Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Re: cena za km
Kdepak, nepsal. "Spise bych popremyslel nad 18tun celkova..." Pak tedy tomuhle rozumím úplně jinak, ale možná ses uklepnul a chtěl napsat NA 18tun. To se prostě stává. Ale ani pak to není jen o trochu. Záleží samozřejmě na roku výroby a i přesto bude povinné pojištění zhruba o 30 až 50 % dražší. Silniční daň pak vychází vyšší o víc jak 100%. Mýto zůstane do 18tun samozřejmě stejné. Ale jak jsem říkal, 18tun mu nabídne víc možností, ale s tím ruku v ruce vyšší náklady.
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: cena za km
Ale mnohem méně konkurence, a vyšší cenu za km. Do 7,5 tuny celk.bych vůbec nešel, a jeslí 12 t, tak min 20 palet_ 22 a hydr. celo
Re: cena za km
Popremyslel nad 18tun znamena zamyslet se nad autem co ma celkovou 18tun. Povinne ruceni je u valniku stejne at ma hmotnost 12 nebo 18tun, havarijni to same, jediny rozdil je silnicni dan a ten rozdil je naprosto malicherny. Celo taky neni spatna vec, ale aby bylo k necemu tak alespon na 1 tunu a ve vybornem stavu... Nicmene at si kazdy koupi co chce
- ATW service
- Příspěvky: 924
- Registrován: sob dub 21, 2012 10:33 am
- Bydliště: King's town
- Kontaktovat uživatele:
Re: cena za km
Ideální 16-ti tuna ponížená na 12t. Uveze o 500-700 kg méně než 18-ti tuna, ale zde její nevýhody končí... Akorát taková auta jetá prostě k dostání nejsou... :-/
Re: cena za km
tomspajk: Mrkni, prosím, na ty rozdíly o kterých tvrdíš, že jsou malicherné.
DriverBrno: 22 palet je super. Musíš ale zavážet logistická centra. Pokud začínáš a nemáš stálou práci, tak funguješ jako sběrák a pak je to docela peklo. Vtom případě je ideálních 18 palet, 20 je už strop.
DriverBrno: 22 palet je super. Musíš ale zavážet logistická centra. Pokud začínáš a nemáš stálou práci, tak funguješ jako sběrák a pak je to docela peklo. Vtom případě je ideálních 18 palet, 20 je už strop.
Re: cena za km
To fahrer: nejaka auta provozuji tak o tom neco vim. 5 let stary vuz (pripad zde reseny), rozdil mezi 12 a 18 tunami je 10 tis rocne, takze 800 Kc mesicne. Naprosto smesna polozka. Nebo to vidis jinak?
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: cena za km
rozdíl mezi optimálním autem a autem co má každý, muze byt i 3000 Kč na jednu přepravu, což je za rok ranec, pouze moje empirická data.
- ATW service
- Příspěvky: 924
- Registrován: sob dub 21, 2012 10:33 am
- Bydliště: King's town
- Kontaktovat uživatele:
Re: cena za km
Včerejší perlička:
Volá známá: "Potřebovala bych dovézt z Polska (790 km) 4 palety, 3,4t, nakládka ve čtvrtek, vykládka v pátek. Za kolik to umíš? Mám tu nabídku 6.500,-". Já na to: "Tak to vem!"
Tahle přeprava (do 24h) nemůže bejt přece zajímavá ani pro sběrák...
Volá známá: "Potřebovala bych dovézt z Polska (790 km) 4 palety, 3,4t, nakládka ve čtvrtek, vykládka v pátek. Za kolik to umíš? Mám tu nabídku 6.500,-". Já na to: "Tak to vem!"
Tahle přeprava (do 24h) nemůže bejt přece zajímavá ani pro sběrák...
- M.Z.
- Příspěvky: 2144
- Registrován: ned kvě 15, 2011 12:36 pm
- Bydliště: Čeladná
- Kontaktovat uživatele:
Re: cena za km
Třeba to nedělají pro peníze
R490
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Re: cena za km
Tomspajk: v podstate je to uplne jedno, jak to mas. Ja ho upozornil na mozna rizika a je jen na nem, jak si je osetri.
Re: cena za km
Obávám se, že pokud budeš jezdit mezinárodku,tak na 12ti tuně bude reálně 16-18Kč/km +dph. Víc ti těžko někdo dá, když ostatní za tohle jezdí. 24Kč + dph je +- na návěs nebo velkou soupravu. Na papír do tiskárny si asi budeš muset ušetřit ze své odměny.
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: cena za km
tak trochu OT, ale ikdyž nejsem zastáncem dodávek, tak než jezdit mezinárodku za 16-18 Kč/km na 12 tuně nebo návěsem za 24 Kč/km, to už raději pořídit Iveco Daily - 6m délka třístran shrnovačka plachta, výška cca 2,4 pod plachtou + hydr. čelo
a vychýtavat expresky na vnitru v kole. Takových přeprav 6m do 3 tun je na Raalu hodně -pro velký auto nerentabilní malý náklad, na klasickou dodávku těžký a dlouhý. Ideální pro toho kdo má ř.p. "C" a nechce se prcat ve velkým autě celý týden. Hlavně provozní náklady jsou někde jinde. Auto max 3-5 let starý.
a vychýtavat expresky na vnitru v kole. Takových přeprav 6m do 3 tun je na Raalu hodně -pro velký auto nerentabilní malý náklad, na klasickou dodávku těžký a dlouhý. Ideální pro toho kdo má ř.p. "C" a nechce se prcat ve velkým autě celý týden. Hlavně provozní náklady jsou někde jinde. Auto max 3-5 let starý.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 hostů