Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Chtěl jsem tady trochu oživit pojištění právní ochrany.Dle mého názoru jedna z mála věcí,která stojí na straně řidiče.Za relativně malý peníz,nějaká jistota a snad účinný prostředek v boji s dopravci.
Ti dnes využívají "dasku" ve velmi omezené míře,protože už ani na to nemají.
Vaše zkušenosti?
Co konkurenční Axa?Nenašel jsem na jejich stránkách ceník.
Fajn neděli..
Ti dnes využívají "dasku" ve velmi omezené míře,protože už ani na to nemají.
Vaše zkušenosti?
Co konkurenční Axa?Nenašel jsem na jejich stránkách ceník.
Fajn neděli..
- Bohousek1
- Příspěvky: 470
- Registrován: pon črc 30, 2007 9:45 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Seth.E - Ano AXA na strankach cenik nema, sice nevim proc.
Jinak Sdruzeni ridicu CZ, o.s. podporuje a preferuje AXA ASSISTANCE
protoze je levnejsi jak DAS, umí toho mnohem vice a co je hlavni, je o 400,-Kč levnejsi jak DAS.
Haji pracovne pravni spory ridice ihned po uzavreni smlouvy kdezto DAS az po 3 mesicich od uzavreni smlovy.
AXA zajistuje navic správní rizení a tlumoceni pri policejni kontrole v zahranici.
A hlavne AXA je vuci nam ridicum serioznejsi, DAS odmitl podepsat smlouvu s nasim sdruzenim ridicu BEZ UDANI DUVODU, coz v dobe krize je podivna vec.
Vice informaci o AXA ASSISTANCE a cenach za pojisteni jsou zde :
http://board.proridice.eu/viewtopic.php?f=7&t=644
Jinak Sdruzeni ridicu CZ, o.s. podporuje a preferuje AXA ASSISTANCE
protoze je levnejsi jak DAS, umí toho mnohem vice a co je hlavni, je o 400,-Kč levnejsi jak DAS.
Haji pracovne pravni spory ridice ihned po uzavreni smlouvy kdezto DAS az po 3 mesicich od uzavreni smlovy.
AXA zajistuje navic správní rizení a tlumoceni pri policejni kontrole v zahranici.
A hlavne AXA je vuci nam ridicum serioznejsi, DAS odmitl podepsat smlouvu s nasim sdruzenim ridicu BEZ UDANI DUVODU, coz v dobe krize je podivna vec.
Vice informaci o AXA ASSISTANCE a cenach za pojisteni jsou zde :
http://board.proridice.eu/viewtopic.php?f=7&t=644
Určitě tu nechci rozpoutat valku D.A.S. proti AXA,jistěže se AXA snaží nabídnout něco navíc,má-li konkurovat jedničce na trhu.Je otázka,zda je 400,- Kč ročně opravdu velká částka,vzhledem k "umění" právníků z té či oné firmy.
Takže chápu,že sdružení bude preferovat Axu,když s ní má smlouvu.Přirovnal bych to k boji pojišťoven u povinného ručení.Osobně bych si také nepojistil auto třeba u pojišťovny Direct,jen proto,že je nejlevnější,radši se pojistím u např. Alianz nebo Generali.Víc jim důvěřuju a myslím,že i ve světě by mě oni spíše pomohli.
D.A.S. má ve světě 6 milionů zákazníků,u nás cca 50 tis. a všichni mají sjednané pojištění právní ochrany(žádné povinné,životní,úrazové,penzijní...),protože Das nic jiného nedělá a je specialistou POUZE na právní ochranu.Tudíž je lídrem.Také by se mohlo stát,že např.Česká pojišťovna začne dělat právní ochranu a půjde i pod cenu AXA,ale upřímně,co za Vás vyřeší řekněme třeba v Německu...myslím,že Daska bude mnohem učinnější,ze své pozice.
Také jste první oslovili D.A.S.,protože znáte její pozici,proč to takhle dopadlo nevím,už jsem se poptával a zkusím zjistit podrobnosti.
Ale myslím si,že 2400,- ročně(pro profesionála) není zase taková raketa.Kvalita přece nikdy není nejlevnější,dobré "zboží" má svou cenu a toho jsou si u Dasky vědomi.Otevřeně,kolik členů sdružení by se pojistilo řekněme za měsíc?Proto to asi pro D.A.S. nebylo zajímavé,můj názor.
Jen si nemyslím,že je AXA o mnoho lepší,díky tomu,že podepsala smlouvu.
Takže chápu,že sdružení bude preferovat Axu,když s ní má smlouvu.Přirovnal bych to k boji pojišťoven u povinného ručení.Osobně bych si také nepojistil auto třeba u pojišťovny Direct,jen proto,že je nejlevnější,radši se pojistím u např. Alianz nebo Generali.Víc jim důvěřuju a myslím,že i ve světě by mě oni spíše pomohli.
D.A.S. má ve světě 6 milionů zákazníků,u nás cca 50 tis. a všichni mají sjednané pojištění právní ochrany(žádné povinné,životní,úrazové,penzijní...),protože Das nic jiného nedělá a je specialistou POUZE na právní ochranu.Tudíž je lídrem.Také by se mohlo stát,že např.Česká pojišťovna začne dělat právní ochranu a půjde i pod cenu AXA,ale upřímně,co za Vás vyřeší řekněme třeba v Německu...myslím,že Daska bude mnohem učinnější,ze své pozice.
Také jste první oslovili D.A.S.,protože znáte její pozici,proč to takhle dopadlo nevím,už jsem se poptával a zkusím zjistit podrobnosti.
Ale myslím si,že 2400,- ročně(pro profesionála) není zase taková raketa.Kvalita přece nikdy není nejlevnější,dobré "zboží" má svou cenu a toho jsou si u Dasky vědomi.Otevřeně,kolik členů sdružení by se pojistilo řekněme za měsíc?Proto to asi pro D.A.S. nebylo zajímavé,můj názor.
Jen si nemyslím,že je AXA o mnoho lepší,díky tomu,že podepsala smlouvu.
- Bohousek1
- Příspěvky: 470
- Registrován: pon črc 30, 2007 9:45 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj ja nerikam ze je nekdo lepsi, jen jsem napsal, ze AXA se zachovala serozne k nam ridicum, a to tim, ze tu smlouvu uzavreli.
Na DAS jsem to mel uz tak rozjednane, ze smlouva lezela u reditelky k podpisu. A pak rána.
Jinak narovinu jsem od zacatku rikal, ze je nas zatim malo, a ze nevim, kolik ridicu se prihlasi. Axa do toho rizika sla.
Je pravda, ze jsem nyni dost zklaman, ze se ridici nechteji jistit proti vsem problemum, o kterych se zde pise kazdy den. Cekal jsem vetsi zajem. No vsechno holt chce cas.
Ano, mas pravdu jako prvni jsem oslovil DAS, je vedoucim na trhu ale to se treba zmeni. Narovinu, reakce DASky me opravdu dost zaskocila, mohla mit dalsi klienty ....
Proc myslis, ze AXA v zahranici nic nevyresi? Axa je soucasti velke asistencni spolecnosti a je to velka firma.
Teprve cas ukaze jak dopadne situace na poli pravni ochrany ridice.
Na DAS jsem to mel uz tak rozjednane, ze smlouva lezela u reditelky k podpisu. A pak rána.
Jinak narovinu jsem od zacatku rikal, ze je nas zatim malo, a ze nevim, kolik ridicu se prihlasi. Axa do toho rizika sla.
Je pravda, ze jsem nyni dost zklaman, ze se ridici nechteji jistit proti vsem problemum, o kterych se zde pise kazdy den. Cekal jsem vetsi zajem. No vsechno holt chce cas.
Ano, mas pravdu jako prvni jsem oslovil DAS, je vedoucim na trhu ale to se treba zmeni. Narovinu, reakce DASky me opravdu dost zaskocila, mohla mit dalsi klienty ....
Proc myslis, ze AXA v zahranici nic nevyresi? Axa je soucasti velke asistencni spolecnosti a je to velka firma.
Teprve cas ukaze jak dopadne situace na poli pravni ochrany ridice.
Vůbec neříkám,že AXA nic nevyřeší,patří do velké skupiny,určitě.
Jen to myslím tak,že samotná nálepka D.A.S. na autě prostě funguje,to si myslím,že víme.
Trošku problém s řidiči a vůbec s českým člověkem,dokud se nic neděje,tak nic nepotřebuje....již teď se setkávám s lidmi,kteří kontaktují D.A.S. ,až když už je pozdě.Teprve,když je majitel domu vystěhuje na ulici...
Přitom to vidíme tady na foru,podle mě ty kluci neví,že když se k nim dopravci chovají tak,jak se chovají,mohou mít někde oporu.Stát to není,sdružení to může být,i když se některým zdá roční příspěvek vysoký!
Každý má svá práva a díky pojištění právní ochrany,se za ně může bít a nemusí se obávat vysokých finančních rizik.Řidič profesionál zaplatí 2300,- ročně(cca 200,- měsíčně) a Daska bude prosazovat a hájit jeho osobní právní zájmy,které vzniknou při řízení jakéhokoliv vozidla(náhrada škody na zdraví i na osobním majetku,ušlá mzda,trvalé následky,spor o řidičák,obhajoba v trestním nebo přestupkovém řízení.A také Vaše nároky,které Vám vzniknou jako zaměstnanci z pracovněprávních vztahů(nevyplacená mzda,neplatné rozvázání prac. poměru atd.).Dopravci dobře ví,co je to D.A.S..
Kdyz bude řidič zodpovědný a bude si argumenty proti zaměstnavateli shromažďovat,ten proti Dasce nebude mít šanci(a on to dobře ví).A zaměstnavatel vůbec nemusí vedět,že to pojištění máte.Vždyť se tady ty problémy řeší pořád dokola a samo se to nikdy nevyřeší.Určitě je dobré být na to riziko připraven,když si sjednáváte úrazové pojištění,taky neočekáváte,že si zítra zlomíte nohu.
Ať se daří!
Jen to myslím tak,že samotná nálepka D.A.S. na autě prostě funguje,to si myslím,že víme.
Trošku problém s řidiči a vůbec s českým člověkem,dokud se nic neděje,tak nic nepotřebuje....již teď se setkávám s lidmi,kteří kontaktují D.A.S. ,až když už je pozdě.Teprve,když je majitel domu vystěhuje na ulici...
Přitom to vidíme tady na foru,podle mě ty kluci neví,že když se k nim dopravci chovají tak,jak se chovají,mohou mít někde oporu.Stát to není,sdružení to může být,i když se některým zdá roční příspěvek vysoký!
Každý má svá práva a díky pojištění právní ochrany,se za ně může bít a nemusí se obávat vysokých finančních rizik.Řidič profesionál zaplatí 2300,- ročně(cca 200,- měsíčně) a Daska bude prosazovat a hájit jeho osobní právní zájmy,které vzniknou při řízení jakéhokoliv vozidla(náhrada škody na zdraví i na osobním majetku,ušlá mzda,trvalé následky,spor o řidičák,obhajoba v trestním nebo přestupkovém řízení.A také Vaše nároky,které Vám vzniknou jako zaměstnanci z pracovněprávních vztahů(nevyplacená mzda,neplatné rozvázání prac. poměru atd.).Dopravci dobře ví,co je to D.A.S..
Kdyz bude řidič zodpovědný a bude si argumenty proti zaměstnavateli shromažďovat,ten proti Dasce nebude mít šanci(a on to dobře ví).A zaměstnavatel vůbec nemusí vedět,že to pojištění máte.Vždyť se tady ty problémy řeší pořád dokola a samo se to nikdy nevyřeší.Určitě je dobré být na to riziko připraven,když si sjednáváte úrazové pojištění,taky neočekáváte,že si zítra zlomíte nohu.
Ať se daří!
Tak jsem se zkoušel poptávat na výše zmíněné...ano,nebyla spolupráce se sdružením dostatečně perspektivní,vedení pracuje s konkrétními čísly a tady se nebylo čeho chytit,jednoduše řečeno.
A o Axe jsem zjistil následující.Z D.A.S. bylo v krátkém čase odejito několik lidí(včetně obchodního ředitele),a tato skupinka přešla pod hlavičku Axa a rozhodla se,že to Dasce osladí.V tom okamžiku začala Axa nabízet právní ochranu.Takže,tito lidé léta prodávali pojištění D.A.S. a klientům vyprávěli o její bezkonkurenčnosti(mimo jiného),ale v jeden den se převlékli do nového kabátu a těmto klientům začali Dasku vymlouvat...směšné?
Jsou to prostě obchodníci,kterým jde hlavně o kšeft,pak přistoupí na každou možnost urvat klienta.
Musím říct,že Daska jako taková Axu za konkurenci nepovažuje,to také o něčem svědčí.
Např. Axa není zapsaná u ČNB jako pojišťovna,ale jako finanční skupina,jako pojišťovna je zapsaná v Belgii.Její plnění není vždy stejné a je omezeno na jeden kalendářní rok.Jejich telefonní linka má na vyřízení okamžité žádosti 48hodin,protože na té lince nesedí právník,ale nejprve ho musí oslovit...(právní oddělení D.A.S. funguje 24hodin denně a na lince mluvíte ihned s právníkem).Rozdílů bude víc a nemá smysl tu všechno rozepisovat.Já jsem samozřejmě na straně D.A.S. a vím,že pracuji pro jedničku na trhu a jsem tomu rád.
Ať se daří truckeři!
Ahoj
A o Axe jsem zjistil následující.Z D.A.S. bylo v krátkém čase odejito několik lidí(včetně obchodního ředitele),a tato skupinka přešla pod hlavičku Axa a rozhodla se,že to Dasce osladí.V tom okamžiku začala Axa nabízet právní ochranu.Takže,tito lidé léta prodávali pojištění D.A.S. a klientům vyprávěli o její bezkonkurenčnosti(mimo jiného),ale v jeden den se převlékli do nového kabátu a těmto klientům začali Dasku vymlouvat...směšné?
Jsou to prostě obchodníci,kterým jde hlavně o kšeft,pak přistoupí na každou možnost urvat klienta.
Musím říct,že Daska jako taková Axu za konkurenci nepovažuje,to také o něčem svědčí.
Např. Axa není zapsaná u ČNB jako pojišťovna,ale jako finanční skupina,jako pojišťovna je zapsaná v Belgii.Její plnění není vždy stejné a je omezeno na jeden kalendářní rok.Jejich telefonní linka má na vyřízení okamžité žádosti 48hodin,protože na té lince nesedí právník,ale nejprve ho musí oslovit...(právní oddělení D.A.S. funguje 24hodin denně a na lince mluvíte ihned s právníkem).Rozdílů bude víc a nemá smysl tu všechno rozepisovat.Já jsem samozřejmě na straně D.A.S. a vím,že pracuji pro jedničku na trhu a jsem tomu rád.
Ať se daří truckeři!
Ahoj
-
- Příspěvky: 4115
- Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
- Bydliště: Budilov
- Kontaktovat uživatele:
zcela evidentně jde dasce o jisté peníze pojištěnců, proto jí nestačili rádoby budoucí členové sdružení. to že je počet jaký je, je obraz toho co je zač český řidič. denně to člověk poslouchá,že je něco třeba a když se začne dělat,přidá se určitý počet skalních.
no a je dobře že za dasku se bude někdo starat,protže pár známejch to platí a zrovna unešený nejsou, ale to je jejich problém.
my jsme samozřejmě rádi,že nám AXA vyšla vstříc a doufám,že pojištěnci budou také spokojeni i když je to věc kterou už ovlivnit nedokážeme.
a upřímě řečeno, ty samolepky mají i ti co tam pojištěný nejsou talk nevim jestli je to věrohodný i když vim,že většina to tam má díky smlouvě
no a je dobře že za dasku se bude někdo starat,protže pár známejch to platí a zrovna unešený nejsou, ale to je jejich problém.
my jsme samozřejmě rádi,že nám AXA vyšla vstříc a doufám,že pojištěnci budou také spokojeni i když je to věc kterou už ovlivnit nedokážeme.
a upřímě řečeno, ty samolepky mají i ti co tam pojištěný nejsou talk nevim jestli je to věrohodný i když vim,že většina to tam má díky smlouvě
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
Bohousek1-určitě nemáš za co
Český řidič(spíš český člověk) ,se snaží hlavně na všem co nejvíc ušetřit a nepřemýšlí,co kdyby náhodou.V Německu je právně pojištěno 6 milionů klientů,ale u nás přece není špatná úroveň vzdělání!I když finanční gramotnost se ve školách neučí..
Vždyt tady na foru se pořád řeší např.magnet.Založil jsem téma "Co budeme dělat s magnetářema" a ono se skoro rok drží na prvních pozicích v Legislativních tématech!
