Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Bomba !!! Zaručená minimální mzda řidiče kamionu v ČR ?
Tak tady to je :
NAŘÍZENÍ VLÁDY ze dne 15. září 2014, kterým se mění nařízení vlády č. 567/2006 Sb., o minimální zaručené mzdě, pro rok 2015, o nejnižších úrovních zaručené mzdy, o vymezení ztíženého pracovního prostředí a o výši příplatku ke mzdě za práci ve ztíženém pracovním prostředí, ve znění pozdějších předpisů.
Tedy tímto je zaručena minimální zaručená hodinová mzda za hodinu vykonané práce.
Řidič kamionu, je zařazen do skupiny č. 3. , z 8 skupin náročnosti práce pro zajímavost, ve skupině č. 8, je minimální zaručená hodinová mzda 110Kč/hod.
Tedy tímto nařízením, máme zaručenu minimální hodinovou mzdu 67 Kč na odpracovanou hodinu.
Tedy, řidiči kamionu, pokud jezdí ve dvou, tak většinou odpracují kolem 400 hodin za měsíc. Protože i čas strávený na druhém sedadle, je pracovní činnost, tedy pohotovost. Dále nakládky, vykládky a čekání na ně, je stále pracovní činnost.
Tedy, pokud posádka ve dvou například odpracuje cca. 400 hodin za měsíc, i více. Tak je minimální zaručená mzda 26.800Kč za měsíc, pro každého řidiče v posádce !
Řidiči jezdící v jednom řidiči, odpracují většinou kolem 230 hodin. Tak je minimální zaručená mzda 15.410Kč
Samozřejmě k tomu náleží příplatky za noční, přesčas a svátky, v souladu se zákoníkem práce.
A k těmto částkám, ještě náleží náhrady ( diety ), dle tabulek.
Tedy rozhodně se nemůže jednat o argument, že řidič MKD, odpracuje jen 40 hodin za týden a bude mít minimální mzdu 9.200Kč za měsíc ! Na víc tato mzda náleží za práci v ve skupině č. 1
Tady je odkaz na stránky MPS : http://www.mpsv.cz/cs/19457
A tady je tabulka tarifů. http://www.mpsv.cz/files/clanky/19291/NV_204_2014.pdf
NAŘÍZENÍ VLÁDY ze dne 15. září 2014, kterým se mění nařízení vlády č. 567/2006 Sb., o minimální zaručené mzdě, pro rok 2015, o nejnižších úrovních zaručené mzdy, o vymezení ztíženého pracovního prostředí a o výši příplatku ke mzdě za práci ve ztíženém pracovním prostředí, ve znění pozdějších předpisů.
Tedy tímto je zaručena minimální zaručená hodinová mzda za hodinu vykonané práce.
Řidič kamionu, je zařazen do skupiny č. 3. , z 8 skupin náročnosti práce pro zajímavost, ve skupině č. 8, je minimální zaručená hodinová mzda 110Kč/hod.
Tedy tímto nařízením, máme zaručenu minimální hodinovou mzdu 67 Kč na odpracovanou hodinu.
Tedy, řidiči kamionu, pokud jezdí ve dvou, tak většinou odpracují kolem 400 hodin za měsíc. Protože i čas strávený na druhém sedadle, je pracovní činnost, tedy pohotovost. Dále nakládky, vykládky a čekání na ně, je stále pracovní činnost.
Tedy, pokud posádka ve dvou například odpracuje cca. 400 hodin za měsíc, i více. Tak je minimální zaručená mzda 26.800Kč za měsíc, pro každého řidiče v posádce !
Řidiči jezdící v jednom řidiči, odpracují většinou kolem 230 hodin. Tak je minimální zaručená mzda 15.410Kč
Samozřejmě k tomu náleží příplatky za noční, přesčas a svátky, v souladu se zákoníkem práce.
A k těmto částkám, ještě náleží náhrady ( diety ), dle tabulek.
Tedy rozhodně se nemůže jednat o argument, že řidič MKD, odpracuje jen 40 hodin za týden a bude mít minimální mzdu 9.200Kč za měsíc ! Na víc tato mzda náleží za práci v ve skupině č. 1
Tady je odkaz na stránky MPS : http://www.mpsv.cz/cs/19457
A tady je tabulka tarifů. http://www.mpsv.cz/files/clanky/19291/NV_204_2014.pdf
Naposledy upravil(a) Kokoška dne stř úno 04, 2015 7:26 pm, celkem upraveno 1 x.
Ztracené iluze u dopravců kamionů
Čoveče Kokoška, koukám že jste opravdu šlápl na bombu a zatmělo se Vám před očima. Než něco vypustíte, bylo by vhodné si ŘÁDNĚ prostudovat definice uvedené jak NV č. 589/2006 Sb., tak i zákon č. 262/2006 Sb.. ono to pak zas taková bomba nebude. Né, že bych popisovanou částku řidičům nepřál, ale skutečnost je někde jinde.
Pozor, jedná se o zaručenou hodinovou mzdu !
Člověče, co je špatně ?
Jedná se o zaručenou hodinovou mzdu x počet skutečných hodin za činnost v práci.
Jak jsem uvedl, k uvedeným částkám, ještě náleží příplatky. Tedy se nakonec může jednat o částku za hodinu i kolem 100Kč na odpracovanou hodinu.
K tomu samozřejmě náleží náhrady - diety dle tabulek a destinací.
Tady máte tabulku: http://www.mpsv.cz/files/clanky/19291/NV_204_2014.pdf
Jedná se o zaručenou hodinovou mzdu x počet skutečných hodin za činnost v práci.
Jak jsem uvedl, k uvedeným částkám, ještě náleží příplatky. Tedy se nakonec může jednat o částku za hodinu i kolem 100Kč na odpracovanou hodinu.
K tomu samozřejmě náleží náhrady - diety dle tabulek a destinací.
Tady máte tabulku: http://www.mpsv.cz/files/clanky/19291/NV_204_2014.pdf
Ztracené iluze u dopravců kamionů
- Bjatskular
- Příspěvky: 23
- Registrován: stř bře 05, 2014 6:44 pm
- Bydliště: Slavkov u Opavy
- Bjatskular
- Příspěvky: 23
- Registrován: stř bře 05, 2014 6:44 pm
- Bydliště: Slavkov u Opavy
-
- Příspěvky: 153
- Registrován: čtv led 06, 2011 1:34 pm
- Bydliště: Už každý den doma
Protože dopravce údajně bere vše, tak řidič bude sušit hubu
Vážení, jistě máte tady svou pravdu. Ale ???
Tedy příklad. Majitel restaurace v zájmu získání většího množství hostů, bude nabízet řízek Za 40Kč, pivo za 10Kč. Sice bude mít plnou hospodu, ale kuchaři dá za tvrdou práci minimální mzdu 9.200Kč.
Bude argumentovat tím, že málo vydělá a proto nemůže slušně zaplatit kuchaře. Že je vedle dost jiných restaurací, tedy konkurence.
Myslíte, že je to je tedy správný argument ?
Nebo argumenty tady, že dopravci v ČR by neměli dostatek práce a Rumuni budou vesele jezdit.
Tomu nevěřím. Tedy jak to dělají dopravci v Německy, Rakousku či v Holandsku ? Řidičům platí slušně a dokonce 14 platů do roka !!!
Jsou dvě možnosti, jsou výrazně dražší na km a přitom mají i tak dostatek práce.
Nebo jezdí za cenu jako dopravci v ČR a i tak mají na slušné platy řidičů mají. Třeba mají méně náročné manželky, které nejezdí 5 x do roka na Floridu.
Přeci není možné, platit za tuto práci v ČR řidičům 330 Euro za měsíc !!! Nepočítejte náhrady - diety. To není plat !!! Diety jsou určeny pro řidiče na , stravování v zahraničí, WC, sprchy, na drobné dárečky manželce a návštěvu třeba muzea v době víkendového odpočinku atd.
Plat je pro rodinu doma. Tedy měl by být !
Tedy příklad. Majitel restaurace v zájmu získání většího množství hostů, bude nabízet řízek Za 40Kč, pivo za 10Kč. Sice bude mít plnou hospodu, ale kuchaři dá za tvrdou práci minimální mzdu 9.200Kč.
Bude argumentovat tím, že málo vydělá a proto nemůže slušně zaplatit kuchaře. Že je vedle dost jiných restaurací, tedy konkurence.
Myslíte, že je to je tedy správný argument ?
Nebo argumenty tady, že dopravci v ČR by neměli dostatek práce a Rumuni budou vesele jezdit.
Tomu nevěřím. Tedy jak to dělají dopravci v Německy, Rakousku či v Holandsku ? Řidičům platí slušně a dokonce 14 platů do roka !!!
Jsou dvě možnosti, jsou výrazně dražší na km a přitom mají i tak dostatek práce.
Nebo jezdí za cenu jako dopravci v ČR a i tak mají na slušné platy řidičů mají. Třeba mají méně náročné manželky, které nejezdí 5 x do roka na Floridu.
Přeci není možné, platit za tuto práci v ČR řidičům 330 Euro za měsíc !!! Nepočítejte náhrady - diety. To není plat !!! Diety jsou určeny pro řidiče na , stravování v zahraničí, WC, sprchy, na drobné dárečky manželce a návštěvu třeba muzea v době víkendového odpočinku atd.
Plat je pro rodinu doma. Tedy měl by být !
Ztracené iluze u dopravců kamionů
Kokoška
Majitel restaurace nedá kuchaři 9.
000kč přes pásku, ale 8.000kč na ruku, neboť kuchař přeci nemá smlouvu.
A manželky majitelů malých autodoprav nejedou pětkrát ročně na Floridu, alébrž jedou pětkrát ročně do Barumu pick-upem pro protektory na čínské kostrě /na dluh/.
Já vím, proč to tak je a Ty píšes nadobyčejně moudře; předpokládám tedy, že i Ty tomu rozumíš.
Směřuješ k apelu na nás, chce to změnu, že jo? No nyní bys měl svá slova podpořit výčtem činů, které jsi Ty v těchto věcech uskutečnil, abychom je mohli posoudit A také identifikovat se, abychom mohli zkontrolovat zda máš pravdu.
Pokud tedy stojíš o seriosní pozornost čtenářstva.
000kč přes pásku, ale 8.000kč na ruku, neboť kuchař přeci nemá smlouvu.
A manželky majitelů malých autodoprav nejedou pětkrát ročně na Floridu, alébrž jedou pětkrát ročně do Barumu pick-upem pro protektory na čínské kostrě /na dluh/.
Já vím, proč to tak je a Ty píšes nadobyčejně moudře; předpokládám tedy, že i Ty tomu rozumíš.
Směřuješ k apelu na nás, chce to změnu, že jo? No nyní bys měl svá slova podpořit výčtem činů, které jsi Ty v těchto věcech uskutečnil, abychom je mohli posoudit A také identifikovat se, abychom mohli zkontrolovat zda máš pravdu.
Pokud tedy stojíš o seriosní pozornost čtenářstva.
Odpověď na základní otázku je: !mínus 7 miliard!
Bohužel to je i tak
Ahoj Krocane, vím že máš pravdu. Hlavně malé firmy na tom jsou tak jak píšeš.
Ale jak to dělají zahraniční dopravci ? Vím že tady v ČR se jezdí pod jedno euro za km. Ale to je hodně špatně. Tedy,zahraniční dopravci opravdu jezdí výrazně dráž ? Pokud ano, jak je možné, že mají zakázky. Pokud nejezdí dráž, Tak jak je možné, že platí plat a diety v částce cca. 55 - 65 tis měsíčně a ještě 14 platů !!
Ale dělat zákazníkům přepravovaného zboží ,,blbečka" a jezdit téměř za režie, je samozřejmě také velká blbost. Však oni to své dovezené zboží, prodávají ze značným ziskem.
Tak se kurňa tady v ČR domluvte vy dopravci a nejezděte za almužnu. Udělejte stávku, zablokujte silnice pro ostatní tranzit.
Všeobecně se ví, že bez zásobování kamionama , klekne ekonomika za několik dní. Supermarkety, mají zásoby max. na 48 hodin a rychlo obrátkové zboží na 24 hodin.
Automobilky čekají na součástky, jinak končí za několik hodin !!
Tak na co čekáte a čeho se bojíte ?
Současný stav a jeho setrvávání, není řešení do budoucna pro nikoho.
Kvůli tomu, přeci nebudou tisíce řidičů dělat za 9200Kč platu. A aby vůbec domů přinesli nějakou tu kačku, tak šetří na dietách, jedí konzervy, močej vedle kamionu a týden se ani neosprchují, protože dopravce neplatí autohof.
A tomu říkáte vy dopravci podnikání ?
Ale jak to dělají zahraniční dopravci ? Vím že tady v ČR se jezdí pod jedno euro za km. Ale to je hodně špatně. Tedy,zahraniční dopravci opravdu jezdí výrazně dráž ? Pokud ano, jak je možné, že mají zakázky. Pokud nejezdí dráž, Tak jak je možné, že platí plat a diety v částce cca. 55 - 65 tis měsíčně a ještě 14 platů !!
Ale dělat zákazníkům přepravovaného zboží ,,blbečka" a jezdit téměř za režie, je samozřejmě také velká blbost. Však oni to své dovezené zboží, prodávají ze značným ziskem.
Tak se kurňa tady v ČR domluvte vy dopravci a nejezděte za almužnu. Udělejte stávku, zablokujte silnice pro ostatní tranzit.
Všeobecně se ví, že bez zásobování kamionama , klekne ekonomika za několik dní. Supermarkety, mají zásoby max. na 48 hodin a rychlo obrátkové zboží na 24 hodin.
