Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Tak placení podle fakturace je výhoda jen pro majitele! Na konci měsíce ti ukáže kus papíru a tam je hra čísel, přece ti nebude ukazovat za kolik jezdí, byl by sám proti sobě! Placení podle kilometru je skoro to samí. Když máš lempla dispečera tak si těžko vyděláš a jen se stresuješ! Ideál je placení v hodinovce a to podle zákona plus diety,ale to víme všichni! Jinak produktivita se dá dnes docela dobře hlídat. My máme Transic a jde to! Aetr se jezdí tak jak se má,ale hold přepřaháme.
jj za to mužou všechny velke firmy a spedice a jim podobni.... ja mužu křičet že chci za dopravu víc ale vždy dostanu stejnou odpověď : - ale oni nam to tak jezdí..... hodíš na raal jizdu z brna do prahy a volá esa ...ale že by na to potřebovali nejmín 7 tisic.... a jak mile voláš ty jim na něco z ralu už špekulují za 4500 a dělaj to tak všechny spedice kolikrat se tam nějaka jizda přehazuje jak horky brambor..... dopravce nemuže dat slušnemu dobremu šoferovi vic protože prostě sama vic nedostane protože vždycky se najde debil co ti bude tvrdit že se jezdí za 24kč na km a že to je dobrá cena...že se za tu cenu jezdí už 10let mu divne nepřijde.... a rosekají mně spedice co ti do 100km platí jen cestu tam do 100km to snad vždycky bylo placeno v kolečku.... k tomu to mytne... se divim že to ty firmy daji na spedice který pak ještě nezaplati a tim te firmě kazi jmeno...
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11909
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
rendos... asi tak , okolo r.1995-00 solidně vedená firma s počtem 45 voz, jednotek vykazovala bez problému čistý zisk za rok okolo 5 000 000 kč !!!! co k tomu chceš dodávat víc ???? jezdil sem za 55-57 km za kilák , a kde byla ropa a mýto ?????? a kde byli ceny ????? ušetři mě slz prosím Tě nikdo nebrečí , jen popisujem zkurvený stav , a deformaci "prostředí"
jo a vítěz je stát,kterej je drbanej a rabovanej zcela legálně ???? kdes na tohle přišel??? víš o kolik se tu jedná miliard jen v dopravě ?????? máš vůbec ponětí o jakou špinavou hru se tu jedná ???
jo a vítěz je stát,kterej je drbanej a rabovanej zcela legálně ???? kdes na tohle přišel??? víš o kolik se tu jedná miliard jen v dopravě ?????? máš vůbec ponětí o jakou špinavou hru se tu jedná ???
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
a
Kony15 - s tím se potýkám každý den, slova nějaké pipi do telefonu - to se jezdí za .... v přepočtu +-25kaček.
A co s tím malý přepravce udělá? Nic.
Rači pošlu auto pro svoji fůru 100km poprázdnu.
martin440 - nic proti, ale zbytečně dramatizuješ. Ano, bylo dobře, nikdy už nebude tak jak bylo před 10-20ti lety. Ale nemám obavy z toho, že schválně nízkou mzdou rabujeme stát. Ten nás škube ve všem a na všem.
jen stačí spočítat daně, přímé a nepřímé, ze zisku, z příjmu, spotřební, silniční, DPH, poplatky za užívání silnic, poplatek za rádio v autě, za TV, za chvíli budou vybírat poplatky za vzduch co dýcháme, atd. Taže z hrubé vydělané 1000 odvedem jen na dani cca 60% zpátky státu. To nemocenské, dobře, to je na případné ošetření atd, sociální? Kdo z vás se dožije důchodu?? Půlka skape na stres a s ním spojené nemoci, a druhá půlka se ho dožije a stejně dostane prd. Prodrbali co mohli, krmí brazilce a různé nefachačenka, tak proč je mám ze svých vydělaných peněz krmit?
To že někdo vydělal před cca 15ti lety 5mega, to je dávno pryč, teď velkým firmám zůstane z auta čistého 10-15tis a chrochtají, protože na 10ti autech je to 150tis a na 100 autech 1,5mega měsíčně. A těch 50 aut jim za rok vydělá víc jak 5mega.
Jenže musí mít nové auta, stálou práci, řidiče kteří nekradou a nedělají kraviny, a kdo to všechno má? Proč si všichni dělají sledovačky, protože se ztrácí nafta, jezdí se kolem dokola na výlety, atd.
A ceny jsou zruinované. Takže i kdybych chtěl sebevíc platit podle vašich představ, tak mě to prostě položí. Nemám na to, práce se odvede včas, mýto zaplatit musím okamžitě, naftu taky, řidič chce 15. mít výplatu, a já čekám jak osel na peníze v lepším případě 60 dní, v horším 100 a ještě posílám upomínky a obcházím právníky. Kde na to mám kua brát prachy??
Všechno je každý rok dražší, nafta, mýto, servisy, energie, řidiči chcou přidat, ale když zákázníkům řeknu že chci na fůře přidat blbé 200kč tak se kroutí jak žížaly, a slyším kecy o tom, že když to neumím ať to nedělám, volá jim sposta jiných co to umí, a někteří i levněj. Tak kde sme?
Mám pár aut, a řidiči mají víc peněz než já. A to není kec, ale bohužel pravda.
Kecálků o tom, že dopravce je vykořisťovatel a kapitalista je tu plno. Ale zkuste, dát zítra výpověď, zařiďte si všechny ptákoviny na úřadech, a založte si dopravu, nahrabejte aspoň 1 auto, zaměstnejte nejlepšího kamaráda, abyste měli 100% jistotu že bude dělat maximum, a dejte mu 35tis hrubého, a 100% diety a prémie jaké chcete. A pak, po 2 měsících fungování, nám tu všem napište jak to krásně jde a funguje. Byl bych na to strááášně zvědavý. Já to udělal 29.3.2013, a občas lituju.
Není to prdel, a někdy mám dny, kdy bych nejrači všechno prodal, zavřel to, a šel si sednout zase zpátky za volant.
A co s tím malý přepravce udělá? Nic.
Rači pošlu auto pro svoji fůru 100km poprázdnu.
martin440 - nic proti, ale zbytečně dramatizuješ. Ano, bylo dobře, nikdy už nebude tak jak bylo před 10-20ti lety. Ale nemám obavy z toho, že schválně nízkou mzdou rabujeme stát. Ten nás škube ve všem a na všem.
jen stačí spočítat daně, přímé a nepřímé, ze zisku, z příjmu, spotřební, silniční, DPH, poplatky za užívání silnic, poplatek za rádio v autě, za TV, za chvíli budou vybírat poplatky za vzduch co dýcháme, atd. Taže z hrubé vydělané 1000 odvedem jen na dani cca 60% zpátky státu. To nemocenské, dobře, to je na případné ošetření atd, sociální? Kdo z vás se dožije důchodu?? Půlka skape na stres a s ním spojené nemoci, a druhá půlka se ho dožije a stejně dostane prd. Prodrbali co mohli, krmí brazilce a různé nefachačenka, tak proč je mám ze svých vydělaných peněz krmit?
To že někdo vydělal před cca 15ti lety 5mega, to je dávno pryč, teď velkým firmám zůstane z auta čistého 10-15tis a chrochtají, protože na 10ti autech je to 150tis a na 100 autech 1,5mega měsíčně. A těch 50 aut jim za rok vydělá víc jak 5mega.
Jenže musí mít nové auta, stálou práci, řidiče kteří nekradou a nedělají kraviny, a kdo to všechno má? Proč si všichni dělají sledovačky, protože se ztrácí nafta, jezdí se kolem dokola na výlety, atd.
A ceny jsou zruinované. Takže i kdybych chtěl sebevíc platit podle vašich představ, tak mě to prostě položí. Nemám na to, práce se odvede včas, mýto zaplatit musím okamžitě, naftu taky, řidič chce 15. mít výplatu, a já čekám jak osel na peníze v lepším případě 60 dní, v horším 100 a ještě posílám upomínky a obcházím právníky. Kde na to mám kua brát prachy??
Všechno je každý rok dražší, nafta, mýto, servisy, energie, řidiči chcou přidat, ale když zákázníkům řeknu že chci na fůře přidat blbé 200kč tak se kroutí jak žížaly, a slyším kecy o tom, že když to neumím ať to nedělám, volá jim sposta jiných co to umí, a někteří i levněj. Tak kde sme?
Mám pár aut, a řidiči mají víc peněz než já. A to není kec, ale bohužel pravda.
Kecálků o tom, že dopravce je vykořisťovatel a kapitalista je tu plno. Ale zkuste, dát zítra výpověď, zařiďte si všechny ptákoviny na úřadech, a založte si dopravu, nahrabejte aspoň 1 auto, zaměstnejte nejlepšího kamaráda, abyste měli 100% jistotu že bude dělat maximum, a dejte mu 35tis hrubého, a 100% diety a prémie jaké chcete. A pak, po 2 měsících fungování, nám tu všem napište jak to krásně jde a funguje. Byl bych na to strááášně zvědavý. Já to udělal 29.3.2013, a občas lituju.
Není to prdel, a někdy mám dny, kdy bych nejrači všechno prodal, zavřel to, a šel si sednout zase zpátky za volant.
Není umění jet na západ, ale na východ. Do portugalska dojede i chobot s osobákem, do Kazachstánu Pan řidič...
Kecalů je plno a těch, co mají alespoň základní pojetí o dopravě je ještě méně.Stát není nikdo než každý z nás.Já jsem stát,ty,on,ona,oni,vy.Bez vás by nefungovalo nic. Takže když mluvíme, že stát za to může tak je to proto, že se naši zvolení zástupci pěkně pakovali a když ne tak minimálně houby tomu rozuměly.Pak je možné schválit kterýkoliv zákon a někdy velmi degenerativní.Našlo by se plno příkladů.
Zpět k dopravě. Nezvedají se v dopravě mzdy řadu let.Neříkám, jestli je hranice mzdy správná nebo ne, ale když čtu že je potřeba osekávat stát tak to jsme i my, kteří zde diskutujeme.My se mezi sebou doslova okrádáme vzájemně, aby prostředník...kterého mimochodem v kšeftu nepotřebujete mohl vydělat na vaší zoufalosti.
Ceny jsou zruinované? A kdo je zruinoval? Kdo ty ceny vyjednává a proč vůbec ještě sedí na své židli, když firmě prodělal.Pak je jasné, že se musí ztráta dorovnat,minimálně do bodu 0 a to nastupují ty kreace, kdy mě učil jezdil člověk, který na nákladní vozidlo neměl ani oprávnění(čtete dobře).Zbytečný člověk, který nic fa nepřinesl a takový je plno.
Všichni mají sledovačky a kde jaké technologie...doslova tím přecpané auta--kdo jim to prodal byl cchytrý obchodník.Pak je divné, že je v autě kde co, ale jede to za ušmudlaných 18--22kč. Pak to vypadá, že umíte počítat ještě méně než řada řidičů.Jinak ti chodí do práce taky kvůli zisku.
Kolektivní dohody neuznáváte a kdyby se to mělo stát tak se chlapy servou kdo bude jednat s bossem a pak se servou ihned po oznámení vyjednaných smluv.
Odb.sv se bojíte více jak 8 let v árestu, nebo čerta.
Polemizovat o tom, že nebudu, není potřeba dodržovat zákon je možné jen zde.To ti hlava nebere.
Když už to mastíte a platíte km, tak proč neplatit každý pátek za odpravovaný týden? proč by vám měl řidič nechávat-půjčovat prachy na celý další měsíc?
Zpět k dopravě. Nezvedají se v dopravě mzdy řadu let.Neříkám, jestli je hranice mzdy správná nebo ne, ale když čtu že je potřeba osekávat stát tak to jsme i my, kteří zde diskutujeme.My se mezi sebou doslova okrádáme vzájemně, aby prostředník...kterého mimochodem v kšeftu nepotřebujete mohl vydělat na vaší zoufalosti.
Ceny jsou zruinované? A kdo je zruinoval? Kdo ty ceny vyjednává a proč vůbec ještě sedí na své židli, když firmě prodělal.Pak je jasné, že se musí ztráta dorovnat,minimálně do bodu 0 a to nastupují ty kreace, kdy mě učil jezdil člověk, který na nákladní vozidlo neměl ani oprávnění(čtete dobře).Zbytečný člověk, který nic fa nepřinesl a takový je plno.
Všichni mají sledovačky a kde jaké technologie...doslova tím přecpané auta--kdo jim to prodal byl cchytrý obchodník.Pak je divné, že je v autě kde co, ale jede to za ušmudlaných 18--22kč. Pak to vypadá, že umíte počítat ještě méně než řada řidičů.Jinak ti chodí do práce taky kvůli zisku.
Kolektivní dohody neuznáváte a kdyby se to mělo stát tak se chlapy servou kdo bude jednat s bossem a pak se servou ihned po oznámení vyjednaných smluv.
Odb.sv se bojíte více jak 8 let v árestu, nebo čerta.
Polemizovat o tom, že nebudu, není potřeba dodržovat zákon je možné jen zde.To ti hlava nebere.
Když už to mastíte a platíte km, tak proč neplatit každý pátek za odpravovaný týden? proč by vám měl řidič nechávat-půjčovat prachy na celý další měsíc?
xkubisekx
Víš já mám pocit,že úplně přesně nechápeš jak je to myšleno.Pokud se zazdíš v téhle pozici,tak je to jen pokec o tom,co bylo dříve.Jestli vejce nebo slepice.V podstatě jde spíš o princip,než tebe jako konkrétní firmu.U nás prostě naběhl systém,kdy to x lidí zkoušelo jak se má.Ale když jim to nešlo,hledali skulinky jak to dělat tak,aby to šlo.Místo toho si měli říct,když to neumím jak se to má,tak to nebudu dělat vůbec.A tak to prostě dělají,aby vyšli a v černotě.To definitivně pokřivilo celý systém.Stát si od nás vybírá prachy,které mu chybí z důvodů všech těch,kteří nemají koule na to hrát fér...cokoliv.Naopak si připadají jako machři,když ví jak a s kým vydrbat.Stát,firma,jedinec.Kdokoliv.V samém důsledku pak uż ani takoví neumí jednat rovně a v každém vidí někoho,kdo ho chce okrást,nebo koho okrade on.Jak trh očistit ? Nemáš na to to dělat fér,nedělej to vůbec.Samozřejmě,že ty jako jedinec to nezměníš,ale ten princip dál živíš.Ale jako důvod uvádíš něco co přikrmuješ,tvoříš.Začarovaný kruh.A co je největší průser,že ti kteří Ti to takto napíšou,jsou pro Tebe hysteričtí,remcalové,neschopní.Nediv se,že pro takové lidí jsou Tvoje názory nepřijatelné,protože to povede jen do horší situace,která nakonec zalomí i Tebe.Jen si budeš myslet,že to není taky Tvoje vina.Ale bude.Místo toho si odpověz a to upřímně,proč jsi od toho volantu šel a když jsi do toho šel,jestli to bylo s úmyslem to dělat jak bys měl,nebo jak to půjde.Jinak je dobře,že to všechno píšeš.Ukazuje to celý obrázek v pravých barvách.
- Netopejr
- Příspěvky: 1381
- Registrován: úte úno 12, 2013 12:59 pm
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Kontaktovat uživatele:
RADO71 - Přesně popsané.
Já to jen shrnu: nemáš na to, tak to nedělej. Poděláváš to ostatním!
Celá doprava mi příjde jako zlý sen. Prostě ve stylu co bylo ve školce na pískovišti či jinde. Kdo udělá větší bábovičku, dále doplivne či do*ůrá ... Prostě zlý sen, který u dětí se dá tolerovat - třeba z toho vyrostou. U dospělých je to neakceptovatelné. Navíc se odvolávat na to - to já ne, to oni.
Já to jen shrnu: nemáš na to, tak to nedělej. Poděláváš to ostatním!
Celá doprava mi příjde jako zlý sen. Prostě ve stylu co bylo ve školce na pískovišti či jinde. Kdo udělá větší bábovičku, dále doplivne či do*ůrá ... Prostě zlý sen, který u dětí se dá tolerovat - třeba z toho vyrostou. U dospělých je to neakceptovatelné. Navíc se odvolávat na to - to já ne, to oni.
a
Rendos - já to právě vidím z té strany malého zaměstnavatele. A nikdo mě nemůže přesvědčit o tom že jdou zlepšit podmínky pro přepravce a tím i pro řidiče.
Delivio - neplatím od KM, ale od fakturace, no, rozdíl mezi tím je minimální... Nicméně, kde jsi viděl, že si tímto firma půjčuje od řidiče, když mu neplatí po odježďěném týdnu?? Máš poněkud pokřivený pohled na věc. Toto můžeš říct i o uklízečce o které psals v jiném vláknu. Ve všech firmách, nejen dopravních (mimo MHD, Taxi atd, ti dostávají peníze hned od koncového zákazníka), to funguje tak, že se odvede pro zákazníka práce, pak jde faktura, která má splatnost, někteří mají splatnost 14dní, někteří měsíc, a většinou je splatnost 30-60 dní, srandisti typu CS Cargo, BC Logistic atd, mají splatnost 90-120 dní. Takže o nějakém půjčování peněz nemůže být řeč. Ani nechápu jak může někoho něco takového napadnout.
A já jsem nikde netvrdil, že můj přístup je správný, je špatný, ale jedinný možný, aspoň teda jedinný možný teď v této finanční situaci mojí firmy. Jinde to může být třeba jinak.
Rado71 - ono to není černota, já ty vyplacené peníze bokem daním, ale stát přijde o částkách na soc a zdrav pojištění a určité částce na dani z příjmů zaměstnance. Ale každému tímto způsobem vyplácení zůstávají peníze v kase (hotovost) a ta se na konci roku daní. Já se tu situaci snažím řešit, včera jsme to s šoférem probírali, chci přiznat víc, platit za odpracovanou hodinu, ale stejně musím mít výplatu rozdělenou na 2 nebo více složek, protože bez motivace (a peníze jsou jedniná silná motivace) to prostě v zaměstnání nejde. Paušál za den v práci jak ve fabrice nejde, protože bohužel, česká povaha je taková, že se začnou lidi flákat, ne všchni, ale prostě najdou se tací. Znám to zvlastní zkušenosti. Takže prémie za výkon, za dobrou spotřebu, za čisté auto, za údržbu, vyměněnou pozičku, atd.. To prostě musí být složka výplaty.
Od volantu jsem šel kvůli tomu že se mi narodila dcerka a po návratu domů mě v cca 2 měsících nepoznala a bála se mě, tak se to ve mě zlomilo, a chtěl sem být doma, rodina je pro mě nadevše, tak jsem se domluvil s šéfama a vzali mě jako dispečera, po 2 letech mi vadil přístup šéfů k řidičům, jak je vyloženě okrádali, dělali z nich hadr, tak sem si zkusil udělat firmu. Svět nespasím, ale zatím mám jen dluhy, bude chvíli trvat než se z toho vylížu a budu moct platit 35hrubého plus diety a dávat řidičům služební auta..
Delivio - neplatím od KM, ale od fakturace, no, rozdíl mezi tím je minimální... Nicméně, kde jsi viděl, že si tímto firma půjčuje od řidiče, když mu neplatí po odježďěném týdnu?? Máš poněkud pokřivený pohled na věc. Toto můžeš říct i o uklízečce o které psals v jiném vláknu. Ve všech firmách, nejen dopravních (mimo MHD, Taxi atd, ti dostávají peníze hned od koncového zákazníka), to funguje tak, že se odvede pro zákazníka práce, pak jde faktura, která má splatnost, někteří mají splatnost 14dní, někteří měsíc, a většinou je splatnost 30-60 dní, srandisti typu CS Cargo, BC Logistic atd, mají splatnost 90-120 dní. Takže o nějakém půjčování peněz nemůže být řeč. Ani nechápu jak může někoho něco takového napadnout.
A já jsem nikde netvrdil, že můj přístup je správný, je špatný, ale jedinný možný, aspoň teda jedinný možný teď v této finanční situaci mojí firmy. Jinde to může být třeba jinak.
Rado71 - ono to není černota, já ty vyplacené peníze bokem daním, ale stát přijde o částkách na soc a zdrav pojištění a určité částce na dani z příjmů zaměstnance. Ale každému tímto způsobem vyplácení zůstávají peníze v kase (hotovost) a ta se na konci roku daní. Já se tu situaci snažím řešit, včera jsme to s šoférem probírali, chci přiznat víc, platit za odpracovanou hodinu, ale stejně musím mít výplatu rozdělenou na 2 nebo více složek, protože bez motivace (a peníze jsou jedniná silná motivace) to prostě v zaměstnání nejde. Paušál za den v práci jak ve fabrice nejde, protože bohužel, česká povaha je taková, že se začnou lidi flákat, ne všchni, ale prostě najdou se tací. Znám to zvlastní zkušenosti. Takže prémie za výkon, za dobrou spotřebu, za čisté auto, za údržbu, vyměněnou pozičku, atd.. To prostě musí být složka výplaty.
Od volantu jsem šel kvůli tomu že se mi narodila dcerka a po návratu domů mě v cca 2 měsících nepoznala a bála se mě, tak se to ve mě zlomilo, a chtěl sem být doma, rodina je pro mě nadevše, tak jsem se domluvil s šéfama a vzali mě jako dispečera, po 2 letech mi vadil přístup šéfů k řidičům, jak je vyloženě okrádali, dělali z nich hadr, tak sem si zkusil udělat firmu. Svět nespasím, ale zatím mám jen dluhy, bude chvíli trvat než se z toho vylížu a budu moct platit 35hrubého plus diety a dávat řidičům služební auta..
Není umění jet na západ, ale na východ. Do portugalska dojede i chobot s osobákem, do Kazachstánu Pan řidič...
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
Problém je v tom, že nikdo neví, kde na to ty firmy z Česmadu berou aby mohly jezdit za ceny co jezdí. Kurví ceny, krachují a znova obnovují flotily o stovkách vozidel, pak zkrachují a zas znova. Co s tím nadělá dopravce, co nemá stovky vozů? Hanzalíka zavřeli - auta jezdí dál - počítám že je taky v česmadu, co? kam mizí evropské dotace? Ty školící kurzy za desetimiloony 100% placené uníí z fondů jsou taky tunel jak prase..... A zas - co s tím udělá dopravce o 10 vozech?
Mira
No malý dopravce neudělá nic, ČESMAD je seskupení dopravců, ale jen vyvolených, dostávají a rozdávají dotace, slevy na mýtném a různé věci, ale komu? A platit za to že můžu být v ČESMADu a stejně z toho nic mít nebudu, na to prdím.
To spíš zkusím přez místní úřady, jsou nějaké granty - dotace pro malé podniky, tak zkusím vyběhat dotaci na nový tahač, uvidím, třeba něco vyběhám...
To spíš zkusím přez místní úřady, jsou nějaké granty - dotace pro malé podniky, tak zkusím vyběhat dotaci na nový tahač, uvidím, třeba něco vyběhám...
Není umění jet na západ, ale na východ. Do portugalska dojede i chobot s osobákem, do Kazachstánu Pan řidič...
Mzda
Tak před chvilkou mi účetní poslala rozpis plateb mzdy, posílám 15. v měsíci na účet... Mzda za září, odpracováno 19 dní.
Čistá mzda zaměstnance 8663,-
Sociální 4791,-
Zdravotní 1396,5,-
Daň ze mzdy 657,5,-
a pak nějaké platby (netuším co to je) 495,- a 652,-
Takže čistá mzda zaměstnance 8663,- stojí firmu celkem 16655,- zaměstnanec půlku a stát druhou půlku.
Čistá mzda zaměstnance 8663,-
Sociální 4791,-
Zdravotní 1396,5,-
Daň ze mzdy 657,5,-
a pak nějaké platby (netuším co to je) 495,- a 652,-
Takže čistá mzda zaměstnance 8663,- stojí firmu celkem 16655,- zaměstnanec půlku a stát druhou půlku.
Není umění jet na západ, ale na východ. Do portugalska dojede i chobot s osobákem, do Kazachstánu Pan řidič...
xkubisekx
No...těžká řešení.Popřemýšlím...mnoho z toho co jsi tentokrát napsal stojí za přemýšlení.Jak motivovat a nepodvádět.Rozumím Tvé složité situaci.Co k tomu můžu napsat už teď je ale to,že u lidí,kteří preferují fér přístup se povětšinou dočkáš stejného i k Tobě.Kdo se prodá za korunu,prodá i Tebe.Snad tím chápeš,že Ti kteří kritizují nečistotu nebudou těmi,kteří se budou snažit Tě okrást,ale naopak by mohli být oporou Tvé firmy.Asi v tom duchu,jak tady zrovna Delívio píše občas se zkušeností ze severu.Jak toho docílit v této zemi....to fakt nevím.Omílaná hesla asi nezaberou.Stojím si ale za tím,že rozkladem trhu díky nečistému přístupu se situace zhoršuje a nepřestane to.Bude hůř.Omezení ze strany západní Evropy i tady u nás.Je to tedy celé postaveno na kvalitách Tvých zaměstnanců a jde o to,aby systém,který tady existuje,nevyštval právě ty kvalitní ze hry.To se právě děje.Potom už jakákoliv motivace nepomůže.Budeš pracovat s tím,co zbude.Já si totiž opravdu myslím,že řidič,pro kterého je podstatná jen výše mzdy a tedy motivace jen tímto směrem,není to pravé ořechové.Opravdu v tomto kontextu mi dochází celý ten rozsah toho,co se v dopravě děje.No...je nad čím přemýšlet.
Jen ještě dodatek,dělám to po přečtení některých příspěvků zde...termín,stát nás okrádá...tak to je složitá věc.Protože my jsme ten stát.Kolik NÁM dovolíme krást,tolik MY ztratíme.Když pořádek,tak ve všem.Bohužel.
Jen ještě dodatek,dělám to po přečtení některých příspěvků zde...termín,stát nás okrádá...tak to je složitá věc.Protože my jsme ten stát.Kolik NÁM dovolíme krást,tolik MY ztratíme.Když pořádek,tak ve všem.Bohužel.
-
- Příspěvky: 20
- Registrován: čtv říj 17, 2013 6:00 pm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 11 hostů