Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
- Gepas
- Příspěvky: 3381
- Registrován: pát črc 03, 2009 10:54 pm
- Bydliště: skoro Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
jak říkáš, to je hravní problem čechů... všichni budou remcat, jak je to nahovno a jak ti chtějí změnit, ale když už se má k něčemu dojít, tak většina couvne a ten zbytek sám nic nezmůže...
... proto se nestarám o remcání ostatních, ale starám se o to, abych se já osobně měl dobře... některé problémy ostatních mě od jisté chvíle nezajímají...
... proto se nestarám o remcání ostatních, ale starám se o to, abych se já osobně měl dobře... některé problémy ostatních mě od jisté chvíle nezajímají...
Gepasovo - aneb toulky mladého začátečníka po naší oblíbené domovině....
http://www.gepasovo.cz
http://www.gepasovo.cz
Pro TP - obráceně !
TP chápu co tím myslíš.
A co takto to udělat obráceně. Nech stát Tvé kamiony, nebo je prodej. Potom se nech zaměstnat za 9200Kč hrubého a potom zkus jezdit jeden rok a bydlet v kabině. Domů se podívat na dva dny v měsíci. Tak co Ty na to ?
A co takto to udělat obráceně. Nech stát Tvé kamiony, nebo je prodej. Potom se nech zaměstnat za 9200Kč hrubého a potom zkus jezdit jeden rok a bydlet v kabině. Domů se podívat na dva dny v měsíci. Tak co Ty na to ?
Ztracené iluze u dopravců kamionů
SOF, ale ano.
Pokud by zaměstnavatel opravdu platil i ty malé zákonné peníze, plus příplatky x skutečně odpracované hodiny ( v jedničce cca. 200hod. a ve dvojce cca. 420 hod. , tak je základ 26.000Kč plus tabulkové diety. Tak by to bylo cca. 52.000Kč. Tak alespoň tak.
Pokud by zaměstnavatel opravdu platil i ty malé zákonné peníze, plus příplatky x skutečně odpracované hodiny ( v jedničce cca. 200hod. a ve dvojce cca. 420 hod. , tak je základ 26.000Kč plus tabulkové diety. Tak by to bylo cca. 52.000Kč. Tak alespoň tak.
Ztracené iluze u dopravců kamionů
Krocan
Napsal jsi mi to z duše...... Takhle to známe my všichni živnostníci.Dělal jsem to přes dvacet let,dnes jsem raději ,,řidič rádiovka" Čistá hlava,vyloženě lázně na nervy.Jak tu již někdo naznačil-každej z uřvanejch rádiovek má okamžitě možnost si zřídit koncesi a stát se tím dopravcem s manželkou na Floridě.Může si užívat bezesnejch nocí,přemejšlení kde sehnat další práci,aby bylo na výplaty,kolik dopisů s modrým pruhem mu zas ůřady nadělej do schránky,jestli bude včas z čeho platit naftu,mýto,silniční daně a jiný zlodějiny.Jestli bude aspon na ty čínský gumy,co zas kterej šofér kde vyved a vorval.ANO!!!!Jak tu píšete,můžete to dělat všichni.A pak ta moudrá rada-proč se nedomluvíte na pevnejch cenách?????To my víme už dávno,a víme že v tomhle státě se nikdy nedá domluvit,že vždycky přijde blb co aby měl na lízing a nepřišel o barák bude jezdit pod cenu-sice stejně po čase krachne,ale zk.r.í to všem.A to nejeden.K tomu různý velký pseudofyrmy co živoří na rozvozu žrádla a snaží se vyžrat dumpingově co se dá,v naději že to rok vydrží a až to konkurence zabalí budou si diktovat....chachacha. Dopravce,živnostník-alespon tak jsem to bral já-má odpovědnost i k vám a vašim rodinám.Aby patnáctýho měl pro vás mzdu.Těžko si dovolí vyhrožovat fabrice že když nedá dvakrát tolik na kilák že nenaloží.Naloží jinej.
