Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Re: Digitální tachograf (na kartu)
ATW service : Na zobrazení rychlosti asi budeš potřebovat podnikovou nebo kontrolní kartu.
- ATW service
- Příspěvky: 924
- Registrován: sob dub 21, 2012 10:33 am
- Bydliště: King's town
- Kontaktovat uživatele:
Re: Digitální tachograf (na kartu)
Dobrá, otočím tu otázku:
A je to zadávání státu špatně? Proč a podle kterého předpisu?
U nás vyráží dvojice z CZ, v D se vystřídají a končí zas v CZ.
A je to zadávání státu špatně? Proč a podle kterého předpisu?
U nás vyráží dvojice z CZ, v D se vystřídají a končí zas v CZ.
- ATW service
- Příspěvky: 924
- Registrován: sob dub 21, 2012 10:33 am
- Bydliště: King's town
- Kontaktovat uživatele:
Re: Digitální tachograf (na kartu)
jirkaman: Jasně, tachograf vyčítám vždy s podnikovou kartou, ale záznam o rychlosti a technickým poruchách je tam jen cca. poslední 4-5 dnů...
Re: Digitální tachograf (na kartu)
No špatně je to v tom že zadání "výchozí" a "cílová " země je zadáním začátku a konce směny.
zadávat tedy začátek a konec směny 6x za směnu je přinejmenším podivné ,ne li porušením AETRu.
zadávat tedy začátek a konec směny 6x za směnu je přinejmenším podivné ,ne li porušením AETRu.
Re: Digitální tachograf (na kartu)
ATW service : 4 - 5 dní je v pořádku, cca 6 hodin jízdy x 4 dny
Přesné znění předpisu na zadávání výchozí a cílové země nevím, ale vždy se tvrdilo, že je to obdoba zadání na kolečku. Zadám konec a mám denní nebo týdenní odpočinek. Problém opravdu je, když nevíš, zda ještě s něčím pojedeš.
Přesné znění předpisu na zadávání výchozí a cílové země nevím, ale vždy se tvrdilo, že je to obdoba zadání na kolečku. Zadám konec a mám denní nebo týdenní odpočinek. Problém opravdu je, když nevíš, zda ještě s něčím pojedeš.
- ATW service
- Příspěvky: 924
- Registrován: sob dub 21, 2012 10:33 am
- Bydliště: King's town
- Kontaktovat uživatele:
Re: Digitální tachograf (na kartu)
rendos: Já zas rozumím požadavku třeba "bagouna", že by rád věděl, kde ses pohyboval, aneb nikdy jsem neměl při kontrole problém se zadáváním státu několikrát během směny. Častěji bývá problém s tím, že to řidiči nezadávají když maj kartu v tachografu celý týden...
Naposledy upravil(a) ATW service dne pon úno 20, 2017 11:07 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Digitální tachograf (na kartu)
Tuto problematiku neřeší NR561/2006, ale NR 165/2014 čl.34 odst.7, kdy začíná a končí pracovní doba odst.8 tohoto nařízení.
Maniplace s tachografem je brána jako práce - NR 165/2014 čl.34 odst.5, popřípadě směrnice 2002/15/ES čl.3, která je implementována do národních nařízení. V CZ do NV 589/2006 §3.
Maniplace s tachografem je brána jako práce - NR 165/2014 čl.34 odst.5, popřípadě směrnice 2002/15/ES čl.3, která je implementována do národních nařízení. V CZ do NV 589/2006 §3.
Re: Digitální tachograf (na kartu)
Tak, a já se zeptám.
Na mém TG je údajně "minutový pravidlo" - tj ta činnost ktérá v minutě převažuje, platí. Potřeboval bych tedy osvětlit, jak můj TG funguje.
Přijedu na stavbu, najel jsem na pumpu a dal jsem postel. cca po 16ti minutách vylito, tak jsem počkal až padne nová minuta a kolegovi popojetím dopředu jsem uhnul. Ihned jsem cvakl pauzu a byla nepřerušená... Počkal jsem až padne další minuta, couvl jsem 30m na mytí, cvaknu ihned postel a ejhle - pauza byla přešuená, takže někdy příště nanovo... Jak to teda funguje? Kdy se mi pauza vynuluju a kdy ne?
Na mém TG je údajně "minutový pravidlo" - tj ta činnost ktérá v minutě převažuje, platí. Potřeboval bych tedy osvětlit, jak můj TG funguje.
Přijedu na stavbu, najel jsem na pumpu a dal jsem postel. cca po 16ti minutách vylito, tak jsem počkal až padne nová minuta a kolegovi popojetím dopředu jsem uhnul. Ihned jsem cvakl pauzu a byla nepřerušená... Počkal jsem až padne další minuta, couvl jsem 30m na mytí, cvaknu ihned postel a ejhle - pauza byla přešuená, takže někdy příště nanovo... Jak to teda funguje? Kdy se mi pauza vynuluju a kdy ne?
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Re: Digitální tachograf (na kartu)
David,,
Keď som to skúšal a pár krát použil na ostro, tak my to pauzu nikdy neprerušilo=== cca 20 až 25sekúnd jazda, zastavit a hneď pauza. Ale nikdy som to neskúšal a nepoužil viac krát po sebe. Ale celkovo, ja to nepoužívam. Obávam sa toho, že pauzu síce na karte a výtlačku mať budem, ale po stiahnutí tachografu to policajt uvidí a pauzu my neuzná.
Keď som to skúšal a pár krát použil na ostro, tak my to pauzu nikdy neprerušilo=== cca 20 až 25sekúnd jazda, zastavit a hneď pauza. Ale nikdy som to neskúšal a nepoužil viac krát po sebe. Ale celkovo, ja to nepoužívam. Obávam sa toho, že pauzu síce na karte a výtlačku mať budem, ale po stiahnutí tachografu to policajt uvidí a pauzu my neuzná.
Urobiť výtlačok V-DIAGRAM si može skúsiť každý sám na svojom tachografe. Tam uvidíte ako dlho si váš tachograf pametá rýchlosť auta. Ja som to teraz skúsil- dnes je 21.2.2017 a podarilo sa my spätne vytlačiť v-diagram až zo dňa 24.1.2017Rychlost jízdy se zapisuje každou vteřinu jízdy a většina tachografů si to pamatuje jen 24 hodin jízdy.Takže na to přijdou cca 3 dny zpět nebo dokud nevyměníš auto.
Naposledy upravil(a) sof dne čtv dub 18, 2019 10:04 pm, celkem upraveno 2 x.
Re: Digitální tachograf (na kartu)
David29: Minutové pravidlo mám dostatečně odzkoušené a mohu se podělit o zkušenosti. Největší chybou je počítat čas od přeskočení minuty na tachografu. Mě zajímá přesný čas "půlminuty", který se dá nastavit na stopkách, telefonu atd. Tachograf mám na postýlce a potřebuji popojet - počkám si, až mi na stopkách, které jsou sladěny s tachografem, naskočí 31.sekunda a mohu s autem hýbat do 29.sekundy následující minuty, tj. teoreticky 58 sekund. Samozřejmě hned po zastavení musím přepnout opět na postýlku. V 1.minutě mám 31 sekund postýlky a 29 sekund jízdy = postýlka, v 2.minutě mám 29 sekund jízdy a 31 sekund postýlky = postýlka. Celkově z toho vychází nepřerušené pauza. Samozřejmě pozor na výtisk rychlosti, tam je jízda vidět a u nových aut dokonce asi měsíc.
Re: Digitální tachograf (na kartu)
David29 píše: ↑úte úno 21, 2017 5:39 pmTak, a já se zeptám.
Na mém TG je údajně "minutový pravidlo" - tj ta činnost ktérá v minutě převažuje, platí. Potřeboval bych tedy osvětlit, jak můj TG funguje.
Přijedu na stavbu, najel jsem na pumpu a dal jsem postel. cca po 16ti minutách vylito, tak jsem počkal až padne nová minuta a kolegovi popojetím dopředu jsem uhnul. Ihned jsem cvakl pauzu a byla nepřerušená... Počkal jsem až padne další minuta, couvl jsem 30m na mytí, cvaknu ihned postel a ejhle - pauza byla přešuená, takže někdy příště nanovo... Jak to teda funguje? Kdy se mi pauza vynuluju a kdy ne?
Pozor na to. "minutové pravidlo" sice funguje a na kartě je pauza, nicméně v tachografu je zaznamenán každý pohyb a je tam to cuknutí vidět policajt uvidí, že pauza byla porušená..
Re: Digitální tachograf (na kartu)
Aha, tak děkuji
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Re: Digitální tachograf (na kartu)
Janek 1 já tam nevidím nikde jízdu od rána,podívej se pořádně kdy byl započatý výkon
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 hostů