Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
První řidič započal práci nakládkou vozidla. Ta trvala dvě a půl hodiny a po další půl hodině řízení teprve přistoupil druhý řidič. Je takto dodržen režim osádky Druhý řidič nastoupil až po třech a hodinách.
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (ES) č. 561/2006
ze dne 15. března 2006
Článek 4 písmeno o)
„provozem s více řidiči“ stav, kdy jsou během doby řízení
mezi dvěma po sobě následujícími denními dobami
odpočinku nebo mezi denní dobou odpočinku a týdenní
dobou odpočinku ve vozidle přítomni nejméně dva
řidiči, aby je řídili. Během první hodiny provozu s více
řidiči není přítomnost dalšího řidiče nebo řidičů povinná,
ve zbývající době však povinná je;
ze dne 15. března 2006
Článek 4 písmeno o)
„provozem s více řidiči“ stav, kdy jsou během doby řízení
mezi dvěma po sobě následujícími denními dobami
odpočinku nebo mezi denní dobou odpočinku a týdenní
dobou odpočinku ve vozidle přítomni nejméně dva
řidiči, aby je řídili. Během první hodiny provozu s více
řidiči není přítomnost dalšího řidiče nebo řidičů povinná,
ve zbývající době však povinná je;
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (ES) č. 561/2006
Článek 4 písmeno, o)
Provozem s více řidiči je stav, kdy jsou během doby řízení
mezi dvěma po sobě následujícími denními dobami
odpočinku nebo mezi denní dobou odpočinku a týdenní
dobou odpočinku ve vozidle přítomni nejméně dva
řidiči, aby je řídili.
Opět se vracím k provozu řidiče, který je již definován víše:
Během první hodiny provozu s více
řidiči není přítomnost dalšího řidiče nebo řidičů povinná,
ve zbývající době však povinná je.
NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (ES) č. 561/2006
Článek 4 písmeno, j)
dobou řízení se rozumí doba trvání činnosti řízení
zaznamenaná:
automaticky nebo poloautomaticky záznamovým
zařízením definovaným v příloze I a příloze IB nařízení
(EHS) č. 3821/85 nebo
— ručně, jak stanovuje čl. 16 odst. 2 nařízení (EHS)
č. 3821/85;
NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (ES) č. 561/2006
Článek 4 písmeno, q)
dobou řízení je celková doba řízení od okamžiku, kdy
řidič začne řídit vozidlo po době odpočinku nebo
přestávce, do okamžiku, kdy začne další doba odpočinku
nebo přestávka. Doba řízení může být nepřetržitá nebo
přerušovaná.
Správná odpověd je do jedné hodiny po zahájení doby řízení. Řidič zahájí řízení a musí do hodiny přibrat druhého řidiče. Nebere se to od začátku směny, pokavad nezačala doba řízení.
Článek 4 písmeno, o)
Provozem s více řidiči je stav, kdy jsou během doby řízení
mezi dvěma po sobě následujícími denními dobami
odpočinku nebo mezi denní dobou odpočinku a týdenní
dobou odpočinku ve vozidle přítomni nejméně dva
řidiči, aby je řídili.
Opět se vracím k provozu řidiče, který je již definován víše:
Během první hodiny provozu s více
řidiči není přítomnost dalšího řidiče nebo řidičů povinná,
ve zbývající době však povinná je.
NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (ES) č. 561/2006
Článek 4 písmeno, j)
dobou řízení se rozumí doba trvání činnosti řízení
zaznamenaná:
automaticky nebo poloautomaticky záznamovým
zařízením definovaným v příloze I a příloze IB nařízení
(EHS) č. 3821/85 nebo
— ručně, jak stanovuje čl. 16 odst. 2 nařízení (EHS)
č. 3821/85;
NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (ES) č. 561/2006
Článek 4 písmeno, q)
dobou řízení je celková doba řízení od okamžiku, kdy
řidič začne řídit vozidlo po době odpočinku nebo
přestávce, do okamžiku, kdy začne další doba odpočinku
nebo přestávka. Doba řízení může být nepřetržitá nebo
přerušovaná.
Správná odpověd je do jedné hodiny po zahájení doby řízení. Řidič zahájí řízení a musí do hodiny přibrat druhého řidiče. Nebere se to od začátku směny, pokavad nezačala doba řízení.
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
Lados
Samozřejmě potřebuješ.
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
Bejček
A konkrétně se jim nelíbí co.
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
Lados
profesak by jsi nepotreboval jedine v pripade ze by jsi jezdil pro zahranicni firmu a mel travely pobyt v zahranici a nebo byl zahranicni rezident, nicmene na slovensku profesni prukaz mit taky musis jestli se nemylim. Zbytek EU profesni prukazy nemusi mit, ale od roku 2009 ridic musi mit platne pravidelne rocni skoleni. Profesni prukaz se vydava v zahranici az po 5ti rocnich skolenich a nebo tem co zrovna udelali RP a musi jit na vstupni kurz 140h. Profesni prukaz je povinnej ve vsech statech EU od r.2014
profesak by jsi nepotreboval jedine v pripade ze by jsi jezdil pro zahranicni firmu a mel travely pobyt v zahranici a nebo byl zahranicni rezident, nicmene na slovensku profesni prukaz mit taky musis jestli se nemylim. Zbytek EU profesni prukazy nemusi mit, ale od roku 2009 ridic musi mit platne pravidelne rocni skoleni. Profesni prukaz se vydava v zahranici az po 5ti rocnich skolenich a nebo tem co zrovna udelali RP a musi jit na vstupni kurz 140h. Profesni prukaz je povinnej ve vsech statech EU od r.2014
Bejček
To není pravda. Po denní nebo týdenní době odpočinku řidiči začíná nový čas. úsek 24 hodin. (plovoucí den)
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 hostů