Co se tam pořád řeší?...založeno jiné téma "Magnet"....tam se řeší něco jiného?Kolik stránek už má pan Václav Šindelka?...nechápu.
Když bude člověk trošku zodpovědný,třeba ke své rodině,když už né k sobě,nechá se informovat o možnostech pojištění,tak zjistí,že ho třeba magnet(ani pan Václav) vůbec nemusí zajímat.
Sám jsem také v minulosti přišel o dost peněz,protože jsem o této možnosti nevěděl,nebo si myslel,že je to drahé.Jezdil jsem např. u Eurotransu,kde se běžně strhává za naftu 3-4 tis. měsíčně.Kdybych tenkrát věděl o Dasce,rozhodně bych se nebál do sporu jít a nic by mě to nestálo!Pojistka kryje náklady v soudním sporu do výše 500tis. Kč,v každém procesu(když vyhrajete,prohrajete nebo spor skončí remízou).A tak dál,všichni podobnou zkušenost máme.
Že někdo není unešený z něčích služeb?Co bychom to byli za Čechy,kdybychom vše jen nepomlouvali?Když s někým sepíšu smlouvu(pojistku),tak pak musím spolupracovat,chci-li něčeho dosáhnout.Musím poskytnout co nejvíc materiálu k danému problému.Když shromáždím málo důkazů,automaticky řeknu,že oni jsou k ničemu.Přece to nebudu říkat o sobě.
Zase pěkná slohovka,jinak to neumím
Fajn večer
Český řidič(spíš český člověk) ,se snaží hlavně na všem co nejvíc ušetřit a nepřemýšlí,co kdyby náhodou.V Německu je právně pojištěno 6 milionů klientů,ale u nás přece není špatná úroveň vzdělání!I když finanční gramotnost se ve školách neučí..
Vždyt tady na foru se pořád řeší např.magnet.Založil jsem téma "Co budeme dělat s magnetářema" a ono se skoro rok drží na prvních pozicích v Legislativních tématech!
Co se tam pořád řeší?...založeno jiné téma "Magnet"....tam se řeší něco jiného?Kolik stránek už má pan Václav Šindelka?...nechápu.
Když bude člověk trošku zodpovědný,třeba ke své rodině,když už né k sobě,nechá se informovat o možnostech pojištění,tak zjistí,že ho třeba magnet(ani pan Václav) vůbec nemusí zajímat.
Sám jsem také v minulosti přišel o dost peněz,protože jsem o této možnosti nevěděl,nebo si myslel,že je to drahé.Jezdil jsem např. u Eurotransu,kde se běžně strhává za naftu 3-4 tis. měsíčně.Kdybych tenkrát věděl o Dasce,rozhodně bych se nebál do sporu jít a nic by mě to nestálo!Pojistka kryje náklady v soudním sporu do výše 500tis. Kč,v každém procesu(když vyhrajete,prohrajete nebo spor skončí remízou).A tak dál,všichni podobnou zkušenost máme.
Že někdo není unešený z něčích služeb?Co bychom to byli za Čechy,kdybychom vše jen nepomlouvali?Když s někým sepíšu smlouvu(pojistku),tak pak musím spolupracovat,chci-li něčeho dosáhnout.Musím poskytnout co nejvíc materiálu k danému problému.Když shromáždím málo důkazů,automaticky řeknu,že oni jsou k ničemu.Přece to nebudu říkat o sobě.
Zase pěkná slohovka,jinak to neumím
Fajn večer
...
Mám podobnou zkušenost jako Seth.E.
Na základě konzultací s pracovníky DAS jsem napsal příspěvek s názvem „561-sociální, nebo ne?
Bohoušek a jeho kolegové ho na základě spolupráce s AXOu prohlásili za zavádějící blábol.
Kdo obhájí zájmy řidičů lépe, si rozhodne každý sám za sebe..
Na základě konzultací s pracovníky DAS jsem napsal příspěvek s názvem „561-sociální, nebo ne?
Bohoušek a jeho kolegové ho na základě spolupráce s AXOu prohlásili za zavádějící blábol.
Kdo obhájí zájmy řidičů lépe, si rozhodne každý sám za sebe..
"Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest" učitel národů Jan Amos Komenský
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů