Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Minimálně to může otevřít hodně zajímavé téma...mzdy východ vs.západ,při srovnatelných vstupních nákladech a produktivitě.Všech.Sice to zavání dalším osekáním toho,čemu se ještě dá říkat svoboda...ale nevím jestli jakékoliv jiné řešení,které přijde,pokud se nic neudělá (Němci si dobrovolně určitě nenechají snižovat životní úroveň ),nebude ještě horší....Pokud to je prakticky proveditelné a to nevím ( přístup k daňovým přiznáním firem z východní nebo jiné části Evropy pro Německé úřady ?To by asi schválil jen šílenec... ),tak co jiného ?
Účelem je zbavit se východních joudů, kteří zdeformovali jejich trh.Že se jim to podaří není pochyb. Už není Kallas šéfem a udržovatelem iracionální politiky plného otevření dopravního trhu v rámci EU.Zavedením min.mzdy v D se ochrání jejich vnitřní trh před východem.Až po tomto kroku stabilizují pracovní a dopravní trh, tak nastane nový hon na určité jedince a skupiny.Všichni víme, které.belgicko a francúzko kôli ochrane vlastného trhu zaviedlo zákaz 45v aute. Podla mňa to je hlúposť a som si istý, že na základe tohto pravidla v belgicku a francúzku nevzniklo ani jedno nové pracovné miesto pre ich šoféra. A nikomu sa nezvýśil plat. Jediné ćo dosiahli je buzerácia vodičov z východu. Čakám ako budú reagovať nemci. Zaviesť podobnú hlúposť ako u ich susedia dúfam neplánujú. Možno vymyslia čosi iné. Ale kontrolovať minimálnu mzdu východoeurópskych vodičov? Neviem si predstaviť ako by to chceli robiť. Nedokážu si kontrolovať ani kabotážne prepravy na svojom území.
Kabotáž je 3/7 a to si kontrolovat dokáží. Každý měsíc ,nebo půl rok je to zveřejněné na stránkách BAG. Dále ve výroční zprávě.
Nekontrolují minimální mzdu východoevropských řidičů, ale kontrolují svůj vnitřní trh.To je rozdíl.
-
- Příspěvky: 494
- Registrován: sob zář 06, 2014 7:24 am
- Bydliště: Planeta Země
Naposledy upravil(a) NakejMagoj dne sob lis 29, 2014 3:26 pm, celkem upraveno 1 x.
Všichni jsou blázni jen já jsem letadlo.
Je to jen na Vás
Doporučil bych přečíst dnešní dopolední zprávu na Seznamu.cz. V NĚMECKU CHYSTAJÍ NA ČESKÉ DOPRAVCE BIČ. Bylo by to velmi zajímavé jak by to zafungovalo a jestli by se to snažil nějaký Český dopravce obcházet samozřejmě za pomoci některých řidičů OSLŮ. Staré známé příslový říká a je to historicky prokázané, že REVOLUCE začíná odspodu, nikdy ne z vrchu. V dnešní době, době internetu a faceboku a vysílaček, telefonu není problém vyjádřit nespokojenost větší části řidičů ze svoji mzdou a pracovními podmínkami. Ve Francii se řekne v něděli stávka a v pondělí stojí přes půl Francie. Tady se akorát roky kecá a v neděli zase jak ovce šněrujete po cestě za mrzácký peníz. VZPAMATUJTE SE jinak v šedesáti míříte do penálu.
NakejMagoj
Jakto,že taková věc nikoho nenapadla,zní to jako hodně dobrý vtip..ale na reálném základu Je to precedens....
Nic se dít nebude kluci.Pokud si Francie obhájí článek 8 tak je vymalované a okamžitě se toho chytnou další státy.Je na ně podaná stížnost za jejich nařízení.Německo si v podobném ochranářském stylu uzákonilo minimální mzdu. A tak to půjde v západní EU postupně.Rozdíl bude jen ve formě.Liberalizace trhu se zastavila, nebo se zastaví úplně.Změna komisařů a změna poslanců v EP. Předpokládaná změna směru politiky pod vlivem nacionálních stran v rámci EU.
Ty "hody" východní části EU končí. Pokud si D udrží minimální mzdu, kterou od nového roku bude mít tak mají problém dopravci z východu. Nikdo jiný.
Díra v nedostatku řidičů je v celé západní části a ti si plně uvědomují, že pokud udrží mzdy tak si doplní jen místa a východ to nemůže ustát. Důvod hloupá personální politika,mzdy
Nedostatek řidičů a nízké platy ve východní části EU nahrává západoevropským dopravcům. Pak už záleží na dalších okolnostech jako je míra tzv re-industrializace atd.
Růst HDP podle OECD je výhledově na další dva roky v ČR cca 2 až 2,4 % a tak si můžete směle vybírat pracovní podmínky, které vám nabídnou.
Kdo je bude mít špatné tak v oboru končí......
To vše, ale nebude mít vliv na zvýšení mzdy řidičů v ČR.Důvod velké daňové zatížení ,sociální odvody,vysoká cena paliv,názorová roztříštěnost a ne-jednota řidičů v oblasti mzdové politiky atd.
Kdo má mrzácké pracovní podmínky,nemůže čekat, že se o pracovní místo lidi porvou.Včetně platů.
Ale nečekejme plošné zvýšení mezd v rámci EU.To je nesmysl.
Pokud je dostatečná poptávka po špatných podmínkách tak bude špatných nabídek dost.
Dnes nejsou lidi a tak vidíte ten posun, aby nalákaly na pracovní podmínky, které by jste si před rokem a půl vůbec nepřečetli.Kdo má lidi může růst a kdo je nemá ten jde pomalu mimo hru. To jediné teď můžete ovlivnit.
Ty "hody" východní části EU končí. Pokud si D udrží minimální mzdu, kterou od nového roku bude mít tak mají problém dopravci z východu. Nikdo jiný.
Díra v nedostatku řidičů je v celé západní části a ti si plně uvědomují, že pokud udrží mzdy tak si doplní jen místa a východ to nemůže ustát. Důvod hloupá personální politika,mzdy
Nedostatek řidičů a nízké platy ve východní části EU nahrává západoevropským dopravcům. Pak už záleží na dalších okolnostech jako je míra tzv re-industrializace atd.
Růst HDP podle OECD je výhledově na další dva roky v ČR cca 2 až 2,4 % a tak si můžete směle vybírat pracovní podmínky, které vám nabídnou.
Kdo je bude mít špatné tak v oboru končí......
To vše, ale nebude mít vliv na zvýšení mzdy řidičů v ČR.Důvod velké daňové zatížení ,sociální odvody,vysoká cena paliv,názorová roztříštěnost a ne-jednota řidičů v oblasti mzdové politiky atd.
Kdo má mrzácké pracovní podmínky,nemůže čekat, že se o pracovní místo lidi porvou.Včetně platů.
Ale nečekejme plošné zvýšení mezd v rámci EU.To je nesmysl.
Pokud je dostatečná poptávka po špatných podmínkách tak bude špatných nabídek dost.
Dnes nejsou lidi a tak vidíte ten posun, aby nalákaly na pracovní podmínky, které by jste si před rokem a půl vůbec nepřečetli.Kdo má lidi může růst a kdo je nemá ten jde pomalu mimo hru. To jediné teď můžete ovlivnit.
Zdravím chlapáci není to tak dávno co jsem tady scháněl prácu a poslali jste mně jezdit do Euro trucku na PC No chtěl jsem si dokázat že nejsu takovej jouda a scháněl co to šlo, ale skombinovat studium a ježdění u firem co jezdí PO-PA takřka nemožné. Nakonec zafungovala stará osvědčená fráze ,,přes známý'' kdy se mně spolužák zeptal u firmy, kde jezdí, a ejhle ono to klaplo Tak něják jsem prolítaval celou diskuzi a zaujalo mně co napsal JOŽIN, je zbytečný zaměstnávat hromadu lidí okolo kteří ty peníze ,,nevydělávají" ale jen přicmrdávají. Hlavní silou jsou řidiči a ti co je vedou tedy dispečeři. S ostatním personálem šetřit co to jde. A úplně nejdůležitější je zefektivnit celou dopravu tzn. auta musí jezdit pořád a hlavně musí být vytíženy. Takže pokud se najde dispečer kterej umí sehnat prácu,tak že např. v Brně naložím plný auto pojedu do Košic, tam to shodím, naložím v Košicách plný auto jedu do Brna tady to shodím tak nemůže být problém vydělat = dobře zaplatit personál. Jenže když jedu s 3 paletama do prahy tak si říkám že je asi někde error možná že se mýlím ale su ještě malý pivo
sumec12
Ne ve všem bych s tebou souhlasil.Nastavením byznysu se zabývají různé ekonom.kapacity...formátu Stiglitz,Krugman atd.V dopravě a jeho silně konkurenčním prostředí je to na velkou diskuzi a plno dobrých modelů, ale taky omylů až zoufalých obchodních modelů.Může se stát že převoz tří palet má ve finále větší zisk jako cesta do KE a zpět.
Rozhodně bych nesouhlasil s názorem, že dispečer je pro řidiče důležitý.Není a je to mýtus.Kdysi v jedné fa měl na starost 70 vozidel a pc bez gps k tomu.Všechny znal a import/export řídil sám.Všechny oslovil jménem a znal jejich pozici.Dnes je smart technologie a jeden takový člověk není schopen obsloužit 20 aut s řidiči. Telefonistů a přeposílačů je plno.Ovšem to je o kvalitě lidských zdrojů a možném fin. přínosu.Cenová politika a mzdová jsou další rozdílné věci.
Nápověd je hodně jak zlepšovat procesy a zvýšit progres
http://www.elogistika.info/3-neexistuji ... o-retezce/
mýtus 3 lze napasovat na řidiče a jejich "vedoucí"
Ne ve všem bych s tebou souhlasil.Nastavením byznysu se zabývají různé ekonom.kapacity...formátu Stiglitz,Krugman atd.V dopravě a jeho silně konkurenčním prostředí je to na velkou diskuzi a plno dobrých modelů, ale taky omylů až zoufalých obchodních modelů.Může se stát že převoz tří palet má ve finále větší zisk jako cesta do KE a zpět.
Rozhodně bych nesouhlasil s názorem, že dispečer je pro řidiče důležitý.Není a je to mýtus.Kdysi v jedné fa měl na starost 70 vozidel a pc bez gps k tomu.Všechny znal a import/export řídil sám.Všechny oslovil jménem a znal jejich pozici.Dnes je smart technologie a jeden takový člověk není schopen obsloužit 20 aut s řidiči. Telefonistů a přeposílačů je plno.Ovšem to je o kvalitě lidských zdrojů a možném fin. přínosu.Cenová politika a mzdová jsou další rozdílné věci.
Nápověd je hodně jak zlepšovat procesy a zvýšit progres
http://www.elogistika.info/3-neexistuji ... o-retezce/
mýtus 3 lze napasovat na řidiče a jejich "vedoucí"
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
To je dobrý! Tlačení vašich dodavatelů, aby udělali nižší cenu, ve skutečnosti oslabuje váš dodavatelský řetězec, a navíc to není pro vašeho dodavatele udržitelné. Když se nad tím pozastavíme, očekávali byste vysokou kvalitu od toho, kdo vám nabízí nejnižší cenu? Věřili byste jim, že budou spolehliví při ztrátách? Spíše než to, vyrovnejte cenu, aby odpovídala kvalitě, kterou považujete za udržitelnou a která je na úrovni služeb, co splňuje požadavky vašich zákazníků. Pod to se podepíšu !
Jaký účet
Ahoj, potřeboval bych poradit s výběrem bankovního účtu. Zajímalo by mě jak platíte v zahraničí. Nevím, jestli mám zohlednit banku, která má výhodné kurzy při platbě v zahraničí v cizí měně.Díky
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 14 hostů