Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
-
- Příspěvky: 59
- Registrován: úte zář 04, 2012 7:41 pm
- Bydliště: tř.E.Beneše 1424 HK
Ahoj
Je to asi rok co sem dojezdil Éčko, všechny náležitosti už mám, teď jen dodělávám školu a pak hurá do práce, jestli nepudu dál.
Po autoškole sem s velkym jel jen párkrát, jinak brigády na menčích. Mám z toho respekt ale přece jen sem mladej cucák do má prd naježděno baví mě s tim jezdit a sem tak trochu jasnej případ už od mala
Až na A1 sem dělal celou autoškolu v Rokycanech u Šnajdra. Od školy mám B,C a tak sem si u něj dodělal i zbytek. (E, A18)
V osobáku a náklaďáku sem měl stejnýho instruktora, dobrej chlap co mě naučil pořádně jezdit, ač na něj někdo nadával nemůžu říct půl křivýho slova. Naučil, vysvětlil, řval jen když to bylo nutný, poslední jízdy říkal co a jak v provozu co má cenu a co ne. Prostě správnej instruktor co naučil, jezdil sem všude kde sme se vešli, couvání každou jízdu na buzeráku nebo Rokycanský kolečko zacouvat a znova. Jízdy se nešidily co se mělo odjet to se odjelo! Dělal sem to celej třeťák tak sem si užil všemožný počasí, ale pořádnej sníh se mi na náklaďáku vyhnul tak budu na malim sypači tudle zimu, na údržbě města.
Jezdil sem okresky široký-úzký, Plzeň a Rokycany (lepší škola než Pilsen ale velkej provoz má taky něco do sebe)
Nejvíc mě bavilo jezdit s vlekem. S tim ta potvora měla tušim že 18,75m, vždycky mě bavilo s tim jezdit a jak to bylo delší s vlekem tak to bylo ještě lepší. Nenaučil sem se na tom meziplyn ale zas to mělo nějaký rozměry. Nevypadá zrovna dospěle ale to za kabinou už bylo pěkný.
A to je on, 210hp vlek za nim je cejtit už, aby ne. Jinak osmikvalt, klasický háčko malá velká řada, jezdí se tak mezi 65-70km/h. Původně to byl 6q to jel i 100 ale pak z nějakýho nařízení že autoškola mí mít malou a velkou řadu, tak se do něj dal 8q ze stejnýho DAFu ale už se nechal dif. resp zadní náprava takže jede max 80 a to už točí nesmysl, a co sem mluvil se Šnajdrem tak to tenkrát nechal bejt, že vyhazovat 50 za nápravu, nebo co to mělo stát. Osobně mi to zas tak nevadilo jestli 80 nebo 65. Dle mě lepší todle a jezdit všude kde se to vešlo, zas sem viděl místa kde sem nevěřil že to projede
Je to asi rok co sem dojezdil Éčko, všechny náležitosti už mám, teď jen dodělávám školu a pak hurá do práce, jestli nepudu dál.
Po autoškole sem s velkym jel jen párkrát, jinak brigády na menčích. Mám z toho respekt ale přece jen sem mladej cucák do má prd naježděno baví mě s tim jezdit a sem tak trochu jasnej případ už od mala
Až na A1 sem dělal celou autoškolu v Rokycanech u Šnajdra. Od školy mám B,C a tak sem si u něj dodělal i zbytek. (E, A18)
V osobáku a náklaďáku sem měl stejnýho instruktora, dobrej chlap co mě naučil pořádně jezdit, ač na něj někdo nadával nemůžu říct půl křivýho slova. Naučil, vysvětlil, řval jen když to bylo nutný, poslední jízdy říkal co a jak v provozu co má cenu a co ne. Prostě správnej instruktor co naučil, jezdil sem všude kde sme se vešli, couvání každou jízdu na buzeráku nebo Rokycanský kolečko zacouvat a znova. Jízdy se nešidily co se mělo odjet to se odjelo! Dělal sem to celej třeťák tak sem si užil všemožný počasí, ale pořádnej sníh se mi na náklaďáku vyhnul tak budu na malim sypači tudle zimu, na údržbě města.
Jezdil sem okresky široký-úzký, Plzeň a Rokycany (lepší škola než Pilsen ale velkej provoz má taky něco do sebe)
Nejvíc mě bavilo jezdit s vlekem. S tim ta potvora měla tušim že 18,75m, vždycky mě bavilo s tim jezdit a jak to bylo delší s vlekem tak to bylo ještě lepší. Nenaučil sem se na tom meziplyn ale zas to mělo nějaký rozměry. Nevypadá zrovna dospěle ale to za kabinou už bylo pěkný.
A to je on, 210hp vlek za nim je cejtit už, aby ne. Jinak osmikvalt, klasický háčko malá velká řada, jezdí se tak mezi 65-70km/h. Původně to byl 6q to jel i 100 ale pak z nějakýho nařízení že autoškola mí mít malou a velkou řadu, tak se do něj dal 8q ze stejnýho DAFu ale už se nechal dif. resp zadní náprava takže jede max 80 a to už točí nesmysl, a co sem mluvil se Šnajdrem tak to tenkrát nechal bejt, že vyhazovat 50 za nápravu, nebo co to mělo stát. Osobně mi to zas tak nevadilo jestli 80 nebo 65. Dle mě lepší todle a jezdit všude kde se to vešlo, zas sem viděl místa kde sem nevěřil že to projede
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: pon pro 15, 2008 7:08 pm
- Bydliště: Stochov okr.Kladno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 59
- Registrován: úte zář 04, 2012 7:41 pm
- Bydliště: tř.E.Beneše 1424 HK
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: pon pro 15, 2008 7:08 pm
- Bydliště: Stochov okr.Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Na psychotestech budete pravděpodobně dělat zátěžové testy (já jsem půl hodiny škrtal a podtrhával čtverečky, ve kterých byly nějaká kolečka různě rozmístěná, 25 řádků po 100 čtverečcích a 1 minuta na řádek), potom jsem dělal nějaké logické úlohy zaškrtáváním odpovědí abcd, potom test reakcí na počítači (pedály, barevná kolečka a zvukové tóny), rozhovor a osobnostní test 300 otázek plný píčovin.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů