Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Re: šoféřina-budoucnost?!
4215. pamatauju si jako dneska, kdyz mlada fronta kolem silvestra 2000 psala predpoved o tom, co bude v roce 2020. mimojine predpovidali trvale obydleny mesic mensi posadkou a ze d1 bude mit 3 pruhy. no a neni ani zrekonstruovana
Re: šoféřina-budoucnost?!
Automobilka Tesla predstavila vlastný kamión!
https://www1.pluska.sk/auto/semi-automo ... tny-kamion
https://www1.pluska.sk/auto/semi-automo ... tny-kamion
Re: šoféřina-budoucnost?!
to je hnus, ten, kdo to kreslil asi hulil slusnej matros.
...rád se svezu s čímkoliv...
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: šoféřina-budoucnost?!
a řekl jim někdo, že na nějaké zrychlení u kamionu sere pes. A´t porovnají výkon při nízkých rychlostech (otáčkách motoru) a hlavně dojezdy na jedno dobytí při plném zatížení, a pak ať srovnají CELKOVÉ náklady na výrobu vozu (meď je kurevsky drahá) s tím související amortizaci na km atd atd. ..prý zrychlení z 0 na 100
Re: šoféřina-budoucnost?!
DriverBrno: Na zrýchlenie sa vytoto, ale mňa by zaujímalo, koľko kopčekov a horských priechodov prejde naložený na jedno nabitie a ako dlho sa zvládne posúvať v kolónach.
Dialnica je ok, tam nieje čo riešiť.
Dialnica je ok, tam nieje čo riešiť.
Re: šoféřina-budoucnost?!
.
Naposledy upravil(a) sof dne čtv kvě 09, 2019 1:40 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: šoféřina-budoucnost?!
A tak třeba někdo na tom udělá karieru až to vymyslí spočítá a zrealizuje. Je to to samé, jako Auto jezdí za 30litrů/100km, ale když budete jezdit na fletboard, tak budete jezdit za 20litrů. A když si ještě připlatíte 100.000kč, a budete auto tahat na špagátu, tak vám garantujeme že budete jezdit za 0litrů/100km.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
Solární panely
Tak si kluci vygooglete, jaké rozměry má panel, který dává 100 W. A kolik stojí. Ten je tak na dobíjení telefonů a nojbuku.
No a pak si zase v klidu nastartujte a za cca. 40 Kč/h si nechte dobíjet baterky v autě. Je to totiž pořád mnohonásobně efektivnější, než solár.
No a pak si zase v klidu nastartujte a za cca. 40 Kč/h si nechte dobíjet baterky v autě. Je to totiž pořád mnohonásobně efektivnější, než solár.
Odpověď na základní otázku je: !mínus 7 miliard!
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: šoféřina-budoucnost?!
možná už brzy, ale možná za nějaký ten rok budou k mání vyřazené baterie z elektromobilů ze kterých se budou bastlit "battery storage" pro rodinné domy. Takovou "storage" pak můžeš vozit sebou a pokryje je ti klimu na celý turnus. Možná takové secondhand baterie ani nebudou drahé. Panel na autě může být jen bonus k dobíjení..ale na co, když to doma nabiješ z elektrárny.
-
- Příspěvky: 494
- Registrován: sob zář 06, 2014 7:24 am
- Bydliště: Planeta Země
Re: šoféřina-budoucnost?!
___
Naposledy upravil(a) NakejMagoj dne sob dub 20, 2019 3:30 pm, celkem upraveno 1 x.
Všichni jsou blázni jen já jsem letadlo.
-
- Příspěvky: 3408
- Registrován: sob lis 21, 2015 5:43 pm
- Bydliště: Brno
Re: šoféřina-budoucnost?!
hmm: 76 let na noční tak takhle bych doadnout nechtěl, ale asi ne má na výber, pokud nechce chcípnout hlady. Počítám, že manželce je 35 let a je doma, nevaří, nepere a čumí na Ordinaci.
-
- Příspěvky: 7527
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: šoféřina-budoucnost?!
Vek je jen cislo.me bude 50,fyzicky jsem na tom jak ve 30,rozumem tak na 15:-).vek nic neznamena,znam baby v okoli v mem veku ,co je potkam postavi se mi,a znam dvacitky co se mi nepostavi urcite.ted bohuzel mnoho mych vrstevniku umrelo,to prej silny rocnik
70...soferina a budoucnost?furt se bude vozit zbozi tam a zpet to se nebojim.
70...soferina a budoucnost?furt se bude vozit zbozi tam a zpet to se nebojim.
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: šoféřina-budoucnost?!
jozine - jooo s tymi babami mas recht, 40+ a je to sexica macica a dcera tlusta jak prase a celulitida od hlavy az k pate. divny trend terajsej doby, maminky bohyne,mlade sliepky spekate a skarede jak cesta v zime vo fujavici do prace.
jojo jazdit sa bude furt a nez nejak doladia tie autonomne lkw tak nam to uz bude fuk
jojo jazdit sa bude furt a nez nejak doladia tie autonomne lkw tak nam to uz bude fuk
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2428
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
Re: šoféřina-budoucnost?!
https://www.vidlakovykydy.cz/clanky/k-v ... robotizaci
A teď mrknem na těch pětatřicet let, co se změnilo.
Dosloužily Tatry 148, což je logické. Dosloužily i Tatry 815 socprc produkce (měly šíleně rozežrané motory, jináč i dnes furt dobré) a na pracoviště, které „prostě MUSÍ jet“, se nastěhovaly Tatry novější produkce (Jamal, Phoenix), jakož i jiné značky (Mercedes, Renault, MAN, Iveco). Volvo a Scania z boje o zákazníka zbaběle zdrhly. Anebo spíš jejich obchodní zástupci měli moc rozumu na to, aby riskovali případnou ostudu.
Po mnoha halasných prohlášeních, polotajných i zcela tajných pokusech se za pětatřicet let došlo k těmto výsledkům:
1/ auta bez řidiče opravdu ještě dlouho ne, tedy aspoň zde.
2/ auta s automatickými, resp. robotizovanými převodovkami opravdu ne, tedy aspoň zde.
3/ auta s všelijakými pomocnými asistenty opravdu ne, tedy aspoň zde.
Proč?
Protože:
neustále zoufale selhává kvalita a životnost kabelových svazků, tedy „krmení“ oněch „chytrých hejblat“, která mají obstarat všechno za nás lidi.
neustále zoufale selhává kvalita všeho, co je vystaveno agresívnímu prostředí. Od železa, přes sklo, plasty, barvy, až ke krámům zajišťujícím datové přenosy (GPS, hlídače stavu paliva, atd).
neustále zoufale selhává technologie čištění oněch čidel (nejen jich), propůjčujících autům „počítačovou chytrost“. Prostě dostat z plastových krytů nánosy zatvrdlého prachomlžného bordelu je prozatím nad síly jak západních, tak východních soudruhů automatizátorů.
Takže tady, na tzv. odvalovém hospodářství nejmenovaných železáren prozatím jaksi s kolem dějin moc nepohnuli. Ba dokonce klesli tak hluboko, že jim v Tatře vyrobili repliky podvozků vojenských Tater 8 x 8 z 80. let minulého století (Tatra je pořád prodává do zemí nepostižených emisním a chytrostním šílenstvím) s původním číslem rámu, aby se vozový park lehce omladil a erár si toho moc nepovšiml (nejlépe vůbec). Nic ekonomicky smysluplnějšího pro přepravu ocelových ingotů v rámci teritoria železáren (asi 5 km) totiž prostě neexistuje.
A teď mrknem na těch pětatřicet let, co se změnilo.
Dosloužily Tatry 148, což je logické. Dosloužily i Tatry 815 socprc produkce (měly šíleně rozežrané motory, jináč i dnes furt dobré) a na pracoviště, které „prostě MUSÍ jet“, se nastěhovaly Tatry novější produkce (Jamal, Phoenix), jakož i jiné značky (Mercedes, Renault, MAN, Iveco). Volvo a Scania z boje o zákazníka zbaběle zdrhly. Anebo spíš jejich obchodní zástupci měli moc rozumu na to, aby riskovali případnou ostudu.
Po mnoha halasných prohlášeních, polotajných i zcela tajných pokusech se za pětatřicet let došlo k těmto výsledkům:
1/ auta bez řidiče opravdu ještě dlouho ne, tedy aspoň zde.
2/ auta s automatickými, resp. robotizovanými převodovkami opravdu ne, tedy aspoň zde.
3/ auta s všelijakými pomocnými asistenty opravdu ne, tedy aspoň zde.
Proč?
Protože:
neustále zoufale selhává kvalita a životnost kabelových svazků, tedy „krmení“ oněch „chytrých hejblat“, která mají obstarat všechno za nás lidi.
neustále zoufale selhává kvalita všeho, co je vystaveno agresívnímu prostředí. Od železa, přes sklo, plasty, barvy, až ke krámům zajišťujícím datové přenosy (GPS, hlídače stavu paliva, atd).
neustále zoufale selhává technologie čištění oněch čidel (nejen jich), propůjčujících autům „počítačovou chytrost“. Prostě dostat z plastových krytů nánosy zatvrdlého prachomlžného bordelu je prozatím nad síly jak západních, tak východních soudruhů automatizátorů.
Takže tady, na tzv. odvalovém hospodářství nejmenovaných železáren prozatím jaksi s kolem dějin moc nepohnuli. Ba dokonce klesli tak hluboko, že jim v Tatře vyrobili repliky podvozků vojenských Tater 8 x 8 z 80. let minulého století (Tatra je pořád prodává do zemí nepostižených emisním a chytrostním šílenstvím) s původním číslem rámu, aby se vozový park lehce omladil a erár si toho moc nepovšiml (nejlépe vůbec). Nic ekonomicky smysluplnějšího pro přepravu ocelových ingotů v rámci teritoria železáren (asi 5 km) totiž prostě neexistuje.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: zdenekjihlava a 53 hostů