Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Zkřížený blatník
Zdravím všechny kolegy
Potřeboval bych malou radu ohledné škody,která vznikla na tahači skřížením blatníku.Zaměstnavatel dříve uznal,že za to nemohu a platit nic nebudu,ale po té co se po měsíci dozvěděl,že odcházím pracovat jinám(do Anglie)mi rázem předhodil škodu 18500,kterou dle mého jsem opravdu jízdou ani ničím jiným nezavinil. Tahač byl mimo jiné jako ostatní u této firmy v katastrofálním stavu a o návěsech od firmy Geodis ani nemluvím. Jedná se o firmu RIC Service Strakonice (dříve Pospol Strakonice,který majitelé vytunelovali). Odjížděl jsem od rampy a asi po 30 metrech bylo po všem. Ihned jsem zastavil,horní dekl vyndal,ale bohužel to odneslo táhlo na kobyle. Chtěli nechat vyměnit celou kobylu za cca 1800 EUR,ale po mých urgencích,že to rozhodně neholdám platit,nechali vyměnit táhlo u jiné firmy za cca 600 EUR a že to platit určitě nebudu poté co vyděli fotky. Přikládám fotky a chtěl bych vědet váš názor,jestli se lze nějak a popřípadě jak bránit. Jinak dekl a vše jiné bylo v pořádku,kromě táhla na kobyle.
Potřeboval bych malou radu ohledné škody,která vznikla na tahači skřížením blatníku.Zaměstnavatel dříve uznal,že za to nemohu a platit nic nebudu,ale po té co se po měsíci dozvěděl,že odcházím pracovat jinám(do Anglie)mi rázem předhodil škodu 18500,kterou dle mého jsem opravdu jízdou ani ničím jiným nezavinil. Tahač byl mimo jiné jako ostatní u této firmy v katastrofálním stavu a o návěsech od firmy Geodis ani nemluvím. Jedná se o firmu RIC Service Strakonice (dříve Pospol Strakonice,který majitelé vytunelovali). Odjížděl jsem od rampy a asi po 30 metrech bylo po všem. Ihned jsem zastavil,horní dekl vyndal,ale bohužel to odneslo táhlo na kobyle. Chtěli nechat vyměnit celou kobylu za cca 1800 EUR,ale po mých urgencích,že to rozhodně neholdám platit,nechali vyměnit táhlo u jiné firmy za cca 600 EUR a že to platit určitě nebudu poté co vyděli fotky. Přikládám fotky a chtěl bych vědet váš názor,jestli se lze nějak a popřípadě jak bránit. Jinak dekl a vše jiné bylo v pořádku,kromě táhla na kobyle.
Naposledy upravil(a) Alikeny dne čtv zář 18, 2014 2:24 pm, celkem upraveno 2 x.
Právě,že jsem točil doprava od rampy,když jsem vyjížděl. Vypadalo to jako pokroucené od toho horního deklu,který se tam mezi to napasoval a namáčkl to táhlo na levou stranu. Taky sám nechápu jak k tomu mohlo takhle blbě dojít,ale stalo se a to je jediný vysvětlení. Dneska mi řekli,že tak spoluúčast 10000,když to dají na havarijní pojištění,to se mi zdá spíš,že mě prostě chtějí jako většina firem na poslední výplatě odrbat co to jde. Fotka číslo 1,2,3,4 je z místa činu a 5,6 to už je,když pajcrem sundavali v St.Amandu návěs,tak to zohýbali doprava a nahoru a už to bylo i na půl rozebrané,protože nešel odpojit návěs.To už tak vypadalo po hodině ohýbání z leva doprava a nahoru dolů. Po tom odejetí z rampy je fotka 3,4,když jsem zvedl kobylu vyděl jsem pokroucený a urvaný táhlo.Poslední a předposlední je při a po opravě.
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
-
- Příspěvky: 333
- Registrován: ned pro 30, 2012 7:46 pm
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Pokud máš pojistku na "blbost" tak to udělej z ní. Zaměstnavatel po tobě může chtít 4,5 násobek hrubého, do toho se s touhle škodou vejdeš. Spoluúčast bývá většinou jedna třetina, nebo můžeš mít ve smlouvě stanovenou jinou, třeba 1000,-Kč. Jen nevím, jak se na to bude dívat pojištovna, protože, dle mého si odjel od rampy s nezvednutým, nebo moc zvednutým autem, při zatočení ti rám návěsu zmačknul blatník, kolo ho sežralo a nahrnulo dopředu, ten blatník ohnul páku do rámu návěsu a už to bylo. Zepej se nějakýho pojištováka, jak to máš napsat, jde tam o slovíčkaření.
-
- Příspěvky: 494
- Registrován: sob zář 06, 2014 7:24 am
- Bydliště: Planeta Země
Naposledy upravil(a) NakejMagoj dne pát zář 19, 2014 8:06 pm, celkem upraveno 1 x.
Všichni jsou blázni jen já jsem letadlo.
Musela tam být levá, jinak nemá šanci to šasi chytnout a nemá se to kde zarazit.Jinak jak píšou kluci.Sedělo mu to a hrana šasi vzala sebou kraj blatníku.Vytrhlo se to a už to jen kolama přetočil dopředu.To se stává u ramp, které jsou zapuštěné a vyjíždí se z nich ven.Kvalita táhla nejde posoudit, ale je většinou po zajištění blíže k šasi.Nevidím to poprvé na fotkách.V reálu většinou jen ty blatníky.To je furt.Někdy je špatně nastavená točna a trhají se blatníky o šasi.
Mělo by to jít proplatit přes klasickou pojistku na "blbost"
Mělo by to jít proplatit přes klasickou pojistku na "blbost"
-
- Příspěvky: 826
- Registrován: stř led 04, 2012 7:55 pm
- Bydliště: Broumov
Me se treba u scanie stane, ze kdyz nalozim a pak dofoukam vzduch, tak mi blatniky zustanou nahore, pac vyskocej z drazek do kterych maji zapadnout a uz se nevratej a musim to tam hodit z5 ruco a pak kdyz se auto zlomi, tak se blatak zasekne o sasko a uz to jede. Uz jsem tak jeden zrusil. Mozna se to zadarilo stejne
Je vsem hovno po tom, kde jsem a kde jsem byl.
Scania a Magnum jsou na todle extra hajzl,neboť maj zadní nápravu pouze na dvou měchách.Actros má měhy 4 a problém tam neni až takovej,tolik si po naložení nekecne.Osobně jsem jezdil 2 měchy Scania,Magnum bez horních blatníků a 4 měchy Actros,Man s horníma blatníkama ale já mám walkingfloor a tam se nakládá do plnejch.
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 49 hostů