Automobilky čekají na součástky, jinak končí za několik hodin !!
Tak na co čekáte a čeho se bojíte ?
Současný stav a jeho setrvávání, není řešení do budoucna pro nikoho.
Kvůli tomu, přeci nebudou tisíce řidičů dělat za 9200Kč platu. A aby vůbec domů přinesli nějakou tu kačku, tak šetří na dietách, jedí konzervy, močej vedle kamionu a týden se ani neosprchují, protože dopravce neplatí autohof.
A tomu říkáte vy dopravci podnikání ?
Ztracené iluze u dopravců kamionů
- Gepas
- Příspěvky: 3381
- Registrován: pát črc 03, 2009 10:54 pm
- Bydliště: skoro Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
"Tak se kurňa tady v ČR domluvte vy dopravci a nejezděte za almužnu. Udělejte stávku, zablokujte silnice pro ostatní tranzit. "
... tady je ta trhlina, protože v česku se nikdy dva dopravci společně nedomluví, natož, abych jich bylo víc... pár firem by stálo a zbytek by jezdil a podrážel jejich snahu...
... tady je ta trhlina, protože v česku se nikdy dva dopravci společně nedomluví, natož, abych jich bylo víc... pár firem by stálo a zbytek by jezdil a podrážel jejich snahu...
Gepasovo - aneb toulky mladého začátečníka po naší oblíbené domovině....
http://www.gepasovo.cz
http://www.gepasovo.cz
Domluva dopravců ?
No právě, Gepasi.
To je ten hlavní problém tady v ČR. Ale nejedná se bohužel zdaleka jen o dopravce. Platí to naprosto ve všem tady v ČR. Pár lidí či firem bude o něco usilovat a další na tom budou parazitovat.
Dříve se tomu říkalo ,,stávkokazy" a nikdo se s nimi nepáral.
Ale stále je to o tom, proč by zaměstnanec řidič, měl pracovat za stávajících špatných podmínek ?
Výsledek je ten, že je nedostatek řidičů a někteří dopravci ve snaze získat za každou cenu, slibují v inzerci 50ti tisícové platy ( pozor platy !!! Tedy k platu náleží diety ) a super podmínky. Ale často jde jen o plané sliby, které jsou naprosto nereálné. Výsledkem je, že u těchto firem se lidé neustále střídají, jak na nádraží.
Ale i tak je opravdu pár dopravců, kteří se chovají slušně a slibují reálné podmínky, které rámcově i plní to co slíbí . Ale tam je většinou obsazeno a na volný flek, se čeká.
To je ten hlavní problém tady v ČR. Ale nejedná se bohužel zdaleka jen o dopravce. Platí to naprosto ve všem tady v ČR. Pár lidí či firem bude o něco usilovat a další na tom budou parazitovat.
Dříve se tomu říkalo ,,stávkokazy" a nikdo se s nimi nepáral.
Ale stále je to o tom, proč by zaměstnanec řidič, měl pracovat za stávajících špatných podmínek ?
Výsledek je ten, že je nedostatek řidičů a někteří dopravci ve snaze získat za každou cenu, slibují v inzerci 50ti tisícové platy ( pozor platy !!! Tedy k platu náleží diety ) a super podmínky. Ale často jde jen o plané sliby, které jsou naprosto nereálné. Výsledkem je, že u těchto firem se lidé neustále střídají, jak na nádraží.
Ale i tak je opravdu pár dopravců, kteří se chovají slušně a slibují reálné podmínky, které rámcově i plní to co slíbí . Ale tam je většinou obsazeno a na volný flek, se čeká.
Ztracené iluze u dopravců kamionů
http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php?t=15155
Zde je jedna část odpovědi na zdejší diskuzi.Je to zde psáno pořád dokola.Co tak začít tím že nepojedu za km a fakturaci a přizpůsobí se změnám i ti kteří využívají díry v zákoně.A už to není o dopravcích, ale řidičích.Pokud jim to dovolíte a akceptujete nic nezměníte. A to máme všichni prac.smlouvy dle zákona.Tak o čem to je? o vaší toleranci k zneužívání zákona,pravidel,vyhlášek. Jednoduché.
Zde je jedna část odpovědi na zdejší diskuzi.Je to zde psáno pořád dokola.Co tak začít tím že nepojedu za km a fakturaci a přizpůsobí se změnám i ti kteří využívají díry v zákoně.A už to není o dopravcích, ale řidičích.Pokud jim to dovolíte a akceptujete nic nezměníte. A to máme všichni prac.smlouvy dle zákona.Tak o čem to je? o vaší toleranci k zneužívání zákona,pravidel,vyhlášek. Jednoduché.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 33 hostů