Pokec na veškerá témata, včetně ne-truckerských debat (Vaření, muzika, zážitky z cest, fotky....)

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Uživatelský avatar
michi84
Příspěvky: 465
Registrován: ned dub 06, 2008 10:09 am
Bydliště: Stará Boleslav

Příspěvek

svatá slova .... zapomenout se dá strašně rychle.... a když tomu propadneš tak jdeš už jen za prachama a nějací řidiči??......
sob úno 20, 2010 7:02 pm

trucker martin
Příspěvky: 228
Registrován: sob pro 15, 2007 9:17 pm
Bydliště: kamion

Příspěvek

kazdy novy dispecer by mel jit delat psychotesty aby se zjistilo zda je normalni a pak by mel na mape mel ukazat hlavni mesta vsech statu a vsechny hranicni prechody pak bych chtel videt kolik by jich proslo
sob úno 20, 2010 9:44 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11897
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

jako u řidičů ???? podívej se na silnice :sly: :valetsesmihy:
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
sob úno 20, 2010 10:35 pm

Uživatelský avatar
Pegos
Příspěvky: 950
Registrován: pát bře 14, 2008 9:21 pm
Bydliště: liberecko

Příspěvek

jj svatá pravda zážitek ze čvrtka Prágl lanovej most ucpané a najednou ve vysílačce p..o co jedete tak pomalu???druhý povídá je tam tukanec tak se každý kouká proto jedem pomalu.První zas tak najedte jako p..i druhý co nám nadáváš do p.č???druhý to je dneska normální slovo tak co se čílíš???Dobrý argument a vypovídá o inteligenci.
Druhý příklad jedu směr Rakovník proti mě Magnum nesvítí mu pravé světlo tak mu to říkám do vysíláčky a jeho odpověd ,,co je ti do toho'' tak jsem vyvalil oči a už jsem nic neříkal.
sob úno 20, 2010 10:56 pm

Uživatelský avatar
Tomik
Příspěvky: 4855
Registrován: sob pro 15, 2007 9:31 pm
Bydliště: Praha 10

Příspěvek

já jsem měl jednoho dispečera co ani neměl vůbec řidičák,a taky to bylo peklo lítal sem jak nadrbanej čokl,ted mam dispečera kterej dříve dělal řidiče,a je to pohoda,
2x Nissan atleon 210
ned úno 21, 2010 12:17 am

Uživatelský avatar
kenry
Příspěvky: 296
Registrován: úte pro 05, 2006 11:47 am
Bydliště: Praha 9

Příspěvek

Smě pobavil...... :valetsesmihy: :valetsesmihy: :valetsesmihy: :valetsesmihy:
Jak lítá nadrbanej čokl.....???
Té skoro na pilotní průkaz.... :D :D
Mantga 480 + chip, kontajner šasi krone....
Jeep Grand cherokee wg 2.7 Crdi
Ford fiesta 1,3i 75kw .... :-)
ned úno 21, 2010 12:23 am

Uživatelský avatar
pavel78
Příspěvky: 1298
Registrován: čtv led 29, 2009 2:06 pm
Bydliště: Budyně nad Ohří

Příspěvek

Tomiku: já bych v tom spíš teda viděl jistou výhodu jezdit pod někým kdo nemá ani trošičku přehled. si to vymaluješ ku obrazu svému :lol: :lol: :lol:
i když jednou sem kecal s klukem od BTéčka ze Slov.a ten povídal, že u nich jsou disponentky přehlídkou blonďatých super koček s dlouhýma nohama a dlouhýma gelovýma nehtama a krásným kukučem, ale na přejezd 700 km na nakládku mu dala 2 hodiny a už jim meldovala, že za 2 hod.najíždí na firmu :lol: :lol:
:wink:
ned úno 21, 2010 7:31 am

Uživatelský avatar
Griffin
Příspěvky: 859
Registrován: sob srp 08, 2009 9:38 am
Bydliště: Považská Bystrica

Příspěvek

Taktiez pridam skusenosti. V byvalej firme sme maly dispa byvaleho vodica. Mal prehlad co a ako to chodi na cestach. Ale taktiez to nebola ziadna slava. Vylozil som v nemecku, volam mu a on mi hovory, ze "este mi nevolaly". Tak aky je to dispecer. Pokial mu nezavolaly same firmi tak robotu nevedel zohnat. Mal tu vyhodu ze sme maly stabilne 2 firmi na trasy tam a spet. Ale ak nieco padlo bola to katastrofa. A cudzy jazik vedel akurat ten slengovy z ich dediny. Keby tam nebola mlada holcina ktora ako jedina vedela cudzi jazik tak su strateny.
Scania R420 r.v.2008 + Krone Profiliner r.v.2008
ned úno 21, 2010 9:04 am

Uživatelský avatar
Griffin
Příspěvky: 859
Registrován: sob srp 08, 2009 9:38 am
Bydliště: Považská Bystrica

Příspěvek

A momentalna situacia je omnoho lepsia. Mam dispecera ktory vzivote za kamionom nesedel. Ale ma na svoju funkciu filipa. zohnat pracu nie je ziadny problem. Mnohy kamarati sa stazovaly ze pocas krizi nemaju co vozit. A ja som sa nezastavil. raz sa mi stalo ze som stal na firme od piatku do utorka. Ale to bol maximum. Inak nonstop praca. A jednanie s ludmi ma tiez na vybornu. Vela krat sa mi stalo ze som este nebol vo F vylozeny a uz som mal spiatocku z F do D A z D domou. Na toto je velmi sikovny. Takze je to vsetko len o ludoch. Vela zalezi ako som dispecer tu pracu vnima a aky ma k nej postoj. Ak do prace chodi len a len koly tomu aby mala jeho rodina co jest tak to aj tak vyzera. Vzorovy priklad je aj medzi nami vodicmi. Ak mu zalezi na vykonoch tak potom je aj vysledok vyborny. Moj momentalny dispo riadi celu firmu. treby vybavit to, tam to je to na nom. Sef ma este firmu so zahradkarskymi potrebami tak sa sustreduje na nu. A dopravu ma celu na krku dispecer. Takze nejde o to ci za volantom sedel alebo nie. Je to len jeho plus. Ale zalezi ako tu pracu berie a ako mu na nej zalezi. Ci ho to bavy alebo nie. A u nas vodiv je to rovnake.
Scania R420 r.v.2008 + Krone Profiliner r.v.2008
ned úno 21, 2010 9:13 am

Uživatelský avatar
Griffin
Příspěvky: 859
Registrován: sob srp 08, 2009 9:38 am
Bydliště: Považská Bystrica

Příspěvek

A mam kamarata ktory robil vodica a presiel na dispecera. A ako to dopadlo. Vodici v jeho firme by ho najradsej rozniesly v zuboch. " Zabudol vol, ze telatom bol."
Scania R420 r.v.2008 + Krone Profiliner r.v.2008
ned úno 21, 2010 9:15 am

Uživatelský avatar
Irys
Příspěvky: 1786
Registrován: ned dub 06, 2008 1:47 pm
Bydliště: Liberec

Příspěvek

Anya - nemyslím si, že dobrý dispečer musí nutně mít šoférskou praxi. Co považuju za nezbytné, je:
- nepovyšovat se nad řidiče, nedávat jim sežrat, že je jejich nadřízeným
- z toho plyne respektování informací od řidiče stran časových odhadů a plánování cesty v rámci předpisů
- dobrý zeměpisný přehled, orientace v mapě, efektivní práce s elektronickými mapami
- pečlivost (nechybovat v psaní adres například)
- znalost alespoň AJ a NJ na takové úrovni, aby byl schopen komunikovat po telefonu o možných problémech, znalost eventuálně dalšího jazyka země, kam firma často jezdí
- dobrá paměť ve smyslu ukládání hromadících se informací - zdaleka ne vše se stíhá zapsat
- ochota být 24 h v pohotovosti pro případ nouze kteréhokoliv řidiče na cestě
- příjemné a korektní vystupování vůči zákazníkům, ostatním dopravním firmám i řidičům

Na většinu z těch bodů školení neexistuje, musí to být v tobě. :)
ned úno 21, 2010 11:05 am

Uživatelský avatar
schimi
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 898
Registrován: stř říj 21, 2009 11:46 am
Bydliště: Příbram

Příspěvek

A takový úvod v případném školení dispečerů by mohl znít asi takto:

1. zásada dobrého dispečera:

Když vám řidič zavolá z německé dálnice a ptá se vás, zda-li má sjet na tu vesnici Ausfahrt, nehledejte ji milí dispečeři na mapách, nejedná se o vesnici, ale o německý výraz pro sjezd-výjezd z dálnice :D
Brandon Walsh
ned úno 28, 2010 1:23 pm

dskuba
Příspěvky: 166
Registrován: čtv zář 04, 2008 1:44 pm
Bydliště: Plzeň

Příspěvek

schimi: :valetsesmihy: :smich: a jaka by byla druha zasada? :D
ned úno 28, 2010 6:43 pm

Pavell
Příspěvky: 1157
Registrován: stř zář 19, 2007 5:30 pm

Příspěvek

U bývalé firmy:
Disp: Je nutné stihnout vykládku do tří hodin
Já: Je 12 a 400 km za tři hodiny po šoustkách a k tomu ještě s 24 tunama opravdu nesjedu. :roll:
Disp: Hmmmmmmmm, zkusím tam zavolat a o půl hodiny to posunout...

:lol:
ned úno 28, 2010 7:17 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11897
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

:mrgreen: :smich: :smich: :smich: :clap: :hvizd:
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
ned úno 28, 2010 7:21 pm

Odpovědět

Zpět na „Netechnická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů