Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Volvo fl,fe,mer.atego
Nikdo tady neni kdo jezdi a má nějaké praktické zkušenosti s volvem fl,fe nebo mercedes atego euro6??
-
- Příspěvky: 1336
- Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
- Bydliště: Košice - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Luďa : ako si spokojný s Gazellou ? Koľko to na seba natiahne , spotreba atď ???
Tu je jedna kinderkamion súprava
foto zo stránky www.gaz.cz
Tu je jedna kinderkamion súprava
foto zo stránky www.gaz.cz
S Gazelkou celkem, až na pár detailů, spokojenost-za mě.
Údajně to je 5i tuna přihlášená jako "B" do 3,5 tuny. Prázdný s kontíkem to má 3000 kg, takže ofiko 500kg nosnost, ve zkutečnosti pokud to je 5i tuna tak 2000 kg, le na háku to natáhne tak 1500 kg v pohodě 1800kg už musíš natlačit. Má to eletrický čerpadlo, takže můžeš pod kontík couvat. Jinak je to 4x4 a kluk co s tím jezdil v zimě s radlicí a sypačem byl nadšenej. Co sem zkoušel vyhrabe hodně, ale to dělá i drsnej vzorek pneu.
Spotřebu ti neřeknu, bo sní jezdí každej a při tankování nenulujou km, takže když tankuju já nemůžu spočítat.
Jen pár mínusů podle mě:
-malej rejd
-lanovod ruční brzdy přímo pod vyústěním vejfuku - po 6000 km byl přepálenej
-mensí podélný nastavení sedačky - ale s mojou vejškou problém všech dodávek a aut do 12i tun
-není rádio - firma asi neobědnala, repro je
-ovládání kontíku - nikde není nákres na co jaká páka je a jak člověk zkáče z auta do auta.....
- ovládací páky sou snad půl metru dlouhý a mezy sedačkama vcelku blbě přístupný
-už se ulomila klička na stahování oken
-vybrace řadících pák na volnoběh - mě osobně nevadí
-auto se prázdný na volnoběh nerozjede, ale zdechne a to to je NAFTA
-hukot při 90km/H a vejš. Já osobně nejezdím víc jak 80 km/h (sem placenej na hodinu, tak co to honit
Údajně to je 5i tuna přihlášená jako "B" do 3,5 tuny. Prázdný s kontíkem to má 3000 kg, takže ofiko 500kg nosnost, ve zkutečnosti pokud to je 5i tuna tak 2000 kg, le na háku to natáhne tak 1500 kg v pohodě 1800kg už musíš natlačit. Má to eletrický čerpadlo, takže můžeš pod kontík couvat. Jinak je to 4x4 a kluk co s tím jezdil v zimě s radlicí a sypačem byl nadšenej. Co sem zkoušel vyhrabe hodně, ale to dělá i drsnej vzorek pneu.
Spotřebu ti neřeknu, bo sní jezdí každej a při tankování nenulujou km, takže když tankuju já nemůžu spočítat.
Jen pár mínusů podle mě:
-malej rejd
-lanovod ruční brzdy přímo pod vyústěním vejfuku - po 6000 km byl přepálenej
-mensí podélný nastavení sedačky - ale s mojou vejškou problém všech dodávek a aut do 12i tun
-není rádio - firma asi neobědnala, repro je
-ovládání kontíku - nikde není nákres na co jaká páka je a jak člověk zkáče z auta do auta.....
- ovládací páky sou snad půl metru dlouhý a mezy sedačkama vcelku blbě přístupný
-už se ulomila klička na stahování oken
-vybrace řadících pák na volnoběh - mě osobně nevadí
-auto se prázdný na volnoběh nerozjede, ale zdechne a to to je NAFTA
-hukot při 90km/H a vejš. Já osobně nejezdím víc jak 80 km/h (sem placenej na hodinu, tak co to honit
Když se potíš u polívky - jsi zdravý.
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
mini abrolgang.
Práce snů. Nakládal vedle mě. Bouchl to k rampě, popojel, otočil se, aby nemusel otáčet hlavu při kontrole zda už je naložený, když byl naložený, otočil se couvl k rámpě a ani nevylezl. Tomu říkám práce. Ještě jsem zapoměl, přečetl si denní tisk u nakládky.
Práce snů. Nakládal vedle mě. Bouchl to k rampě, popojel, otočil se, aby nemusel otáčet hlavu při kontrole zda už je naložený, když byl naložený, otočil se couvl k rámpě a ani nevylezl. Tomu říkám práce. Ještě jsem zapoměl, přečetl si denní tisk u nakládky.
Jeho poslední slova byla. To stihneš.
Spokojenost s gazelou?
Gazela je dobry vuz, drzi pretizeni, kolik se nalozi tolik odveze takze i 5 tun neni problem, ale vse jenom do casu! Jinak auto poruchove, jak tomu tady rikaji tak kybl plny sroubu! A spotreba jak hovado!
Ja jenom k tomu chvalospevu o vozech "GAZELLE" a jeste je jeden potrat "SOBOL".
Ted se tady objevili nove provedeni NEXT tak uvidime zda-li to bude take takova ta "balada o potratenem deckovi".
Tak Gazela to neni nejak dobre spocitane auto na rozlozeni vahy! Kabina s motorem je tezka ulozena na tenkem ramu a lozni plocha je zase ulozena s dostatecne velkym oprevisem! Takze ten tenky ram toto co do toho laduji tak nevydrzi a praskne, praskne tam kde ma slabe misto, takze ve stredu. Proto tezka kabina spadna na rypak a korba si sedne na prdel! Gazelle nakladak super de luxe! Made in ruska prochlastana hlava, ktera jeste nic rozumneho nevymyslela. A Gazela tak to je okopirovany Ford takze ani okopirovat neumi!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 hostů