Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
-
- Příspěvky: 38
- Registrován: ned zář 11, 2011 9:27 pm
- Bydliště: Slezsko (CZ-PL)
Ano na autě bývají tebule s kódem tedy UN kod a Kemler kod, potom bývají tabulky jako Hazchen, Diamant tedy spíše v cizině. Toto jsou jakože prvotní informace o nákladu ale informace např. o množství to už se nedozvím. Já měl nějak bráno že pro mimořádné údaje jsou nějaké schránky kde v případě havarie např. poškození kabiny takové že se dovnitř hned nedostanu tak jsou na autě třeba dvě místa kde jsou schránky a tam se vkládají informace jako např. odesílatel a příjemce včetně kontaktu (nonstop dostupné odpovědné osoby), přesná specifika nákladu, množství, atd. Nebo pokud máte ty papíry co je na nich uvedeno nejčastěji za údaje. Je tam poučení třeba jak manipulovat s nákladem nebo v případě nebezpečí jak se zachovat?
díky
díky
z přihrádky vytáhneš tričko s nápisem-AŽ MNĚ UVIDÍTE UTÍKAT, UTÍKEJ TE TAKE. Jako řidič nesmíš hasit naklad, můžeš jen zamezit úniku produktu do kanalizace a volat o pomoc. Podle mně pokavaď je auto označené tak se k němu hasiči chovají jako by bylo auto plné a neřeší jestli je tam sto litru látky, nebo je plné.
zabezpečení nákladu
ahoj kluci, zajímalo by mě jak je to se zajištěním nákladu jnk kontejnerech, často vozíme nebezpečné odpady, různé druhy. něco v bigbagu, bublinách a paletě. Problém je ten v kontejneru nejsou ani oka na kurty :/ Je to trochu divočina..
V příštím životě ti jako veverka rozkoušu kalhoty.
Proxim V první řadě bys měl vědět co vezeš ! Firma je povinna objednat na takovou řepravu vozidlo, které splňuje podmínky pro přepravu nebezpešného zboží. jestli nejde náklad upevnit podle předpisů, nesmí firma na takový vůz náklad naložit. Když Tě naloží musí ti ukázat, nebo poradit jak náklad upevnit, a zabespečit proti posunu. dnes už není pravdou, že za všechno může řidič, ale firma bere na sebe nemalí díl vinny při nehodě.
eu-driver
zdar, chlapi na firmě sme měly akci, že kdo chce tak si může udělat zdarma průkaz ADR, vzhledem k tomu, že ADR jsem eště nevezl tak si z toho už moc nepamatuju tak otázka zní kdy musím mít další školení od vydání průkazu aby mi nepropadl. vím že je naněm napsaná nějaká platnost tak stačí mít až do data kdy končí ? dík
Nevíte prosím vás někdo jestli je možné udělat přezkoušení ADR nejdříve na základní kurz a potom na cisterny? Mám dělat mezi svátky ADRku,ale pouze základ,protože cisterny nemáme a potom si doškolit sólo cisterny (to nemám ze své hlavy,ale takový jsem dostal návrh od šéfa). Je tady toto vůbec možné? Podle mě je to hovadina,ale chtěl jsem se zeptat tady na fóru,jestli nemáte podobnou zkušenost. Platnost mi končí až 08/15 ,ale celá firma dělá mezi svátky v zimě, tak "musím" taky. Předem díky za odpověď. V.
Mně bylo řečeno, že dojede na firmu nějaký známý pana majitele a proškolí-přezkouší pouze základ. Nikdo tady prý nebude kvůli mně o den déle, přitom se zkoušky dělají v jeden den. Dělám to v této firmě poprvé, tak nevím jak to u nás funguje. A určitě nemám chuť chodit dvakrát na školení. Každopádně si cisterny propadnout nenechám.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů