Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Tak dneska něco o jízdě 'na černo', to znamená bez povolení, nebo odbočení z předepsané trasy, nebo jízda bez doprovodu. Když se rozhodnete tímto způsobem šetřit náklady, je nutné vědět, že nejmenší problém je, když vás chytí policajti. Zaplatíte pokutu a nechají vás jet dál jenom podle pravidel. O hodně horší je, když se v průběhu takový jízdy něco stane!!!
Minulý týden se objevila u naší kolegyně, co dělá povolení a pak nám dává doprovody, kriminálka. Že prej se někdo ozval, že jsme v říjnu v průběhu jednoho transportu způsobili škodu na cizím návěsu 3 tis. éček. Kriminálka to vyšetřuje proto, jak už jsem napsala v Německu, že nám teď chtějí napařit útěk z místa činu, což je trestnej čin. Takže v první řadě jsem se tam mohla s čistým svědomím ohlásit jako svědek, protože jsme všechno dělali podle předpisu. No a ten zbytek doufám, vyřeší moje právní pojištění .
Minulý týden se objevila u naší kolegyně, co dělá povolení a pak nám dává doprovody, kriminálka. Že prej se někdo ozval, že jsme v říjnu v průběhu jednoho transportu způsobili škodu na cizím návěsu 3 tis. éček. Kriminálka to vyšetřuje proto, jak už jsem napsala v Německu, že nám teď chtějí napařit útěk z místa činu, což je trestnej čin. Takže v první řadě jsem se tam mohla s čistým svědomím ohlásit jako svědek, protože jsme všechno dělali podle předpisu. No a ten zbytek doufám, vyřeší moje právní pojištění .
Naposledy upravil(a) Helena dne sob úno 27, 2010 1:06 pm, celkem upraveno 1 x.
Co psala Helča a bavili jsme se o tom na Rozvadu je vlastně přesně případ pro pojišťovnu DAS, tedy kdo má pojištění. Protože takhle zpětně když se někdo ozve se škodou o které ani nevím, to je nepříjemný.
Přidávám nějaký český info:
V posledních povoleních od MDČR se nám stále mění doba průjezdu Prahou. Bývalo to 21h, pak 22h a nyní 23.30. Povolení je na tři měsíce, takže pokaždé, když se dává nové bejvá tam něco jiného. Doprovod máme setrvale psaný od 3.2 m (u nákladů 3m vysokých, tedy ty, přes které není vidět dozadu). Nedávno se nám stalo, že jsme museli stát v zákazu zastavení, protože s šířkou 4 metry lepší místo nebylo, dokonce jsme vyvázli bez pokuty vzhledem k tomu, že jsme tam stáli pod oranžádou, kdy neplatí svislé dopravní značení...
Doufám, že se doba průjezdu Prahou nezmění na 3 ráno od doby, kdy začnou okolo Slivence kopat a kopat....
Přidávám nějaký český info:
V posledních povoleních od MDČR se nám stále mění doba průjezdu Prahou. Bývalo to 21h, pak 22h a nyní 23.30. Povolení je na tři měsíce, takže pokaždé, když se dává nové bejvá tam něco jiného. Doprovod máme setrvale psaný od 3.2 m (u nákladů 3m vysokých, tedy ty, přes které není vidět dozadu). Nedávno se nám stalo, že jsme museli stát v zákazu zastavení, protože s šířkou 4 metry lepší místo nebylo, dokonce jsme vyvázli bez pokuty vzhledem k tomu, že jsme tam stáli pod oranžádou, kdy neplatí svislé dopravní značení...
Doufám, že se doba průjezdu Prahou nezmění na 3 ráno od doby, kdy začnou okolo Slivence kopat a kopat....
-
- Příspěvky: 4115
- Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
- Bydliště: Budilov
- Kontaktovat uživatele:
no tak ten čas novej to jsi mě dostals tou prahou. ted co mam je ještě 22.00. tak sem zvědavej na nový co bude.
nevim jestli sem to někde psal ale v barrandovskym kopci nad muší dírou mě odtáhli do zastávky. měl sem cca 2.70m šířky. starší policista si nechal vše vysvětlit a že jako ok,ale trochu problém,že má stroj ostrý hrany. koukal jsme jako puk a bude třeba obeslat výrobce aby dělali kulatý stroje, teda jejich hrany. ovšem pak na mě nastoupila jeho kolegyně a ta mě dostala do takovýho stavu, že mě to tři dny trvalo než jsem to vydejchal. poslal sem u nás webu SZ na dopravní policii s uvedenou historkou a dotazem jestli je to co dělala zapotřebí. dostalo se mě omluvy.
nicméně kdyby jste jí viděli když sem se ptal proč po čechách mam na povolení, že můžu přes den 3.5m šířky a proč má jako praha zase něco jinak. týýý jo ta skákala půl metru nad zem a co si to dovoluju,že praha si může určit co chce.
to že tady více rozhodnutí postrádá logiku je evidentní po rozmístění značek omezujících rychlost na 50
nevim jestli sem to někde psal ale v barrandovskym kopci nad muší dírou mě odtáhli do zastávky. měl sem cca 2.70m šířky. starší policista si nechal vše vysvětlit a že jako ok,ale trochu problém,že má stroj ostrý hrany. koukal jsme jako puk a bude třeba obeslat výrobce aby dělali kulatý stroje, teda jejich hrany. ovšem pak na mě nastoupila jeho kolegyně a ta mě dostala do takovýho stavu, že mě to tři dny trvalo než jsem to vydejchal. poslal sem u nás webu SZ na dopravní policii s uvedenou historkou a dotazem jestli je to co dělala zapotřebí. dostalo se mě omluvy.
nicméně kdyby jste jí viděli když sem se ptal proč po čechách mam na povolení, že můžu přes den 3.5m šířky a proč má jako praha zase něco jinak. týýý jo ta skákala půl metru nad zem a co si to dovoluju,že praha si může určit co chce.
to že tady více rozhodnutí postrádá logiku je evidentní po rozmístění značek omezujících rychlost na 50
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
Mě se stalo,že mě v Praze zastavil u Barandáku(jel jsem prázdný) taky policista s policistkou.Ta mě pro změnu řekla,že by takovým autům zakázala úplně jezdit.Ptal jsem se jí proč.Odpověděla mi,že se bojí takové soupravy předjíždět a nemám být drzý nebo mě zkontroluje kolečka,papíry k nákladu a váhu.To mě ovšem už dost nas..la (jsem trochu rychle vznětlivý).Odpověděl jsem,že jí papíry k nákladu nedám,protože jsem prázdný tudíž neřešim ani váhu a kolečka stejně neumí přečist,když nevidí,že jsem prázdný tak co by viděla asi na těch kolečkách.To ta milá dáma(150cm vysoká a 45kg jateční hmotnosti) začala brunatnět až mě jí bylo líto a šel strach.Než vůbec bylo schopna promluvit,tak jsem si od její kolegy vzal zpět papíry a s přánim upřimné soustrasti vesele odjel.No měl jsem strach,že uvidím pražskou zadržovačku zevnitř,ale nic se nedělo.Od té doby se bojím do Prahy.Jinak já měl na povolení průjezd Prahou od 20.00 do 5.00.Povolení mi včera skončilo.Uvidím co bude na novém.
M.A.N. Tgx 26.640 6x2/4 a Huttner
-
- Příspěvky: 4115
- Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
- Bydliště: Budilov
- Kontaktovat uživatele:
brýle cca do 30let upnutá a vzpurná. jo to mě přesně řekla. že se bojí a neměli by jsme jezdit,protože někoho nabourám a on pak nemá čim jezdit do práce. čuměl sem jak blázen v domnění že se mě to zdá
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
už jsem měl taky tu "čest" velice "inteligentně vyjímečná dáma " při přiblblém rozhovoru jsem si jí dovedl představit na kříži v gotický sádlo-máslo kobce a sebe s pořádným bičem
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
To už nevím,vím jen,že když stála předemnou ta mi dosahovala někam k bradě.Já teda normálně s policajtama a spol. vycházím celkem dobře.Pokud něco provedu tak jen sklopím uši a to i při normální kontrole.Ale jakmile se to z jejich strany začíná zvrhat k šikanování za doopravdy hovadiny,tak s přímou úměrou hovadiny roste moje vzpurnost.Za hovadiny považuji takové věci jako např.to,že jsem měl na autě(originál) nalepené náprav.tlaky v žluté barvě místo černé na bílém podkladě nebo velikost písma označení firmy 28mm(musím být min.30mm) a podobné věci.
M.A.N. Tgx 26.640 6x2/4 a Huttner
Koukám samej zdravej policejní názor. No zajímalo by mě kde bude dotyčná bydlet, kam bude chodit nakupovat a takdál když zakáže jízdy těmto nebezpečným vozidlům...
Jinak ta povolení dělá v Praze nejčastěji pí Kovářová nebo ještě asi dalších 7 jmen. Myslím si, že těch 22 hodin je z hlediska premávky dost bezpečných a už tak je to pozdě někam v noci dojet a ráno skládat. Aleto je případ od případu.
Jinak ta povolení dělá v Praze nejčastěji pí Kovářová nebo ještě asi dalších 7 jmen. Myslím si, že těch 22 hodin je z hlediska premávky dost bezpečných a už tak je to pozdě někam v noci dojet a ráno skládat. Aleto je případ od případu.
Rád bych se zeptal V8: Když máš soupravu celk. délky 23m, tak běžně nechávají jezdit bez doprovodu a pustí Tě s takovou délkou jen po trasách, co máš v povolení?
Rád bych získal info, kdy prázdná souprava, nebo souprava vezoucí dlouhý náklad potřebuje doprovod a kolik.
Šířky vím, od 3,2 chcou jeden doprovod, od 4,5 dva. Od 5,45 i policii
Hmotnost: nad 50 (někdy 60) tun taky jeden doprovod
Jak s dýlkou?
Rád bych získal info, kdy prázdná souprava, nebo souprava vezoucí dlouhý náklad potřebuje doprovod a kolik.
Šířky vím, od 3,2 chcou jeden doprovod, od 4,5 dva. Od 5,45 i policii
Hmotnost: nad 50 (někdy 60) tun taky jeden doprovod
Jak s dýlkou?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů