Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
na tý D1 je pokud vím levý zúžený a je tam střídavá jízda, což znamená, že to není určené k předjíždění ale k tomu, aby mezery mezi auty nemusely být 50m ale 25m, protože jsou auta cik - cak. jako je mi jasné, že všichni jste profíci a tak vám nečiní problém jet 90 v pruhu kde ze z jedné strany svodidlo 10cm od auta abych se do pruhu vešel a jako super, to beru. Ale né každý se na to musí cítit a už vůbec se nemusí cítit na to, mít z jedné strany 10-20cm od svodidla a z druhé strany 10cm mezi osobákem, co jej chce předjet, tak prostě jede prostředkem. pořád lepší, než tak potom hodinu řešit uražené zrcátko z osobáku...
Ten pravy pruh splna standard ... takze ak ten opatrny vodic pojde po ceste 1. triedy (sirka pruhu rovnaka, absencia odstavneho pruhu), ktora bude splnat takisto standard, nech mu idu auta v protismere po priekopach? Ci ako to mam chapat?
Ok, tak ideme teda obhajovat soferov, ktory sa nevedia zmestit do riadneho pruhu, len preto ze je oranzovej farby
Ok, tak ideme teda obhajovat soferov, ktory sa nevedia zmestit do riadneho pruhu, len preto ze je oranzovej farby
- M.Z.
- Příspěvky: 2144
- Registrován: ned kvě 15, 2011 12:36 pm
- Bydliště: Čeladná
- Kontaktovat uživatele:
To je dobré vědět, že jezdíš často nevyspalý. Moc pochopení pro to nemám, aby mi někdo určoval, kolik času ušetřím. Naštěstí jsem takového exota potkal jen jednou, jinak zbytek naprosto bez problémů, takže to asi nebude standardní řešení situace...
R490
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Chtěl bych přidat příspěvek do témata a poděkovat řidiči co jel od Hodonína směr Ratíškovice v uterý 2.6.2015 cca v14 hod asi se Scanií lesáckou ( bohužel v situaci co udělal jsem neměl možnost se dívat po autě a mávat hezkého dne, ale musel jsem dost brzdit aby jsme si nedaly pusu) děkuji že jsem to přežil a i cyklista kterého jsi objížděl a ohrozil mě a cyklistu. Děkuji ti že žijem. Kdo to tam zná tak je jasné že si tam pomalu nevyhnou dva kamiony a natož tak ještě s cyklistou.
Naposledy upravil(a) luk dne ned čer 07, 2015 1:33 pm, celkem upraveno 1 x.
Jen na okraj - abych ji mohl respektovat - co ta značka (pomíjím, že to značka není, jen dodatková tabulka) vlastně znamená?sof píše:... Mozem len znova a zbytocne zkonstatovat- znacku striedava jazda nikto nerespektuje. ...
Ale popravdě, ne vlastní dojmy nebo cizí zbožná přání - tedy nejlépe citací zákona...
Nejezdím s truckem (ale montuji/spravuji jim převodovky :- )
sof skoda ze technicke normy su na internete spoplatnene ale rad by som ti to citoval ... cital som ju zhruba pred 5 rokmi, takze sa odvtedy mohla zmenit.
Sirka jazdneho pruhu na ceste 1. triedy je X,
sirka jazdneho pruhu na dialnici je X+2,
sirka jazdneho pruhu zuzeneho na dialnici je X. Ano, sirka zuzeneho jazdneho pruhu na dialnici je rovnaka ako na ceste 1. triedy
Ak sa nezmestis do zuzeneho pruhu na dialnici, tak potom mas problem aj na ceste prvej triedy. Aby bola norma dodrzana, tak za tymto ucelom minuly rok vznikla jazda v striedavych pruhoch, kde zuzenie na premosteniach bolo uzsie ako X. Prave kvoli tejto norme su na SK niektore obmedzenia na dialnici vedene v jednom jazdom pruhu.
Dufam, ze tomu chapes co pisem. Ak nie, tak prepac, lepsie ti to nedokazem vysvetlit a ty si urcite budes stat za tym, ze ten pruh je extremne uzky a uzsi ako to co je na cestach 1. triedy.
Ak budes velmi chciet, tak ja ti tu technicku normu zozeniem v SK aj CZ jazyku aby si videl, ze ten pravy pruh na jazdu kamionu o standardnych rozmeroch plne postacuje.
///
Mozes si to nastudovat a zjebat ich ked tadial pojdes, ze sa tam nevies zmestit . Mozno kvoli tebe prehodnotia CTN a budu tie pruhy robit sirsie.
http://www.unmz.cz/files/normalizace/%C ... /74506.pdf
STN su spoplatnene.
Sirka jazdneho pruhu na ceste 1. triedy je X,
sirka jazdneho pruhu na dialnici je X+2,
sirka jazdneho pruhu zuzeneho na dialnici je X. Ano, sirka zuzeneho jazdneho pruhu na dialnici je rovnaka ako na ceste 1. triedy
Ak sa nezmestis do zuzeneho pruhu na dialnici, tak potom mas problem aj na ceste prvej triedy. Aby bola norma dodrzana, tak za tymto ucelom minuly rok vznikla jazda v striedavych pruhoch, kde zuzenie na premosteniach bolo uzsie ako X. Prave kvoli tejto norme su na SK niektore obmedzenia na dialnici vedene v jednom jazdom pruhu.
Dufam, ze tomu chapes co pisem. Ak nie, tak prepac, lepsie ti to nedokazem vysvetlit a ty si urcite budes stat za tym, ze ten pruh je extremne uzky a uzsi ako to co je na cestach 1. triedy.
Ak budes velmi chciet, tak ja ti tu technicku normu zozeniem v SK aj CZ jazyku aby si videl, ze ten pravy pruh na jazdu kamionu o standardnych rozmeroch plne postacuje.
///
Mozes si to nastudovat a zjebat ich ked tadial pojdes, ze sa tam nevies zmestit . Mozno kvoli tebe prehodnotia CTN a budu tie pruhy robit sirsie.
http://www.unmz.cz/files/normalizace/%C ... /74506.pdf
STN su spoplatnene.
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
Tak si třeba není v úzkém pruhu jistý, ono je to ve výsledku jedno. Šírka toho pruhu mi nepřijde jako standart 1 třídy, respektive pár jedniček takových znám, to jsou takové ty, jak jim nejde namalovat krajnice, protože to by museli malovat na hlínu. Jo, na kakových silnicích se jezdí běžně ale většinou nejsou na straně nekopromisní svodidla a stejně vždycky na takové silnici doženež osobák, kterému se to zdá úzké a jede 70. S kamionem z prava léžeš krajnici (ale nanejvýš zaprášíš když na ni lehce vjedeš) z leva lížeš čáru. A mnohdy se i zastavuje, když proti jede druhý kamion. takže jooo, odpovídá to první třídě, to rozhodně. A kolik profíků už sem viděl rozbít si zrcátka... ale hlavní je nebrzdit, to dělají jen poserové.... naposled sem viděl dva co si navzájem ustřelili zrcátka a nebrzdil ani jeden - ani po tom střetu, oba frčeli dál, to jsou echt profíci Já našteští po těch opravovaných úsecích jezdím minimálně, ale kolikrát se mi stalo, že sem jel osobákem, dva, tři kamiony se předjet daly ale pak sem dojel někoho, komu sem nevěřil, že mě nesevře, tak sem zvolnil a bylo to, aj tou 80tkou se dá dojet. a nepustil se vedle něj nikdo
-
- Příspěvky: 306
- Registrován: čtv čer 23, 2011 9:53 am
- Bydliště: Ostrava
Srovnávat okresní cestu se zúžením na dálnici je opravdu trefné. Na okresce si v klidu i zastavím,když nevěřím,že se mineme bez problému.Když stojím a někdo mě orve,tak je to jeho problém,když oba jedou,tak je to 50/50.Na dálnici jezdím přesně tak,aby jsem v zrcátku viděl kolo návěsu těsně vedle žluté čáry,tudíž jsem stále ve svém pruhu,bez ohledu na vzdálenost od svodidel.Vždy tak mám možnost manévrovat a ti profíci s dodávkama ať si jedou.Ze zkušennosti Vím,že je přibrzdí váhavý střelec s osobákem,který si nevěří a nemá odvahu najet vedle mě.Ono se dobře jezdí,když jede kamion po svodidlech a oni si v klidu jezdí po žluté,jen aby neškrtli o středové betony.Nemluvě o tom,že třeba Krone návěsy utíkají do prava a naložený ještě víc.Ale to zdejším borcům není třeba vysvětlovat (bo oni nemaj čas )
Naposledy upravil(a) trucker rob dne pát čer 05, 2015 1:57 pm, celkem upraveno 1 x.
řidičem se nestaneš,tím se musíš narodit
Scania R 420 Topline r.v.2011 minulost
Volvo FH 420 r.v.2015
Scania R 420 Topline r.v.2011 minulost
Volvo FH 420 r.v.2015
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Nechel som sa do tejto debaty moc miesat, ale v zuzeni je pruh pre osobne auta siroky kolko?? 2metre? Kolko osobnych aut ma v dnesnej dobe sirku 2?? A co dodavkari? A ked vidim ako si to osobak jede po stredovej zltej ciare a ja nalepeny na zvodidlach... jo co som si orval poziciek a puklic na kolach. Pokial sa do zuzenia dostanem prvy a ide to pekne 90 tak zasadne zajdem lavou stranou do pruhu pre osobaky a valim to 90... Predsa len mikat volantom ked mam nalozeny kontajner, ci cisternu bez vlnolamov tak to rozhupe cele auto ze by mohlo dojst ku katastrofe.
Nieje to tak davno co bolo od Osnabrucku na Hengelo zuzenie... V noci som siel v zuzeni prvy, za mnou asi 100m siel dasli kamion. Videl som ako ho obiehala dodavka, najednou sa zaiskrilo a uz kamion tlacil dodavku pred sebou... Proste tie pruhy su fakt knap a ta cedula o striedavom jazdeni tam nie je len tak. Na svojej strane sa drzim len ked to stoji, alebo popojizdi v kolone...
Vo svojej strane sa pak da jazdit na 3prudovych dialniciach ked to je stiahnute akoby do 1,5pruhu.. Tam je to pak siroke dost...
Nieje to tak davno co bolo od Osnabrucku na Hengelo zuzenie... V noci som siel v zuzeni prvy, za mnou asi 100m siel dasli kamion. Videl som ako ho obiehala dodavka, najednou sa zaiskrilo a uz kamion tlacil dodavku pred sebou... Proste tie pruhy su fakt knap a ta cedula o striedavom jazdeni tam nie je len tak. Na svojej strane sa drzim len ked to stoji, alebo popojizdi v kolone...
Vo svojej strane sa pak da jazdit na 3prudovych dialniciach ked to je stiahnute akoby do 1,5pruhu.. Tam je to pak siroke dost...
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
to sou ty machri, co se cpou za kazdou cenu dopredu, tech par usetrenejch sekund nestoji za ten pruser co muze byt..dodavky a Octavky jsou nejvetsi strelci...s kamionem te kolikrat rozhodi nerovnost nebo dira a jses 20-30 cisel vlevo-vpravo a v tom zuzeni tolik mista neni, a skrtne ti o kolo a jdes do protismeru a s 20 tunama to myslim udela paseku jak blazen, ale hlavne je tam vetsinou nebo vzdy 80tka, tak nevim co se resi..nemaj ty lidi vubec pud sebezachovy, cpat se vedle kamionu na 20 cm v 80ti kdyz nema kam uhnout, nebo jsou spis uplne vypatlany, ja jedu, tak se vsichni pose.te...nejlepsi je, ze kdyz se pak neco semele tak cumi jak puci a hrozne se tomu divi a svou omezenosti a zabednenosti pridela starost i druhymu...kdyz je to fakt ouzky, tak jedu stejne a i kdyby se ten za mnou posral a hazel to po me, tak neuhnu ..nekdy zastavte a jdete si to s metrem zmerit vy silnice 1. tridy..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů