Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11909
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Barta11
kradu na feis
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
-
- Příspěvky: 427
- Registrován: stř led 07, 2009 7:25 pm
- Bydliště: Valašské klobouky- Lipina
- Kontaktovat uživatele:
zase to v té americe jednoduché nebude https://www.youtube.com/watch?v=vYwqVs5lVxk ale na druhů stranu ty auta to je luxus a ta soutěž a uprava za 1,5 mil dolarů
LF 45.170 7,5t
LF45.220 12 T
Telefon s tajemnou aplikací ovládá lampy i semafory
http://video.idnes.cz/?c=A140520_154636 ... zpravy_mku
Tak tahle legrace už stála trochu více peněz,omlouvám se,jestli to už tady bylo[/b]
Tak tahle legrace už stála trochu více peněz,omlouvám se,jestli to už tady bylo[/b]
Adonisos
Tak odpojování točny mají myslím americké tahače, měl sem Freightliner z r. 1993 a tam bylo červené tlačítko pod průhledným deklíkem, ale nikdy sem neměl odvahu ho vyzkoušet.
A docela by mě zajímalo jak to funguje v reálu, na videu je že tahačem najíždí přesně na mm pod návěs, v reálu se to snad nikdy nemůže podařit, tak by mě zajímalo co to udělá když najedeš našikmo (mockrát se mi stalo že sem musel najíždět ze strany)
Další otázka je co to udělá časem, ten kdo to bude využívat třeba každý den, a bude natahovat návěsy na rampu 10x denně. Takže bude mít ty konektory za rok vychozené.
Ale pro tzv. vorladery je to bomba věc, akorát tím musí být vybavený každý návěs, a to u firmy která potřebuje vorládera a má cca 200 návěsů, je celkem velká investice, takže rači nechají lidi skákat kolem návěsu.
Každopádně supr nápad, ale pro moji firmu nepoužitelný... To uvítám rači stahovací třístranku, za cca 15 minut mít z třístranky plato, to je supr.
A docela by mě zajímalo jak to funguje v reálu, na videu je že tahačem najíždí přesně na mm pod návěs, v reálu se to snad nikdy nemůže podařit, tak by mě zajímalo co to udělá když najedeš našikmo (mockrát se mi stalo že sem musel najíždět ze strany)
Další otázka je co to udělá časem, ten kdo to bude využívat třeba každý den, a bude natahovat návěsy na rampu 10x denně. Takže bude mít ty konektory za rok vychozené.
Ale pro tzv. vorladery je to bomba věc, akorát tím musí být vybavený každý návěs, a to u firmy která potřebuje vorládera a má cca 200 návěsů, je celkem velká investice, takže rači nechají lidi skákat kolem návěsu.
Každopádně supr nápad, ale pro moji firmu nepoužitelný... To uvítám rači stahovací třístranku, za cca 15 minut mít z třístranky plato, to je supr.
Není umění jet na západ, ale na východ. Do portugalska dojede i chobot s osobákem, do Kazachstánu Pan řidič...
To autozapojování je pěkný-mě to vždycky strašně sralo,a kor když jsme měli všechno na pérech ještě.Ale je tu někde v sekci Tatra video o T138,někdy z počátku 60tejch let-prijede dvounápravovej tahač k mrazícímu návěsu,taky to tam šoupne,samo se vše připojí akorát nohy jsou zřejmně hydraulický oproti tý ,,novotě" Detaily tam nejsou vidět,ale asi to meli naši fotříci a dědkové už vymyšlený dávno.Do výroby to zřejmně nešlo aby se neplejtvalo a dělnický třídě se nezkrátily žíly
TTN
TTN
pár střelců https://www.youtube.com/watch?v=79qwkq9XF7E
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 20 hostů