Stránka 1 z 1

Nedodržování vládního nařízení 561 a proč ?

Napsal: stř srp 02, 2017 12:22 pm
od jeď bezpečně
Tak vážení, zrovna dneska je na Novinkách o řidiči, který nedodržuje nařízení vlády 561 .
Hrozí mu za to 2 roky na tvrdo !! Samozřejmě pokuta a odebrání ŘP.
Před třemi týdny v Německu chytili řidiče autobusu, který byl ve špatném technické stavu a ještě jel řidič 10 dní bez týdenního odpočinku !
Ano, řidiči samozřejmě porušují zákon. Ale proč ? Vždy je za tím dopravce a dispečer, kteří často vyloženě vydírají řidiče a nutí je jet a jet !!
Viz moje osobní zkušenost u Tomáše Voldřicha, Tomi trans CZ s.r.o. Voldřich mi nadával do hovad, že jsem odmítl po 15 hodinách výkonu, jet další 4 hodiny !!!
Bohužel, mnozí řidiči často podlehnou nátlaku.

Tady je odkaz na toho dnešního řidiče: https://www.novinky.cz/diskuse?id=49443 ... #c18372337

Vždy je vinen jen řidič

Napsal: stř srp 02, 2017 2:25 pm
od JANEK 1
Dával sem ten odkaz do bouraček. Svalovat vinu na dispo apod. je o ničem. V dnešní době, když je všude poptávka po řidičích se vymlouvat, že někdo musí ,neobstojí. Má řidičák, má profesák, má psychodiagnostické vyšetření? Odpověď 3 x ANO. Takže je asi zodpovědný , svéprávný a ví co má dělat.
Já jako řidič busu zodpovědně říkám, že u naší firmy se toto neděje . A kdyby jsi chtěl nějakou práci navíc, tak mimo zákon to nejde. Takže o víkendu montérky a jít někde makat.

Re: Nedodržování vládního nařízení 561 a proč ?

Napsal: stř srp 02, 2017 7:49 pm
od jeď bezpečně
JANEK 1, máš samozřejmě naprostou pravdu. Já ty řidiče neomlouvám, jen říkám, že mnozí dopravci a dispečeři opravdu tvrdě na řidiče tlačí a vyhrožují. Sám jsem to zažil. Skončilo to odchodem, hned po návratu na firmu. Do dneška mi dopravce dluží peníze, které musím vymoct soudně.
Jen jsem chtěl říct, že mnozí řidiči nevydrží nátlak a jedou.
Ale samozřejmě to je špatně !! Lidi, nenechte se od šmejdů manipulovat !!

Re: Nedodržování vládního nařízení 561 a proč ?

Napsal: stř srp 02, 2017 9:59 pm
od jirkaman
jeď bezpečně, mrzí mě, že ty máš špatnou zkušenost s lumpy - dopravci. Peníze potřebují všichni a je otázkou, co je kdo ochoten pro peníze udělat. V době aut na kartu je dost krátkozraké, nutit své řidiče do porušování 561, pokuty pro dopravce bývají mnohem větší než pro řidiče. Já ale osobně znám spoustu řidičů - brigádníků, kteří si odkroutí svou kolikrát náročnou šichtu ve svém zaměstnání, převlečou uniformu a jako odpočatí řidiči vyrazí třeba na víkend k moři. Jen tak namátkou - hasiči, policisté, řidiči MHD, taxikáři. Nikdo je nenutí, to chtějí oni sami si něco přivydělat a při kontrole z toho vyjdou oni nejlépe - mají přece kartu čistou. Ještě si mi občas sami postěžují, že si toho asi naložili moc - 12 hodin u policie, 10 hodin za volantem busu, 12 hodin u policie, pak na pár hodin za manželkou a dětmi a tak stále dokola. Nikomu nic nezávidím, jen bych nedělal hned z každého výraznějšího porušení kriminální čin - tady jde o unaveného nebo odpočinutého řidiče. Týdenní odpočinek souvisí s odpočinkem pouze svým názvem - s bezpečností nemá nic společného, je to pouze bruselská buzerace.

Napsal: stř srp 02, 2017 11:43 pm
od JANEK 1
Není to buzerace. je to o přerušení činnosti. Dejme tomu rutinní, aby se z tebe nestal automat.

Re: Nedodržování vládního nařízení 561 a proč ?

Napsal: čtv srp 03, 2017 12:17 pm
od RenMag
To by chtelo kazdymu prilepit na prdel cip a hned by se videlo jak to s temi odpocinky je a kazdy dve prace. No jo hesla jeden za vsechny, vsichni za jednoho jsou dnes k smichu.

Re: Nedodržování vládního nařízení 561 a proč ?

Napsal: pát srp 04, 2017 10:29 pm
od xkubisekx
Co to je za kecy, že je za tím dispečer nebo majitel firmy??? Vždyť je to blbost jako blázen. Když já řeknu zaměstnanci, tady máš kladivo a MUSÍŠ si s ním rozbít hlavu, tak to ten zaměstnanec udělá???
Musíš jet 90km rychlostí s plně naloženým kamionem támhle do toho mostního pilíře, a řidič to MUSÍ udělat???
Bože, používejte mozek, jste lidé - myslící bytosti, nutíš mě porušovat vyhlášku? Tam a tam ti stojí auto, klíče jsou v obálce a jdou poštou, nazdar. Nutíš mě hrubě porušovat zákon, je to důvod k okamžitému ukončení prac. poměru (asi to tak teda nebude, ale každopádně mě nemůže nikdo nijak donutit toto udělat).

Ale když řidič potřebuje o 2 hodiny překročit výkon, nebo jet v pátek do 19h v zákazu, aby byl doma, tak už je to v pořádku že?
Tím samozřejmě neschvaluju nařízení které nemá opodstatnění. Jen chci zdůraznit, že někteří řvou, že je někdo něco nutí dělat, a je z toho strašná tragédie, ale když sami chcou, tak je to vlastně v pořádku, a nikde se o tom ani nezmíní (třeba tady).
A to by z té jízdy v zákazu měla firma větší průser než Franta co jede dom za Máňou.

Re: Nedodržování vládního nařízení 561 a proč ?

Napsal: sob srp 05, 2017 6:18 am
od David29
Já třeba mám kartu čistou, ale dispečeři to zkouší. Jako tuhle na jedné nejmenovaé betonárně:

Já: No, to je asi poslední fůra, abych se vešel do karty...
Dispo: Až složíš, tak mi zavolej, a uvidíme koik tady toho bude, se domluvíme
Já: No, hele to nevyjde - podívej se kolik je hodin. Než tam dojedu, hodinu tam budu určitě, pak návrat, mytí, než zaparkuju... To budu mít akorát
Dispo: Jojo, tak jo

Zase na druhou stranu je chápu, protože je zase šikanujou shora, že se všechno musí zavézt. Ale lepší se to. Argument stavbyvedoucím "nemá to kdo odvézt, jsou všichni vyjetí" je čím dál tím častější...


To samý páteční zákaz jízd. Ráno mu oznámím, že v 15:30 vyrážím na Prahu, že do 17h musím bejt z dálnice fuč. A už nejsem jedinej, kdo to tak praktikuje...

Re: Nedodržování vládního nařízení 561 a proč ?

Napsal: sob srp 05, 2017 10:43 am
od JANEK 1
Práce není zajíc, neuteče.

Re: Nedodržování vládního nařízení 561 a proč ?

Napsal: sob srp 05, 2017 12:26 pm
od jeď bezpečně
xkubisekx, samozřejmě že řidič je svéprávný a díky školení je osoba znalá !!
Ale i tak jsou bohužel dopravci, co opravdu přímo vydírají a vyhrožují vyhozením a nezaplacením posledního měsíce, pokud řidič nepojede. To přeci není nic neznámého.
S tím se setkala řada řidičů. Jak jsem psal, například Tomáš Voldřich mi nadával do hovad a vyhrožoval vyhozením, pokud po 15 hodinách výkonu, nepojedu další cca. 4 hodiny ( mám to nahrané ). Zrovna tak hlavní dispečer Transbozenu, mi také říkal, že pokud nepojedu, tak Voldřichovi vyhodí auta od Transbozenu ( také to mám nahrané pro jistotu ). ! !! Tak o čem je řeč ?
Samozřejmě po návratu byl odchod dohodou, protože Voldřich neměl právní důvod na vyhození a já zase u něj nadále nechtěl jet ani metr !!! Tak jsem mu podepsal dohodu.
Bohužel jsou řidiči, co se nechají zastrašit a jedou.