je ve sračkách a pěkně v kuse. A jako kvalitní bonus mi budeš platit ze svých daní ten docela pěkný důchod. A že bych ho měl opravdu docela pěkný.
Možná by ses měl zamyslet nad tím, že je někdy lepší, když se nějaké sny nesplní. Tvé přání mi připomíná ten fór, jak rybář se zápěstím vykrouceným po obrně chytne zlatou rybku a ta mu slíbí splnit tři přání, když ji pustí zpět do vody. Rybář ji pustí a přeje si: " ať mám obě ruce stejný! " V tu ránu se mu zkroutí zdravá ruka. "Nééé, vobráceně!!!" zařve rybář a obě ruce se mu vykroutí na druhou stranu. A rybář zaúpí: "Já se z toho poseru!!!" Prrrrrrrd
Odpověď na základní otázku je: !mínus 7 miliard!
Co se ti nezdá?
80% řidičů dělá pauzu tak jak nemá - při vyḱládce, při čekání apod. Máš dojem, že těch 80% řidičů tady masakruje lidi na dálnici nebo unavou jezdí po chodníku?
Já ne.
Včetně mě, taky dělám pauzu když vím že budu dýl stát a opravdu neodpočívám - třeba si přetáhnu kola, umeju auto nebo uklidím kabinu. Je to podle AETRu špatně? Je. A že bych díky tomu jezdil unavenej nebo tak něco? Ne.
Já to myslel tak, aby se dotazatel tu hodinu odpočal a nedělal ji při manipulaci s paletákem, protože pak se z něj podle AETRu stává vlastně vrah a podle trestů za to vlastně i vrahem částěčně je...
80% řidičů dělá pauzu tak jak nemá - při vyḱládce, při čekání apod. Máš dojem, že těch 80% řidičů tady masakruje lidi na dálnici nebo unavou jezdí po chodníku?
Já ne.
Včetně mě, taky dělám pauzu když vím že budu dýl stát a opravdu neodpočívám - třeba si přetáhnu kola, umeju auto nebo uklidím kabinu. Je to podle AETRu špatně? Je. A že bych díky tomu jezdil unavenej nebo tak něco? Ne.
Já to myslel tak, aby se dotazatel tu hodinu odpočal a nedělal ji při manipulaci s paletákem, protože pak se z něj podle AETRu stává vlastně vrah a podle trestů za to vlastně i vrahem částěčně je...
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Včera jsem byl v Plzni, okolo oběda jsem udělal pauzu.
A ted dám za příklad, jak to pak vypadalo
20min nakládka (takže nicnedělání)
30min jízda
40min čumění okolo auta a vykecávání se s pumpařem (vylítí betonu do pumpy)
35min jízda
To vše 3x
Pak návrat do Prahy - zbývalo mi 2:15 jízdy na návrat a celkově 2:30 výkonu. Takže co ted? Riskovat že mi nevyjde jízda, nebo udělat ještě 30min pauzy a riskovat že mi nevyjde výkon?
Jelikož bez pauzy to znamenalo, že budu doma o 30min dříve, zvolil jsem první možnost, samozřejmě s posichrováním, že zapnu tempomant na 90 a nebudu ho vypínat.
Ještě že ten AETR máme, jinak bych byl pak nebezpečnej
Jinak vyšlo to, vešel jsem se od výkonu i do jízdy. Kdybych se bejval nevešel, určitě bych po vypršení časového limitu v podobě AETRu někoho zmasakroval a s mixem přeletel přes svodila do protisměru a sundal tam autobus plnej dětí....
A i kdyby to nevyšlo, tak bych to dojel - opravdu nevím, co bych jinak jako měl dělat. Zaparkovat někde na pumpě na jižní spojce a jít domů pěšky? Aha...
Čímž chci říct, že opravdu není normální ještě 30min se správným symbolem někde čumět (a bejt o to později doma a logicky pak mít o to méně kvalitní odpočinek), když jsem za to odpoledne celkem čuměl 180min(!)....
A ted dám za příklad, jak to pak vypadalo
20min nakládka (takže nicnedělání)
30min jízda
40min čumění okolo auta a vykecávání se s pumpařem (vylítí betonu do pumpy)
35min jízda
To vše 3x
Pak návrat do Prahy - zbývalo mi 2:15 jízdy na návrat a celkově 2:30 výkonu. Takže co ted? Riskovat že mi nevyjde jízda, nebo udělat ještě 30min pauzy a riskovat že mi nevyjde výkon?
Jelikož bez pauzy to znamenalo, že budu doma o 30min dříve, zvolil jsem první možnost, samozřejmě s posichrováním, že zapnu tempomant na 90 a nebudu ho vypínat.
Ještě že ten AETR máme, jinak bych byl pak nebezpečnej
Jinak vyšlo to, vešel jsem se od výkonu i do jízdy. Kdybych se bejval nevešel, určitě bych po vypršení časového limitu v podobě AETRu někoho zmasakroval a s mixem přeletel přes svodila do protisměru a sundal tam autobus plnej dětí....
A i kdyby to nevyšlo, tak bych to dojel - opravdu nevím, co bych jinak jako měl dělat. Zaparkovat někde na pumpě na jižní spojce a jít domů pěšky? Aha...
Čímž chci říct, že opravdu není normální ještě 30min se správným symbolem někde čumět (a bejt o to později doma a logicky pak mít o to méně kvalitní odpočinek), když jsem za to odpoledne celkem čuměl 180min(!)....
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Nevíte co znamená v této aplikaci to POA
Kód: Vybrat vše
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.velli.tachograph
B-)
-
- Příspěvky: 494
- Registrován: sob zář 06, 2014 7:24 am
- Bydliště: Planeta Země
Naposledy upravil(a) NakejMagoj dne pát pro 23, 2016 4:01 pm, celkem upraveno 1 x.
Všichni jsou blázni jen já jsem letadlo.
-
- Příspěvky: 494
- Registrován: sob zář 06, 2014 7:24 am
- Bydliště: Planeta Země
Naposledy upravil(a) NakejMagoj dne pát pro 23, 2016 4:02 pm, celkem upraveno 1 x.
Všichni jsou blázni jen já jsem letadlo.
NakejMagoj: Nikdy nevím jak dlouho budu stát. Odhadnu míchání (to je těch 20min), ale jak dlouho budu na pumpě? Můžu tam bejt 10min, ale klidně 2h. A nic tam nedělám, jen jednou za čas zmáčknu čudlík, aby se buben roztočil/zastavil...
A dostáváme se zase k tomu, že při každým zastavení bych musel přepínat činnost a pak zase koukat na TG, jestli už můžu popojet. Což je prostě další věc, která nemá s řízením nic společného a je to jen přitěžující činnost vůči skutečný práci. Tak at TG se přepíná samo na zásivilosti ruční brzdy a je to ne...?
A i kdybych tam tu činnost přepínal, tak význam je jakej...? Bavíme se o tom, že i když mám 180min prostátejch a pročuměnejch, pořád TG po mě chce dalších 30min v kuse(!), což je prostě úplně zcetný, při tom počtu co mám za sebou, ale prostě ne 30min v kuse - jen 5x 20min, 3x29,5min apod..... Ale prostě ne 30min, tak jsem vrah co si zaslouží 4body a pokutu tuším 5000? Promin, to je prostě debilita....
A dostáváme se zase k tomu, že při každým zastavení bych musel přepínat činnost a pak zase koukat na TG, jestli už můžu popojet. Což je prostě další věc, která nemá s řízením nic společného a je to jen přitěžující činnost vůči skutečný práci. Tak at TG se přepíná samo na zásivilosti ruční brzdy a je to ne...?
A i kdybych tam tu činnost přepínal, tak význam je jakej...? Bavíme se o tom, že i když mám 180min prostátejch a pročuměnejch, pořád TG po mě chce dalších 30min v kuse(!), což je prostě úplně zcetný, při tom počtu co mám za sebou, ale prostě ne 30min v kuse - jen 5x 20min, 3x29,5min apod..... Ale prostě ne 30min, tak jsem vrah co si zaslouží 4body a pokutu tuším 5000? Promin, to je prostě debilita....
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 hostů