Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Zaměstnavatelé šetří na mzdách a jediný, kdo na to doplácí jsou řidiči. Toto je jediná výhoda řidiče, když bere minimální mzdu, že odpovídá jen 4,5 násobkem hrubé mzdy. Z čeho by tu škodu 800.000 kč jako zaplatil, když vlastně dostává 9000 kč měsíčně? Ta blbostka má hradit spoluúčast havarijního pojištění, a né mrdlé kola protektorů, na kterých zaměstnavatel zase šetřil. Každá mince má dvě strany. To ale nic nemění na tom, že autodoprava je téměř v prdeli, a je jedno, jestli si šofér, nebo majitel autodopravy.Dle mě je to k ničemu.Kreje to tři a půl násobku platu,všichni máte psanou desítku.Když mě vul převrhl kamion že psal esemesku dostal jsem 45tisíc a škoda byla 800tisíc.Osobně jsem za trhneš gumu,urveš zrcátko?Tak to zaplať,dá to pojišťovna rád ti to vrátim.
A jak psali kolegové, pojištění jako takové je vždy o tom, jak se to nahlásí, ať je to majetkové, nebo životní. Každá smlouva obsahuje VPP, kde jsou napsané výluky pojištění, ale to přece nikdo nečte.
A je nějaká možnost, jak donutit pana majitele, jak se má chovat k zaměstnancům?Neni jiná možnost jak donutit " pana šoféra jak se chovat k autu"
Prostě je to fakt naprd z obou stran
Hlavně kolama dolů
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů