Pokec o AETRu, profesních průkazech, pravidlech, zákonech, apod.

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Odpovědět
TTNandy
Příspěvky: 880
Registrován: stř lis 09, 2011 8:39 pm
Bydliště: Dubí

Příspěvek

Wifi-co je na tom zázračnýho?Pro ,,drátky''nebude problém odstínit vysílač od přijímače.Nakonec to bude snazší jak s kabelama a pujde s tím i daleko líp kouzlit.Navíc okolo tohodle je díky mobilum a počítačum už dávno rozvinutej podfukkšeft.Snímače a tachografy zas tak moc lidí proti týhle skupině uživatelů elektroniky nezajímaly.
TTN
stř pro 11, 2013 10:57 am

eu-driver
Příspěvky: 13
Registrován: čtv lis 14, 2013 9:44 pm
Bydliště: Chemnitz

Příspěvek

Zázračný to není, ale myslím si, že málo kdo to bude ruzně balit do stínítek a ruzných zařízení, když tě sejme kontrolní bod a nahlásí chybu do systému. nevím, ale zase se pročistí silnice od řidičů, co podrážejí nohy lidem, kteří chtějí pracovat jak se má ! Jen tak dál.
eu-driver
čtv pro 12, 2013 9:52 am

PedroKV
Příspěvky: 543
Registrován: čtv bře 13, 2008 5:23 pm

Příspěvek

posa:
thomask 1988:
Je to takto možné, nebo můžeš mít režim OUT po celou dobu co jsi ve firmě.


Tak to prrr. Jede-li thomask z Aše do Brna, kde zajede do skladu a tam 10 minut couvá na rampu, než se trefí, tak jede celou dobu podle nařízení 561 a žádný OUT nesmí použít, protože se jedná o kombinovaný provoz pozemní komunikace/mimo pozemní komunikace.

Pokud by celý den popojížděl pouze po uzavřeném areálu (sklad, kamenolom, pískovna, stavba atd.), pak může jezdit celý den v OUTu. Pakliže po šéf pošle s jednou fůrou za bránu, už jede celý den dle 561.

Bacha na to. A taky je to na těch stránkách CSPSD napsáno, v druhém článku.
ned pro 15, 2013 7:03 pm

posa
Příspěvky: 504
Registrován: ned bře 21, 2010 8:40 pm
Bydliště: u KH

Příspěvek

Tak teď babo raď :lol:
Pokud to vemu podle metodiky je to jak píšeš ty. Jiný váš pracovník tvrdí opak, že lze kombinovat OUT s 561, při kontrole v D a v UK toto zkombinování také bez problému. A z ze stránek CSPSD jsem pochopil, že lze také.
Je tam:
Pokud má řidič v jednom dni například 9 hodin řízení a 1 hodinu bezpečnostní přestávku, může strávit ještě 3 hodiny jinou činností (jiná práce) nebo jízdou v režimu OUT, aby mohl dodržet denní dobu odpočinku nejméně 11 hodin.
To je případ, kdy převažuje činnost řidiče, na kterou se vztahuje nařízení (ES) 561/2206.
ned pro 15, 2013 8:47 pm

PedroKV
Příspěvky: 543
Registrován: čtv bře 13, 2008 5:23 pm

Příspěvek

Ano, jízdou v režimu out např. pokud řídí autobus na lince do 50km.

Čti dál, další odstavec. Jestliže celá směna je mimo nařízení, nemusí dodržet 561.
ned pro 15, 2013 9:01 pm

lukasV

Příspěvek

Chlapi, prepacte mi ... ale musim sa vas to opytat. U nas je vela policajtov s vysokymi skolami ktory vystudovali manazment alebo socialnu pracu. Vy ste kam chodili? :D
ned pro 15, 2013 9:12 pm

posa
Příspěvky: 504
Registrován: ned bře 21, 2010 8:40 pm
Bydliště: u KH

Příspěvek

Ten další odstavec je jasnej. Ale v tomto nic o autubusu nebo jiném vozidle na které se nevztahuje 561 nic není. Z toho jde odvodit, že pokud se nacházím mimo pozemní komunikaci lze OUT použít. Jsem v uzavřeném areálu přepnu OUT a popojíždění mám jako práci. Samozřejmě co se týká odpočinku, bezpečnostní přestávky musím dodržet podle 561 pouze ušetřím jízdu. Aspoň tak jsem to pochopil a ne jen já.
ned pro 15, 2013 9:22 pm

clovek
Příspěvky: 122
Registrován: pát pro 13, 2013 5:34 pm
Bydliště: domov

Příspěvek

posa, ale ta jízda po areálu v režimu OUT nesmí být v souvislosti s přepravou nákladu po veřejné komunikaci
ned pro 15, 2013 9:35 pm

sof
Příspěvky: 3874
Registrován: ned lis 27, 2011 3:29 pm
Bydliště: ..

Příspěvek

.
Naposledy upravil(a) sof dne úte kvě 14, 2019 11:28 am, celkem upraveno 1 x.
čtv pro 19, 2013 7:40 pm

PedroKV
Příspěvky: 543
Registrován: čtv bře 13, 2008 5:23 pm

Příspěvek

lukasv: u nás chodí na konzervatoř :-)
čtv pro 19, 2013 8:16 pm

Odpovědět

Zpět na „Legislativní témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů