Pokec na veškerá témata, včetně ne-truckerských debat (Vaření, muzika, zážitky z cest, fotky....)

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Radeczek
Příspěvky: 4
Registrován: stř led 31, 2018 8:34 pm

Asi jsem zešílel, z kanceláře na MKD :)

Příspěvek

Ahoj všem,

nejdříve napíšu něco o sobě, poté vám představím své plány a pak mi prosím sdělte, zda jsem se opravdu zbláznil nebo ne.

Je mi 35 let, pracuji jako mistr výroby se 120 podřízenými, s platem 27 000 Kč čistého. Mám manželku a dceru. Kancelářská práce mi již nic moc nepřináší a mám neuvěřitelnou chuť, splnit si svůj sen a začít řídit kamion na mezinárodních trasách.

Doma podporu mám, uvědomujeme si, že to nebude nic jednoduchého pro rodinný život, ale věřte mi, ty nervy a probdělé noci, které přináší současná pozice, také nejsou žádný med.

Jelikož budu začátečník, hledám firmu, kde se budu moct zaučit. Jedna z takových firem je Šmídl, která sídlí nedaleko od mého bydliště. Ale jak občas pročítám diskuze o platech řidičů kamionové dopravy, jsem obezřetný v tom, co kde slibují a jaká je realita. Pro mě je to jednoduché, nemohu si dovolit brát méně než současných 27 000 Kč čistého. Kdybych měl několik měsíců, během zácviku, domů nosit řekněme 15 000 Kč čistého, dostal bych od manželky přes držku :)

Máte někdo zkušenosti s ježděním v zácviku? Kolik se dá tyto první měsíce vydělávat? Co byste udělali vy? Teplé místečko v kanceláři nebo mezinárodní kamionová doprava?

Jsem šílenec, že se chci vzdát teplého místečko v kanceláři a jít na cesty?

Předem díky za rady a postřehy k věci.

Díky, Radeczek.
ned úno 04, 2018 2:14 pm

matow300
Příspěvky: 6
Registrován: čtv srp 19, 2010 9:04 am
Bydliště: Michalovce

Re: Asi jsem zešílel, z kanceláře na MKD :)

Příspěvek

Keby som bol ja na tvojom mieste asi by som si to poriadne rozmyslel a asi by som sa rozhodol ostat na teplom mieste v kancelarii.
ned úno 04, 2018 2:51 pm

Radeczek
Příspěvky: 4