Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Re: AETR
Nejsem znalec... Ale on to někdo kontroluje stylem, že do toho čumí a všechno si z hlavy počítá, 28dní zpět? Nebo to prostě nahrajou do programu, a ten překročení/chyby ukáže?
Za mě druhá možnost. A jelikož TG byl v OUT (tj. legálně se to hejbalo bez karty) a vyndaná karta "natáčela" pauzu, tak to prostě problém neodhalilo
To je jen můj malý sromný názor
Za mě druhá možnost. A jelikož TG byl v OUT (tj. legálně se to hejbalo bez karty) a vyndaná karta "natáčela" pauzu, tak to prostě problém neodhalilo
To je jen můj malý sromný názor
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Re: AETR
Nedávno nám nadělil Ježíšek pár nových aut a převáželi jsme je je po dvoře do dílny na polepení,pak ještě nějaký drobný servis atd.v rezimu out,kdo ma porad prendavat kartu-nekolikrat denne,navic s tim jel jednou dilensky,pak ja atd.No nicméně asi za tři týdny kontrola BAG a docela prskali,že je tam jezdí na out a pořád se ptali proč,ale viděli,že je auto nový,tak to teda zkousli,když jsem viděl,jak se o ten out zajímají,pochybuju,že by toho řidiče pustili jen tak,když je jasný,že ten out použil někde během tocky a ne třeba doma v servisech,na stavbě nebo tak něco.Ono možná na něj nemůžou,když ho nepřistihnou přímo při činu,nebo by třeba museli znát čas nakládky atd.Ale s kartou během pauzy vlastně nemá co manipulovat,měl ji vyskubnout hned jak zastavil a pak pauzu dohrát,a jinak je sam proti sobě,takový kurvic práce.
...rád se svezu s čímkoliv...
Re: AETR
Nevidím žádný velký rozdíl mezi popojetim na Out ve fabrice a nakládkou na postýlku. Máte všichni čisté svědomí? Otázka je, zda k tomu nutí zaměstnavatel nebo řidič chce být dříve doma u dětí nebo s kamarády v hospodě. Já to chápu.
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
Re: AETR
Ja netusim proc to dela,urcite to je hovadina.Out ti jedine usetri jizdu,behem 14dni treba na 90h ti to nepripisuje,ale urcite ti bezi vykon od 8H rana,jak ten kolega vjede do automobilky a ne od 16h jak on si mysli stim ze pak muze 7h rana dalsiho dne jak on to dela.Navic je presvedcen ze to ma ok.Navic ani nema devitku ten den prece.Hovadina uplne.Jeste tvrdil ze to tak dela cela jejich firma a sef jim rikal ze to tak maji delat.
Neřeším...
Re: AETR
Jozine, ty jsi poctivost sama. On popojizdi na OUT od 7 do 16 hodin bez karty, pak vloží kartu, doplní pauzu a je po devítce. Kdo popojizdel v OUT s autem? Fakt nevím, asi ještěrkar, já jsem byl v kantyne. Nezdá se to BAG? Musí to být bystry policista, který najde i to, co mu program neukáže. Zaplatíš kauci, předás to pojišťovně právní ochrany a myslíš, že do toho BAG půjde? Třeba jo a bude to drahý, třeba ne a zkasiruje raději tebe, že se ti v té fabrice protahla nakládka a ty jsi vyjel hodinu po skončení výkonu dělat devitku.
Re: AETR
kuntik: To ano, ale program to zřejmě nevyhodnotil jako přestupek - proč taky?
Auto v OUT, a na kartě dělenek odpočinek (7h + 9h)
Auto v OUT, a na kartě dělenek odpočinek (7h + 9h)
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Re: AETR
No já mám tu zkušenost, tedy jenom v ČR, že policie či MEJ stahuje jak kartu, tak i data z tachografu a z toho je patrné, že je někde zakopanej pes a je to důvod k důkladnější kontrole, včetně kontroly na firmě. A německá záliba v akurátnosti a pořádku, tak tam to bude ještě větší důvod k důkladnosti kontroly.
asi se na tu šoféřinu...
už se stalo...
už se stalo...
Re: AETR
Na čí straně je povinnost dokazovat, kdo s tím autem co dělal? Musí policista dokazovat řidiči, že za tím volanten seděl zrovna on, nebo musí řidič dokazovat, že on tam fakt za tím volantem neseděl.
To si takhle jeden řidič zájezdového busu chtěl nechat vyměnit stěrače a protože pršelo, tak si mechanik v noci zajel pár metrů pod střechu a pak zase zpět na místo. Ráno přišel k busu a jej s tím někam mimo ČR (tuším, že do Maďarska). No a tam kontrola a "Pane řidiči, tak vy jste s tím jezdil v noci bez karty? Tak to mi vám tu pauzu neuznáme".
To je to samé, jako když Kulhánek z Hospody na mýtince šel lesem a z ničeho nic spadl z nebe obyčejný cyklistický zvonek. Budete pak rádi, že vás jako jeho neodsoudí jako pašeráka na dvacet let, kdy budete tak max. vzpomínat na Růženku, jak odstrčila stráž, nabrala vodu do dlaní a řekla .....
Už to vidím:
BAG: „Tak kdopak s tím tolikrát jezdil v OUT?“
řidič: „To byla Růženka.“
BAG: „A kde vězí ta Růženka?“
řidič: „Jela do města pro šafrán a trochu toho zázvoru, děvenka moje starostlivá:“
BAG: „Děvka ...“
To si takhle jeden řidič zájezdového busu chtěl nechat vyměnit stěrače a protože pršelo, tak si mechanik v noci zajel pár metrů pod střechu a pak zase zpět na místo. Ráno přišel k busu a jej s tím někam mimo ČR (tuším, že do Maďarska). No a tam kontrola a "Pane řidiči, tak vy jste s tím jezdil v noci bez karty? Tak to mi vám tu pauzu neuznáme".
To je to samé, jako když Kulhánek z Hospody na mýtince šel lesem a z ničeho nic spadl z nebe obyčejný cyklistický zvonek. Budete pak rádi, že vás jako jeho neodsoudí jako pašeráka na dvacet let, kdy budete tak max. vzpomínat na Růženku, jak odstrčila stráž, nabrala vodu do dlaní a řekla .....
Už to vidím:
BAG: „Tak kdopak s tím tolikrát jezdil v OUT?“
řidič: „To byla Růženka.“
BAG: „A kde vězí ta Růženka?“
řidič: „Jela do města pro šafrán a trochu toho zázvoru, děvenka moje starostlivá:“
BAG: „Děvka ...“
Re: AETR
I když to vypadá skoro stejně, tak jízda bez karty v režimu 561 musí být zdůvodněna, např. její krádeží. Zatímco v režimu OUT prostě auto jezdí mimo veřejné komunikace. Jak psal Jozin, tak toho střelce kontrolovali jak BAG tak VOSA.
Re: AETR
Tak když dáš autobus do servisu, tak ti píšou zakázkový list, kde je čas přijmu do servisu, čas skončení opravy. Horší je když je to nějaký neautorizovaný servis, jak to dokážeš. Ale věřím, kdyby ho chytli v Rakousku, tak by mu dali 2000euro kauci a dopravce s DASkou povětšinou, by museli dokázat, že to auto bylo v servisu. Pár takových případů znám osobně. Ale nejprve zaplať, a potom se braň.
Ono každý si myslí, že je hrdina a pošle policajty do řiti, do doby, než narazí a zjistí, že ti policajti nejsou blbý. A zvlášť v západní evropě.
Nejhorší, že někdo takhle proplouvá roky než ho chytí, a někoho chytnou hned druhý den když něco ošulí.
Ono každý si myslí, že je hrdina a pošle policajty do řiti, do doby, než narazí a zjistí, že ti policajti nejsou blbý. A zvlášť v západní evropě.
Nejhorší, že někdo takhle proplouvá roky než ho chytí, a někoho chytnou hned druhý den když něco ošulí.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 hostů