Stránka 43 z 47

Napsal: ned led 13, 2013 8:02 pm
od Gepas
gratuluju k řidičáku :P ... jaké jsou další plány? ;)

Napsal: ned led 13, 2013 10:08 pm
od Karlos
Makat jako ďas :lol:

Zatím nemám úplně jasno,každopádně zůstanu do konce měsíce dělat v servise a pak se uvidí.

Napsal: ned led 13, 2013 10:49 pm
od Gepas
tak dej pak vědět, rádi počteme něco nového ;) ... ať se daří :)

Napsal: ned led 20, 2013 6:24 pm
od henicek
taky gratulace k ridicaku :)

Napsal: ned led 20, 2013 6:25 pm
od henicek
este me tak napadlo maj tam ty hovada neco jako profesak?? kazdej rok musis chodit na skoleni atd...???

Napsal: ned led 20, 2013 9:44 pm
od Pechy90
Myslim si že když tam nemaj povinný ani tachografy tak profesák určitě ne

Napsal: pon led 21, 2013 3:46 am
od Karlos
Ahoj,
tak k legislativě (píši o provincii Alberta)-v podstatě vám stačí řidičák na truck a můžete jít jezdit,za předpokladu že seženete práci.
V reálu ale některé firmy mimo praxe vyžadují také různá školení-zejména pro práci řidiče na tank trailers (cisterny) a také hodně firmy
co operují na ropných polích.
Takže se můžete setkat s následujícími školeními.

TDG-transport dangerous good
LCV-školení na dva návěsy -možno až po ujetí 150tis. mil (nejsem si plně jistý)
WHMIS-bezpečnost práce na pracovišti.nebezpečné mat. (např. nakl.,vykl)
First AID- první pomoc
Log Book-školení na správné využití povolených dob řízení

A další kursy většinou pro potřeby konkrétního druhu přeprav.Většinou se
jedná o jednodenní kursy a některé se dají udělat i online přes internet.V mnoha případech kursy platí zaměstnavatel.Tolik asi k rozdílům v kvalifikaci oproti Evropě.

Podařilo se mi vydolovat nějaké fota z mobilu-kvality nevalné,ale aspoň pro představu co mi prošlo pod rukama v servise za poslední 2 měsíce.


Kenworth W900 1985, cummins NTC a stále ve službě-u nás zrovna na CVIP (stk)

Obrázek Obrázek Obrázek

International Pro star a car hauler + interier (tohle servisujeme dost často)

Obrázek Obrázek Obrázek

Ford-tahač cisterny z letiště (1991) a Pete

Obrázek Obrázek Obrázek

Kenworth T800 2012 (45000km) a první servis u zákazníka + super B tanker.(mnozí poznají dafácký volant- skupina PACCAR).Zajímavostí
na palubce-dotykový display s mnoha funkcemi (telefon,audio,tv,funkce vozidla-v podstatě vše duplicitně co je na "budíkách"...atd).

Obrázek Obrázek Obrázek

Parkování T800 na place a chvíle soustředění při couvání s dvěma návěsy.
(přiznám se že jsem to musel asi 2x narovnat a pak znovu couvat-zrcátka pěkný chromovaný,ale oproti evropě je v nich prd vidět-nejsou
parabolická).
Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: pon led 21, 2013 9:05 pm
od Globe
jak je to v CAN s emisníma normama? Že by nebyly tak přístný, resp. nebylo tolik restrikcí, že se vyplatí provozovat tahač z roku 85?

Napsal: pon led 21, 2013 9:23 pm
od henicek
no panecku pekny fotky...dekujem moc zase nejaka aktualitka...ale tech budiku vsude to je neuveritelny...

Napsal: pát led 25, 2013 8:55 pm
od Ráďa V8
Slidel, Karlos : pěkné fotky chlapi. Jinak Volvo VN wau, moje oblíbené auto :oops: Toš já předtím jak byl "nábor" popravdě aj uvažoval. Pak do toho rýpala Myška jak jsou CND trucky vyjeté herky, já si představil něco ve stylu Liaz Mates a bez bufíku, tak jsem vyměk a vy takové pěkné stroje 8) Tak Karlosovi gratulace k řidičáku a ať se v rámci možností jen daří :P Pak se těšíme na nějaké reportáže z cest :wink:

ps: tak my ostatní, jak jsme na tom? http://www.thetruckersreport.com/cdl-practice-tests/ já se potil :lol:

test

Napsal: pát led 25, 2013 10:19 pm
od martin karas
hm no nebudem se pouštět do žadnejch velkejch věci

Napsal: pát led 25, 2013 11:19 pm
od martin440
já se potil
:D :D :D :D :D

já teda ne , páč po americky něviem :D :D :D len po germánsky alá šnicell :valetsesmihy:

Napsal: sob led 26, 2013 10:41 am
od Ráďa V8
martin440: kein problem, deutsche sprache is ahnlich :D Jen tak z fleku jsem to otevřel a kupodivu jsem větší polovinu těch testů udělal :D (a to mám papáry jen B) . Pokud člověk slušně porozumí textu (vykecat se jako turista je něco jiného) tak ty otázky taková hrůza není. Některé jak pro blbečky. Např:

Jedeš rychlostí 55mph, dojedeš štrůdl jedoucí rychlostí 35mph. Jak upravíš rychlost?
a) 20
b) 35
c) 45
d) 55
toš to musí označit správně kdejaký Wurst natož pak Schnitzel :smich: zas mě třeba ale zaskočilo, že na mokré cestě si máš retardér vypnout :think:

Ráďa V8

Napsal: sob led 26, 2013 10:52 am
od martin440
:D :D :D hm a na sněhu nebrzdit , radši přidat a zmizet :D :D

Napsal: sob led 26, 2013 1:13 pm
od Globe
zas mě třeba ale zaskočilo, že na mokré cestě si máš retardér vypnout
to by tě asi zaskočit nemělo, pro názornost si zkus někdy vzít solo kozla, vlítnout na sníh nebo mokro a fouknout tam hned zplna retardér...