Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Pan Barteczek by potřeboval pověsit za koule, ještě se tím chlubí že platí od kilometrů
Šoféři přitom podle něj často podvádějí a odpracovanou dobu falšují. "Řidiči kolikrát tlačí na firmy, aby najeli více kilometrů, neb si chtějí vydělat více peněz," souhlasí šéf další pražské dopravní společnosti.
Šoféři přitom podle něj často podvádějí a odpracovanou dobu falšují. "Řidiči kolikrát tlačí na firmy, aby najeli více kilometrů, neb si chtějí vydělat více peněz," souhlasí šéf další pražské dopravní společnosti.
Lepší ztratit vteřinu v životě, než život ve vteřině
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
To je furt dookola ze je malo ridicu ,ale nikdo nikde neprida,naopak,strhava se za vse nesmyslne,vymyslene spotreby,jezdi se pomalu po chodniku abys usetril petnik na mytu a pak ho nechal v prvnim kopcu.Nemam dojem ze nekdy bude lip.kdyz jsem pred deseti lety vzal 30.bylo to podstatne vice penez nez ted.A kdyz jsem vzal 20 000kc za dve Soči,pred 20lety,co jsem otocil s Lianou,bylo to jak dnes asi tak kilo....Pivo stalo 6kc tocene a ne 26 .Kdyz se konecne zaclo jezdit digital ,misto analog,plno lidi doufalo ze bude jezdit 9h denne,nez dosel nejaky pi.us co si dava magnet i na celo,aby byl dobry.A tak furt dookola.Ted na E6 uz nejde,tak banda rozebira cidla atp, ,katastrofa.
Neřeším...
-
- Příspěvky: 826
- Registrován: stř led 04, 2012 7:55 pm
- Bydliště: Broumov
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
Aj u E4 E5 to mi netvrď ,že když mně hnal po rakousku šoustkama s E4 mám výslednou spotřebu 41 L na vykládce v Salzburgu. Tak je to ekonomičtější než po A1.... Jo vlastně jsem já zapomněl... On mě pak strhne litr z výplaty za nadspotřebu a vyjde to levnějšc. pyčja jdu blít
Rozvážet a Loupat
Cibka Express.
Cibka Express.
- Gepas
- Příspěvky: 3381
- Registrován: pát črc 03, 2009 10:54 pm
- Bydliště: skoro Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
teda... já si spočítal cestu z Chomutova do Hradce, mýto vyjde na 500kč... a na šoustce musím mít spotřebu horší maximálně o 2l, jinak to podle mých výpočtů nemá smysl...
Gepasovo - aneb toulky mladého začátečníka po naší oblíbené domovině....
http://www.gepasovo.cz
http://www.gepasovo.cz
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
Ja umim.pocitat.Aj vim ze setrit se ma.Ale vse ma vse hranice.Pokud nalozis 25t sul.a jedes do 12% stoupani dacet minut na trojku,abys vyjel na A8,zralo to asi 140litru,za deste uz ten kopec nesel vyjet pomalu,jak si dal moc palet dozadu,ustril si padesat km po bahnu,tak nevim zda to je spravne.Jsem si jisty mit do auto na dverich me jmeno napsane,nejedu tam..Existuje samozrejme plno soustek,ktere jsou perfekt a sam osobne jezdim po bundes,aspon neco vidim,ale vse ma sve meze.Do toho pokud mas disponenta ktery ma dojem ze kamion ma prumer 90kmh imervere kopec nekopec,je to na bliti.
Neřeším...
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
já nevím, z Chomutova do Hradce Králového vypočítala slavná Premid kalkulačka něco přes 800kč, což je 26 litrů nafty, pro euro II 1600kč, což je 50 litrů nafty. a te´d je otázkou, zda skutečmě na těch 230km tolik nafty projedeš navíc. Když si prázdný a mýto platíš stejně jako naložený, o tolik se ti spotřeba nikdy nezvedne a u plného... otázka, někdy jo, jindy ne. ono se často zapomíná že po "šoustkách" bývají i cesty kratš, to zas dorovná vyšší spotřebuí. vždycky je to ale případ od případu.
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
vždy jsou dvě strany mince, bezhlavé strhávání peněz za "nadspotřebu" je špatně (problém je hlavně v tom objektivním zhodnocení "normální" spotřeby)
Ale zas nejde nerozlišovat mezi někým, kdo jezdí srovnatelným autem, srovnatelné trasy, srovnatelné náklady a přitom jezdí třeba se spotřebou 36litrů a druhý jezdí za 40. ony ty 4 litry udělají za měsíc už hezkou sumu. A nějak by za to odměněn být měl, měl by být i nějaký motivační prvek.
A u toho mýta, to má taky své dvě strany, jednu vidí řidič, druhou zaměstnavatel. problém je ale v samotném mýtu. To za dávných dob bylo vždy vymyšleno tak, aby zisk měly obě strany - jedna strana ušetří za okliku a náročnou cestu, druhá za to dostane poplatek. ten poplatek by měl ale vždy být výhodnější, než se jej snažit objíždět. jenže když je v česku a bohužel i v evropě nastoven takový systém, že za mýto dám víc než bych dal za naftu, ojeté gumy atd když pojedu kratší trasou mimo dálnici, tak je to prostě problém, bohužel systémový. dálniční známky byly v tomto o mnoho lepší, jen hlupák by nejel po výhodnější dálniční trase, když už si známku koupil.
Ale zas nejde nerozlišovat mezi někým, kdo jezdí srovnatelným autem, srovnatelné trasy, srovnatelné náklady a přitom jezdí třeba se spotřebou 36litrů a druhý jezdí za 40. ony ty 4 litry udělají za měsíc už hezkou sumu. A nějak by za to odměněn být měl, měl by být i nějaký motivační prvek.
A u toho mýta, to má taky své dvě strany, jednu vidí řidič, druhou zaměstnavatel. problém je ale v samotném mýtu. To za dávných dob bylo vždy vymyšleno tak, aby zisk měly obě strany - jedna strana ušetří za okliku a náročnou cestu, druhá za to dostane poplatek. ten poplatek by měl ale vždy být výhodnější, než se jej snažit objíždět. jenže když je v česku a bohužel i v evropě nastoven takový systém, že za mýto dám víc než bych dal za naftu, ojeté gumy atd když pojedu kratší trasou mimo dálnici, tak je to prostě problém, bohužel systémový. dálniční známky byly v tomto o mnoho lepší, jen hlupák by nejel po výhodnější dálniční trase, když už si známku koupil.
Pokud za stravene hodiny na cestach mimo domov dostane ridic patricnou mzdu tak nevidim problem zivit se jako sofer, ale kdyz se podivam na nabidky, tak zaklad motivace mzdou 10 000 je katastroficky... aktualne se mam porad lepe ve vyrobe jak za volantem... Proto se hledaji tezko ridici, dobri odesli za lepsim, mladi nemaji chut nebo to proste neumi se naucit jezdit s 20 - 30t. Potom se nabiraj lidi co videli nakladak naposledy na vojne nebo ho dostali na ucnaku a to je potom rodeo
Není TATRA jako TATRA, a na to bacha....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů