Pokec o AETRu, profesních průkazech, pravidlech, zákonech, apod.

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

mates
Příspěvky: 4115
Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
Bydliště: Budilov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

je to všechno pěkný to dohadování o tom jestli ojebává podnikatel nebo zaměstnanec. jenomže se jaksi zapomělo že to tunelování , pozdní splatnost, výplata půl na pásku, půl na ruku nebo i víc je umožněno zdejšími zákony a těmi kdo maj proti výše uvedenýmu zasahovat. kapitalistickej systém kterej směrem na západ piplaj třeba 40 let se tady někdo pokusil zvládnout za třetinu času.
je to hrůza když člověk zjistí že s poctivou prací nikam nedojdeš, protože tě vždycky předběhne někdo kdo maže.
ano chudák podnikatel raději vyplatí na ruku , vždyť ty odvody jsou přece strašný (neříkám , že ne) jenomže pak ty prachy někde začnou chybět. dneska když se člověk podívá kolem sebe jak to vypadá na silnicích , kde se ztratila veškerá tolerance, ohleduplnost je to hrůza běs.
dohled policie v podstatě žádnej. v 90% případů stojí na 20let osvědčených místech , v provozu je člověk skoro nevidí . já vim , že to stojí peníze na to aby lítali po silnicích a dálnicích a honili ty co předjížděj přes horizonty, plný čáry apod. vim že je to problém, ale když můžu já za šichtu vidět dvacet nebezpečných přestupků nebo situací proč nevidim policajty ??? někdo neodvedl daně - policajti na to nemaj. ¨
řešej nehody bez zranění , kde je třeba hmotná škoda na vozidlech. proč si to neřeší pojišťovny , kterým platíme ručení. neřeknu je zranění , policie jako státní orgán ano, ale když lítaj jenom plechy a čeká se tam proto , že auto je tzv. třetí osoby, sakra vybíraj dost tak ať jezděj a staraj se když jim platíme
silnice se rozpadaj neuvěřitelnym tempem. tankodrom mezi prahou a brnem je místy v havarijnim stavu. to taky nepřispívá bezpečnosti nehledě na to , že za tento úsek je prachsprostá drzost vybírat mýtný, když si tam člověk huntuje auto a krční páteř. tenhle úsek řidiče unaví víc než 500km po kvalitní vozovce nehledě na hustotu provozu a rychlost která tomu vůbec neodpovídá. měla by tu bejt pouze devadesátka , souběžná jízda tu stejně probíhá i když to neni ve městě.
trchu jsem odběhl od aetru apod. jenomže si mysli, že to tak nějak souvisí jedno z druhým.
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
úte led 15, 2008 1:45 pm

Mack
Příspěvky: 1586
Registrován: čtv úno 08, 2007 12:42 am
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

to nevadi ze si odbehl od AETRu, nevedel jsem jak to tema pojmenovat ktere se resilo na psychotestech a EEG. takze neboj a jenom pokracuj.

A je pravda ze s tebou souhlasim, prsote chce to tz.spravedlnost.

Ono v kazde zemi to funguje nejak.

Nekde je hodne kamionu tak se tim zbavii stylem ze jjim povoli delsi soupravy, a ten AETR jsem take pro at se dodrzuje ale nelibi se mi to ze tedka musis jed a tedka spat ja bych to udelal ze za 24H muzes ridit +- 9-10h. a je jenom na ridici jak si to rozvrhne
úte led 15, 2008 4:30 pm

Mack
Příspěvky: 1586
Registrován: čtv úno 08, 2007 12:42 am
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

este by me zajimalo jak to vypadalo s AETRem kdyz tu byl komunismus a zpet, ale nejlepe nejake srovnani od lidi co jezdi a jezdili v te dobe
úte led 15, 2008 6:59 pm

Díťe spětt
Příspěvky: 143
Registrován: pát črc 20, 2007 11:48 am
Bydliště: ČB

Příspěvek

Komunismus se u nás ,bohužel/naštěstí jak kdo chce, nepodařilo vybudovat podařil se pouze socialismus. Myslím, že nemůžeš přenášet dnešní problémy do historie byla jiná doba. za minulého režimu bych viděl za výhodu, že nebyly nutný všemožný papíry za těžký peníze, ale kdo chtěl jezdit, začal na malém autě většinou téměř vrak. Když se osvědčil dostal auto větší a než se dostal na kamionovou dopravu tak to nějakej rok trvalo a to nemluvím o mezinárodní. Výsledek: za volantem seděli starší řidiči, kteří byly v provozu prověřěni na menším autě. Když je řidič starší míň riskuje a má víc skušeností.

Doprava, když to bylo možný se situovala na železnici, což je problém který dnes nikdo není schopen vyařešit.
Nedocházelo k zbytečným prěpravám jako je tomu dnes(příklad jeden z mála: Sýr cihla se vozí do německa, kde se nechá nakrájet na plátkovej a pak se veze spět, kde se balí a prodává a to bych mohl uvéds mraky takovejhle příkladů v rámci jednoho podniku a myslím si že to je jen zlomek co vím.
Toť můj názor! :kun:
úte led 15, 2008 8:26 pm

mates
Příspěvky: 4115
Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
Bydliště: Budilov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

akorát většinou na tu mezinárodku co jsem zaslechl tak musela bejt ještě rudá knížka. jinak je to jak říkáš
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
úte led 15, 2008 8:34 pm

Uživatelský avatar
bhuz
Příspěvky: 675
Registrován: čtv lis 09, 2006 5:49 pm

Příspěvek

.. cece k tomu AETRU
.. jak to delate u digi. tachografu ? ..tam preci nic osulit nejde bo se pletu :?:
úte led 15, 2008 8:37 pm

Mack
Příspěvky: 1586
Registrován: čtv úno 08, 2007 12:42 am
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

ja jenom ze jsem slisel ze kdysi se bez problemu jelo na konec slovenska vylozilo nalozilo, pak se vyspal a frcelo se non-stop na druhou stranu Cr
úte led 15, 2008 8:46 pm

Danda01
Příspěvky: 76
Registrován: úte kvě 08, 2007 3:00 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

bhuz píše:.. cece k tomu AETRU
.. jak to delate u digi. tachografu ? ..tam preci nic osulit nejde bo se pletu :?:

Nijak kdyz je potreba tak jedou kolegove(ja mam jeste jedno z poslednich kolecek co v aute mohli bejt) pres AETR a spolehaj na CB ze se vcas dozvi o kontrole a vyhnou se ji...

TO Mates-> neboj kdyby sme vsichni na tech odvodech z vyplaty odvedli vic tak to stejne nikde nepoznas...

To Díťe spětt-> ja nevim jakej je rozdil mezi komunizmem a socialismem voboji mi totiz zavani totalitou...a jeste sem slysel ze za totace museli prej bejt jako vysetreni tusim na mezinarodku i vodbery krve a ruzny jiny blbosti takze to asi nikdy lepsi nebylo a ani nebude

To petr.truck-> ajko maldej borec muze litat aby se pak sklidnil a moch si z vydelanejch penez teprve tu rodinu zalozit takze predpokladam ze nikdo nebude litat 25 let aby pak zjistil to co popisujes ty...vyrostli deti,zniceny zada jatra ledviny ci co jeste...
stř led 16, 2008 12:27 am

jeřábník
Příspěvky: 1126
Registrován: sob bře 03, 2007 10:40 pm

Příspěvek

Nejsem profesionál a tak nechci mentorovat, ale myslím, že ten jistý "služební " postup za komančů měl něco do sebe. Určitě se nemohlo stát, že 21 letý kluk seděl za volantem návěsové soupravy a tlačil před sebou 95 km/h rychlostí osobáky. To jen jeden příklad. Asi je to taky dáno obrovským nástupem přepravy po silnici, takže šoférů je potřeba mnohokrát víc.
Ale nejvíc mě děsí to, kdo dneska usedá za volanty autobusů. Dřív musel mít najezdíno na náklaďáku, pak si ho garážmistr vyzkoušel a pak mohl pod dohledem na linku. Dnes za volantem sice starší chlap, ale nevím s čím jezdil , na 15 km veme dvakrát obrubník, z kopce jede s vyhozeným kvaltem, na semaforu jdeme ze sedaček. Jasně, že všichni nejsou takový, ale s postupem času si říkám,že není a nebylo vše černo-bílé.
A na každým druhým autě jezdil mitfara(závozník), tak když jeli dlouhou štreku, tak se přehodili a mazali dál. Dali 600 km a byl v půli Slovenska. :lol:
stř led 16, 2008 1:24 am

Danda01
Příspěvky: 76
Registrován: úte kvě 08, 2007 3:00 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

Jj je to dano narustem dopravy vezmi si kolik bylo zbozi v obchodech a kolik ho je ted....

A s tema autobusakama ...znam starsiho chlapka cca 45 let ten nesedne za volant autobusu aniz by nemel dve stamprdle v sobe...a to jezdil(nevim jestli pod vlivem) i za totace. Chlapy ho znaj a rikaj ze se tech lidi co ma v autobuse (linkova primestka doprava) jinak za strizliva boji....
stř led 16, 2008 10:31 am

riko
Příspěvky: 936
Registrován: sob dub 15, 2006 10:49 am
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

Příspěvek

s těma autobusama je to pravda,teď sem párkrát jel a to je děs
stř led 16, 2008 10:32 am

Uživatelský avatar
petersen
Příspěvky: 942
Registrován: stř bře 15, 2006 6:44 pm
Bydliště: praha

Příspěvek

Danda01 píše:
To petr.truck-> ajko maldej borec muze litat aby se pak sklidnil a moch si z vyd...litat 25 let :
No řeknu ti to takto nemusíš lítat těch 25 let aby jsi měl zhuntované tělo na to ti v dnešní dopravě stačí daleko méně ... no je vidět že jsi ještě mládě s růžovým viděním však jednou prohlédneš ale pak už možná bude pozdě a cesty zpět již není


Ohledně dodržování Aetr ... byl bych pro tvrdé tresty ... zjistíli policista porušení Aetru nechat vozidlo okamžitě odstavit na policejní parkoviště .. řidič na 24 hodin do vězení a pokutu ne řidič ale zaměstnavatel s tím že by hradil nejenom pokutu ale i náklady na pobit řidiče v tomto zařízení včetně poplatku za hlídání vozidla na parkovišti .

Je to tvrdé ale udělalo by to zázraky ... pak by totiž zaměstnavatelé nenutili řidiče k porušování ale k dodržování těchto předpisů !!!!


Jo není nad to když 19tenáctileté dítě rozmlátí cisternu na dálnici a uhoří v ní ...
To by se za dob ČSAD rozhodně nestalo protože na tu cisternu by se dostalů nejdřív v pětatřiceti s tímk že by za sebou měl již nalítáno minimálně 15 let na jiných velkých vozech včetně 2 let na vojně a já bych řekl že právě ty dva roky vojny těm klukům dneska zchází .... bylo to místo kde se kluci naučily disciplínu a respekt k příkazům ...
stř led 16, 2008 12:56 pm

Uživatelský avatar
loDAF
Příspěvky: 49
Registrován: stř srp 08, 2007 10:44 pm

Příspěvek

petr.truck
Většinou s tvými příspěvky souhlasím i když jsem mladý, ale s cisternou smí jezdit řidič až od 21 let, ne?
stř led 16, 2008 2:34 pm

Mack
Příspěvky: 1586
Registrován: čtv úno 08, 2007 12:42 am
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

urcite disciplina a raspekt jo, ale musela by to byt vojna za byvale ery, a ne z posledni doby tam se clovek jenom naucill chlastat a kurit. a sam jsem slysel ze na vojne se clovek naucil ridit a hlavne vyblb se na velkdych autech v terenu. to v dnesni dobe neni. sme nezkuseni bez zkusenosti a litame s velkyma autama. samto vim i kdyz jsem lital jako drak tak kdyz jsem jel za ridicem kterem me vedl k mistu nakladky tak jsem mel i strach za nim jed. jak on to valil v zatackach a na vode no jsem cumel i naves mu lital. a to byl o neco tezsi nez ja ja jsem byl prazdnej. \a to mu dispecer rikal "jed opatrne na ceste este s tim nebyl a nevi jak se to chova tak at se stim nevyseka." takze i ridici co maji nalitano tak jsou prasata odhaduju ho ze jezdil tak 5-10 let
stř led 16, 2008 2:42 pm

Danda01
Příspěvky: 76
Registrován: úte kvě 08, 2007 3:00 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

Mack píše: odhaduju ho ze jezdil tak 5-10 let

No tak o tom by kolega petr rekl ze je to jeste malde s ruzovym videnim..

Jinak jako jo dodrzovat AETR za kazdou cenu(kdyz nenastanou nepredvidatelny okolnosti) urcite ale ty tvoje snakce co tady popisujes tak promin ale nejsem nekde ve stredoveku :!: :wink:
stř led 16, 2008 2:52 pm

Zamčeno

Zpět na „Legislativní témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 20 hostů