Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Tak zas nevím...Silnice nebo terén?
Tak mám zase dilema,nemůžu se rozhodnout,co budu dělat,vybírám mezi dopravní firmou (Icom transport-Mercedes Actros solo-myslím že je na 22 palet) a stavební firmou (Silnice Hejda-Tatra 815-dempr korba).U stavební firmy budu mít cca o 8000,- víc,v Icomu bych měl více času-víkendy volný,zánovní auto,ježdění hodně po Praze,přes týden bydlet v autě a tolik mě to neláká jako u té stavební firmy,vždycky jsem radši jezdil v terénu,jenže tam je to dost časově náročný,když se staví silnice,tak se jede pořád i o víkendech,třeba měsíc v kuse a každej den jsu doma a víc mě přitahuje Tatra,ted řeším otázku-mám dělat to,co mě víc baví nebo to,co je víc praktičtější?
...rád se svezu s čímkoliv...
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
Tak to ti poradim hned jdi tam kde te to bude bavit vic a u te stavebni firmy vydelas i pekny prachy a nez (nevim jestli uz mas) budes mit rodinu tak budes v baliku a nebudes tak casove omezen.A taky nikde neni psano ze tam musis umrit ze jo Ja bych sel do toho terenu to me taky vzdycky lakalo jako kluka
Zdarec,už jsem to tady bylo napsáno,ale heslo- NEŘÍKEJ NIKOMU,ŽE JÁ DĚLÁM V ICOMU je docela pravdivý... Skoro strýc z rodiny tam dělal spostu let řidiče autobusu,ještě od dob socialismu,začínal na náklaďáku,pak jezdil dálkově (za dob komárú to bylo něco...) a pak skončil u autobusu,nebylo to tam špatný,ale jen ses ozval a speditér co měl naježděno prd se na něho rozeřval,že múžeš odevzdat mundúr a před branou čeká zástup lidí co chcou pracovat a neremcají... Tak ti nezbyde nic jinýho,než tiše odejít,a odkývat,že je vše v pohodě Jinak jsem taky slyšel,že berou mladý kluky co nemají moc naježděno a tím pádem je mají docela v hrsti a múžou si diktovat!!! Sám to vidím,jsem kousek od Brna a 2x týdně jezdím na rozvoz zboží právě do "Brniska" a dost potkávám kamiony Icom u Delvit a rúzno po městě a samí mladí klucííí (jako já 27 )
Pokud bych byl na tvým místě šel bych dělat silnice- sice jezdíš v terénu,ale nikdo tě nebuzeruje,s ničím se nenataháš,žádnej stres po Praglu (taky to znám do matičky jsem jezdil dva roky se Sprinterem na pět palet a s Mrckem na 12 palet ani za nic!!!!!!) žádný zácpy kolikrát neprojedeš mezi autama atd... a stěma defektama bych to neviděl tak zle,po stavbách existují pojízdný dílny a přece "nepícháš" každej den,ne?!?! Zkus si vydělat s Tatrou,na zimu třebe klid,pokud se ti nebude dařit a s Trakem to třebe zkus na jaře...
Přeju správný rozhodnutí a pak dej vědět pro co ses rozhodl!!!
Pokud bych byl na tvým místě šel bych dělat silnice- sice jezdíš v terénu,ale nikdo tě nebuzeruje,s ničím se nenataháš,žádnej stres po Praglu (taky to znám do matičky jsem jezdil dva roky se Sprinterem na pět palet a s Mrckem na 12 palet ani za nic!!!!!!) žádný zácpy kolikrát neprojedeš mezi autama atd... a stěma defektama bych to neviděl tak zle,po stavbách existují pojízdný dílny a přece "nepícháš" každej den,ne?!?! Zkus si vydělat s Tatrou,na zimu třebe klid,pokud se ti nebude dařit a s Trakem to třebe zkus na jaře...
Přeju správný rozhodnutí a pak dej vědět pro co ses rozhodl!!!
No rodinu zatím nemám,je mi 23,je pravda,že v icomu jezdí mladí kluci,kteří hledají praxi-stejně jako já,jinak že po nich asi šlapou-nemůžu posoudit,ještě jsem tam nebyl,ale jen vím,že mají málo řidičů,páč vezmou i toho,kdo má jenom řidičák B s tím,že mu udělají C a E.Takže nevím,co si o tom mám myslet,já osobně bych asi radši šel na tu stavbu,jenomže zase musím brát ohled na přítelkyni-bydlí na Kladně a já bych jezdil na skladu Delvity-Rudná u Prahy-do Kladna cca 30 km,jinak jsem od Pelhřimova-do Kladna cca 150 km.Je to těžký rozhodování,mám na to už jen týden,spíš tak tři dni,nejhorší je,že i rodiče jsou na dovolený a nemám si o tom s kým poradit.Uvidím,co mě napadne zítra,až se ráno probudím.Jo a jinak na tý stavbě bych musel být v zimě na podpoře-jedná se asi o 1-2 měsíce,což taky není dobrý.
...rád se svezu s čímkoliv...
Asi pozdě,ale určitě bych být tebou skočil radši na tu tatru.Je to sice rasovina ale dobrá škola,sám jsem taky jezdil nejdřív na tatře a za rok jsem delal gumu 1a to mi bouchla ve městě .A je to stejná pakarna jako ji dělat na trucku .Akorát se na stavbě nemusíš bát,kterej jouda to do tebe napálí jako třeba když ji přehazuješ na dálnici a ještě na straně u řidiče.A Icom,nebrat!Vím že to je těžký žačínat bex praxe,ale poohližel bych se po jiný firmě.Jezdil jsem na 148 i na 815 v lomu i na stavbě a měl jsem svatej klid,žadný dispečer,žadný musíš,jak jsi na tom,kdy tam budeš atd.Pak jsem šel na buldozer a to byl ten pravý ráj,ale to tě neláká
Práci čest,rukám klid.
FH 12 420 2000,FH 12 420 2001,FH 13 440 2007,
FH 13 440 2008, Man TGX 440 2009
Teď Béda Trávníček
FH 12 420 2000,FH 12 420 2001,FH 13 440 2007,
FH 13 440 2008, Man TGX 440 2009
Teď Béda Trávníček
tak už jezdím u Icomu,dostal jsem Actrose 2540-je to solo-mrazák na 21 palet.Jezdím převážně po Praze-zásobování Delvity-sklad na Rudný.Ale nějak zjištuju,že to asi nebude práce pro mě,snad jen,abych nabral praxi,možná bych pak časem šel vozit dříví nebo na tu Tatru,prostě ježdění v terénu se mi zamlouvá víc.Ale uvidíme,jak budou platit,ale rozhodně tam musím vydržet aspon přes zimu.
...rád se svezu s čímkoliv...
jezdim u soukromnika jsme natom dva a delame turnusy ale ted nam kupuje nove auto a to nevim jak to bude na ty turnusy delam tak 12-13 dni v mesici a mam kolem dvacky asi za 220 hodin je to tak ze dva dni jezdim a dva dni jsem doma dlouhej a kratkej tyden ale to nove uz ma mit kartu ridice a meli by jsme jezdit na smeny tak se rozhoduji ze odejdu muzu jit na sklapecku naves.
jaka je to firma? jestli to muzes prozradit a u icomu se ti nelibylo to nebylo spatny jezdit 14dni v mesici ne?EL píše:tak jsem z Icomu dnes odešel,zítra nastupuju k jedné místní stavební firmě-Tatry 815,148,Praga V3S,Mulča,Buldozer,Bagry....Budu mít i strojnický průkaz,takže se svezu s čímkoliv a to já rád.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů