Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Přidám něco do mlýna:
Co se týče krátký plavby (Dunkerque-Dover, Calais-Dover), na který není lůžko (postel...) tak se jedná o pracovní pohotovost, ale kontrolní orgány (99%) uznávají i pauzu. - do digi tacho se žádná spolujízda (trajekt) nezadává. Pokud jedu lodí, kde mám lehátko (Rostock-Trelleborg), tak dojedu do přístavu, dám pauzu, zadám cílovou zemi (D) a jdu spat (vím, kdy loď odjíží, tak mám odpočinek), před odjezdem lodi se vzbudím, najedu na loď, dám pauzu, zadám spolujízdu (trajekt) do tacho a jdu pokračovat v odpočinku - jídlo, spaní,.... Po příjezdu do přístavu sjedu z Lodi a pokud je potřeba (celková doba odpočinku je menší než 11h) tak ho dodělám. Po kompletní pauze 11h zadám výchozí zemi (S) a vyrazím. Samozřejmě doba přerušení (najetí a sjetí) nesmí přesáhnout 1h.
Pokud nemám v plánu dělat na lodi denní odpočinek, tak ani nezadávám spolujízdu (trajekt). -> z firmy to mám cca 11h jízdy do Rostocku, takže když mám vykládku kousek od Trelleborgu a spím 1h před Rostockem, tak pro mě nemá význam dělat denní odpočinek na trajektu, jen si udělám dělený odpočinek 3+9h.
-> toto vše platí samozřejmě i pro vlak
Takto to provozuju já a nemám žádný problém (Anglii jsem jezdil cca půl roku tam a zpět, tam a zpět,...).
Pokud máte lodní lístek, je záhodno si ho schovat, ale ne vždy vám zůstane (např. Scandline Rostock-Trelleborg)
Jinak Vosa po mě nikdy nechtěla žádný 3h. Po dotazu na přerušení na lodi mi řekli, že kdyby jsem stál na trajektu o 30 minut dýl, tak by jsem měl dělenou pauzu (na lodi jsem odstál 2:30 a na Ashfordu 9h), ale že nelze 2:30 na lodi a 8:30 na "pevnině" protože jsem neměl na lodi postel.
Francouzi mi řekli, že mám vše v pořádku (víc jsem jim nerozuměl - jen "tacho ok").
Jiný kontrolní orgány mě nezastavovali do 28dnů po použití trajektu.
Co se týče krátký plavby (Dunkerque-Dover, Calais-Dover), na který není lůžko (postel...) tak se jedná o pracovní pohotovost, ale kontrolní orgány (99%) uznávají i pauzu. - do digi tacho se žádná spolujízda (trajekt) nezadává. Pokud jedu lodí, kde mám lehátko (Rostock-Trelleborg), tak dojedu do přístavu, dám pauzu, zadám cílovou zemi (D) a jdu spat (vím, kdy loď odjíží, tak mám odpočinek), před odjezdem lodi se vzbudím, najedu na loď, dám pauzu, zadám spolujízdu (trajekt) do tacho a jdu pokračovat v odpočinku - jídlo, spaní,.... Po příjezdu do přístavu sjedu z Lodi a pokud je potřeba (celková doba odpočinku je menší než 11h) tak ho dodělám. Po kompletní pauze 11h zadám výchozí zemi (S) a vyrazím. Samozřejmě doba přerušení (najetí a sjetí) nesmí přesáhnout 1h.
Pokud nemám v plánu dělat na lodi denní odpočinek, tak ani nezadávám spolujízdu (trajekt). -> z firmy to mám cca 11h jízdy do Rostocku, takže když mám vykládku kousek od Trelleborgu a spím 1h před Rostockem, tak pro mě nemá význam dělat denní odpočinek na trajektu, jen si udělám dělený odpočinek 3+9h.
-> toto vše platí samozřejmě i pro vlak
Takto to provozuju já a nemám žádný problém (Anglii jsem jezdil cca půl roku tam a zpět, tam a zpět,...).
Pokud máte lodní lístek, je záhodno si ho schovat, ale ne vždy vám zůstane (např. Scandline Rostock-Trelleborg)
Jinak Vosa po mě nikdy nechtěla žádný 3h. Po dotazu na přerušení na lodi mi řekli, že kdyby jsem stál na trajektu o 30 minut dýl, tak by jsem měl dělenou pauzu (na lodi jsem odstál 2:30 a na Ashfordu 9h), ale že nelze 2:30 na lodi a 8:30 na "pevnině" protože jsem neměl na lodi postel.
Francouzi mi řekli, že mám vše v pořádku (víc jsem jim nerozuměl - jen "tacho ok").
Jiný kontrolní orgány mě nezastavovali do 28dnů po použití trajektu.
srneček
motáš páté přes deváté....
ve svém příspěvku mluvíš jak jezdíš sever a pak tam mluvíš o VOSE a o ježdění do Anglie. Nějak jsem to ale přelouskal a řekni jaký je rozdíl v tom co jsem psal já?? Jsem napsal, že když uděláš na lodi do Anglie 3h (což se mi kór v zimě běžně děje), tak ti uznají dělený odočinek...pak uděláš na Ashfordu 9h a máš to jako 11h pausu. Ten tvůj příspěvek nemá ani hlavu ani patu. Vím co jsi tím chtěl říct, ale je to teda hrozně sesmolené....
ve svém příspěvku mluvíš jak jezdíš sever a pak tam mluvíš o VOSE a o ježdění do Anglie. Nějak jsem to ale přelouskal a řekni jaký je rozdíl v tom co jsem psal já?? Jsem napsal, že když uděláš na lodi do Anglie 3h (což se mi kór v zimě běžně děje), tak ti uznají dělený odočinek...pak uděláš na Ashfordu 9h a máš to jako 11h pausu. Ten tvůj příspěvek nemá ani hlavu ani patu. Vím co jsi tím chtěl říct, ale je to teda hrozně sesmolené....
Scania Touring 2016
Volvo FH500
Volvo FH460
Scania Topline R420
Renault Premium 420 DCi
MB Atego
Praga V3S 2003
Volvo FH500
Volvo FH460
Scania Topline R420
Renault Premium 420 DCi
MB Atego
Praga V3S 2003
dovolil bych si tohle tema ozivit...jde mi o delenu pauzu 11h...co jsem tu vycetl a pochopil, tak kdyz prijedu do pristavu po 14 hod prace, ukoncim vykon, 2 hodky cekam, pak najedu na lod, zadam lodicku a udelam 9 hodin na lodi, tak teoreticky je to spatne, pac mam jen 9h pauzu a ta se nesmi delit a 2h cekanim jsem i vlastne uz ten vykon i pretahl, kdyz po 14h vykonu uz logicky mam jen 9 pauzu...takze mi z toho vychazi odpocinek na lodi jen po 13h vykonu, je to tak? :-\ ..nebo je tam vyjimka na 24h usek? ..napsal jsem to srozumitelne?
priklad 1 : prijedu do lajny, odmakano 10h, zmacknu pauzu, ukoncim smenu, odstojim 3h, najedu na lod, dam trajekt, na trajektu udelam 8:30 a jedu pryc..mam pauzu 11:30h
priklad 2 : prijedu do lajny, odmakano 10h, zmacknu pauzu, ukoncim smenu, odstojim 2h, najedu na lod, dam trajekt, na trajektu udelam 9h a jedu pryc...mam pauzu 11h ...
je to v obou pripadech ok? dik
priklad 2 : prijedu do lajny, odmakano 10h, zmacknu pauzu, ukoncim smenu, odstojim 2h, najedu na lod, dam trajekt, na trajektu udelam 9h a jedu pryc...mam pauzu 11h ...
je to v obou pripadech ok? dik
-
- Příspěvky: 516
- Registrován: ned kvě 18, 2008 2:35 pm
- Bydliště: Severní Morava
pučanges
Tím chceš říct, že když přijedu do přístavu a budu mít "výkon" 12:30, že už je pozdě?takze max 12 vykon, 11 pauza a k tomu jeste hodku na najeti, pripadne sjeti teda
To záleží na tom, jak dlouho bude trvat najetí a sjetí z lodi. Maximum je dohromady 1 hodina, proto Pučanges správně počítá max. 12 hod. výkon a 11 odpočinek. Dohromady 24 hod. Pokud to někdo stihne za 5 minut, tak pak může být výkon klidně 12.55. Bohužel to ale většinou nezáleží na řidiči, ale na organizaci v přístavu případně na osádce lodi, jak dlouho se najíždí na loď.
-
- Příspěvky: 516
- Registrován: ned kvě 18, 2008 2:35 pm
- Bydliště: Severní Morava
jasne, tu hodku pocitam jako max jakoby na to najeti B-) ..vetsinou to je jen na to najeti, na lodi 9h no problem, jen js nevedel ze nemuzes prerusit 9h pauzu, myslim jako po 15h smene, coz je dost podstatny bych rekl a stydim se :-\ ..vzdycky kazdej rikal i z Doveru do Calais, dojde vykon v lajne, ukoncis smenu, najedes, das lod, sjedes a dodelas a ok a ono zatim spis ko ..tohle se mi nestalo jeste, ale treba nas po dvou hodinach v rade vyhnali na molo nebo co to je, protoze sme se tam nemohli vejit a stali tam pak hodku a pul jeste pred lodi a pak az 9h lod, takze 2 +1:30 +9 trajekt, tak vytisk a popsat situaci, todle snad musi organ pochopit ..oni jsou myslim i celkem shovivavy na tyhle cesty, kdyz tenkrate nedavno jak to stalo v GB za prd, na dalnicich strudle a par klukum tam prosly i 21h vykony atd a samo ze po sejeti 11 pauza....kdyz tam pak myslim vidi nejakej pokus o vyjeb, tak jasne, patricna odmena...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů