Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Mimo pozemní komunikace se na tebe zákony platící na pozemních komunikacích nevztahují, tudíž nemusíš mít ani řidičák. Souhlasím, že správně pokud řídí stále stejný řidič jako na pozemní komunikaci, tak by tam karta zůstat měla, ale nikde není psáno, že nemůžeš na stavbě nebo na poli svěřit řízení někomu jinému, kdo ani nemá řidičák natož kartu.
Já si tam hodím OUT, pakliže vjíždím na stavbu (nebo do areálu) a hrozí, že bych tam kartu "přejel" a riskoval průser. Pak vyjedu (nebo zaparkuju), hodím postel a vypnu out... Ale kartu nevytahuju, nechám ji tam
Chomutov, Plzen - to není zrovna úplně okolo komína. Ale na kartě je snad vidět, kolik km jsem ujel Takže když je zrovna den, kdy ujedu za celej den 50km, tzn. že většinu dne stojím - přijde mi proti logice bazírovat na 13h/15h směně - jakože bych zaparkoval kvůli výkonu 2km od firmy, protože než proskáču ucpnej lanovej most, byl bych přes výkon...
Ale i když jedu třeba z Plzně tak to je to samý. Sice pěkný, že jsem v 6h začal, ujel jsem 112km, pak za celej den 30km a večer znova 112km - ale mám kvůli pár minutám a ucpaný Praze zaparkovat 2km od firmy a dojít to pěšky?
Kde je ta podpora bezpečnosti?
To je prostě ten bod, kdy mi AETR nijak nepomáhá, ale naopak. O to mi jde. Šéfovi je jedno, kde zaparkuju - ale mě ne. Auto mám na firmě (mám tam i šatnu) a chci jet domů jako člověk.
Pokud se budu trmácet z pumpy stopem/pěšky na firmu a pak domů, budu mít sice AETR ok, ale prostě odpočinek ve skutečnosti bude mizernej, protože ráno bych zas musel řešit, jak se k autu dostanu.
A jestliže má AETR řidiči pomáhat, abych měl zaručenej odpočinek, tak mi prostě tady nepomáhá. Z toho plyne, že je AETR prostě špatně nastavenej - a pak přijde někdo chytrej a poradí mi, že si to mám naplánovat....
Měl jsem plánovat že dementi v osobácích se zase rozstřelej na sjedzu na Brno na jižní spojce že tam bude kolona. Měl jsem plánovat, že na poslední fúře v Plzni se ucpe pumpa a místo 20min tam budu hodinu nebo jsem měl plánovat, že se na základech zahrabu. Vlastně bych si měl podle sofa pořídit věštěckou kouli....
Tím chci říct, že v tomhle provozu si toho moc nenaplánuju.
Jasně - vím že třeba v 19h mám bejt zaparkovanej. Takže už ráno hlásím, že okolo 17h jedu do Prahy (cesta je většinou 1:30). Ale pak se něco zesere, na betonárnu se vrátím v 17:15 a co ted? Než auto vymeju, to je dalších 20 - 30min a už mám na cestu jen 1:15h takže mám zaparkovat na půli cesty a pokračovat, jak jsem psal výše? Prostě debilita....
PS: Ano, mohl bych udělat 15h. Ale berte to tak, že už je mám ten týden vyčerpaný nebo časy přepočítejte do 15h a jsme tam kde jsme byli
Chomutov, Plzen - to není zrovna úplně okolo komína. Ale na kartě je snad vidět, kolik km jsem ujel Takže když je zrovna den, kdy ujedu za celej den 50km, tzn. že většinu dne stojím - přijde mi proti logice bazírovat na 13h/15h směně - jakože bych zaparkoval kvůli výkonu 2km od firmy, protože než proskáču ucpnej lanovej most, byl bych přes výkon...
Ale i když jedu třeba z Plzně tak to je to samý. Sice pěkný, že jsem v 6h začal, ujel jsem 112km, pak za celej den 30km a večer znova 112km - ale mám kvůli pár minutám a ucpaný Praze zaparkovat 2km od firmy a dojít to pěšky?
Kde je ta podpora bezpečnosti?
To je prostě ten bod, kdy mi AETR nijak nepomáhá, ale naopak. O to mi jde. Šéfovi je jedno, kde zaparkuju - ale mě ne. Auto mám na firmě (mám tam i šatnu) a chci jet domů jako člověk.
Pokud se budu trmácet z pumpy stopem/pěšky na firmu a pak domů, budu mít sice AETR ok, ale prostě odpočinek ve skutečnosti bude mizernej, protože ráno bych zas musel řešit, jak se k autu dostanu.
A jestliže má AETR řidiči pomáhat, abych měl zaručenej odpočinek, tak mi prostě tady nepomáhá. Z toho plyne, že je AETR prostě špatně nastavenej - a pak přijde někdo chytrej a poradí mi, že si to mám naplánovat....
Měl jsem plánovat že dementi v osobácích se zase rozstřelej na sjedzu na Brno na jižní spojce že tam bude kolona. Měl jsem plánovat, že na poslední fúře v Plzni se ucpe pumpa a místo 20min tam budu hodinu nebo jsem měl plánovat, že se na základech zahrabu. Vlastně bych si měl podle sofa pořídit věštěckou kouli....
Tím chci říct, že v tomhle provozu si toho moc nenaplánuju.
Jasně - vím že třeba v 19h mám bejt zaparkovanej. Takže už ráno hlásím, že okolo 17h jedu do Prahy (cesta je většinou 1:30). Ale pak se něco zesere, na betonárnu se vrátím v 17:15 a co ted? Než auto vymeju, to je dalších 20 - 30min a už mám na cestu jen 1:15h takže mám zaparkovat na půli cesty a pokračovat, jak jsem psal výše? Prostě debilita....
PS: Ano, mohl bych udělat 15h. Ale berte to tak, že už je mám ten týden vyčerpaný nebo časy přepočítejte do 15h a jsme tam kde jsme byli
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
-
- Příspěvky: 494
- Registrován: sob zář 06, 2014 7:24 am
- Bydliště: Planeta Země
Naposledy upravil(a) NakejMagoj dne ned led 15, 2017 12:49 pm, celkem upraveno 1 x.
Všichni jsou blázni jen já jsem letadlo.
-
- Příspěvky: 494
- Registrován: sob zář 06, 2014 7:24 am
- Bydliště: Planeta Země
Naposledy upravil(a) NakejMagoj dne ned led 15, 2017 12:49 pm, celkem upraveno 1 x.
Všichni jsou blázni jen já jsem letadlo.
-
- Příspěvky: 494
- Registrován: sob zář 06, 2014 7:24 am
- Bydliště: Planeta Země
Naposledy upravil(a) NakejMagoj dne ned led 15, 2017 12:49 pm, celkem upraveno 1 x.
Všichni jsou blázni jen já jsem letadlo.
-
- Příspěvky: 494
- Registrován: sob zář 06, 2014 7:24 am
- Bydliště: Planeta Země
Naposledy upravil(a) NakejMagoj dne ned led 15, 2017 12:49 pm, celkem upraveno 1 x.
Všichni jsou blázni jen já jsem letadlo.
sof - no, ono je otázka, co je "skutečně potřeba". Třeba by taková odstávka svým způsobem právě leccos narovnala, podle hesla - co nemáš, nepotřebuješ .
Chodí to dobře, ale neseje to...
www.bm-autocross-team.euweb.cz
www.bm-autocross-team.euweb.cz
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 hostů