Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
G
No ona ta pohotovost je relativní, neboť se mi kolikrát stane, že na téhle cestě udělám i 3h pausu (mačkám vždy lodičku s postelí). Minulý týden jsem měl hodinovou kontrolu od VOSA a úplně mimo jsem se jich zeptal na tuhle problematiku. Paní mi řekla, že ti ty tři hodiny uzná jako pausu ( když chceš dělit 11´h break na 3+9) neboť tam máš veškeré pohodlí k odpočinku dostupné... a není důvod proč z toho dělat pohotovost.
Scania Touring 2016
Volvo FH500
Volvo FH460
Scania Topline R420
Renault Premium 420 DCi
MB Atego
Praga V3S 2003
Volvo FH500
Volvo FH460
Scania Topline R420
Renault Premium 420 DCi
MB Atego
Praga V3S 2003
Kontrolní otázka ?
Jízda v osádce (dva řidiči) v kolika hodinách lze rozdělit denní odpočinek při přepravě trajektem, kde mají řidiči k dispozici lůžko ?
Lze rozdělit 9 hodin nebo 11 hodin ?
Lze rozdělit 9 hodin nebo 11 hodin ?
- Mysak Veverka
- Příspěvky: 227
- Registrován: ned bře 16, 2008 8:10 am
- Bydliště: Pardubice
Posa sorry to jsem nějak nepobral .
Jinak za přerušení pauzy se nepovažuje nalodění nebo vylodění.Ale ne obojí dohromady.A nesmí přesáhnout jednu hodinu.Jinak dopravní společnost je povinná zajistit řidiči lůžko pokud plavba přesahuje min. osm hodin plavby.Tak nějak to bylo ale střílím od boku.Možná je to trochen jinak
Jinak za přerušení pauzy se nepovažuje nalodění nebo vylodění.Ale ne obojí dohromady.A nesmí přesáhnout jednu hodinu.Jinak dopravní společnost je povinná zajistit řidiči lůžko pokud plavba přesahuje min. osm hodin plavby.Tak nějak to bylo ale střílím od boku.Možná je to trochen jinak
Tacho
No to je trochu překladatelský oříšek...každopádně rozum říká, že by mohli dělit 9 (protože se řídí odchylně od článku 2) ale já osobně bych i ve dvou dělil 11, protože nikde není jasně psáno, že 9h je běžná denní doba odpočinku ve dvojosádce.
Scania Touring 2016
Volvo FH500
Volvo FH460
Scania Topline R420
Renault Premium 420 DCi
MB Atego
Praga V3S 2003
Volvo FH500
Volvo FH460
Scania Topline R420
Renault Premium 420 DCi
MB Atego
Praga V3S 2003
Tak jednoduše, při přepravě trajektem smíš běžnou denní dobu odpočinku (11hodin) přerušit dvakrát jinými činnostmi (nalodění+vylodění), které nepřekročí 1hodinu
Běžná denni doba odpočinku může být i dělená (3+9), ale pokud bys ji ještě přerušil naloděnim a vyloděnim měl bys přerušení 3 což nelze.
I ve dvojce lze dělit jen běžnou denni dobu odpočinku, která je 11hodin.
Běžná denni doba odpočinku může být i dělená (3+9), ale pokud bys ji ještě přerušil naloděnim a vyloděnim měl bys přerušení 3 což nelze.
I ve dvojce lze dělit jen běžnou denni dobu odpočinku, která je 11hodin.
Michi84
Rozum napovídá špatně.
- Mysak Veverka
- Příspěvky: 227
- Registrován: ned bře 16, 2008 8:10 am
- Bydliště: Pardubice
Každá osádka která má při přepravě trajektem pouze devět hodin odpočinek a ve kterém má dvě přerušení je průser. I v osádce lze takto přerušit jen plnohodnotný denní odpočinek v délce trvání nejméně 11 hodin. A jelikož mají 30 hodinový časový úsek ve kterém musí být nejméně devět hodin odpočinku bez přerušení, tak při přepravě trajektem je výkon max 19 hodin a 11 hodin odpočinek. To jen tak jednoduše.
- roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
páč jsem se nikdy nestaral co s lodí.co nepotřebuji odkládám na dobu neurčitou,ale nějak mě to z neznámého důvodu začlo zajímat a tak to ted vstřebávám
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 33 hostů