Pokec o AETRu, profesních průkazech, pravidlech, zákonech, apod.

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Odpovědět
kuba_THX
Příspěvky: 348
Registrován: ned črc 17, 2011 7:03 pm

Příspěvek

Přítomnost druhého řidiče je povinná po celou dobu jízdy, vyjma první hodiny jízdy např:vyzvednu druheho řidiče po cestě...
Je to tak?
úte říj 11, 2011 1:17 pm

Uživatelský avatar
TACHO.1
Příspěvky: 1734
Registrován: stř črc 29, 2009 11:50 am
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

První řidič započal práci nakládkou vozidla. Ta trvala dvě a půl hodiny a po další půl hodině řízení teprve přistoupil druhý řidič. Je takto dodržen režim osádky :?: Druhý řidič nastoupil až po třech a hodinách. 8)
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
úte říj 11, 2011 1:24 pm

kuba_THX
Příspěvky: 348
Registrován: ned črc 17, 2011 7:03 pm

Příspěvek

Podle mího jo, protože za volantem byl jen 30 minut... ale určitě to bude blbě :D
úte říj 11, 2011 1:29 pm

Uživatelský avatar
TACHO.1
Příspěvky: 1734
Registrován: stř črc 29, 2009 11:50 am
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (ES) č. 561/2006
ze dne 15. března 2006

Článek 4 písmeno o)

„provozem s více řidiči“ stav, kdy jsou během doby řízení
mezi dvěma po sobě následujícími denními dobami
odpočinku nebo mezi denní dobou odpočinku a týdenní
dobou odpočinku ve vozidle přítomni nejméně dva
řidiči, aby je řídili. Během první hodiny provozu s více
řidiči není přítomnost dalšího řidiče nebo řidičů povinná,
ve zbývající době však povinná je;
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
úte říj 11, 2011 1:33 pm

Uživatelský avatar
milanr
Příspěvky: 287
Registrován: ned říj 03, 2010 8:49 am
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek

Tacho.1 dík za odpověd i pro nás méně chápajcí :D :D . Už to konečně chápu i já :) :) :D :D
úte říj 11, 2011 3:13 pm

Uživatelský avatar
TACHO.1
Příspěvky: 1734
Registrován: stř črc 29, 2009 11:50 am
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (ES) č. 561/2006
Článek 4 písmeno, o)

Provozem s více řidiči je stav, kdy jsou během doby řízení
mezi dvěma po sobě následujícími denními dobami
odpočinku nebo mezi denní dobou odpočinku a týdenní
dobou odpočinku ve vozidle přítomni nejméně dva
řidiči, aby je řídili.

Opět se vracím k provozu řidiče, který je již definován víše:
Během první hodiny provozu s více
řidiči není přítomnost dalšího řidiče nebo řidičů povinná,
ve zbývající době však povinná je.

NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (ES) č. 561/2006
Článek 4 písmeno, j)

dobou řízení se rozumí doba trvání činnosti řízení
zaznamenaná:
automaticky nebo poloautomaticky záznamovým
zařízením definovaným v příloze I a příloze IB nařízení
(EHS) č. 3821/85 nebo
— ručně, jak stanovuje čl. 16 odst. 2 nařízení (EHS)
č. 3821/85;

NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (ES) č. 561/2006
Článek 4 písmeno, q)

dobou řízení je celková doba řízení od okamžiku, kdy
řidič začne řídit vozidlo po době odpočinku nebo
přestávce, do okamžiku, kdy začne další doba odpočinku
nebo přestávka. Doba řízení může být nepřetržitá nebo
přerušovaná.

Správná odpověd je do jedné hodiny po zahájení doby řízení. Řidič zahájí řízení a musí do hodiny přibrat druhého řidiče. Nebere se to od začátku směny, pokavad nezačala doba řízení. 8)
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
úte říj 11, 2011 3:37 pm

lados
Příspěvky: 13
Registrován: stř srp 03, 2011 2:48 pm

profesak

Příspěvek

Potrebuju profesak kdyz jezdim pro ceskou firmu ale jen po slovensku ? diky
úte říj 11, 2011 4:12 pm

Uživatelský avatar
TACHO.1
Příspěvky: 1734
Registrován: stř črc 29, 2009 11:50 am
Kontaktovat uživatele:

Lados

Příspěvek

Samozřejmě potřebuješ.
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
úte říj 11, 2011 4:49 pm

Uživatelský avatar
Bejček
Příspěvky: 115
Registrován: stř led 05, 2011 5:42 pm
Bydliště: Netřebice (Český krumlov)

Příspěvek

Plovoucí den . jak je to s ním rakušákum se to prý nějak nelíbí může to být ?
úte říj 11, 2011 6:03 pm

Uživatelský avatar
TACHO.1
Příspěvky: 1734
Registrován: stř črc 29, 2009 11:50 am
Kontaktovat uživatele:

Bejček

Příspěvek

A konkrétně se jim nelíbí co. :?:
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
úte říj 11, 2011 6:38 pm

Maťas
Příspěvky: 249
Registrován: ned kvě 25, 2008 6:02 am
Bydliště: Carlow(IRL),Brno

Příspěvek

Lados
profesak by jsi nepotreboval jedine v pripade ze by jsi jezdil pro zahranicni firmu a mel travely pobyt v zahranici a nebo byl zahranicni rezident, nicmene na slovensku profesni prukaz mit taky musis jestli se nemylim. Zbytek EU profesni prukazy nemusi mit, ale od roku 2009 ridic musi mit platne pravidelne rocni skoleni. Profesni prukaz se vydava v zahranici az po 5ti rocnich skolenich a nebo tem co zrovna udelali RP a musi jit na vstupni kurz 140h. Profesni prukaz je povinnej ve vsech statech EU od r.2014
úte říj 11, 2011 7:01 pm

Uživatelský avatar
Bejček
Příspěvky: 115
Registrován: stř led 05, 2011 5:42 pm
Bydliště: Netřebice (Český krumlov)

Příspěvek

že se nedá začít v jednom dni novej výkon když si ten předešlej v ten den skončil
úte říj 11, 2011 7:04 pm

Uživatelský avatar
TACHO.1
Příspěvky: 1734
Registrován: stř črc 29, 2009 11:50 am
Kontaktovat uživatele:

Bejček

Příspěvek

To není pravda. Po denní nebo týdenní době odpočinku řidiči začíná nový čas. úsek 24 hodin. (plovoucí den)
on-line poradenství pro řidiče
https://www.facebook.com/groups/939367739437323/
úte říj 11, 2011 7:19 pm

Uživatelský avatar
Bejček
Příspěvky: 115
Registrován: stř led 05, 2011 5:42 pm
Bydliště: Netřebice (Český krumlov)

Příspěvek

ok díky za vysvětlení
úte říj 11, 2011 7:21 pm

kuba_THX
Příspěvky: 348
Registrován: ned črc 17, 2011 7:03 pm

Příspěvek

Takže sem to říkal správně ;)
úte říj 11, 2011 9:08 pm

Odpovědět

Zpět na „Legislativní témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 hostů