Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Re: AETR
Pokud to plánuješ používat v Hamburku, , tak bych si to asi nechal písemně potvrdit od CSPSD i BAG. Pokud to budeš poctivě doplňovat, tak to nemá žádný smysl. Ještě bych byl trochu opatrný pokud je pozemek soukromý, ale veřejně přístupný,např. parkoviště u supermarketu.
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
Re: AETR
Ja bych cely OUT zrusil a bylo by to vyresene.Jak tam pise kolega,kazdy si to vysvetluje jinak.On koniny ze pojede 4h30min a pak tam da out,po toho blba co vytahne kartu,nedodela ani pauzu v te anglii,pul dne jesti po Fordu bez karty sklada naklada a pak vyjede ven,da tam kartu a jede od nuly na 15h vykon a jeste ma dojem ze to je v poradku.Zruste out,po piskovne jezdete uplne bez karty jak to neni komunikace a vyresene.
Neřeším...
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Re: AETR
To že může řídit náklaďák desetileté dítě, to bude hádám pěkná blbost.
Režim OUT znamená ven z nařízení 561 a ne že jedu mimo silnici.
V režimu OUT klidně můžu jezdit při údržbě komunikací, ale nemá to pro mě žádnej význam.
Režim OUT znamená ven z nařízení 561 a ne že jedu mimo silnici.
V režimu OUT klidně můžu jezdit při údržbě komunikací, ale nemá to pro mě žádnej význam.
BES - běs
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
Re: AETR
Autobusy zadne kontroly nemaji temer,tak to je v klidu.Jednou za cas u nas policie po ranu zastavi deset autobusaku,z toho tri nafoukaji,dostanou padaka,udela se medialni bublina a jede se dal.Kartu jsem nikdy nevidel stahovat policajtama,myslim tim MHD.Jel jsem pred mesicem mistnakem po Olomoucu,cislo 25 myslim ,odjeli sme od vlak.nadrazi,na dalsi zastavce nas cekel druhy ridic mistnaku,ten vlezl dovnitr rekl jen cau Pepo,ten vysednul od volantu,rekl mu cus a sel domu.Zadna vymena karty,nic,otazka minuty.Tak ani nevim zda vubec nove nizkopodlazni mistnaky nejaky tachograf maji,a pokud jo jak se to resi jak ten novy Pepa na dalsi zastavce prejede chlapa a jede na kartu toho puvodniho Pepy.
Neřeším...
Re: AETR
Protože linkové autobusy do 50km a MHD (plus další vyjímky např. autoškola) jezdit s tachografem nemusí. Doba řízení se dokládá dle schváleného turnusového jízdního řádu, kde je vypsána činnost řidiče od výjezdu z garáží, všechny spoje a návrat do garáže.
-
- Příspěvky: 37
- Registrován: stř kvě 31, 2017 3:22 pm
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: AETR
No nejsem si jisty, jestli OUT s strcenou kartou nejakou jizdu usetri - ja jsem to pouzil asi 2x kdyz jsem vedel ze sklad asi trikrat budu objizdet, ale i pres OUT na tachografu se mi to do doby rizeni zapocitalo. Takze na usetreni jizdy je jedina moznost karta ven + OUT na tachografu
DAF XF 480 Euro 6 SSC
Pokud píšu bez diakritiky a s překlepy, tak se omlouvám, ale píšu z telefonu
Pokud píšu bez diakritiky a s překlepy, tak se omlouvám, ale píšu z telefonu
Re: AETR
jak se to resi jak ten novy Pepa na dalsi zastavce prejede chlapa
Nevím jak v MHD, ale já se musím svojí kartou přihlásit do pokladny a nastavit daný turnus. I když je pravda, že není nikde zakázané jezdit na cizí "pokladní" kartu, hlavně v případě krátkodobého záskoku. Protože tam jde spíše o peníze z pokladny než dobu řízení. Každopádně ale podle mě dopravce má povinnost doložit, kdo a kdy daný autobus řídil.
Nevím jak v MHD, ale já se musím svojí kartou přihlásit do pokladny a nastavit daný turnus. I když je pravda, že není nikde zakázané jezdit na cizí "pokladní" kartu, hlavně v případě krátkodobého záskoku. Protože tam jde spíše o peníze z pokladny než dobu řízení. Každopádně ale podle mě dopravce má povinnost doložit, kdo a kdy daný autobus řídil.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 hostů