Stránka 10 z 62

Napsal: stř pro 28, 2016 8:28 am
od vašek
není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem

Napsal: stř pro 28, 2016 8:41 am
od Venca R
Ty vole tohle si vytisknu a dám přečíst chlebodárci. Chodíme běžně soboty, neděle, svátky, prořezávám si gumy, měníme si je taky sami(máme zouvačku), výměny oleje, brzdy, ložiska na návěsech atd. Něco sami, něco ve spolupráci s dílenským.

Napsal: stř pro 28, 2016 8:50 am
od vašek
platím v hodinovce, už pár let plná hodinovka i čekačky prostoje, údržba, prostě vše /proto mám taky furt houno/

a když sem náhodou jezdil kdysi cukrovar cukr i o sobotách, to bylo dycky keců, nikomu se v sobotu nechtělo :D

Napsal: stř pro 28, 2016 1:30 pm
od Tom-Oaza
ze ridici kaslou na udrzbu je videt vsude. vcera sem posilal jednoho s autem na stk a rika mi ze nesviti zpatecka (mmch nesviti uz asi 2 mes), tak sem mu rek at vymeni zarovku ze to bude fungovat. vymenil ji a jel, po navratu mi jeste rekl ze je volna bouda a je v ni dira durch. o tom nesviticim svetle sem informoval ridice prave pred 2 mes aby si vymenil zarovku a nic do ted. ja s tim autem nejezdim tak to nemam ani moznost videt a ze je vytrzena bouda a dira od paletaku,tak to se stalo samo dle odpovedi :wink:

malí dopravci

Napsal: stř pro 28, 2016 1:53 pm
od Krocan
Jen bych prosím a bez urážky, rád věděl, čím mohou malí dopravci v roli zaměstnavatelů konkurovat těm velkým?
Já, když to tak pozoruji, vidím pořád, že velcí vedou o dvě kola a to se prosím snažím o objektivní pohled. Subjektivně bych o malého ani nezakopl, protože tam není prostor pro to, abych si z výhod ukrojil větší krajíc a nevýhody rozložil na ostatní. A pořád řeší (ti malí) nějaké problémy, které jsou u velkých hluboko pod prahem vnímání.

Napsal: stř pro 28, 2016 4:36 pm
od KOPAL22
zkus si zpetne zjistit jak byl placen ridic u csad pred rokem 1989
zduraznuji ze vsichni byli spokojeni
platilo se vse-jizda-nakl/vykl-plachtovani-odpoj/zapoj vleku/navesu-opravy v garazi a na ceste atd
vse na pasce

ted v cz jezdit-nikdy

Napsal: stř pro 28, 2016 5:29 pm
od PETR1
Kopale22 - si děláš srandu,spokojeni byli všichni protože to šlo ze státních peněz,jakmile se čsad po revoluci stali samostatnými subjekty tak to pomalu všechno krachlo.dva dny jsem stál na hranicích pak na diety udělal další den za hranicí zajel do Holanska a na hranicích zpět to samé.To s dnešní šoféřinou nemá co společného.

Napsal: stř pro 28, 2016 7:30 pm
od sof
.

Napsal: stř pro 28, 2016 8:25 pm
od Venca80
:D sof velmi trefne :thumbud:

Napsal: ned led 01, 2017 1:27 pm
od rendos

Napsal: ned led 01, 2017 4:58 pm
od PETR1
Rendos hlavně naprosto výstižný.

Napsal: ned led 01, 2017 7:54 pm
od vašek
článek dobrý, ale běžný ovčan zahleděný jen do svého 1,9tdi nebo kie 1,6 si ho sotva přečte

Napsal: ned led 01, 2017 8:16 pm
od rendos
"Venca R
Cituji"
"Ty vole tohle si vytisknu a dám přečíst chlebodárci. Chodíme běžně soboty, neděle, svátky, prořezávám si gumy, měníme si je taky sami(máme zouvačku), výměny oleje, brzdy, ložiska na návěsech atd. Něco sami, něco ve spolupráci s dílenským."


Tak proč ne,když to máš zaplaceno tak proč si nepřivydělat nějakou korunu v dílně když Tě být doma nebaví....:-)

Napsal: ned led 01, 2017 8:40 pm
od Venca R
Mě by i bavilo být doma, ale hodně práce, málo lidí...

Napsal: ned led 01, 2017 9:48 pm
od rendos
Venca R: to je všude ale představa že po návratu bych měl ještě něco dělat na dílně ... :wacko:
Tak já měním žárovky a dolévám olej,zbytek je práce mechaniků. Ne že bych byl líný ale jsem řidič ,po celém týdnu mám snad nárok odpočinout si,být s rodinou a hlavně dělat povinnou pauzu.
To že nejsou lidi je pravda ale ne tvůj problém,to jako když nebude vrátný tak ještě půjdeš na noční hlídat a když dá výpověď uklízečka tak vytřeš šéfům kancl?
Řidič je povolání jako každé druhé soustružník ve fabrice taky po šichtě nemění dopravník na špony a nebo nejde vydávat obědy na odpolední šichtě.