Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Je to stejné jako v jiných profesích.Pokud firma může nabídnout něco dobrému zaměstnanci,tak si ji sám najde a zůstane u ní dokud mu bude mít co nabídnout.Celé roky se tady podle všeho pracovalo na kvantitě firem,nikoliv na kvalitě...co kdo čekal ? Tady přece každý může dělat všechno... !!! A říká se tomu trh práce.Podle mně je to blábol.Kdysi jsem tady v diskuzi tuším s Globem napsal,že by si firmy měly podle mně zase své zaměstnance vychovat...i za cenu toho,že ten se firmě upíše na pár let.Je to závazek..jak zaměstnance,tak firmy...ty roky,kdy se něco učí...jsou pro firmu horší a zaměstnanec ne až tak efektivní,ale určitě se dá poznat jestli se to časem zlepší.No a když už je hotový,záleží na firmě,jestli si ho bude chtít udržet i za cenu vyšší motivace.Vidím to dnes a denně u nás a funguje to tak všude...ideální je ,když se o práci zaměstnanec bojí...né proto,že by neměl kde pracovat,ale proto,že přijde o dobrého zaměstnavatele.Ale přece každý zná tu větu...jdi...za branami čekají tisíce.Kdo zasel,ten sklidil...skutečně tam čekají tisíce,ale ten ,který za něco stál....třeba šel.Tady je vidět,jak hloupé jsou ty okřídlené poučky a pozitivním vlivu přebytku zájemců o zaměstnání.Nebo si je jen managment některých firem špatně vykládá.Tak jako u volantu by měl sedět dobrý řidič,tak ve vedení firmy by měl sedět dobrý manažer.Když vypadne jeden z nich,nebude to fungovat.
Plus ten samej v tísni o cca 2,5 měsíce dříve.
Za todle ale nemohl,nedal mu přednost Litevec
Pointa je opravuješ auto dva měsíce nejezdíš,stojí to cca 150 tisíc,dáš mu ho v 1a stavu zpět a bum rána za 800 tisíc.Přitom hodnej kluk co u mě začal od Eurocarga udělal řidičák na návěs cca 2 roky jezdil bez problému,nafta mu seděla,nájezd km ok,nebyl problém.po druhé ráně na vlastní žídost skončil a je někde ve skladu.Holt když se to se.. tak se to se...
Za todle ale nemohl,nedal mu přednost Litevec
Pointa je opravuješ auto dva měsíce nejezdíš,stojí to cca 150 tisíc,dáš mu ho v 1a stavu zpět a bum rána za 800 tisíc.Přitom hodnej kluk co u mě začal od Eurocarga udělal řidičák na návěs cca 2 roky jezdil bez problému,nafta mu seděla,nájezd km ok,nebyl problém.po druhé ráně na vlastní žídost skončil a je někde ve skladu.Holt když se to se.. tak se to se...
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
Nízká cena za dopravu díky nesmyslené ceně mýta a nafty stáhla platy řidičů.Dále pak razie BAG u nás policie,celní správy.cenzra buzerace s pokutama co položej do krachu jak šoféra tak dopravce a v neposlední řadě cena řidičáku,profesáku atd.Dohnala náš obor k tomu že šofeři nejsou.Jinak řečeno kdo dá 50tis aby mohl vůbec začít,pak se klepat kde ho bez praxe vemou a když to klapne klepat se strachem s pokuty 2000eur za pár minut na kartě.K tomu ta zodpovědnost za auto náklad,všechny blbce na cestě kolem sebe
Vědět že s tebou žádna baba nebude bo jseš furt v haj...a todle všechno za 30tis měsíčně
Se divte že nejsou šoféři
Vědět že s tebou žádna baba nebude bo jseš furt v haj...a todle všechno za 30tis měsíčně
Se divte že nejsou šoféři
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
- Tom-Oaza
- Příspěvky: 1886
- Registrován: ned čer 12, 2011 12:33 pm
- Bydliště: Nikol-city
- Kontaktovat uživatele:
ja dnes mluvil se znamym co jsem driv u nej jezdil v autoskole a povidal mi jak mu volaj dopravci jestli nema nejaky ridice co by hledali praci. zaku co se hlasi a delaji si kompletni ridicak c,d,t, a profesak je pry hodne. tak kde se pak schovavaji
Renault Master
Peugeot boxer
Iveco Daily 35C12 2x
Lancia Kappa 2,4 TDS
Peugeot boxer
Iveco Daily 35C12 2x
Lancia Kappa 2,4 TDS
Kde by se schovávali? Třeba já, nikdy jsem nebyl problémový řidič, něco odježděno už taky mám, ale s kamionem jsem skončil a jezdím radši s dodávkou tady po okolí a žiju normální život. Každý mi říkal, jak mi kamion bude chybět a vůbec. Přesně jak píše TP, za třicet tisíc dělat 13-15 hodin denně a domů se podívat jen na otočku, to už fakt dělat nebudu. Podívám se tady na truck forum a to mi bohatě stačí.
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Téma k zamyšlení..
Jezdit náklaďákem je pěkný, ale právě proto že bych byl pořád někdě v háji bych na kamion nešel. To by muselo bejt za ohromnej ranec, kterej by stejně neměl kdo zaplatit. Nedovedu si představit že bych někomu položil takovýho pěknýho Magnuma. Kdo to platí? Pojišťova nebo řidič? To je na mašli.
Asi by se mí líbilo jednou za měsíc za to sednout a odvézt třeba něco na podvalu ze Znojma do Prahy, nějaký bagry a tak. Jenže, jednak to nebude nic jednoduchýho a bude to potřebovat nějaký zkušenosti, a pak, taky kdo je na to zvědavej. Jednou jsem se bavil s člověkěm kterej občas takhle brigádně odveze nějakej stroj, ale jel pro firmu svýho kamaráda, to se mi líbilo.
Asi nejvíc z čeho bych měl strach, že mě někdo pošle s násvěsem někam do řiti do nějakýho státu, sotva to najdu (navigace) ani se tam nedomluvím, přijedu pozdě, vrátím se pozdě, ještě to přetáhnu na těch dobách, a ještě budu mít problém někde zacouvat. Zkažený jogurty mi pak v kauflandu nevezmou a je po mě.
Nedokážu do smrti vygenerovat tolik peněz abych si mohl koupit svoji velkou soupravu pro radost, a tak mám jen podval do 3.5t a starou liazku, řidičáky za svoje, a když si tady sem tam přečtu jak musí řidič chodit srát do igelitky do návěsu, tak jsem i rád, za to málo co mám. Auta máte pěkný a musí to bejt parádní je řídit, když to brzdí, dokonce i řadí napoprvý ale ten život v autě bych nebral.
O firemní kultuře toho padlo dost rozumnýho, otázka je, jestli je na to ve firmě čas. Dobrej člověk bude dobrej řidič. Poznat se to dá.
Jezdit náklaďákem je pěkný, ale právě proto že bych byl pořád někdě v háji bych na kamion nešel. To by muselo bejt za ohromnej ranec, kterej by stejně neměl kdo zaplatit. Nedovedu si představit že bych někomu položil takovýho pěknýho Magnuma. Kdo to platí? Pojišťova nebo řidič? To je na mašli.
Asi by se mí líbilo jednou za měsíc za to sednout a odvézt třeba něco na podvalu ze Znojma do Prahy, nějaký bagry a tak. Jenže, jednak to nebude nic jednoduchýho a bude to potřebovat nějaký zkušenosti, a pak, taky kdo je na to zvědavej. Jednou jsem se bavil s člověkěm kterej občas takhle brigádně odveze nějakej stroj, ale jel pro firmu svýho kamaráda, to se mi líbilo.
Asi nejvíc z čeho bych měl strach, že mě někdo pošle s násvěsem někam do řiti do nějakýho státu, sotva to najdu (navigace) ani se tam nedomluvím, přijedu pozdě, vrátím se pozdě, ještě to přetáhnu na těch dobách, a ještě budu mít problém někde zacouvat. Zkažený jogurty mi pak v kauflandu nevezmou a je po mě.
Nedokážu do smrti vygenerovat tolik peněz abych si mohl koupit svoji velkou soupravu pro radost, a tak mám jen podval do 3.5t a starou liazku, řidičáky za svoje, a když si tady sem tam přečtu jak musí řidič chodit srát do igelitky do návěsu, tak jsem i rád, za to málo co mám. Auta máte pěkný a musí to bejt parádní je řídit, když to brzdí, dokonce i řadí napoprvý ale ten život v autě bych nebral.
O firemní kultuře toho padlo dost rozumnýho, otázka je, jestli je na to ve firmě čas. Dobrej člověk bude dobrej řidič. Poznat se to dá.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů