Pokec o AETRu, profesních průkazech, pravidlech, zákonech, apod.

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Uživatelský avatar
J.K
Příspěvky: 61
Registrován: ned úno 08, 2015 10:12 am
Bydliště: Přerov

Příspěvek

Myslím,že ano a nejen v rakousku
pon bře 09, 2015 12:36 pm

TTNandy
Příspěvky: 880
Registrován: stř lis 09, 2011 8:39 pm
Bydliště: Dubí

Příspěvek

To říkém už léta....Rakušáci,který nedokázali sami ve svý historii vyrobit pořádný auto,ani nákladák budou buzerovat celou Evropu.Oni věčně kecali do evropskejch předpisů,kraviny typu L,U atd.Jejich ,,ze všech stran křivej"Steyr byl vrak už v katalogu.Nemít tu Víden postavenou českejma a slovenskejma zedníkama,za vyžraný slovanský a madarský peníze maj prd.Alpy jim dal Pánbůch bez jejich zásluhy :D My se na ně po první válce vykvajzli,Adolf je za druhý přivtělil k říší-a byli nadšený.To chování jejich policajtů se od 90 roku několikrát vystupnuvalo až k diplomatickým notám.Rvaní zlatejch řetízkú ženskejm z krku,hodinek z rukou,odsekávání SPZ z kamionů......Trochu na našich policajtech jim taky na naší straně dát ochutnant šikanu.A svýho času se bál Rakušák v celništi nebo na našem území odejít od nákladáku-hned byl bez čísla :D
My tu čucháme na severu tepelný elektrárny a bagrujou nám vesnice pod prdelí,máme drahej proud aby voni ho milostivě brali levnej a pak si před světem hrajou na zelenej ráj......Nasrat,dráty přestřihat a pak at machrujou komplexáci!!!!
TTN
pon bře 09, 2015 1:49 pm

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 5150
Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

To je sice mozne co pises ale princip je takovy ze nas nesnasi.Tudiz jak jedes svym lkw po jejich uzemi,neni problem neco najit i kdyby si mel e10 motor.
Neřeším...
pon bře 09, 2015 5:32 pm

TTNandy
Příspěvky: 880
Registrován: stř lis 09, 2011 8:39 pm
Bydliště: Dubí

Příspěvek

:D To jsou ty jejich komplexy.Já je nemůžu ani cejtit.Vždycky jsem si myslel že prdel západu je Itálie.Hned v 90 tým jsem tam jel jako autobusák a hned pochopil že je to Rakousko.Já vždycky nějak vyšel s policajtama,i s německejma.Když jsem viděl jak se chovaj rakušáci,pochopil jsem že tam při svý povaze jezdit nemůžu. :D bo by to špatně dopadlo,napřed s nima,pak se mnou.Tak tam nejezdím :D Alespon že ted maj chlapi co tam musej nějaký zastání v těch DASkách atd.
TTN
pon bře 09, 2015 9:45 pm

Uživatelský avatar
FR1GTX
účastník zájezdu
Příspěvky: 1272
Registrován: stř pro 29, 2010 6:50 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

ne nadarmo se řiká,že Rakušák je poloviční Němec v teplákách s vidlema od hnoje v ruce... :)
MAN=(M)ínusy (A) (N)egativa
úte bře 10, 2015 11:47 am

mtc

Příspěvek

Takže jsem zjistil od České Policie že můžeme udělat za týden 6 plovoucích dnů aniž by nás někdo směl pokutovat.Rakouská Policie porušuje zákon (AETR) takže se s nimi bude DAS soudit.
sob bře 14, 2015 9:30 am

daf VM
Příspěvky: 847
Registrován: čtv úno 25, 2010 10:02 pm
Bydliště: V. Mýto

Příspěvek

TTN :thumbud:
sob bře 14, 2015 1:14 pm

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 5150
Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Kolega od nas,minuli tyden,pred Vidni,deutse wagram,nebo jak se ta pumpa jmenuje/strilim to z hlavy/ 300e za to ze nemal snehove retezy.Zima nebyla,ani snih.Taky dobry zpusob jak vyhodit penize.To podotykam ze ma na tahaci nove pneu Michelin,nejake posledni pecky,zadny M+S protektor.Psychopati.
Neřeším...
sob bře 14, 2015 1:31 pm

mtc

Příspěvek

Řetězy jsou v Rakousku povinné tuším do konce března.Bez nich tam radši ani nejezdíme
sob bře 14, 2015 6:20 pm

Uživatelský avatar
FR1GTX
účastník zájezdu
Příspěvky: 1272
Registrován: stř pro 29, 2010 6:50 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

řetězy a zimní gumy nad 3,5t v A od 1.listopadu do 15.dubna...dokud je má člověk jen jako zbytečnou zátěž,je to dobrý... :)
MAN=(M)ínusy (A) (N)egativa
sob bře 14, 2015 6:39 pm

sof
Příspěvky: 3887
Registrován: ned lis 27, 2011 3:29 pm
Bydliště: ..

Příspěvek

.
Naposledy upravil(a) sof dne pon úno 10, 2020 2:52 pm, celkem upraveno 1 x.
sob bře 14, 2015 8:44 pm

delivio

Příspěvek

Je rozdíl v pevném týdnu a plovoucím. V jednom i druhé musíte stejně dodržet stejný časový cyklus.Že vám to neumí školitelé vysvětlit a naučit je jejich problém. Stovky knížek,desítky publikací a je to při školení stejné.Jeden tak a druhý jinak.
Stejné to mají policisté a další kontrolní orgány napříč EU. Přitom je nařízení celou dobu stejné v tomto směru. Rozdíl je jen v tom že oni se drží striktně jedné jediné části !!
Maximální počet hodin jízdy za 24 hodin jak v pevném tak plovoucím týdnu. Pak jsme z toho v pasti všichni a jen se přesvědčujeme kdo má větší pravdu.
Ale to je doména tacha,posy,šedého vlčáka.
sob bře 14, 2015 11:06 pm

Jadub
Příspěvky: 12
Registrován: úte led 29, 2013 10:31 pm
Bydliště: Prešov

Příspěvek

Zaujimave informacie, ale rad by som videl protokol z kontroly kde je napisane aký článok 561 vodič v tomto prípade porušil. Pojem denná doba jazdy je Nariadením 561 jasne definovaná, tak ako napisal sof : je to súhrny čas jazdy medzi koncom jedného odpočinku a začiatkom druhého. Ak začnem pracovať v pondelok o 8:00 , budem jazdiť plné hodiny, tak každý deň budem musieť začínať o 8:00, lebo za 24h nemožem mať viac ako 9 ale 10h jazdy? Nezdá sa mi to. Aj keď už viackrát som sa stretol s podivnými pokutami za 561, ale fakt pri tomto by som chcel vidieť zdôvodnenie. Obdobie 24h je rozhodujúce pre dobu denného odpočinku, nie dennú dobu jazdy.Ale zase z rakúšanov vyjde hocičo.
Inač táto veta: "Takže jsem zjistil od České Policie že můžeme udělat za týden 6 plovoucích dnů aniž by nás někdo směl pokutovat", je tiež trochu zavádzajúca, lebo 6x24h od posledného týždenného odpočinku, neznamená 6 plávajúcich dní. Vyvaroval by som sa pojmom ako plávajúci deň, plávajúci týždeň, výkon ap-tieto pojmy v 561 by ste hľadali márne.
Ešte delivio: v jednej veci s tebou nesúhlasim (jednej z mála :lol:) - v tom ako pracujú programy na vyhodnotenie. Pracujem s Tagrou, v minulosti som robil so Siemensom, oba programy vyhodnocovali jazdu vždy medzi dvomi odpočinkami, žiadne 24h, alebo dni. To robi tachograf pri vytlačku, že ti vytlačí za konkrétny deň dobu jazdy, (teda môže tam byť aj viac ako 10h), ale program na vyhodnotenie vždy pri dennom odpočinku 9h resp. 11h začne počítať novú dobu jazdy.
Ak si platil pokutu za viac ako 10 hodin jazdy v 24h, mal si každý deň ukončenú smenu zadaním krajiny príjazdu v tacho?
pon bře 16, 2015 9:55 am

Uživatelský avatar
J.K
Příspěvky: 61
Registrován: ned úno 08, 2015 10:12 am
Bydliště: Přerov

Příspěvek

Nechápu proč na tak jednoduchou věc vzniknou desítky příspěvků.Za 1týden max56hod jízdy,za 14dní max 90hod.začít můžu kolikrát chci,ale musím dodržet denní odpočinky. (např.začnu v pondělí v 8hod ráno končím v neděli v 8 hod ráno.V tomto časovém useku udělám třeba 10 výkonů).Jedinné limity na jízdu jsou ty dva výše uvedené tj 56 a 90 hod
čtv bře 19, 2015 8:47 pm

kuntík
Příspěvky: 986
Registrován: pát črc 17, 2009 3:11 am
Bydliště: JM

Příspěvek

Dyt klidně člověk může mít 1hodina výkon a 11 odpočinek a znova 1 výkon a 11 odpočinek. A není to nic proti ničemu. Takle klidně celej týden.
asi se na tu šoféřinu...
už se stalo...
čtv bře 19, 2015 10:03 pm

Odpovědět

Zpět na „Legislativní témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 hostů