Položme si otázku jinak.Ted jsem opět šofér,a ptám se těch moudrejch rádiovek-proč jste se vy za dvacet let nedomluvili že nebudete jezdit pod určitý přiměřený plat?????Nějak to nevyšlo a nevychází co?A kde jsou vaše odbory,proč nevolíte politiky kteří neochvějně zakotví minimální mzdy řidičů pod citelnými sankcemi do zákona???Nepodléhejte politice ,,rozděl a panuj",Neštěkejte se mezi sebou,ten problém tarify-ceny-mzdy leží uplně někde jinde,vše souvisí se vším.
TTN
Napsal jsi mi to z duše...... Takhle to známe my všichni živnostníci.Dělal jsem to přes dvacet let,dnes jsem raději ,,řidič rádiovka" Čistá hlava,vyloženě lázně na nervy.Jak tu již někdo naznačil-každej z uřvanejch rádiovek má okamžitě možnost si zřídit koncesi a stát se tím dopravcem s manželkou na Floridě.Může si užívat bezesnejch nocí,přemejšlení kde sehnat další práci,aby bylo na výplaty,kolik dopisů s modrým pruhem mu zas ůřady nadělej do schránky,jestli bude včas z čeho platit naftu,mýto,silniční daně a jiný zlodějiny.Jestli bude aspon na ty čínský gumy,co zas kterej šofér kde vyved a vorval.ANO!!!!Jak tu píšete,můžete to dělat všichni.A pak ta moudrá rada-proč se nedomluvíte na pevnejch cenách?????To my víme už dávno,a víme že v tomhle státě se nikdy nedá domluvit,že vždycky přijde blb co aby měl na lízing a nepřišel o barák bude jezdit pod cenu-sice stejně po čase krachne,ale zk.r.í to všem.A to nejeden.K tomu různý velký pseudofyrmy co živoří na rozvozu žrádla a snaží se vyžrat dumpingově co se dá,v naději že to rok vydrží a až to konkurence zabalí budou si diktovat....chachacha. Dopravce,živnostník-alespon tak jsem to bral já-má odpovědnost i k vám a vašim rodinám.Aby patnáctýho měl pro vás mzdu.Těžko si dovolí vyhrožovat fabrice že když nedá dvakrát tolik na kilák že nenaloží.Naloží jinej.
Položme si otázku jinak.Ted jsem opět šofér,a ptám se těch moudrejch rádiovek-proč jste se vy za dvacet let nedomluvili že nebudete jezdit pod určitý přiměřený plat?????Nějak to nevyšlo a nevychází co?A kde jsou vaše odbory,proč nevolíte politiky kteří neochvějně zakotví minimální mzdy řidičů pod citelnými sankcemi do zákona???Nepodléhejte politice ,,rozděl a panuj",Neštěkejte se mezi sebou,ten problém tarify-ceny-mzdy leží uplně někde jinde,vše souvisí se vším.
TTN
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Ivan
To jistě,ale je to jen fráze.....To můžeš snáz říct že první třeba od zítřka přestaneš kouřit.A právě že máš odpovědnost i ke svejm lidem,nemůžeš jen tak dělat hrdinský činy-oni totiž budou potřebovat něčím zaplatit nájem atd.Já už jsem zas jen šofér,nejsem přeplacenej,ale ani nedoplacenej.Za nikoho už si v životě pálit hubu nebudu po trpkých zkušenostech.Hodlám se uklidit přes kopeček do Německa do nějakýho servisu nebo dílny.Tenhle stát pro mně skončil Tuhle válku už nechám mladejm.Pokud tahle novela zákona není zas jen výkřikem pro dobrej dojem,kterej se nedá zase nějakou kličkou po česku ochcat,je to pokrok a všem to přeju.Nejen šoférům,ale i dopravcům.Protože ted bude ten černej Petr v rukou zadavatelů přeprav.Režijní minima se tím výrazně srovnaj a upevní-budou muset hledat u sebe či zákazníka.Ubude jim prostor pro vydírání.
TTN
To jistě,ale je to jen fráze.....To můžeš snáz říct že první třeba od zítřka přestaneš kouřit.A právě že máš odpovědnost i ke svejm lidem,nemůžeš jen tak dělat hrdinský činy-oni totiž budou potřebovat něčím zaplatit nájem atd.Já už jsem zas jen šofér,nejsem přeplacenej,ale ani nedoplacenej.Za nikoho už si v životě pálit hubu nebudu po trpkých zkušenostech.Hodlám se uklidit přes kopeček do Německa do nějakýho servisu nebo dílny.Tenhle stát pro mně skončil Tuhle válku už nechám mladejm.Pokud tahle novela zákona není zas jen výkřikem pro dobrej dojem,kterej se nedá zase nějakou kličkou po česku ochcat,je to pokrok a všem to přeju.Nejen šoférům,ale i dopravcům.Protože ted bude ten černej Petr v rukou zadavatelů přeprav.Režijní minima se tím výrazně srovnaj a upevní-budou muset hledat u sebe či zákazníka.Ubude jim prostor pro vydírání.
TTN
Znalost oboru je podmínkou ke kvalitní práci.Rozlišovat mezi oprávněností řevu, nebo neoprávněností k danému tématu nebo věci.každej z uřvanejch rádiovek má okamžitě možnost si zřídit koncesi a stát se tím dopravcem
Třeba je těžké někdy pochopit otázky.Vyzkoušet u čísla 47 až 50 zde
http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/CBC7A70 ... pravaA.pdf
Pokud to nestačí, dodá kvalitnější otázku, kterou nezvládá pochopit plno lidí podnikajících v dopravě.Možná to je o odbornosti.
Pak raději ať nepodniká a pracovně se profiluje jinde.
Ano,řvát jak trhovkyně je vždy snadný.....Ale každá jitrnice má dva konce ,jedna z mála výhod tohodle systému je,že každej má možnost si okusit i druhou stranu barikády-a pak at mudruje o manželkách na Floridě......Tenhle národ už jinej nebude,jak za komanče.Když někdo po práci dělal v garáži auta na melouch,když vekslák stál u tuzexu...jen závistivý kecy od piva v hospodě.Ale máknout a taky nést ryziko že tě soudruzi zhaftnou to ne.To spíš napsat anonym.Proto jsem na tyhle silácký kecy jak to maj soukromníci snadný alergickej.
Ale k tématu,jestli to opravdu bude fungovat a nejde to ošvejkovat je to ůspěch.Pomalu ale jistě,a opravdu pro řidiče i dopravce.Vemte si vážení-zavedení i spoluodpovědnosti fyrem při nakládce spolu s bodovým systémem.Pomohlo to bránit se vydírání dopravců zadavatelem ohledně neekonomickejch sazeb za tunu,přetěžování aut.Bodovej systém pomoh tomu že se zase řidiči nenechají tlačit do jízdy přetížený.Tohle by byl zase milník k ůnosný situaci ohledně cen za dopravu.
Ještě tak zavézt zákonem danou maximální délku splatnosti faktur,třeba 30 dní,pod sankcí zablokování ůčtu a majetku finančním ůřadem.Něco takovýho ma Izrael,to by se teprv ekonomika narovnala
Delivio
No,k tomu obohacení snad příklad-ceny ber s rezervou,imaginární Leden,cena nafty 35kc,cena ropy 100/barel,smlouva s firmou 23kc/km.Březen,černoch v Africe navrtá ropovod,uměle vyvolaná histerie,cena ropy 120/barel,nafta 38kc.Dopravce:Nedalo by se vzhledem k situaci upravit tarif za km?Fyrma:No,podívejte,my to chápeme ale smlouva je smlouva a podnikání má svá ryzika,bohužel......Srpen,situace zklidněná,nový vývozce ropy.Cena 80/barel,cena nafty 34kc.Do týdne fyrma:Ehm,jak to říct...vzhledem k současným nízkým cenám nafty by jsme s vámi potřebovali upravit cenu za km na 2Okc.Vzhledem ke krizi jsme nuceni hledat ůspory kde se dá.....a ták,vzhledem k cenám nafty z prvního pololetí jste s režii na hraně.....no dobrá,snad jen že v lednu bude uzavřena smlouva na další rok jen s opravdu spolehlivými a loajálními dopravci......Děkujeme,hezký den.
TTN
Ale k tématu,jestli to opravdu bude fungovat a nejde to ošvejkovat je to ůspěch.Pomalu ale jistě,a opravdu pro řidiče i dopravce.Vemte si vážení-zavedení i spoluodpovědnosti fyrem při nakládce spolu s bodovým systémem.Pomohlo to bránit se vydírání dopravců zadavatelem ohledně neekonomickejch sazeb za tunu,přetěžování aut.Bodovej systém pomoh tomu že se zase řidiči nenechají tlačit do jízdy přetížený.Tohle by byl zase milník k ůnosný situaci ohledně cen za dopravu.
Ještě tak zavézt zákonem danou maximální délku splatnosti faktur,třeba 30 dní,pod sankcí zablokování ůčtu a majetku finančním ůřadem.Něco takovýho ma Izrael,to by se teprv ekonomika narovnala
Delivio
No,k tomu obohacení snad příklad-ceny ber s rezervou,imaginární Leden,cena nafty 35kc,cena ropy 100/barel,smlouva s firmou 23kc/km.Březen,černoch v Africe navrtá ropovod,uměle vyvolaná histerie,cena ropy 120/barel,nafta 38kc.Dopravce:Nedalo by se vzhledem k situaci upravit tarif za km?Fyrma:No,podívejte,my to chápeme ale smlouva je smlouva a podnikání má svá ryzika,bohužel......Srpen,situace zklidněná,nový vývozce ropy.Cena 80/barel,cena nafty 34kc.Do týdne fyrma:Ehm,jak to říct...vzhledem k současným nízkým cenám nafty by jsme s vámi potřebovali upravit cenu za km na 2Okc.Vzhledem ke krizi jsme nuceni hledat ůspory kde se dá.....a ták,vzhledem k cenám nafty z prvního pololetí jste s režii na hraně.....no dobrá,snad jen že v lednu bude uzavřena smlouva na další rok jen s opravdu spolehlivými a loajálními dopravci......Děkujeme,hezký den.
TTN
Když si řidič přetíží vozidlo je to jeho věcí a musí nést následky.Klidně i ty body. Taky bych ještě přitvrdil, protože je nám jasné ač řidiči přitvrdím tresty, je to spíše svázání "nadřízených" , aby je nenapadlo si dělat loutky s lidí za volantem.
Neřeším fa ale jednotlivce...ti vždy dělají firmu firmou.Pak je velmi jednoduché si najít odpovědnou osobu, která to podělala
Není mi známo, že by náš právní systém byl v oblasti splatnosti faktur jiný než na západě. Lhůty jsou zcela podobné a splatnost nad tuhle hranici je jen svobodné rozhodnutí partnerů...myslím tím 90, 122 dnů a více
Jakékoliv represe jsou sice zbytečné, ale když je tolik slabých jedinců, kteří nejsou schopni dodržet zákon, tak to musí jít s maximálním utažením předpisů přes nás.
Vše má jasný účel a současné zvednutí platové třídy je to samé.
A pokud je potřeba zvýšit represe proti řidičům, aby druhá strana získala "milník" k lepšímu podnikatelskému prostředí, je něco špatně.
Jinak plno lidem fandím aby se prosadili proti těm slabým, kteří trh zneužívají a využívají. Menší dopravci jsou teď ve výhodě...přístup,flexibilita,pravidla atd atd
A.Merkel v Berlíně roku 2013 prohlásila, že každý má dostávat takovou mzdu, aby dokázal pokrýt své životní náklady.To bylo před debatou o min.mzdě u sousedů.
U nás nemít ty "slavné diety" tak je kde kdo v háji zeleném z řad řidičů.Spíše už je.Proto je to dnes spíše ekonom schovávaná než rozvoj oboru,profese
Neřeším fa ale jednotlivce...ti vždy dělají firmu firmou.Pak je velmi jednoduché si najít odpovědnou osobu, která to podělala
Není mi známo, že by náš právní systém byl v oblasti splatnosti faktur jiný než na západě. Lhůty jsou zcela podobné a splatnost nad tuhle hranici je jen svobodné rozhodnutí partnerů...myslím tím 90, 122 dnů a více
Jakékoliv represe jsou sice zbytečné, ale když je tolik slabých jedinců, kteří nejsou schopni dodržet zákon, tak to musí jít s maximálním utažením předpisů přes nás.
Vše má jasný účel a současné zvednutí platové třídy je to samé.
A pokud je potřeba zvýšit represe proti řidičům, aby druhá strana získala "milník" k lepšímu podnikatelskému prostředí, je něco špatně.
Jinak plno lidem fandím aby se prosadili proti těm slabým, kteří trh zneužívají a využívají. Menší dopravci jsou teď ve výhodě...přístup,flexibilita,pravidla atd atd
A.Merkel v Berlíně roku 2013 prohlásila, že každý má dostávat takovou mzdu, aby dokázal pokrýt své životní náklady.To bylo před debatou o min.mzdě u sousedů.
U nás nemít ty "slavné diety" tak je kde kdo v háji zeleném z řad řidičů.Spíše už je.Proto je to dnes spíše ekonom schovávaná než rozvoj oboru,profese
Delivio
No,90-120 dnů.....co je na tom svobodnýho?Když to od plátce nepřijmeš,jdeš od válu.Proč by měl někdo zadarmo točit tvý peníze a ty si zatím třeba musíš půjčit peníze za peníze od banky?Práci chtějí hned,chápu že proběhne nějaká administrativa,ale když to za počítaček na kliku Zeta,tužky a knih mohlo trvat 14 dnů v pravěku,proč v 21.století s počítačema a online systémem má trvat čtvrt roku? Je to jen vychcanost,co jinýho.Svádí to jen vykuky k různým finančním dobrodružstvím na cizí ůčet.zkus si vzít taxíka a pak mu vystav faktůru na 90 dní,jezdi zadarmo autobusem že jim to zaplatíš za tři měsíce,kup sváču v marketu a dej jim splatnost 100 dní. A ve finále řekni zaměstnanci at si přijde za 90 dní pro vejplatu.Proč by mělo bejt legální vyžadovat takový nesmyslný lhůty a plevelit ekonomiku umělejma dluhama na cizí ůčet,zadělávat na větší ryziko druhotný platební neschopnosti?Dá ti v tomhle státě někdo naftu na 90 dní zadarmo?Proč to má trpět doprava,a nejen ona.Fláknu zákon na 30 dnů a je klid,komouši měli 14+7,pokus o smír,soud a bylo.
A tyhle základy zdravý ekonomiky dle selskýho rozumu by řešili to věčný hašteření a vydírání v tomhle bordelu.Bohužel legislativu tvoří a ovlivnují ti kteří na něm mají ekonomickej zájem.Politici to potřebujou polepit aby vydrželi co nejdýl u koryta,velký společnosti se na tom pakujou protože v součtu takových splatností malejm moulům to pro ně dělá milionový bezůročný půjčky.Další prachy jdou od malejch do bank kde si na svůj ůkor ty prachy za ně půjčujou.
A tam někde ,,dole",se Franta šofér a deset kolegů hašteří s Vencou dopravcem proč jim nemůže přidat.....ten zas s fyrmou o prachy a splatnost.Tam ,,nahoře" se jen pousmějou a objednaj si o deset metrů delší bazén.
A jak říkáš-když je to tu postavený na věcech jako jsou postihy za váhu,odebírání řidičáků a pokuty,vydírání jednoho druhým-je to sakra špatně.A nemůže za to ten šofér,ani dopravce,někdy ani fabrika.To jsou jen špatně a pro někoho ůčelově nastavený pravidla.To nezmění že se budem jebat mezi sebou,ale asi jen vyjít do ulic s klackama
Ne,dneska se tomu už směju.Když si vzpomenu jak jsem třeba měl ve faktuře na státní zakázce 500 000,a doma posledních 250 korun.A přijel zelenej favorit z finančáku s ůřednicema,vybrat ode mně nějakej nedoplatek 235,50..... TTN
No,90-120 dnů.....co je na tom svobodnýho?Když to od plátce nepřijmeš,jdeš od válu.Proč by měl někdo zadarmo točit tvý peníze a ty si zatím třeba musíš půjčit peníze za peníze od banky?Práci chtějí hned,chápu že proběhne nějaká administrativa,ale když to za počítaček na kliku Zeta,tužky a knih mohlo trvat 14 dnů v pravěku,proč v 21.století s počítačema a online systémem má trvat čtvrt roku? Je to jen vychcanost,co jinýho.Svádí to jen vykuky k různým finančním dobrodružstvím na cizí ůčet.zkus si vzít taxíka a pak mu vystav faktůru na 90 dní,jezdi zadarmo autobusem že jim to zaplatíš za tři měsíce,kup sváču v marketu a dej jim splatnost 100 dní. A ve finále řekni zaměstnanci at si přijde za 90 dní pro vejplatu.Proč by mělo bejt legální vyžadovat takový nesmyslný lhůty a plevelit ekonomiku umělejma dluhama na cizí ůčet,zadělávat na větší ryziko druhotný platební neschopnosti?Dá ti v tomhle státě někdo naftu na 90 dní zadarmo?Proč to má trpět doprava,a nejen ona.Fláknu zákon na 30 dnů a je klid,komouši měli 14+7,pokus o smír,soud a bylo.
A tyhle základy zdravý ekonomiky dle selskýho rozumu by řešili to věčný hašteření a vydírání v tomhle bordelu.Bohužel legislativu tvoří a ovlivnují ti kteří na něm mají ekonomickej zájem.Politici to potřebujou polepit aby vydrželi co nejdýl u koryta,velký společnosti se na tom pakujou protože v součtu takových splatností malejm moulům to pro ně dělá milionový bezůročný půjčky.Další prachy jdou od malejch do bank kde si na svůj ůkor ty prachy za ně půjčujou.
A tam někde ,,dole",se Franta šofér a deset kolegů hašteří s Vencou dopravcem proč jim nemůže přidat.....ten zas s fyrmou o prachy a splatnost.Tam ,,nahoře" se jen pousmějou a objednaj si o deset metrů delší bazén.
A jak říkáš-když je to tu postavený na věcech jako jsou postihy za váhu,odebírání řidičáků a pokuty,vydírání jednoho druhým-je to sakra špatně.A nemůže za to ten šofér,ani dopravce,někdy ani fabrika.To jsou jen špatně a pro někoho ůčelově nastavený pravidla.To nezmění že se budem jebat mezi sebou,ale asi jen vyjít do ulic s klackama
Ne,dneska se tomu už směju.Když si vzpomenu jak jsem třeba měl ve faktuře na státní zakázce 500 000,a doma posledních 250 korun.A přijel zelenej favorit z finančáku s ůřednicema,vybrat ode mně nějakej nedoplatek 235,50..... TTN
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 9 hostů