Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
mýtné krabičky jim vadit nemůžou když se na sklo dávat musej. I když znám lidi co je maj přilepený uprostřed okna ve výhledu. Jsem zvědavej co řeknou mě když jich mám na okně šest a tři emisní plakety.
prej kámošovi vyhodili lowdeckovej tahač kvůli chybějícím blatníkům přičemž odcvaknutej návěs stál před halou
prej kámošovi vyhodili lowdeckovej tahač kvůli chybějícím blatníkům přičemž odcvaknutej návěs stál před halou
Jirko Nováku co jsi si pořídil za diagnostiku ? Asi nastala doba si něco pořídit. Byl jsem na stk první týden v lednu a kvůli zapsané chybě jsem neprošel, takže cesta k servisákovi na vymazání a zpět. Bavil jsem se tam s technikem že koupím diagnostiku a než začne měřit tak chyby smažu. On říkal že to asi nepůjde protože to jeho mašina pozná že to chce od smazání pár km ujet. Říkal i něco o tom že v únoru by měla být nějaká konference o diagnostice a tam že budou řešit co s tím. Jinak stk v pohodě, neprudili o nic víc než jindy, akorát už nepůjde že jsem se objednal na sedmou a v devět mohlo auto nakládat. Jediný co musím vyřešit na dvou autech je zapsání hydr. čela do t.p. to už tet neokecám.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Koupil jsem tuto: http://www.rt-auto.cz/zbozi/v-checker-v ... ka-obd-vag
U Sorenta mám odpojený AGR a to mi diagnostika hned našla. Šlo to jednoduše smazat a tak před emisema aktivuju AGR, vymažu chybu a ujedu pár desítek km pro stabilizaci systému. Dobře se dá kontrolovat stav auta, je tam přenos live dat a tak i tlak vstřikování a mnoho dalšího. Proto je takové zařízení skoro povinnost při koupi ojetého auta, tím se dá zkontrolovat jeho stav a nekoukat na řeči prodejce.
Ale musí se dát pozor na patřičný protokoly v diagnostice, třeba Pajero mi nenačte a to je přitom 03/2005 a tak Japonci asi mají svoje protokoly i když mají OBD zásuvku dle normy.
A zde je info i k té konferenci kde se mají vyjasnit sporné body kterých jsou asi stovky. Zajímavé je jak výrobci aut se staví zamítavě k vyčítání závad a sami legalizují i chybové hlášení jako normální stav
http://www.fcd.eu/article.aspx?id=1686#comment1075041
U Sorenta mám odpojený AGR a to mi diagnostika hned našla. Šlo to jednoduše smazat a tak před emisema aktivuju AGR, vymažu chybu a ujedu pár desítek km pro stabilizaci systému. Dobře se dá kontrolovat stav auta, je tam přenos live dat a tak i tlak vstřikování a mnoho dalšího. Proto je takové zařízení skoro povinnost při koupi ojetého auta, tím se dá zkontrolovat jeho stav a nekoukat na řeči prodejce.
Ale musí se dát pozor na patřičný protokoly v diagnostice, třeba Pajero mi nenačte a to je přitom 03/2005 a tak Japonci asi mají svoje protokoly i když mají OBD zásuvku dle normy.
A zde je info i k té konferenci kde se mají vyjasnit sporné body kterých jsou asi stovky. Zajímavé je jak výrobci aut se staví zamítavě k vyčítání závad a sami legalizují i chybové hlášení jako normální stav
http://www.fcd.eu/article.aspx?id=1686#comment1075041
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Tady je taky hodně důležitých informací ohledně emisí 2016. Pokud to tak bude vše vyžadovaný tak radši nekupovat ojetý diesel od Euro 2 výše. Jinak to může být drahá sranda na uvedení do OK stavu.
http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic ... 8&start=15
http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic ... 8&start=15
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Volvo neprodám, je to poctivý Švéd a pouze s 135 Tkm. Tak málo jetý Volvo se nenajde po 25 letech od výroby . To stáří je dobré i na STK, nemusí být na autě to co se dnes předepisuje a je vyžadovaný. Při poslední STK byl vznesen dotaz kde je to a to a že to bude problém, Já na to že v roce 1991 to nebylo předepsaný a na to byl údiv že auto jako nový je tak starý
Volvo FL 614.
Ve středu druhá letošní Stk- na měsíc, nečitelné VIN. Technik ho přečetl, ale foták ho nepobral i když se snažil. Příští týden tam pojedu s Ivecem kterému se tet rosvítilo EDC, stačilo smazat chybu- nízký tlak paliva a bylo "opraveno" tak uvidím co na emisích. On to zas takový opruz není, horší to budou mít tuneři a čopráci
SPZ uprostřed vozidla
Ahoj, hele prej vyhazují z technické kvůli tomu že SPZ není umístěná uprostřed vozidla a vzadu musí být šrafování... (hasičská avia) nevíte někdo bližší info? Díky
Nevíte náhodou někdo předpis? Přijde mi to jako naprostá buzerace a i v rozporu s vyhláškou: "Tabulku registrační značky umístí vlastník nebo provozovatel vozidla do místa určeného konstrukčním řešením tak, aby při běžném provozu na pozemních komunikacích nedošlo k její ztrátě."Plán periodické preventivní údržby - Mycí linka COMPACLEAN
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 hostů