Wifi-co je na tom zázračnýho?Pro ,,drátky''nebude problém odstínit vysílač od přijímače.Nakonec to bude snazší jak s kabelama a pujde s tím i daleko líp kouzlit.Navíc okolo tohodle je díky mobilum a počítačum už dávno rozvinutej podfukkšeft.Snímače a tachografy zas tak moc lidí proti týhle skupině uživatelů elektroniky nezajímaly.
TTN
Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
posa:
thomask 1988:
Je to takto možné, nebo můžeš mít režim OUT po celou dobu co jsi ve firmě.
Tak to prrr. Jede-li thomask z Aše do Brna, kde zajede do skladu a tam 10 minut couvá na rampu, než se trefí, tak jede celou dobu podle nařízení 561 a žádný OUT nesmí použít, protože se jedná o kombinovaný provoz pozemní komunikace/mimo pozemní komunikace.
Pokud by celý den popojížděl pouze po uzavřeném areálu (sklad, kamenolom, pískovna, stavba atd.), pak může jezdit celý den v OUTu. Pakliže po šéf pošle s jednou fůrou za bránu, už jede celý den dle 561.
Bacha na to. A taky je to na těch stránkách CSPSD napsáno, v druhém článku.
thomask 1988:
Je to takto možné, nebo můžeš mít režim OUT po celou dobu co jsi ve firmě.
Tak to prrr. Jede-li thomask z Aše do Brna, kde zajede do skladu a tam 10 minut couvá na rampu, než se trefí, tak jede celou dobu podle nařízení 561 a žádný OUT nesmí použít, protože se jedná o kombinovaný provoz pozemní komunikace/mimo pozemní komunikace.
Pokud by celý den popojížděl pouze po uzavřeném areálu (sklad, kamenolom, pískovna, stavba atd.), pak může jezdit celý den v OUTu. Pakliže po šéf pošle s jednou fůrou za bránu, už jede celý den dle 561.
Bacha na to. A taky je to na těch stránkách CSPSD napsáno, v druhém článku.
Tak teď babo raď
Pokud to vemu podle metodiky je to jak píšeš ty. Jiný váš pracovník tvrdí opak, že lze kombinovat OUT s 561, při kontrole v D a v UK toto zkombinování také bez problému. A z ze stránek CSPSD jsem pochopil, že lze také.
Je tam:
Pokud má řidič v jednom dni například 9 hodin řízení a 1 hodinu bezpečnostní přestávku, může strávit ještě 3 hodiny jinou činností (jiná práce) nebo jízdou v režimu OUT, aby mohl dodržet denní dobu odpočinku nejméně 11 hodin.
To je případ, kdy převažuje činnost řidiče, na kterou se vztahuje nařízení (ES) 561/2206.
Pokud to vemu podle metodiky je to jak píšeš ty. Jiný váš pracovník tvrdí opak, že lze kombinovat OUT s 561, při kontrole v D a v UK toto zkombinování také bez problému. A z ze stránek CSPSD jsem pochopil, že lze také.
Je tam:
Pokud má řidič v jednom dni například 9 hodin řízení a 1 hodinu bezpečnostní přestávku, může strávit ještě 3 hodiny jinou činností (jiná práce) nebo jízdou v režimu OUT, aby mohl dodržet denní dobu odpočinku nejméně 11 hodin.
To je případ, kdy převažuje činnost řidiče, na kterou se vztahuje nařízení (ES) 561/2206.
Ten další odstavec je jasnej. Ale v tomto nic o autubusu nebo jiném vozidle na které se nevztahuje 561 nic není. Z toho jde odvodit, že pokud se nacházím mimo pozemní komunikaci lze OUT použít. Jsem v uzavřeném areálu přepnu OUT a popojíždění mám jako práci. Samozřejmě co se týká odpočinku, bezpečnostní přestávky musím dodržet podle 561 pouze ušetřím jízdu. Aspoň tak jsem to pochopil a ne jen já.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů