Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Tak těžko se mi teď podaří najednou odpověděť na vše, co tu přibylo.
Nejvíce mě zaujalo to, že bych měl umět 561... No, ono je to vlastně tak, že kdybyh ji neuměl, tak si naši pánové jezdí snad jak se jim zachce. U nás se na AETR hledí, takže naopak ho pořád klukům neustále vysvětlujeme, počítáme No říkám klukům, ale jsou vesměs o 2 generace starší než já. Ale už si na to zvykly. Menší problémy se samozřejmě řeší pořád.
No a pak byh se rád vyjádřil k tomu, že si člověk pořád musí udržovat určitý odstup. Vyslechnout ano, ale vařit kafe...? To nee. Možná se na to dívám špatně, ale přestože jsem o mnoho let mladší, kluci musí pořád chápat, že já jsem ten co jim dává práci (z pozice dispečera) a oni jezdí. Otázka nadřízenosti a podřízenosti je asi v každé firmě řešena jinak, každý má na to určitě jiný názor, ale u nás jsem řidičům mírně nadřízený. Větší problémy se pak řeší s vedením.
Nejvíce mě zaujalo to, že bych měl umět 561... No, ono je to vlastně tak, že kdybyh ji neuměl, tak si naši pánové jezdí snad jak se jim zachce. U nás se na AETR hledí, takže naopak ho pořád klukům neustále vysvětlujeme, počítáme No říkám klukům, ale jsou vesměs o 2 generace starší než já. Ale už si na to zvykly. Menší problémy se samozřejmě řeší pořád.
No a pak byh se rád vyjádřil k tomu, že si člověk pořád musí udržovat určitý odstup. Vyslechnout ano, ale vařit kafe...? To nee. Možná se na to dívám špatně, ale přestože jsem o mnoho let mladší, kluci musí pořád chápat, že já jsem ten co jim dává práci (z pozice dispečera) a oni jezdí. Otázka nadřízenosti a podřízenosti je asi v každé firmě řešena jinak, každý má na to určitě jiný názor, ale u nás jsem řidičům mírně nadřízený. Větší problémy se pak řeší s vedením.
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
no možná je ten problém v systému nadřízení/podřízení, řeči typu já dávám lidem práci miluju ty dáváš lidem práci ale když to oni neodjedou, kdo myslíš že skončí na ulici? když nebudeš mít koho řídit, si v háji a zbytečný, tohle si bohužel neuvědomuja ani mnoho majitelů, zatím jim doba nahrává ale... takže, hlavně ste kolegové, každý s jiným úkolem - ty práci zháníš, oni ji dělají, symbioza se tomu říká
- Globe
- řidič angličáku
- Příspěvky: 4787
- Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
- Bydliště: Usti nad Labem
Miro, je videt, ze jezdis sam na sebe a mas trochu zkresleny predstavy ) symbioza to ano, ale princip nadrizeny-podrizeny zde musi byt zachovan...
protoze nikdy nebude mit nikdo plnou firmu tak kvalitnich ridicu, aby s nima mohl byt plne v symbioze (i kdyz by to bylo krasny, to jo)... a pak to usti v debaty typu "Mas tam francii" "Tam nejedu, nebavi me to tam" ... apod. Ty osobne jsi primo motivovan makat tak nejlip, jak to jde, vychazet se zakazniky, dovizt naklad vzdycky v poradku, starat se o auto... ale ver tomu, ze 98% dnesnich ridicu ma tohle uplne na salamu.
protoze nikdy nebude mit nikdo plnou firmu tak kvalitnich ridicu, aby s nima mohl byt plne v symbioze (i kdyz by to bylo krasny, to jo)... a pak to usti v debaty typu "Mas tam francii" "Tam nejedu, nebavi me to tam" ... apod. Ty osobne jsi primo motivovan makat tak nejlip, jak to jde, vychazet se zakazniky, dovizt naklad vzdycky v poradku, starat se o auto... ale ver tomu, ze 98% dnesnich ridicu ma tohle uplne na salamu.
ještě taky třeba napsat řidiči nakl do předu ať si to může naplánovat s pauzou,ne až složí mu napsat jed tam a tam.Třeba i o den do předu,hlavně čas nakl.Potom řidič místo v 6 vstane třeba v 9 ba naopak dřív a nemusí si ničit aetr.A taky dobré zjišťovat,zda je zboží opravdu nachystané,ne že Buď tam na 6 bude to nachystané a pak tam člověk dojede,nakl.na 12 a kam chcete pak jet když výkon v háji.To si myslím je hodně dobrá rada,samozřejmě někdy řeknou ano je to a nakonec to není.Pak i okna vykl.(nakl)nejdřív řešit s řidičem,ne napsat v 6 tam buď a udělej si to jak chceš.To je tak asi z mého pohledu,ostatní je zde psáno a souhlasím,nic jiného mě nenapadá.
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
- roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
a proč by se to mělo hroutit,pokud je kdokoliv lempl tak si myslím že firmě by mělo záležet aby velice rychle opustil brány závodu.
vztahy mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem jsou velice složité,bohužel v ČR po revoluci se tak trochu přijal Německý model (jak se zdá i Globemu bude blízký ) to jest nediskutovat a tupě plnit.dnes se ovšem ukazuje že mnohem lepší je tzv Americký model,kdy nadřízení hovoří,diskutují se svímy podřízenímy atd atd.zbytek si musíte jaksi vyhledat sami.
vztahy mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem jsou velice složité,bohužel v ČR po revoluci se tak trochu přijal Německý model (jak se zdá i Globemu bude blízký ) to jest nediskutovat a tupě plnit.dnes se ovšem ukazuje že mnohem lepší je tzv Americký model,kdy nadřízení hovoří,diskutují se svímy podřízenímy atd atd.zbytek si musíte jaksi vyhledat sami.
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
Honzo máš pravdu v tom, že dnes a denně vidím jak věci nefungujou ale dělají se páč to řídí někdo "shora" takže skladník si skládá palety, další den mu dovezou jiné, a třetí den si někdo dojede pro ty první, zaházené, takže všechno odházet atd.... tomu skladníkovi nikdo neřekne, že se objednává zboží, že si má udělat místo atd, je jen poslední kolečko které se vše dozví jako poslední. A přitom to nebývají tupci, kdyby se jich někdo zeptal jak dělat věci jednodušej a lépe, kdyby s nimi někdo probral co se na kdy plánuje, fungovalo by to líp a bez nervů.... A u řidičů je to to samé - jeď a nediskutuj
- Globe
- řidič angličáku
- Příspěvky: 4787
- Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
- Bydliště: Usti nad Labem
jasny, kdyz se resi nejakej praktickej problem, tak neni nazor cloveka, co je nejbliz rozhodne na skodu, ba naopak... ale bezna agenda pri zadavani prace dispecerem ridici to urcite neni ten pripad, konec koncu pri 16 obsluhovanejch jednotkach ani bejt nemuze, protoze by se to casove nedalo zvladat... a ptat se ridice "Hele, Karle, myslis, ze zvladnes nalozit tri palety paletakem a pak dojet cas, co ti zbejva do konce vykonu," to je snad uplne mimo... od toho musi mit dispecer znalost 561 a z praxe vedet, jak dlouho muze trvat nalozit/slozit aby o tomhle s ridicem nemusel diskutovat
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
- roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
s tímto Globe plně souhlasím
(jenze v praxi to byva tak, ze je karel netahlo a nez si da kafe se vsema zenskejma v kanclu a ohne marunu pres kopirku, tak je vykon fuc )
(jenze v praxi to byva tak, ze je karel netahlo a nez si da kafe se vsema zenskejma v kanclu a ohne marunu pres kopirku, tak je vykon fuc )
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
- roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
mě šlo hlavně o to aby Dispečer (když je tady o tom řeč) měl tzv zpětnou vazbu,aby i řidiči sami informovaly o určitých problémech,aby dispečer i sám pobídnul řidiče k tomu.
ono ta zpětná vazba v konečném důsledku může hodně pomoci právě tomu dispečerovi aby jeho rozhodnutí byla mnohem kvalifikovanější.
ono ta zpětná vazba v konečném důsledku může hodně pomoci právě tomu dispečerovi aby jeho rozhodnutí byla mnohem kvalifikovanější.
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
No když je Karel netáhlo, tak už by to dispo měl vědět, za prvý ho posílat na trasy kde ženské v kanclu nehrozí (co já vím... uranové doly?) A pak být připraven na jeho výmluvy, takže na jeho pohádku mu odpovím, že zajímavý, že všichni ostatní sou z tama za půl hodiny nebo mu domluvit přednostní nakládku a aď tam jede
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 hostů