Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
- topliner580
- Příspěvky: 147
- Registrován: úte zář 14, 2010 4:05 pm
- Bydliště: HORNÍ SKRÝCHOV/ Ålesund Norway
ještě když jsem dělal ve velkym autoservisu tak jsme běžně vozili kola od aut na VZV ( ještěrce ) nikdo na to strojničák samozřejmě neměl, a jednou takhle k nám přišla bezpečnost práce a já zrovna přezouval octávku tak si tam tak ve svejch sedmnácti lítám s ještěrkou a najednou koukám ty škaredý pánové na mě ňák blbě koukaj odpoledne jsem se od šéfa dozvěděl že to byla bezpečnost práce tak se mi zatáhla prdel ale bylo to dobrý dali nám štempl a odjeli do prčic.
Ale když si chceš s ještěrkou vydělávat jako řidič tak už se to bere asi trošku vážnějc...
Ale když si chceš s ještěrkou vydělávat jako řidič tak už se to bere asi trošku vážnějc...
Přátelé,taky něco dodám k těm papírům na VZV.
Průkaz platí nepřetržitě.
Každý rok musí být školení,když ho jeden rok neuděláte,tzv.vám propadne,ale nepřijdete o něj.Jen musíte znovu na školení.Každoroční školení je v rozsahu min.2 hodin,někde se dělají testy z pravidel silničního provozu,někde je to jen formou jakýchsi otázek.
VZV jsou rozděleny do kategorií(vi příloha,moje papíry)
Průkaz na VZV platí všude(podle mých info jsou moje papíry platné v celéEU(neověřeno)měli byste ale v jiné firmě chtít alespoň doklad o tom,že vám to půjčili(kdyby se něco stalo,výmluva skladníků-on si to vzal sám,atd..)
Skolení pro ty,kdo papíry nemají,je v rozsahu asi 24hodi+praktická zkouška+měli byste mít podepsán formulář od tzv.instruktora,který vás učil jezdit(nezáleží na tom jestli je to ještěrka nebo elektrický paleťák)
Kontrolní orgán samozřejmě zjistí,jestli máte platné papíry-je to na nich uvedeno.V případě že je nemáte-máte problém,ale i ten kdo vám stroj půjčil.
Kolik ta sranda stojí?To je to co nevím,vždycky mi to zaplatil zaměstnavatel.
Tady jsou moje papíry.(platnost je uvedena na zadní straně vytlačeným razítkem)
Vysvětlivky:
Třída:I,II-I-elektrické vozíky,II-vozíky se spalovacím motorem
Druh:(u mě vyznačen jen D,W1)
A-plošinové,nízkozdvižné,tažné a tlačné ručně vedené(nejčastěji ve skladech obchodů)
B-plošinové,nízkozdvižné,tažné a tlačné s pákovým řízením
C-plošinové,nízkozdvižné,tažné a tlačné s volantovým řízením
D-vysokozdvižné ručně vedené
E-vysokozdvižné s pákovým řízením
W1-vysokozdvižné s volantovým řízením do 5t nosnosti
W2-vyskozdvižné s volantovým řízením nad 5tun nosnosti
G-vysokozdvižné se zdvihací plošinou
Z-zvláštní vozíky
Sorry,trochu jsem se rozvášnil,jestli jsem napsal něco co je špatně,klidně mě opravte.
čusbus.
Průkaz platí nepřetržitě.
Každý rok musí být školení,když ho jeden rok neuděláte,tzv.vám propadne,ale nepřijdete o něj.Jen musíte znovu na školení.Každoroční školení je v rozsahu min.2 hodin,někde se dělají testy z pravidel silničního provozu,někde je to jen formou jakýchsi otázek.
VZV jsou rozděleny do kategorií(vi příloha,moje papíry)
Průkaz na VZV platí všude(podle mých info jsou moje papíry platné v celéEU(neověřeno)měli byste ale v jiné firmě chtít alespoň doklad o tom,že vám to půjčili(kdyby se něco stalo,výmluva skladníků-on si to vzal sám,atd..)
Skolení pro ty,kdo papíry nemají,je v rozsahu asi 24hodi+praktická zkouška+měli byste mít podepsán formulář od tzv.instruktora,který vás učil jezdit(nezáleží na tom jestli je to ještěrka nebo elektrický paleťák)
Kontrolní orgán samozřejmě zjistí,jestli máte platné papíry-je to na nich uvedeno.V případě že je nemáte-máte problém,ale i ten kdo vám stroj půjčil.
Kolik ta sranda stojí?To je to co nevím,vždycky mi to zaplatil zaměstnavatel.
Tady jsou moje papíry.(platnost je uvedena na zadní straně vytlačeným razítkem)
Vysvětlivky:
Třída:I,II-I-elektrické vozíky,II-vozíky se spalovacím motorem
Druh:(u mě vyznačen jen D,W1)
A-plošinové,nízkozdvižné,tažné a tlačné ručně vedené(nejčastěji ve skladech obchodů)
B-plošinové,nízkozdvižné,tažné a tlačné s pákovým řízením
C-plošinové,nízkozdvižné,tažné a tlačné s volantovým řízením
D-vysokozdvižné ručně vedené
E-vysokozdvižné s pákovým řízením
W1-vysokozdvižné s volantovým řízením do 5t nosnosti
W2-vyskozdvižné s volantovým řízením nad 5tun nosnosti
G-vysokozdvižné se zdvihací plošinou
Z-zvláštní vozíky
Sorry,trochu jsem se rozvášnil,jestli jsem napsal něco co je špatně,klidně mě opravte.
čusbus.
díky za informace, ale zajmala by mě hlavně cena... a jde udělat kurz hned na všechny?? nebo musím mít prvně na ty menší a pak dodělávat??..nevím, ale asi mi to firma neproplati..protože mě přece neveme na pozici VZV když nemam prukaz a nebude platit za to,že si ho udělam a veme někoho kdo už ten prukaz má..
Ano zajdi si tam kde jsi ho udělal měli by mít záznam a vystavit ti druhý - a možná tě tam rovnou udělají školení.
Jinak školení stojí jak kde, od 500kč do 200kč.
Já udělal VZ vrámci ÚP a pak když jsem ho potřeboval za nějakých 5 let tak jsem jen zašel na školení vyplázl 500kč podepsal arch s testama a za 5 min jsem odcházel s novou kartičkou stejnou jako má Alfik. Jinak na Slovensku a Polsku jsme při nakládce když jsem chtěl dřív vypadnout a naložit se raději sám neměl problém. Uznali to jako mezinárodní "řidičák" a jen sem jim podepsal instrukce jak se mám ve fy. chovat a bezpečnost provozu- takový ty všeobecný podmínky.
Jinak školení stojí jak kde, od 500kč do 200kč.
Já udělal VZ vrámci ÚP a pak když jsem ho potřeboval za nějakých 5 let tak jsem jen zašel na školení vyplázl 500kč podepsal arch s testama a za 5 min jsem odcházel s novou kartičkou stejnou jako má Alfik. Jinak na Slovensku a Polsku jsme při nakládce když jsem chtěl dřív vypadnout a naložit se raději sám neměl problém. Uznali to jako mezinárodní "řidičák" a jen sem jim podepsal instrukce jak se mám ve fy. chovat a bezpečnost provozu- takový ty všeobecný podmínky.
Je těžké býti debilem, konkurence je příliš vysoká...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů